- Missatges: 1627
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Kilometer, crec que en Raúl Martínez tindràs un bon company de viatge per a assolir l'objectiu. :yes: :wink2:
Kilometer, crec que en Raúl Martínez tindràs un bon company de viatge per a assolir l'objectiu. :yes: :wink2:
Estic dessitjant correr novament amb ell :yes:. A dia d'avuí tinc molt bones vibracions. :yipi: :yipi:
Sento que m'han atracat, però he fet la inscripció, potser serà la darrera vegada que la corro doncs considero el preu abusiu. :yes: :yes:
M'he apuntat per què considero que és un bon circuit per a fer marca i com test de cara a la marató.
Crec que els corredors d'aquí hauríem de lluitar per un preu més econòmic com es fa a les grans maratons i mitges internacionals on tenen preus diferents pels corredors locals dels forans. Altre possibilitat, ja que organitza la mateixa empresa que la marató, seria fer un pack de les dues curses, es a dir, de la mitja i de la marató i, en comptes de pagar quasi 90 € per les dues doncs 50 o 60 € no estaria malament i, segurament n'hi hauria més inscrits.
Sento que m'han atracat, però he fet la inscripció, potser serà la darrera vegada que la corro doncs considero el preu abusiu. :yes: :yes:
M'he apuntat per què considero que és un bon circuit per a fer marca i com test de cara a la marató.
Crec que els corredors d'aquí hauríem de lluitar per un preu més econòmic com es fa a les grans maratons i mitges internacionals on tenen preus diferents pels corredors locals dels forans. Altre possibilitat, ja que organitza la mateixa empresa que la marató, seria fer un pack de les dues curses, es a dir, de la mitja i de la marató i, en comptes de pagar quasi 90 € per les dues doncs 50 o 60 € no estaria malament i, segurament n'hi hauria més inscrits.
Completament d'acord.....
El que falta es una mica d'imaginació i sobretot voluntat de fer les coses una mica diferents i més atractives :grrrrrr: (i també ganes de no robar, per suposat)
A les mesures proposades... per quan un descompte per aturats?? (tal i com es fa a la mitja de Terrassa d'aquest proper diumenge amb un 50%) O també algun aventatge pels que l'hagin fet moltes vegades (premi a la constància i fidelitat).
Per cert, jo no sentiré que m'han atracat.... perque NO m'inscriuré :mdr: I ganes aquest any no m'en faltaven: es a la meva ciutat, trams com el de la marató, època ideal en quan estat de forma i circuit ràpid per fer marca.... pero passo.
Per sort, he trobat altres alternatives per preparar bé la marató, que es el meu gran objectiu.
Jo ja fa dos anys que vaig descartar Granollers perquè a sobre del que val i que has de desplaçar-te a buscar el dorsal s'havien acabat les samarretes. A Barcelona opino com el Jorfer si segueixen amb aquesta política també li posaré la creu, em sap greu perquè és la meva ciutat però algú haurà de dir prou.
Mans enlaire això és un atracament.![]()
![]()
totalment d'acord, però si més no, preferiria correr en cap altre lloc +/- proper i ja deixaran la Mitja de BCN pels guirisLa mitja de Barcelona no deixarà mai de tenir corredors. Barcelona ven, i mentre el fenòmen bombolla esportiva marca barcelona existeixi, el fet que no aneu, només serà un dorsal més a omplir... que s'omplirà