Porto una bona estona llegint posts...així que...

començo
Ecopac, Fiber, carsobe moltes gràcies per les fotografies i a
Mattu pels videos
Sandmannn una passada la teva marca. :yes: :yes:A vegades em recordes a mi mateix fa uns anys quan feia moltes mitges seguides diumenge darrera diumenge i no millorava les marques. Potser, entrenant més i competim menys, assolim millors resultats oi? :wink2:
Hansi, estratosfèric el teu temps. Ja em diràs quin és el teu secret per a no parar de millorar. Tens tota la meva admiració pel teu "pundonor" i esforç. :yes: :yes:
Jaume86, Josep58, Mona..gràcies per les vostres araules amics i amiga :love: :love:
Joan33 impressionant la teva nova MMP. Ja tens a tocar el sub 3 d'una punyetera vegada. A veure si tot està ok el 15M i a veure, per fi, el desitjat dos a la marca maratoniana. I a banda l'has guanyat l'sprint final al gran
ManoloM :surprised: :surprised:
Dabit, els avituallaments són durant i després...però abans tenen els seus riscos :wink2: :wink2: Merci per les fotos
Dani75&Som el bon treball dóna els seus fruits. Fareu unes grans maratons. :yes: :yes: :yes: Felicitats per aquestes noves MMPs. :yes: :yes:
Polgi, admiro la teva velocitat de reacció per a trobar un plan B motivador davant d'un contratemps. Ben gestionat
Jaiol, tens molt de temps per a patir més endavant, així que si has decidit fer la propera marató gaudint doncs perfecte. Segur que tu passaràs pipa. :yes: :yes:
Gorka, cuida't aquest soli i estic totalment d'acord amb la teva proposta del pavelló de l'Estació del Nord
ManoloM creo que eres el correcat que llevas más al límite "el límite del sufrimiento" dando el 110% cuando es necesario. Gran motor y generosa persona. :love: :love:
Lucius :surprised: :surprised: sub 1h24 i després de fer 10 quilòmetres. Està fenomenal. :yes: :yes: A pel sub 3 ja
Mattu té molt de mèrit el que fas al córrer amb una perllongació al braç i no sé quants artilugis més. :yes: :yes:
Awimbaba felicitats per la marca, però a la majoria de nosaltres ens agrada llegir les cròniques i comentaris dins d'aquest foro :wink2:
Apintu

Quina crònica més bonica. M'has emocionat així que no et tallis i escriu més sovint val? :yes: :yes:
Moltes felicitats per aquest quasi sub 1h30. Espectacular, brutal, genial
Jordi40 no et desanimis que encara tenim un mes per afinar l'estat de forma. :yes: :yes:
Del@ bones propostes constructives de millora. A veure si prenen nota els organitzadors. :yes: :yes:
Dani, bon anàlisi, crònica i mitja. Espero i desitjo que la fascitis no vagi a més. Ànims company!!
Finorunner ben fet amb el pla B.