25 eDreams Mitja Marató de Barcelona 2015 (15/02/15 - 8:45)

25 eDreams Mitja Marató de Barcelona 2015 (15/02/15 - 8:45)

16 febrer 2015 08:39 #221 per (Visitant)

sobre el km 18 em tro el david, i anem marcant els ritmes previstos, jo sabia que que ell tenia una xuleta, per baixar de 1h 22 i em diu que la esta complint, fantastic, apareix, el hansi, sobre el km 19, i anem tots plegats, a la meta i amb un fort esprint logro baixar de 1h 22, temps final 1h 21´56 , content per la marca, i crec que tots tres hem assolit, el objectiu.

Les meves xuletes no fallen mai, si les faig i les duc, són per complir-les, no per passejar-es! Sub 1:22 :mdr: ERIC, estas fort, Hansi, tens pistonada per més!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2015 09:45 #222 per Guillem Gandol (Visitant)
Un altre amb la mitja al sac!! Força content! No he fet MMP com l'any passat però he entrat dins l'interval que m'havia marcat. No vindrà de 2min més... depèn com es miri clar...  ;)

La meva idea era no forçar al límit la màquina per poder arribar bé a la Marató d'aquí un mes. L'any passat crec que em va passar factura. Avui em noto bastant recuperat! Bon senyal!

Ahir vaig començar força conservador anant a 4'45" els primers Kms, sobretot fins a acabar amb la pujada del Paral·lel. A allà em vaig trobar el meu veí de davant de casa que també corria! Ja deia jo... vaig veure que sospitosament encenia el llum de l'habtació a les 6 del matí com jo  :sarcastic:  Vam anar força estona junts i progressivament vam anar pujant el ritme plegats fins als 4'30"-4'20"

A la rampeta traïdora de Pallars ell no va poder seguir el ritme i jo vaig seguir a l'aventura. Vaig aconseguir mantenir bastant bé (segons els trams) els 4'20"-4'30". Durant força estona vaig tenir la sensació d'haver sortit massa lent ja que vaig estar avançant molta gent. Psicològicament ajuda però també et fa plantejar si t'has passat de conservador. El que està clar és que a l'inrevés és fatal, comprovar quan ja portes uns quants kms a l'esquena que l'has cagat sortint massa ràpid i t'avança tothom!  :frown:

El tros de la Diagonal se m'ha fet més curt del que creia. Així com el de la Vila Olímpica. Aquests trams compartits amb la Marató van molt bé per preparar-te psicològicament del que serà d'aquí 1 mes! Vas mirant la desdibuixada línia blava de l'asfalt així com els punts quilomètrics que encara es veuen i per dins vas dient.... "ens veurem les cares, no em fas por!!" 

Al gir de la Vila Olímpica a l'alçada del Centre de la Vila (quan passes per sobre la ronda litoral i ja encares la Plaça dels Voluntaris per agafar ja Marina de baixada) em va saludar un CorreCat que estava de públic. No en recordo el nom, ell sí! Jo el vaig reconéixer a l'instant i més pel lloc concret. Crec que la mitja 2 o 3 anys enrera just en aquest punt vam fer junts un dels "piques" més guapos que recordo. Un estira i arronça brutal fins a l'arribada.

Finalment 1h36m02s. 2min més clavats que la meva MMP però dins de l'interval que m'havia marcat.  :yipi:

Merci a tots els correcats que em vaig anar trobant i ens vam anar donant ànims mutuus. Sou genials! I l'habituallament correcat brutals els ànims! Sou els millors!

Per cert... bon detall l'espècie d'impermeable que van donar a l'arribada per no agafar fred. I les mandarines aquest any més bones que l'any passat. Com ja he dit en un altra entrada va costar deu i ajuda treure'ls-hi la pell.

Ens veiem a la Marató valents i valentes!

Marató: 3h37m45s (BCN11 - debut!)
Marató: 3h29m22s (BCN12)
Marató: 3h26m36s (BCN13)
10km: 41m20s (L'H Nocturna13)
Marató: 3h38m22s (BCN14)
Marató: 3h27m12s (BCN15)
Mitja:1h33m42s (BCN16)
Marató: 3h23m46s (BCN16)
10K: 41m01s (DIR G.Urbana 16)

16 febrer 2015 09:50 #223 per Lucius (Visitant)
felicitats a tots per les bones marques i per compartir aquesta cursa
per la meva part, he pogut millorar l'ultim registre baixant 2 min
abans de la cursa he fet previa al parc i comptaba amb fer un marca molt similar a la mitja de Sta Coloma

sortida amb ManoloM Car-Pat Joan33 i algun altre correcat, una mica desorganitzats
al mig de la Gran Via notava que anava una mica forçat i he volgut baixar ritme.. la realitat és que no he afluixat tant com em pensava i he pogut reengarxar-me a estones fent la goma amb ManoloM fins a la Rambla Prim
allà ja he començat a patir fins al final,
... i a l'ultima recta he fet un veritable sprint de 500m per aconseguir el sub1h24!

ara ja em plantejo fer la marató de Barcelona per un sub3h o bé no exprimir-me del tot per intentar fer una bona cursa a Paris?

JDFT

16 febrer 2015 10:26 #224 per Mattu (Visitant)
Doncs al meu cas, com que no m'esperava fer aquesta mitja, ho he fet com si no fos amb mi. Fa unes setmanes la gent de Decathlon em va comentar la posibilitat de fer una prova de les seves noves vambes i, a mes, fer la mitja de franc. I mira, un que es d'aprofitar quan li donen aquestes oportunitats...

Mes enlla de la jornada de dissabte (on vam fer prova de les noves vambes de Kalenji), diumenge era un día de sortir i fer. Tan tranquil volia sortir que no vaig reclamar ni cambi de dorsal (m'havian donat blanc per el meu temps de mitja abans de Santako) ni de xip (vaig fer la cursa amb xip blanc). Com que anava amb dorsal blau, he sortit dels primers de la segona onada i aixo em va permetre tenir espai... i amb espai em va sortir uns 5 molt bojos, a mitjana de 4:06. Baixada de ritme fins al 4:13-4:15 a partir d'alla mes o menys fins el pas per Diagonal, on vaig patir molt amb el vent (anava sol, sense cap company que em fes "pantalla"). Pel camí vaig perdre el gel, pero com que volía sortir tranquil no vaig necessitar-ho massa. Ja pel passeig i arribant a Marina he fet un petit cambi de ritme (tot i que vaig tenir un km a 4:24) i ja molt suau fins l'arribada. 1:29:17, una marca que no es mala pero que relativitzem si dic que vaig anar tota l'estona amb la cámara (em van sortir 4GB de vídeo nomes de la cursa, demà pujaré aquest i un video curt nomes del avituallament correcat).

Enhorabona a tots els debutants i els que heu fet MMP!!

MMP

5K: 18:41 (La Maquinista 2013)
10K: 37:44 (Sant Antoni 2013)
Mitja: 1:27:47 (Santako 2015)
Marató: 3:13:26 (Berlín 2014)

I ara QUE? EING?

16 febrer 2015 11:30 #225 per Awimbaba (Visitant)
Aquí teniu la meva crònica, amb el títol: A la mitja de Barcelona... a recollir lo sembrat! Ja podeu deduir com m'ha anat  :party:

https://dezeroacent.wordpress.com/2015/02/15/a-la-mitja-de-barcelona-a-recollir-lo-sembrat/

16 febrer 2015 15:02 #226 per SOM (Visitant)

Quines marques es veuen per aquí !! ... moltes felicitats a tots !!

En el meu cas, vaig sortir amb les llebres de 1:45:00 .... vaig anar amb elles fins el 15 i a partir d'aqui vaig incrementar el ritme fins arribar a Meta amb 1:43:52 (4'55") ...  (MMP)  :party:

Content per les bones sensacions de cara a la Marató, per haver disfrutat molt de la cursa, anant de menys a més, i per la MMP 

Gracies per les fotos, i als cracks de l'avituallament  :great:

Ara la Maratest ... i d'aqui un mes ja tenim la Marató !!

42K 3h44'13  -  21K 1h43'19  -  10K 44'55

16 febrer 2015 16:31 #227 per Apintu (Associat/da)

Dia perfecte, ni fred ni calor, poc vent poc sol, bon circuit, ahir ho tenia tot per ser un molt bon dia per competir, com així ha estat, hem estat molts els que hem millorat les nostres marques ha estat un dia especial. No anomeno a ningú per no deixar-me cap nom, però moltes felicitats a tots :party: :party:!!!

També felicitar els voluntaris :love: :love: de l’avituallament del km 10, va ser una passada la rebuda :party:

Porto molt de temps sense fer cap crònica, els últims anys totes les curses eren bastant iguals. :'( :'(.. la gran majoria sortia a rodar, mes o menys fort però sense anar al 100%, i la que anava al 100%  als tres quarts de cursa petava, i perdia una minutada :ouch: :ouch:.

Després de trobar-me un petit problema de tiroides, i una vegada tot regulat i ajustat els resultats han canviat, i en poc mes de mig any he anat recollint fruits.

Així que avui he fet una petita crònica de la mitja d’ahir, les meves dots literàries no son massa bones, però lo important son els fets

Porto una temporada molt bona, de fet ja a nassos vaig rebaixar en quasi dos minuts la meva marca de 10km :surprised: :surprised: i ahir tocava provar de fer marca de mitja.

Ja fa dies que em rondava pel cap anar a buscar el 1:35 el que significava baixar el meu temps actual 1:37:42 en dos minuts i mig, però em trobava molt be físicament

M’apunto a la barqueta de 1h35 amb el tiny, ratadesants, Guiri, sandman, jaiol, dani75 , a la sortida els hi comento que sortiré amb ells fins on arribi, no les tinc totes, anar a 4:30 tota una mitja em fa respecte, comptant que un any enrere, era el meu temps de 10km

Sortim junts, els dos primers kilòmetres son d’anar avançant gent, i trobar el ritme adequat, el paral•lel el pugem amb seny en tiny va marcant el ritme i fins dalt la gran via em trobo molt còmode, a partir d’aquí i sense voler vaig augmentant el ritme però em continuo trobant còmode , en guiri veig que va al meu costat però els demes veig que no venen :frown: :frown:.. vaig tirant penso si al final no aguanto ja tindre un coixí .. arriba el km 10, tinc un minut de coixí, penso, això que tinc guanyat... :he: :he: però no afluixo, tots els kms van sortint entre 4:20, 4:25,  kilòmetre 15 porto 1:30 de avantatge, aquí ja em començo a creure que puc fer un molt gran temps, a partir del 17  ja em comencen a fallar les forces, no vaig tant còmode i haig de fer mes esforç per mantenir el ritme, però entre en guiri i jo l’anem mantenint.. unes vegades es posa ell davant , les altres jo.. km 20 i casi dos minuts de coixi , això ja ho tenim queda un kilòmetre, apreto les dents i fins al final, ara ja no m’ho treu ningú.. arribo en 1:33:13 :surprised: :surprised:, es una passada he rebaixat 4 minuts i mig el meu millor temps :surprised: :surprised:, encara no m’ho crec, he pogut mantenir el ritme i fins i tot fer l’últim kilòmetre algo mes ràpid

M’espero a la meta, i van arribant els demes components de la barqueta :love: :love:, casi tots amb millor marca, i els que no satisfets per l’esforç, i per haver-ho intentat.

Després d’això ara em queda el gran repte, la marató de Barcelona... la intenció es fer-la en 3:30 per també em fa molt de respecte, en porto set i el meu millor temps es de 3:47... serien 17 minuts, però per l’altre banda crec que haig d’aprofitar el meu moment de forma... encara em queda un mes per acabar de pensar-m’ho.

10km:       42:52  (Nassos 2014)
21km:    1:33:13  (Barcelona 2015)
Maratò:  3:34:51  (Barcelona 2015)

16 febrer 2015 16:42 #228 per jordi40 (Visitant)
gran mitja marató la de Barcelona
magnific test per la marato del 15 de març
una mica decepcionat pel temps 01:36:16
s ayunya una mica el sub 03:30 de la marato
encara que queden 4 setmanes i no se sap mai...
:whistle:

16 febrer 2015 16:45 #229 per Del@ (Associat/da)
Companys, no he pogut llegir tots els vostres posts (al vespre ja miraré de fer-ho en la mesura del possible), però enhorabona a tots els que ahir vau assolir marques personals i als que no també, que córrer 21 km també és una cosa a destacar  :great:.

Pel que fa a la mitja, no em va sortir com volia, però tampoc va estar tan malament.

Pel que fa l'organització de la cursa, no criticaré el seu preu (en lliure mercat tothom pot establir el preu que vulgui i la resta decidim si ho comprem a no) i tampoc la samarreta que donen (si el patrocinador és Kalenji no voldreu que ens donin d'una marca diferent i crec que de fet és similar a les d'altres marques), però si que crec que s'han de replantejar un parell de coses per altres edicions:

- La SORTIDA, tot i fer-se esglaonada per calaixos és molt estreta i amb un gir a l'esquerra a molts pocs metres i no estic segur si hi ha carril bici o alguna cosa semblant. Després tenim l'altre gir de 90º a ladreta uns quants metres després.

Ahir just davant de les llebres d'1.20 va haver-hi una caiguda d'uns corredors al primer gir i suposo que tot el grup va intentar salvar-la com van poder. Canviant la sortida i l'arribada i fer-ho al mateix lloc que Bombers, més ample i sense girs, aquest problema ja estaria arreglat

- La BOSSA del corredor A mi que em facin baixar uns dies abans a buscar el dorsal i la samarreta em suposa un inconvenient. Entenc que amb curses amb tanta gent no es pot fer el mateix dia, però si al fer-ho hi ha organitzada una fira o una bossa del corredor amb condicions doncs encara val la pena fer el passeig.

- Els CALAIXOS. Tot i estar molt bé el tema dels calaixos i les diferents sortides, no recordo que ningú demanés acreditar el temps al moment d'escollir el calaix. Això és cosa nostre, ja que no serveix de res enganyar-nos, però en d'altres ocasions es fa segons marques anteriors i no hi ha problema. A més crec que el marge dels calaixos és molt gran (1.20-1.30 / 1.30-1.40), hi ha molta diferència entre el ritme d'uns i d'altres.

Tot i així, crec que la mitjà està ben organitzada i és un recorregut molt ràpid i que en part et serveix per córrer en cursa per carrers que dintre d'un mes ens veuran en un altre repte.

16 febrer 2015 18:01 #230 per carsobe (Visitant)
Com veig que el fil de l'avituallament està tancat, penjo aquí quatre fotos que vaig fer amb el mòbil abans de la cursa. ;)

plus.google.com/u/0/photos/1119530980592...1391564079841?sort=1

"Les medalles es guanyen durant l'entrenament, el dia de la competició només anem a recollir-les"

16 febrer 2015 20:16 #231 per Dani (Associat/da)
Que sí, que es cara. Que sí, que t'has de canviar a l'intempèrie. Que sí, que està massificada. Pero sí, és la mitja marató més ràpida que hi ha a Catalunya. Els serveis en la cursa son magnífics, els punts kms estan posat espectacularment. Té el plus que hi corren 4.000 estrangers que li donen caliu. I coi, hem corregut la mateixa cursa on s'ha batut un rècord del món. Algú preguntava el bonus per fer WR. Crec que he llegit que son 20.000 euros. La guanyadora va dir que ampliaria la seva granja a Kenia. Ben empleats, i ben guanyats. De fet, crec que aquesta mitja tindrà molta projecció sobretot internacional. Li convindrien més WC, posats a dir.

Dos minuts abans de la cursa improvitzem barqueta sub1.25. Un minut després de donar-se la sortida em trobo totalment sol. Tothom ha posat la directa  :rofl: ManoloM, joan33, lucius, car-pat i "un nom llarg que no recordo i m'ha fet un raka final brutal" La meva idea anar a 4.03/4.04. He sortit una mica empanat, la veritat. Aixeco la vista i veig les 4 llebres de 1h25 que em passen a tota castanya.... Click, primer km 4'03"/km, clavat!

Aquí ha començat el que podriem dir la persecucció. Ja que vaig al mateix ritme teòric que les llebres (1h25) a seguir-les. Però no hi havia manera!!! Pujant el paral.lel a 4 pelats i res. Au, passo. km5 20'03" les llebres a +50metres.  Em veig bé més o menys a 4 pelats, bona senyal ! Cap al km8-9 aprofitant la baixada St.Joan avanço les llebres que en un moment de seny han posat el fre de mà. Les he passat fàcil tot i que molta gent les seguia.

Km10 39'48" Aquest km10-11 és l'única que cantava una mica. Però es que la marca del 10 era exactament a la cruilla. Han posat el km10 una mica abans ja que eren punts penjats. Per un moment he pensat que podria fer MMP. Tinc 1h24'08" Però el km11 4'09" m'ha tornat a la realitat. Hauria de lluitar pel 1h25.  Del km10/15 he mantingut bé el ritme 20'10" però ja he vist que mooolt lentament marxava la possibilitat de marca.

Els últims 5km bé de cap però ja justet. Sabia que baixaria de 1h25. A tot això he passat en algun punt en Car-Pat i m'ha passat algú  :whistle: (que no recordo el nom) Arribada interminaaaaable, i 1h24'30" No m'ho esperava. No estic entrenant gaire.... I a més a més la fascitits que m'hestà tornant a saludar.

Ostia, doncs content, tu !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

16 febrer 2015 22:08 #232 per jordimarti (Visitant)

gran mitja marató la de Barcelona
magnific test per la marato del 15 de març
una mica decepcionat pel temps 01:36:16
s ayunya una mica el sub 03:30 de la marato
encara que queden 4 setmanes i no se sap mai...
:whistle:

Jo no veig per què. Si has fet 1h 36', baixar de 3h 30' em sembla molt factible sempre i quan hagis fet els km. necessaris entrenant. Si passes a 1h 44' aniràs molt sobrat i no veig per què no hauries de poder doblar temps. Això sí, si vols passar a 1h 40' el més probable és que petis.

200: 25"45 (1992), 400: 53"47, 800: 1'56"02, 1500: 3'57"8, 3000: 8'55"16, 5000: 15'25"0 (totes del 1997), 10.000: 33'36"2 (1996), 1 hora: 16.244m (2006), 1/2 marató: 1h 13'14" (2001), marató: 2h 43'28" (2000), 400 tanques 1'05"9 (1991), 5 km marxa:...

16 febrer 2015 22:44 #233 per Fiber (Associat/da)
Doncs Dani, no estic gaire d'acord amb tu en uns quants punts que menciones... Si que es la mitja i probablement la cursa més ràpida d'aquestes terres...

Que vingui gent de fora m'agrada pero no ho veig un merit o quelcom que doni valor a la cursa... I definitivament, que s'hagi batut el record del mon i jo hagi corregut la mateixa cursa no m'importa gens ni mica... Lo dels punts kilometrics es que em fa plorar  :'( perque es que es com tindría que ser a totes les curses...

I li trovo molts peros, me començar que no hi ha vestuaris ni dutxes... I que ja que obliguen a anar un dia abans be podrien posar lo del bitllet de renfe gratuit pel dia de la cursa.

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

17 febrer 2015 06:43 #234 per Tiny (Associat/da)
Apintu

De nou felicitats per la teva cursa!!!

Com havies dit que la teva millor marca era 1h37, veient la cursa al km.10
vaig pensar que petaries...Vas fer una cursa super regular!

De cara a la marató, et veig per sota de 3h30 segur, segur. Ja muntarem barqueta,
però crec que la clau serà anar retinguts fins a la mitja (el que vam fer diumenge fins
el km.5) :whistle: 

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

17 febrer 2015 12:45 #235 per Del@ (Associat/da)
Per mi no és la mitja amb el recorregut més ràpid de Catalunya, com tampoc ho és Granollers.

Hi ha d'altres que tenen un recorregut que segurament és tan o més ràpid que Barcelona i Granollers (El Prat, és un molt bon exemple i en una dia sense gaire vent millor, però Gavà en unes setmanes també està molt bé). Això si, no tenen un patrocinador darrera que els permeti poder portar atletes i llebres d'elit per assolir-ho. La diferència és que la majoria dels corredors ràpids (no només parlo dels professionals) van fer Granollers i/o Barcelona, però a El Prat (o a la de Santa Coloma de Gramanet) hi havia molt poca participació de persones amb capacitat de fer les marques de Granollers i Barcelona.

M'agradaria saber quin temps hauria fet la Florence (amb els mateixos corredors i circumstàncies que a Barcelona) a la mitja de El Prat, però allà no hagués tingut fixes de sortida, ni repercussió mediàtica. Els diners per batre el record si que haurien de ser els mateixos. 

17 febrer 2015 13:50 #236 per JavierCC1969 (Visitant)
Pongo el enlace de rtve del seguimiento/retransmisión de la cursa.

http://www.rtve.es/alacarta/videos/atletismo/atletismo-media-maraton-barcelona/2999879/

Felicitaciones para los que han hecho MMP y a los que no también.

10k       39'30''     Cursa El Prat de Llobregat 2015
            41'34''     Cursa El Prat de Llobregat  2014
M.M.  1h29'15''     MitjaPrat.2015
M.      3h22'11''    BCN2016

17 febrer 2015 17:41 #237 per finorunner (Associat/da)
Felicitats a tots/es per les MMP's!

En el meu cas, com no faré finalment la Marató BCN i tinc curses de muntanya fortes aquesta setmana i la vinent me la vaig prendre d'altre manera. Tot i que tinc algunes molèsties que no em deixen anar com jo vull, vaig anar de menys a més.

1h46m, lluny de la meva millor marca, però disfrutant, que és de lo que es tracta.

Salutacions!

Hazlo o no lo hagas, pero sobretodo nunca lo intentes.
5000: 00:20:28 (La Sansi 2011)
10000: 00:42:49 (Tast de la Mitja 2013)
21097: 01:36:35 (Mitja Sitges 2014)
42195: 03:40:18 (València 2015)

18 febrer 2015 08:49 #238 per Mattu (Visitant)
M'he oblidat de passar per aqui per comentar que ja he pujat el vídeo de la prova:

A mes, he fet un video curt del avituallament CorreCat. No es veu massa be (va ser per tenir que obrir l'ampolla e intentar gravar tot al mateix temps... i a mes, estar pendent de la gent que hi havía al avituallament -els crits de Alba que sonen mes que res  :rofl:-).

Moltes gracies a tots pels anims a aquell punt!!!

MMP

I ara QUE? EING?

18 febrer 2015 10:03 #239 per Antirco (Associat/da)
Apintu, moltes felicitats per la teva progressió i estat de forma, ja fa temps que et veig esplèndid. :great:
Segur segur que aquesta marató baixes de 3:30 i veuràs que al Km 33 et trobaràs formidable  :yes:, no es estrany baixar 17 minuts, jo personalment vaig baixar 22 de un any al altre de 3:50 a 3:28 (de com estic ara millor ho deixem a banda  :beurk:), això si ara no et valentons, surt a poc menys de 5’ el km fins al 32 i a gaudir els darrers 10 km.  :party:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

18 febrer 2015 10:11 #240 per Mattu (Visitant)
Per cert, aprofito per dir-le al deibid: nano, MOLA UN COJÓN la teva samarreta! Es la Under Armour que van sacar fa un temps?

MMP

I ara QUE? EING?

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats