Eulàlia

Eulàlia

08 Jun 2010 21:59 #141 per Tommy Gun (Visitant)
Anque estoi a má de dies mil miyas de la sivilisasión he sentío el turuntuntún de los tambore. FELISIDADES Eulalia. Por tus écsitos internasionale i po haberte echao a las espardas un año más, asín como si na.  

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2010 01:07 #142 per Enric59 (Visitant)
Hostias, Tommy, estás vivo!

Cómo te va por el Sacromonte? Buenos bisnes?

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

09 Jun 2010 09:37 #143 per Tommy Gun (Visitant)

Hostias, Tommy, estás vivo!

Cómo te va por el Sacromonte? Buenos bisnes?

Si, estoi vivo, pero sin vivir en mí. Estoi intentando aprender a nutrirme, mismamente como los lloguis vegetalianos más radicale, del aire puro de las montañas porque aquí solo se pue bisnear con el cobre del tendío eléstrico, i con una compentencia de cojone, que la crisis lla no araña, muerde, i te salen desgrasiaos, como un servidó, de debajo de las piedras i con la pedrería de las beatas: dos veses al día voi a resibir a Jesus sacromentado. Por lo demás, bien. Se mantienen las costantes vitales.
Un abraso.

09 Jun 2010 23:38 #144 per Eulàlia (Associat/da)

Per molt anys, Eulàlia.

Disculpa pel retard. Ahir no vaig veure  el fil.

:love:

Pucu

Gràcies Pucurull, si els sants tenen vuitada, també els aniversaris  ;)

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

09 Jun 2010 23:45 #145 per Eulàlia (Associat/da)

Anque estoi a má de dies mil miyas de la sivilisasión he sentío el turuntuntún de los tambore. FELISIDADES Eulalia. Por tus écsitos internasionale i po haberte echao a las espardas un año más, asín como si na.  

Un año lleno de nuevas relaciones- Por ejemplo, he conosido una bruja que me queria explotar a pesar de mi mediocridad atlética, que estamos lejos de la Dominguez  :mdr:
Grasias, compa, espero que algun dia vuelvas por estos lugares :-)

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.

15 Mai 2011 20:14 #146 per Eulàlia (Associat/da)
On ho havíem deixat.... Ah! Em feilicitàveu pel meu aniversari! Ara fa gairebé un any, que és el temps que porto preparant el meu repte. Sembla mentida, bromes del temps, abans no, avui sí: ja sóc finisher :yipi: :yipi: :yipi: (triyupi).

I com ha estat? Molt esforç, per descomptat, molftes hores d'entrenment, i queixes  :oops: Dona de llauna sóc  ;) o era, oi? Ara la llauna s'ha convertit en ferro  :rofl:

Ah! i molt de suport, de molta gent, de tots vosaltres, per descomptat.

No us enganyo si us dic, que és el repte atlètic més ambiciós i assolit fins ara a la meva vida. No ho veia gens clar, sobretot pels temps de tall, els temps límit: 10 hores per nedar i la bici, és just per mi, no ens enganyem.

El mar es va portar de conya, una bassa i he tingut un entrenador de luxe, que m'ha ajudat moltíssim (gràcies Barcelona92  :love: ).

La bicicleta, us ho dic de debò, els primers 90 quillòmetres vaig disfrutar com una enana. Ara bé, de les 13hores a les 16:30h de bici que vaig acabar, un infern de vent, impotència i molta lluita (el Delta és així, el vent va pujat durant el dia). Si no fos per la gent que em va animar i em va proveir (gràcies Enric  :love: ).

I jo esperava arribar a la Marató, però estava feta unos zorros  :whip: :whip: :beurk: . Un noi em va dir, aquí comença la competició, quanta raó tenia! Vaig haver de fer màns i mànigues per contolar les rampes, corrent a passets de riure, a 7 el quilòmetre (ni me'n recordo el temps que feia que em passsava, potser des de la primera Marató el 1996). I de nou vent fort en contra i a favor, sorra a l'aire, una caiguda amb una xarxa i pluja i vent la darrere hora. Però calia patir, patir i patir, escoltar els amics (recontragràcies, Enric  :love:), un company de club, el hdfcat , el públic en basc (aupa neska), en castellà (este 79, el meu dorsal), els amics del Jovent79,...  i algun membre de l'organització que em va animar moltíssim: em deien, vinga que si continues a 7 entres al tall, i vaig entrar al tall i vaig arribar a meta, acompanyada de la poli, del jutge, d'un espontani els darrers metres.

Us ho juro, em vaig trencar per dins, quina emoció, mogollon de gent cridant, felicitant-me, petons, abraçades... quina passada! Sóc la dona de ferro més feliç del món, ah! i campiona de Catalunya de llarga distància categoria V1 (això només era una propina). Jo volia la samarreta, us ho juro, i em vaig enrocar amb aquesta idea: 1 volta,  :whip: 2,  :whip:3, 4, 5... 6 i ja està.

Jo sabia que no era impossible, però molt difícil, per descomptat. Sense temps límit, era molt més segur. A posteriori, agraeixo el temps límit, em vaig espavilar, no es podia caminar a la marató i jo hagués caminat, com tants altres ho van fer. Ves! S'ho podien permetre. Aquesta és una prova d'equilibris: no és la suma de tres disciplines, és una única disciplina i un únic esforç que cal gestionar tant físicament com mentalment.

Gràcies a tots els amics del fòrum que m'heu acompanyat aquest darrer any. I ara, amb un ironman a l'esquena, tornaré al fòrum i a la vida social, que ja toca  :party: :party:

15 Mai 2011 20:26 - 15 Mai 2011 20:52 #147 per danili (Associat/da)
Òndia! Has fet una ironwoman?
Moltes felicitats!!! Molt rebé!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

15 Mai 2011 20:34 #148 per Eulàlia (Associat/da)

Òndia! Has fet una ironmwoman?
Moltes felicitats!!! Molt rebé!

Moltes gràcies Danili, ja veus, un pas més en el creixement mental, t'ho asseguro... Bé, i físic, per descomptat, ça va de soi!

15 Mai 2011 20:42 #149 per Sancho (Associat/da)
Eulàlia, no tinc paraules.  :oh: :oh: :oh:
Tota la meva admiració.  :yes: :love: :love:
Com que no tinc paraules, espero amb un bon vi i entre amics trobar com expressar-me. Qui sap, després d'unes quantes copes podré intentar comprendre la teva gesta.  :surprised:
FELICITATS[/
size]

15 Mai 2011 20:44 #150 per Belenka (Associat/da)
Eulàlia, em trec el barret.  :great:
Enhorabona pel teu repte!  :party:

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?

15 Mai 2011 21:34 #151 per nyef (Associat/da)
Eulàlia, moltissimes felicitats!! Quina crack!  :great:

bla bla bla bla ....

15 Mai 2011 21:46 #152 per cat (Visitant)
Felicitats !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :yipi:

15 Mai 2011 22:11 #153 per Xeix (Associat/da)
Ironlàlia,

Moltes Felicitats!!! :party: :party: :party:

15 Mai 2011 22:13 #154 per maria (Associat/da)
Eulalia...

Enhorabuena, horas de lucha, de esfuerzo, de soledad....eres una campeona

Lo celebraremos, ¿ no ?

Bss

M

15 Mai 2011 22:19 #155 per RunnerSantBoi (Visitant)
ahora Enric tiene en casa a SUPERWOMEN  :party:
felicitats Eulalia

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

15 Mai 2011 22:29 #156 per Eulàlia (Associat/da)
Veus, això és tornar a casa. Soletat, sí, l'entrenament pot ser molt solitari, però amb vosaltres darrere, no gens. Gràcies a tots! :love:

16 Mai 2011 08:14 #157 per Josep 59 (Associat/da)
Eulàlia, veus, aquest és un dels motius que em van fer decidir a votarte com a millor Correcat femenina.

A buen entendedor.....

Moltes, moltes felicitats.  ;)

Si de noche lloras por no ver el sol......
....las lágrimas te aguarán el Bourbon.

16 Mai 2011 10:43 #158 per ricsol (Visitant)
Eulàlia Felicitats, jo estava alla, et vaig veure i entenc totes i cada una de les paraules que has fet servir per descriure la cursa. Felicitats i a disfrutar-ho
Ricard

16 Mai 2011 10:55 #159 per (Visitant)

Moltes felicitats Eulàlia! :party: No tenia coneixença d'aquest repte. M'has deixat molt gratament sorprès! Per haver-ho aconseguit, i per la teva força mental i física que deus haver tingut aquest darrer any preparant la prova.  ;)

Que eren 3800m nedant, 190Km de bici i una Marató? I en quant temps ho vas fer tot això? Mare meva si només cansa de llegir-ho!!!  :surprised:

El divendres et felicito en persona al sopar, CAMPIONA!  :great:

16 Mai 2011 11:02 #160 per caloreta (Visitant)
Moltes felicitats  :love: :love: :love: :love:

Caloreta

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats