- Missatges: 264
Autor del tema
Eulalia no et dic benvinguda, perqué com tu ben dius estas com a casa, entre amics i companys.
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Autor del tema
benvinguda Eulalia!!
quin nivell maratons i tot :surprised:massa dur per mi
Autor del tema
A primers dels anys seixanta feia cada dia amunt i avall l'itinerari pel carrer Muntaner des de Mitre (que en aquell temps, era un carrer amb voreres amples i arbres fuiters) fins la Via Augusta per agafar el tren de Sarrià. A mig camí, baixant Muntaner a la dreta hi havia una botiga de queviures amb un cartell que m'agradava molt: Era el del Ramon Casas de l'anís del mono.
Em sembla recordar que finalment el van robar.
T'agraeixo de cor els ànims en el tram final de la marató. La teva bona disposició en aquella escena confirma que mires amb ulls condescendents i comprensius autèntiques peces d'arqueologia, àdhuc potser qualificables de fòssils, com ara aquest legítim usuari del banc del sinofós que et saluda cordialment.
Autor del tema
Eulalia, no se com donar-te la benvinguda.
Costa molt esta a l’alçada de tots els que escriuen i, a més, en un altre “fil” ja m’han fotut un bon mastegot per escriure malament.
Malgrat això, continuaré llegint i gaudint de las vostres histories, tant de las teves com las de Consorte59-Ensinistrador59.
Espero veure’ns a moltes curses.
PD. Si us plau, Consorte, sigues benèvol amb la correcció ortogràfica.
Autor del tema
Gorka el voley igual que el bàsquet formen part de la meva etapa formativa en el món de l'esport i són especialment apreciats per mi. Tanmateix, a principis dels 70 l'oferta esportiva femenina en el nostre país era ínfima, sobretot si no havies nascut en una família on es practiqués algun esport per tradició.
De fet, 20 anys més tard, quan el 1996 vaig córrer la meva primera marató (Mataró-Barcelona Estadi olímpic), em sembla recordar que no arribàvem al centenar les dones que hi havia inscrites. Afortunadament això està canviant a marxes forçades :yipi:, només cal situar-se a la línia de sortida de la majoria de competicions atlètiques actuals :happy:
En primer lloc benvinguda, el primer es el primer! en segon lloc el volley! uauuuu quins records, encara que sembli impossible, jo hi vaig jugar (poc i malament) a finals dels 60 i primers dels 70, eren els temps de l'Hispano Frances, Mundet, Bombers a nivell catalá, i l'Atlétic de Madrid a nivell estatal.
Per cert, jugant al volley vaig patir la meva primera lessió important de lligaments del turmell, que em va tenir molt de temps, amb aquest punt feble. Endevina com es va guarir? al cap de 20 anys fent curses amb el meu fill, que sempre ho ha fet molt millor que jo.
Repeteixo benvinguda, i perdona el rotllo, pero es que el volley sempre em tira.
Autor del tema
Si voleu tenir "moments nostàlgics" encara es pot veure bon volei a Barcelona, els dissabtes a la tarda a l' INEFC de Montjuïc juga el CVB-FC Barcelona femení (lliga FEV) i els diumenges al migdia al Pavelló de la Vall d' Hebron el FC Barcelona masculí (Superlliga). Són els hereus de Bombers, Hispà-Francès i altres i estan encantats de tenir públic (i a més a més no cobren entrada).
Fora de Barcelona, els dissabtes a la tarda juga a Tarragona el Sant Pere i Sant Pau (Superlliga) i a Lleida també s' hi veuen bons partits del CECELL femení (Superlliga-2). També a Sant Cugat, el seu equip femení juga la Lliga FEV.
Autor del tema
Autor del tema
Autor del tema
Avui he vist sortir el sol a la platja de la Barceloneta :smile: Surts de casa de nit i arribes a la piscina. Tot és fosc. Et poses a nedar i de mica en mica els núvols van agafant color, el canvien i el tornen a canviar: del vermell, al taronja, fins al groc i el blau en 45 minuts. Feia temps que ho volia fer i em sembla que, per poc que pugui, repetiré :yes:
Avui he vist sortir el sol a la platja de la Barceloneta :smile: Surts de casa de nit i arribes a la piscina. Tot és fosc. Et poses a nedar i de mica en mica els núvols van agafant color, el canvien i el tornen a canviar: del vermell, al taronja, fins al groc i el blau ...
Avui he vist sortir el sol a la platja .... Tot és fosc.
Que bé saber que el sol surt cada dia. A vegades podem pensar que sempre hi és, però constatar que les coses segueixen el seu cicle vital conforta. I el sol sempre il·lumina i escalfa :glasses:; i els núvols sempre passen :yes:.Avui he vist sortir el sol a la platja de la Barceloneta :smile: Surts de casa de nit i arribes a la piscina. Tot és fosc. Et poses a nedar i de mica en mica els núvols van agafant color, el canvien i el tornen a canviar: del vermell, al taronja, fins al groc i el blau en 45 minuts. Feia temps que ho volia fer i em sembla que, per poc que pugui, repetiré :yes:
Que bé saber que el sol surt cada dia. A vegades podem pensar que sempre hi és, però constatar que les coses segueixen el seu cicle vital conforta. I el sol sempre il·lumina i escalfa :glasses:; i els núvols sempre passen :yes:.Avui he vist sortir el sol a la platja de la Barceloneta :smile: Surts de casa de nit i arribes a la piscina. Tot és fosc. Et poses a nedar i de mica en mica els núvols van agafant color, el canvien i el tornen a canviar: del vermell, al taronja, fins al groc i el blau en 45 minuts. Feia temps que ho volia fer i em sembla que, per poc que pugui, repetiré :yes:
Doncs jo ahir vaig veure un trosset de solet a la cantonada de Sebastian Bach amb Calvet, a la porta de La Caixa :mdr:
Qui avui dia mira cap al cel a la negra nit?
Autor del tema