25 eDreams Mitja Marató de Barcelona 2015 (15/02/15 - 8:45)

25 eDreams Mitja Marató de Barcelona 2015 (15/02/15 - 8:45)

31 Gen 2015 17:55 #61 per Xavi SL (Visitant)

Jo tampoc estic content amb el preu d'aquesta mitja.  De totes maneres, no estic a favor de córrer sense dorsal, penso que  qui vulgui protestar el més correcte que pot fer és simplement no participar.

:yes: I si vols protestar oficialment sempre es pot escriure un correu als organitzadors o dir-els-hi en persona, com he fet jo en més d'una ocasió. Que facin cas o no ja són figues d'un altre paner...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2015 20:40 #62 per butanitoforever (Visitant)
Crec que la manera de protestar es lliure, jo escollire una (no participar), altres escolliran un altre (corre sense dorsal). Pero mai em veure amb l´autoritat moral de dir que es millor.
Aixo sí. Ja no la Mitja de Barcelona, sino moltissimes de les curses de Barcelona l´organitzacio es pauperrima, ni vestidors, ni massatge, ni obsequis del patrocinador. Una samarreta cutre de qualsevol marca cutre i mai millor dit "a correr".
Qualsevol altre cursa tens vestidors, dutxes o massatge i alguna cosa dels organitzadors. I no nomes a petites.
Sense anar mes lluny, demà pel mateix preu, comparem Barcelona amb Granollers. Com us deia, que m´esperin asseguts mitja de Barcelona, Merçe i alguna mes de BCN.
Que costa diners tallar Barcelona per una mitja ..... Doncs si, i tallar Madrid per una mani de Podemos, pero creieu que algu corara aquests diners publics al de la coleta... Doncs no utilitzem aquesta escussa que no cola.
Sembla la necessitat de fer unes curses a Barcelona, perque com a capital ha de tenir una mitja o una cursa de patrona. Pero fer-ho amb desgana i amb la unica intencio de treure´s el mort d´assobra.

5 km         21´32"     Sansi Masnouv(2014)
10 km         44´45"     Sant Antoni  (2015) 
21 km     1h 43´00"      Mitja Marató Granollers (2015)
42 km    3h 58, 18"      Marato de Barcelona (2015)
    www.cicloturismecatala.cat

31 Gen 2015 23:31 - 01 febrer 2015 00:14 #63 per Antirco (Associat/da)
Gràcies per dedicar-me un temps amb els. vostres comentaris, i perdoneu si algo se sentit ofes amb la meva postura, estic de acord que poder no sigui la millor manera de manifestar-se hi han moltes mes pero qualsevol que adoptis, un de sol no fa res pero si algú crida una vegada i uns altres ho sentan i estan de acord poder algun dia serem molts i això pot començar a canviar. No dir ni fer res continuaran aprofitan se del boom. Uns optaren per ja no córrer a les curses populars (jo conec a molts) pero vindran uns altres i tot quedarà igual, inclús creixent, fen la ilusio falsa que tot funciona, pero aquest que han quedat fora estan tristos.
I han altres formes de fer les coses, expandir el esport i no orientar les cap a la pela.
Mes corredors a les curses ?......SI.......pero de corredors incorporats !!.......qui es el beneneficiari ?

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

01 febrer 2015 01:33 #64 per Fiber (Associat/da)
Jo entenc al Antirco perque mira, pagar 25 i ara ja 30 euros per una mitja que a part no dona serveis, cap ni un, pero es que cap, es un robatori i un atracament, es quitarnos la posibilitat als de Barcelona de disfrutar de la nostra mitja... Tinc molta sort de ser de Santa Coloma i podré disfrutar de la meva mitja a un preu que se que podria disfrutar en gairebé qualsevol circunstancia... Pero als de Barcelona, al jovent que no els hi sobra 30 euros perque probablement o estudien o estàn a l'atur o cobrant una merda de sou no els hi sobren 25/30 euros... I als que van super justos per arrivar a final de mes lo mateix... Si encara donesin bons serveis, algún detall xulo... Pero res, volen pasta i no els preocupa ni el corredor ni promocionar l'esport...

Jo igualment tinc molts "reparos" en correr sense dorsal, mai ho he fet i no crec que ho faci mai, pero pagar 30 euros, es un atracament... Direu que no tinc perque correr, que ningú m'obliga, pero jo crec que tots los que donem vida a aquesta ciutat, que paguem els nostres impostos, que inclus colaborem amb la cursa (quantes asociacions i voluntaris participen?) ens mereixem quelcom per part de l'ajuntament...

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

01 febrer 2015 08:26 #65 per Xavi SL (Visitant)
Moltes d'aquestes curses són professionalitzades i compten amb una gran infraestructura que costa molts diners, però d'aquí al que costa realment hi va tot un món, per tant està clar que guanyen molts diners i tant se'ls hi en dóna si corres sense dorsal, dónes la teva opinió a la pàgina web, o et plantes al mig del circuit amb una pancarta. Ells fan negoci i tu si vols córrer, doncs a pagar.

La marca Barcelona ven, i molt, i encara més en aquesta cursa després del récord del món de l'any passat. Ara ja no hi ha excusa per dir que a la mitja de Barcelona pots fer la marca de la teva vida, i això ven vulguis o no. Els serveis?

Recordeu que no fa gaires anys que la marató de Barcelona no podia ser urbana perquè era impossible tallar el trànsit i mireu ara quin circuit hi ha…¡poderoso caballero es Don Dinero! :whistle:

01 febrer 2015 14:19 #66 per sandmannn (Associat/da)
entre pitos i flautes m'he descuida't i he acabat pagant 29€ xD

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

02 febrer 2015 19:41 - 02 febrer 2015 19:43 #67 per Antirco (Associat/da)
Hechos históricos sucedidos en 1989, yo estuve allí en la Plaza España Industrial aplaudiendo a Domingo Catalán con su acción protesta a su llegada y viendo como se retiró metros antes de la linea de llegada.
Pues claro que se pueden revindicar cosas corriendo sin dorsal. ¡¡¡¡

El prólogo de aquel maratón del año 1989 estuvo rodeado de un asunto que tenía que ver más con la política que con el deporte, que vale la pena explicar. Participaba Domingo Catalán -un atleta muy estimado por todo el mundo-, que estaba sancionado por la Federación Española por cuestiones políticas al haber corrido días antes en Sudáfrica sin autorización. Lo decía Arcadi Alibés en su crónica como director de la revista “Marathon” de aquella época, de la cual, con su permiso, me permito extraer.
“La duodécima edición del Maratón Catalunya fue una edición especial. Varias circunstancias contribuyeron a que la prueba no pasara a la historia como una más. De entrada, el asunto Domingo Catalán, que había levantado toda clase de comentarios los días anteriores, originó un ambiente muy particular a la salida. Los atletas, la gran mayoría de los atletas, estaban con el Mingo, y muchos decidieron correr con varias pegatinas en la espalda en favor y en contra de Catalán y José María Odriozola. Pero también hicieron acto de presencia en la salida algunos miembros del grupo de la Acción Antiappartheid, que quisieron manifestar con algunas pancartas su desacuerdo a la
participación de  Catalán en el maratón, aunque fuera sin dorsal”.
Como sea, Domingo Catalán, campeón y recordman del mundo de los 100 km que era entonces, salió, y aunque no entró en la meta, se mantuvo siempre entre los primeros, y seguramente debería ser el atleta más aplaudido del recorrido. Quizás más aún que el que ganó, el norteamericano Doug Kurtis, que cruzó la línea de llegada en 2h16’37 en un final muy igualado, porque el segundo clasificado, Tommy Hughes, y el tercero, Patrick Joannes, hicieron 2h16’43 y 2h16’57 respectivamente.

Claro que yo no tengo el mismo poder de convocatoria pero por algo se empieza
Quizas vaya con el dorsal, Esto es un robo, o algo parecido

6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

02 febrer 2015 23:53 #68 per Fiber (Associat/da)
Pues yo al final creo que voy a correr porque... me regalan un dorsal.  :mdr:

Pero pensando en hacer algún tipo de protesta o llevar algo estilo "Correr no debería ser un lujo"

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

03 febrer 2015 14:49 #69 per Dabit (Associat/da)
Bona tarda,

Us deixo un reconeixement del recorregut amb els mínims canvis que hi han previstos (Paral·lel sense desviaments i una mica més de Pallars).

wp.me/pNuBu-2ws

Sobre el tema del preu... doncs estic d'acord amb tots vosaltres. El preu s'ha convertit en un obstacle per la gent de la propia Barcelona. I això és una mica trist. L'organització crec que és prou bona (sobre tot en cursa més enllà de la massificació), però els serveis i detalls (dutxes, lloc on canviar-te tranquil, la qualitat de la samarreta -no em queixo de la marca-) fan que no estigui al nivell que quasevol event que es declara de primer ordre deuria tenir.

En principi no l'anava a fer perquè creia que coincidiria amb Vies Verdes (al final aquesta ho fa amb Maratest i la tindré que deixar per un altre any) i preferia canviar, però com crec que arribo amb bones cames vull aprofitar per buscar marca, més quan la tinc a dos minuts a peu de casa.

Salut i km

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

03 febrer 2015 15:12 - 03 febrer 2015 17:24 #70 per Buff! (Associat/da)
La inscripció a una cursa ha deixat de ser un exerxici de la lliure voluntat individual potser?:neutral:

Milers de kilòmetres

03 febrer 2015 16:10 #71 per Angel.gd (Visitant)
Todo el mundo tiene derecho a protestar por el precio del dorsal, de la luz, el gas, el billete del metro ....pero las cursas no son una necesidad por tanto entiendo que tienen que ser un ejercicio de libre voluntad.
Hay cursas o mitjas más baratas y otras más caras en función de los servicios que ofrecen si una me parece cara pues simplemente no me apunto o me apunto a otra más barata ( el Prat, Santa coloma...), que es lo que debería hacer la gente si se dejan de apuntar y bajan el número de inscritos probablemente bajarán el precio o se replantearán los servicios que ofrecen.

5 km L´Hospitalet 2011 20.51
10 Km Sant Antoni 2016 42.58
Mitja: Santa Coloma 2016 1.36.33
Marató: Donosti 2015 3.29.22

03 febrer 2015 22:05 #72 per butanitoforever (Visitant)
El dir que s´apuntin a altres mes barates (seria com el que visquin a la periferia), una aparheid economica, per Barcelona que nomes corri el que s´ho pugui pagar. Aixo justificaria molt mes el tema que proposava Antirco, seria una especie de moviment okupa de les curses.
  Respecte a si l´esport es o no una necessitat basica . Provoquem una mica,  ho es la cultura ?  Les biblioteques han de ser gratuites ?  Perque els poliesportiuS municipals de Barcelona fan descompte als parats i la mitja de Barcelona ,no ?  No es podria utilitzar un poliesportiu municipal per tots aquests detalls que el David diu que falten ?  Si als veiins de la ciutat els carreguem amb unes molesties pel fet que la cursa, no tindriem que intentar que el major numero d ells la puguin gaudir ?
  Perdoneu, pero potser perque veig l´esport com una manera de fer salut i no per competició (cap de nosaltres guanyarem), defensare que la gent pugui gaudir d´una mitja amb una samarreta de "curro se va al Caribe", unes sabatilles de 19 Euros de marca blanca de centre comercial, i sense GPS, plans de entrenament, fisios, entrenadors personals,..... Pero es clar que ara la gent ja no surt a correr,  la majoria FA RUNNING

5 km         21´32"     Sansi Masnouv(2014)
10 km         44´45"     Sant Antoni  (2015) 
21 km     1h 43´00"      Mitja Marató Granollers (2015)
42 km    3h 58, 18"      Marato de Barcelona (2015)
    www.cicloturismecatala.cat

03 febrer 2015 23:41 - 04 febrer 2015 07:54 #73 per Antirco (Associat/da)

El dir que s´apuntin a altres mes barates (seria com el que visquin a la periferia), una aparheid economica, per Barcelona que nomes corri el que s´ho pugui pagar. Aixo justificaria molt mes el tema que proposava Antirco, seria una especie de moviment okupa de les curses.
  Respecte a si l´esport es o no una necessitat basica . Provoquem una mica,  ho es la cultura ?  Les biblioteques han de ser gratuites ?  Perque els poliesportiuS municipals de Barcelona fan descompte als parats i la mitja de Barcelona ,no ?  No es podria utilitzar un poliesportiu municipal per tots aquests detalls que el David diu que falten ?  Si als veiins de la ciutat els carreguem amb unes molesties pel fet que la cursa, no tindriem que intentar que el major numero d ells la puguin gaudir ?
  Perdoneu, pero potser perque veig l´esport com una manera de fer salut i no per competició (cap de nosaltres guanyarem), defensare que la gent pugui gaudir d´una mitja amb una samarreta de "curro se va al Caribe", unes sabatilles de 19 Euros de marca blanca de centre comercial, i sense GPS, plans de entrenament, fisios, entrenadors personals,..... Pero es clar que ara la gent ja no surt a correr,  la majoria FA RUNNING

Molt bona definició, jo no se escriure tant be com tu, gràcies
Tinc que afegir que no només va per la mitja de Barcelona que es la mes escandalosa sino a  totes les que es van  afegin al carro, veien el filó
De pas posaré un ajemple mes escandalós, el estiu a Sant Antoni de Calonge en van fer pagar 15 euros o més no recordo per apuntar a cada un dels meus fills a una cursa popular de una milla, que per la edat que teníem els meus encara era menys,  els vaig pagar per no donar una desilucio els nens que la volien córrer, jo pensava que com a molt en cobrarien 5 euros. Per dir algo.
I així va tot, clar que no córrer es una opció, pero ens de callar sempre ?

Buff, estat clar que es un ejercici de lliure llibertat la inscripció a una cursa, pero estem devaten si realment es una mitja popular o exclusiva, si el objectiu fos no masificar, i donar mes qualitat també podrien demanar acreditació de temps per exclourà uns quants. Cosa que no faran per que el tema es mes aviat econòmic .
Una cosa curiosa que també se esta posant de moda, et penalitzen si fas la inscripció mes tard o partir de uns no se quants inscrits, quina lògica te això.

6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

04 febrer 2015 00:08 #74 per tonivet (Visitant)
antircosi quieres protestar paga la inscripción y luego corre sin dorsal  :rofl:

04 febrer 2015 00:16 #75 per Antirco (Associat/da)

antircosi quieres protestar paga la inscripción y luego corre sin dorsal  :rofl:

O en pelotas, mas ligero,  :rofl:

6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

04 febrer 2015 00:35 #76 per tonivet (Visitant)

O en pelotas, mas ligero,  :rofl:

Sí te ahorrarás una pasta en equipacion  :666:

04 febrer 2015 09:23 #77 per Angel.gd (Visitant)

Perdona ehh pero se te va la pinza total.
Aparheid Barcelona?? se te va total
Los razonamientos tuyos no tienen nada que ver con el deporte ni las mitja de Barcelona, es una idea prefijada para incendiar este post.
El deporte es salud si claro pero eso no te obliga a apuntarte a la Mitja de Barcelona, puedes hacer deporte apuntándote a cursas gratis o mitjas más baratas o simplemente sin apuntarte a ninguna mitja. Yo no defenderé unas zapatillas por 19 euros eso es demagogia e infravaloración del coste que vale unas zapatillas de calidad, eso sí entre 19 euros y 150 hay un punto intermedio. También te digo que si te mueves un poco bambas que valen 150 eu en algunas tiendas las he comprado por 90 euros es cuestión de moverse, informarse.
Ahora también tengo que decir una cosa el año pasado tuve problemas con más de algún corredor sin dorsal que empujaba para coger avituallamientos o para colocarse mejor, creo que esa no es la actitud que debamos elogiar.

5 km L´Hospitalet 2011 20.51
10 Km Sant Antoni 2016 42.58
Mitja: Santa Coloma 2016 1.36.33
Marató: Donosti 2015 3.29.22

04 febrer 2015 19:11 #78 per Edu Bullich (Visitant)
Deixant discusions sobre el preu apart, aqui una llista de la elit que participa a la mitja

running.es/carreras/cartel-de-lujo-en-la...rcelona#.VNHkctKG_To

5k - 19:11 - sant andreu 2013
10k - 39:59- Can mercader 2015
(10k - 40:25 - Dir guardia urbana 2013)
21k - 01:37:03 - Mitja marató de barcelona 2015

04 febrer 2015 19:56 #79 per bernaus (Associat/da)
Per pagar a tota aquesta tropa fan falta força calés oi?

Després molts "fardem" de que a Barcelona s´ha aconseguit un record mundial.

Val a dir que jo des de fà molt temps que no m´apunto a les curses cares ( Granollers, Jean Bouin, mitja Barna etc.)

04 febrer 2015 20:00 #80 per krlos (Associat/da)

Hay cursas o mitjas más baratas y otras más caras en función de los servicios que ofrecen ....

No Angel, el problema es que no es en función de los servicios, porqué los de la de BCN son una verdadera mierda. Por ello no lo hago, y el precio es un plus para no hacerla (e incluyo la de granollers...)
He hecho recientemente carreras a 0,3€ km con servicios formidables o otra como la maratón de montaña del año pasado donde "pagué" unos pocos euros en alimentos para el banco y en comprarme una camiseta (sin que nada de esto fuera obligatorio)

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats