Eulàlia

Eulàlia

07 Jun 2009 17:45 - 07 Jun 2009 17:49 #61 per Eulàlia (Associat/da)
jcross, avui croissant per esmozar, massini per dinar i tartañeta de maduixes amb crema per berenar  :666:  Que dirà la meva balança demà?  :beurk: Bé, per compensar Raimon, he començat el dia amb una tiradeta d'una hora i quart i sis rectes  :whip:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jun 2009 18:40 #62 per jcros (Associat/da)

jcross, avui croissant per esmozar, massini per dinar i tartañeta de maduixes amb crema per berenar  :666:  Que dirà la meva balança demà?  :beurk: Bé, per compensar Raimon, he començat el dia amb una tiradeta d'una hora i quart i sis rectes  :whip:

dema tot el dia fruita i en pau amb tu mateixa :wink2:

encara no se que hi faig aqui

07 Jun 2009 18:55 #63 per Enric59 (Visitant)

Llança, no m'han convidat al cine, però la meva vida ja és una pel·lícula  :whistle:

Amb els colors de la vida. Amb els matisos del blanc i negre. Amb l'expressivitat del cinema mut. Amb els diàlegs del sonor. Drama, comèdia; algun ensurt, sense arribar al terror. Amb les melodies del musical. Amb el silenci de Bergman. Ficció, realisme i cinema verité. Amb càmera objectiva i subjectiva. Amb cartellera de neons. Amb programes de mà. Amb sales de gran format i cinemes de barri. Actors? La vida és plena d'actors: companys de repartiment, amics, molt amics (quants en caben a la palma de la mà?), cameos. La parella protagonista? L'altre dia em van dir que "parella" era una paraula ambigua. I quina paraula no ho és? Al final, a la memòria sempre queden els matisos del blanc i negre. I els clarobscurs. Com en aquesta pel·lícula que és la vida.

Per a tu, senyora de la butaca indiscreta, una metàfora; un dels més divertits happy end de la història del cinema. N'hi ha de millors, però -i va per a tots-, quan les coses vagin malament, mireu cap el costat correcte de la vida.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

07 Jun 2009 19:14 #64 per Sancho (Associat/da)
Eulàlia Felicitats.

Reconduïm-la a poc a poc, la vida,
a poc a poc i amb molta confiança
no pas pels vells topants ni per dreceres
grandiloqüents, sinó pel discretíssim
camí del fer i desfer de cada dia.
Reconduïm-la amb dubtes i projectes,
amb turpituds, anhels i defallences;
humanament, entre brogit i angoixes
pel gorg dels anys que ens correspon de viure.
En solitud, però no solitaris,
reconduïm la vida, amb la certesa
que cap esforç no cau en terra eixorca.
Dia vindrà que algú beurà a mans plenes
l'aigua de llum que brolli de les pedres
d'aquest temps nou que ara esculpim nosaltres.

Miquel Martí i Pol

07 Jun 2009 19:34 #65 per Raimon (Associat/da)
  Jo també et vull fer un petit regal Eulàlia, per compartir, si vols, amb la parella...

If I should fall behind-Bruce Springsteen:

07 Jun 2009 22:48 #66 per bego (Visitant)
Felicitats, guapa. Ni que sigui una felicitació breu i virtual; no em podia resistir a felicitar-te també en públic. A veure si en privat trobem també l'ocasió  :love:.

A mi, m'encanten els aniversaris. Espero que ho hagis celebrat  :party:,

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

07 Jun 2009 23:00 #67 per socmanu (Visitant)
eulàlia,
no ens coneixem personalment però no he pogut resistir-me a felicitar-te.
Espero que algun dia ens trobem en alguna cursa i ens coneixem.
una abraçada i moltes felicitats
socmaco pa ti, jejejejejjeje

07 Jun 2009 23:11 #68 per Jim (Associat/da)

Ànims lesionats !... i els que no ho  esteu a entrenar i    menys xerrar    

07 Jun 2009 23:34 - 08 Jun 2009 00:02 #69 per Eulàlia (Associat/da)
Sabeu, estic emocionada :'(: primera fase amb Enric59, Kjb, RunnerSantboi, Llança, gemm@, jcross, Raimon. I després, entre el poema del Calimero, la cançó perfecte per l'ocasió d'en Raimon, la declaració pública de la baguilera, les lletres escarlates amb sorpres beatlera del Jim, la felicitació lliure i desinteressada del virtual socmaco (que segur que ben aviat tindrà cara i presència), i la pel·lícula plena de matisos i tendreses visuals amb un final espectacular del meu Enric59, he tocat un trosset del setè cel, semblant al que canta el Sisa, perquè és el que heu creat dins del meu cap  :love:

El setè cel

Història certa dels set cels
Set paradisos màgics i encantats
Història certa dels set cels
Set nius de pau, de glòria i de felicitat.

El primer cel és inventat:
El primer gran invent de la terrestritat
El segon cel, imaginat:
En una nit d'estiu a la vora del mar
El tercer cel, dins d'un mirall
Reflecteix les imatges d'un món ignorat
I el quart cel és irreal:
Com un oasi verd en un desert estrany
Del cinquè cel res no se'n sap:
No hi ha notícies d'aquest cel tan amagat
I el sisè cel està copiat
Del cel setè que has engendrat dins del teu cap

Jaume Sisa

http://caballe.cat/2007/08/22.html

Us envio a tots un petó i una abraçada d'agraïment sincer  :love:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

08 Jun 2009 11:16 #70 per Upe (Visitant)
Estimada Eulàlia, sempre arribo una mica tard, però espero que encara serveixi: per molts anys! Si ets una nena! Gràcies pel teu realisme-optimisme. Una abraçada i fins aviat! :smile:

08 Jun 2009 11:27 #71 per nyef (Associat/da)
Ei, ei, ei!!

Moltes felicitats!!!  :party:  :party:  :love:  8)
(Jo també arrivo tard a les felicitacions sempre)  :mdr:

Salut

bla bla bla bla ....

08 Jun 2009 11:38 #72 per Enric59 (Visitant)

Jo també et vull fer un petit regal Eulàlia, per compartir, si vols, amb la parella...

If I should fall behind-Bruce Springsteen:

Raimon, gràcies per la part que em toca. És una cançó molt maca  8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

08 Jun 2009 11:56 #73 per Eulàlia (Associat/da)

Estimada Eulàlia, sempre arribo una mica tard, però espero que encara serveixi: per molts anys! Si ets una nena! Gràcies pel teu realisme-optimisme. Una abraçada i fins aviat! :smile:

A les curses arribes d'hora  :he: I tant que serveix! Jo no sé si sóc una nena, però a vegades encara m'hi sento  ;)

08 Jun 2009 11:58 #74 per Eulàlia (Associat/da)

Ei, ei, ei!!

Salut

Avui em portes un regal, oi?  ;) :whistle:

08 Jun 2009 12:05 #75 per nyef (Associat/da)

Ei, ei, ei!!

Salut

Sí, com que et portes be, avui et portaré un regalet molt taronja, taronja....  :mdr:

Salut

bla bla bla bla ....

08 Jun 2009 12:21 #76 per Eulàlia (Associat/da)

Ei, ei, ei!!

Salut

Sí, com que et portes be, avui et portaré un regalet molt taronja, taronja....  :mdr:

Salut

:oops: :whistle:

08 Jun 2009 13:39 #77 per rafang (Visitant)
Moltes felicitats Eulàlia!.
M’he estrenat amb un correu per felicitar-te. Portes mesos dient-me que m'apunti a això dels corredors i finalment m'ha semblat una bona forma de començar a escriure, amb una felicitació.
Ja far dos anys que et vaig dir que volia fer una marató, i gràcies als plans d’entrenament que en vas passar i que vaig seguir escrupolosament  avui estic enganxat a això de córrer.
Ara el meu objectiu es seguir la llebre que tens a casa i que encara se’m  resisteix per baixar de 40’,
però a la tercera va la vençuda .
Moltes felicitats i moltes gràcies pels teus consells.
Rafa

08 Jun 2009 14:37 #78 per Jim (Associat/da)

Ei, ei, ei!!

Salut

Salut

:oops: :whistle:

Si es tracta del regal que suposo, vosaltres que sou gent de lletres que teniu el do de la paraula i sempre empreu mots escaients, heu de dir "Pastanaga", més que no pas taronja.  :yes:

Ànims lesionats !... i els que no ho  esteu a entrenar i    menys xerrar    

08 Jun 2009 15:09 #79 per jcros (Associat/da)
que faras amb tan sabo :eyes:

encara no se que hi faig aqui

08 Jun 2009 16:02 #80 per Eulàlia (Associat/da)

Moltes felicitats Eulàlia!.
M’he estrenat amb un correu per felicitar-te. Portes mesos dient-me que m'apunti a això dels corredors i finalment m'ha semblat una bona forma de començar a escriure, amb una felicitació.
Ja far dos anys que et vaig dir que volia fer una marató, i gràcies als plans d’entrenament que en vas passar i que vaig seguir escrupolosament  avui estic enganxat a això de córrer.
Ara el meu objectiu es seguir la llebre que tens a casa i que encara se’m  resisteix per baixar de 40’,
però a la tercera va la vençuda .
Moltes felicitats i moltes gràcies pels teus consells.
Rafa

Ostres, Rafa, quin honor ser la teva porta d'entrada a aquest fòrum tan especial. Pel que fa als entrenaments, com que hi ha qualitat els resultats han estat òptims: és espectacular la teva evolució en els dos anys que fa que corres i m'encanta poder compartir les experiències atlètiques i comentar-les. Moltes gràcies per les felicitacions  :love:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats