- Missatges: 264
Autor del tema
Ei, ei, ei!!
Moltes felicitats!!!![]()
:love:
(Jo també arrivo tard a les felicitacions sempre) :mdr:
Salut
Avui em portes un regal, oi?![]()
Sí, com que et portes be, avui et portaré un regalet molt taronja, taronja.... :mdr:
Salut
![]()
Si es tracta del regal que suposo, vosaltres que sou gent de lletres que teniu el do de la paraula i sempre empreu mots escaients, heu de dir "Pastanaga", més que no pas taronja. :yes:
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Autor del tema
que faras amb tan sabo :eyes:
Autor del tema
Felicidades, Eulàlia!!!
Ya me llevas uno de ventaja. :rofl:
Moltes felicitats Eulàlia!.
M’he estrenat amb un correu per felicitar-te. Portes mesos dient-me que m'apunti a això dels corredors i finalment m'ha semblat una bona forma de començar a escriure, amb una felicitació.
Ja far dos anys que et vaig dir que volia fer una marató, i gràcies als plans d’entrenament que en vas passar i que vaig seguir escrupolosament avui estic enganxat a això de córrer.
Ara el meu objectiu es seguir la llebre que tens a casa i que encara se’m resisteix per baixar de 40’,
però a la tercera va la vençuda .
Moltes felicitats i moltes gràcies pels teus consells.
Rafa
Autor del tema
Autor del tema
Autor del tema
Un dissabte i un cross a Benicarló de 2 quilòmetres, a ritme de 4min30seg
[...]
Ahir un pas més, duatló de Caldes, [...]4.800 metres a ritme de 4min49
Eulàlia m'agrada estigui ben forta
Pasaba por aqui y queria compartir este video.
Espero os guste
A10
Autor del tema
Eulàlia m'agrada estigui ben forta
Espero os guste
A10
Gracias Eulàlia, per la canço i per la informació.Eulàlia m'agrada estigui ben forta
Espero os guste
A10
Ostres! Kalimero, ets un :love: Moltes gràcies. I parlant d'un grec errant, ja saps que Kalimero vol dir bon dia en grec, oi?). Doncs et faig un obsequi musical http://www.youtube.com/watch?v=oKCuZaYnjPI&feature=related
Avui he vist sortir el sol a la platja de la Barceloneta :smile: Surts de casa de nit i arribes a la piscina. Tot és fosc. Et poses a nedar i de mica en mica els núvols van agafant color, el canvien i el tornen a canviar: del vermell, al taronja, fins al groc i el blau en 45 minuts.
Avui he vist sortir el sol a la platja de la Barceloneta :smile: Surts de casa de nit i arribes a la piscina. Tot és fosc. Et poses a nedar i de mica en mica els núvols van agafant color, el canvien i el tornen a canviar: del vermell, al taronja, fins al groc i el blau en 45 minuts.
Eulàlia: En altres temps ens haguessis explicat el xàfec d'ahir. A falta de la teva descripció, mirem de conformar-nos amb una culleradeta Proust:
Un copet al vidre, com si alguna cosa hi hagués topat, seguit d’una ampla caiguda lleugera com de grans de sorra que haguessin deixat anar des d’una finestra de dalt, després la caiguda que s’estenia, es regulava, adoptava un ritme, esdevenia fluïda, sonora, musical, innombrable, universal: plovia
Pel cantó de Swann.
Autor del tema
Eulàlia: En altres temps ens haguessis explicat el xàfec d'ahir. A falta de la teva descripció, mirem de conformar-nos amb una culleradeta Proust:
Un copet al vidre, com si alguna cosa hi hagués topat, seguit d’una ampla caiguda lleugera com de grans de sorra que haguessin deixat anar des d’una finestra de dalt, després la caiguda que s’estenia, es regulava, adoptava un ritme, esdevenia fluïda, sonora, musical, innombrable, universal: plovia
Pel cantó de Swann.
Autor del tema
Me'n vaig a Roma. Han passat 23 anys. Vaig acabar la carrera i volia anar a Roma: literalment mitja vida esperant. Diuen que les coses que valen la pena es fan esperar. No em queixo. De mica en mica tot arriba i això està arribant i ho degustaré amb passió, ho sé. Conec moltes coses de Roma i ara les veuré en directe, amb emoció i en directe; ben acompanyada, ments bessones que beuran el nèctar dels déus eterns. :love:
Autor del tema