25 eDreams Mitja Marató de Barcelona 2015 (15/02/15 - 8:45)

25 eDreams Mitja Marató de Barcelona 2015 (15/02/15 - 8:45)

18 febrer 2015 20:43 #241 per Jorfer (Associat/da)
Porto una bona estona llegint posts...així que... :whistle: :whistle: :whistle: començo

Ecopac, Fiber, carsobe moltes gràcies per les fotografies i a Mattu pels videos  :great: :great:

Sandmannn una passada la teva marca.  :yes: :yes:A vegades em recordes a mi mateix fa uns anys quan feia moltes mitges seguides diumenge darrera diumenge i no millorava les marques. Potser, entrenant més i competim menys, assolim millors resultats oi?  :wink2:

Hansi, estratosfèric el teu temps. Ja em diràs quin és el teu secret per a no parar de millorar. Tens tota la meva admiració pel teu "pundonor" i esforç.  :yes: :yes:

Jaume86, Josep58, Mona..gràcies per les vostres araules amics i amiga  :love: :love:

Joan33 impressionant la teva nova MMP. Ja tens a tocar el sub 3 d'una punyetera vegada. A veure si tot està ok el 15M i a veure, per fi, el desitjat dos a la marca maratoniana. I a banda l'has guanyat l'sprint final al gran ManoloM :surprised: :surprised:

Dabit, els avituallaments són durant i després...però abans tenen els seus riscos  :wink2: :wink2: Merci per les fotos  :great:

Dani75&Som el bon treball dóna els seus fruits. Fareu unes grans maratons.  :yes: :yes: :yes: Felicitats per aquestes noves MMPs.  :yes: :yes:

Polgi, admiro la teva velocitat de reacció per a trobar un plan B motivador davant d'un contratemps. Ben gestionat  :great: :great:

Jaiol, tens molt de temps per a patir més endavant, així que si has decidit fer la propera marató gaudint doncs perfecte. Segur que tu passaràs pipa.  :yes: :yes:

Gorka, cuida't aquest soli i estic totalment d'acord amb la teva proposta del pavelló de l'Estació del Nord  8) 8)

ManoloM creo que eres el correcat que llevas más al límite "el límite del sufrimiento" dando el 110% cuando es necesario. Gran motor y generosa persona.  :love: :love:

Lucius  :surprised: :surprised: sub 1h24 i després de fer 10 quilòmetres. Està fenomenal.  :yes: :yes: A pel sub 3 ja

Mattu té molt de mèrit el que fas al córrer amb una perllongació al braç i no sé quants artilugis més.  :yes: :yes:

Awimbaba felicitats per la marca, però a la majoria de nosaltres ens agrada llegir les cròniques i comentaris dins d'aquest foro  :wink2:

Apintu  :party: :party: :party: Quina crònica més bonica. M'has emocionat així que no et tallis i escriu més sovint val?  :yes: :yes:
Moltes felicitats per aquest quasi sub 1h30. Espectacular, brutal, genial  :great: :great:

Jordi40 no et desanimis que encara tenim un mes per afinar l'estat de forma.  :yes: :yes:

Del@ bones propostes constructives de millora. A veure si prenen nota els organitzadors.  :yes: :yes:

Dani, bon anàlisi, crònica i mitja. Espero i desitjo que la fascitis no vagi a més. Ànims company!!

Finorunner ben fet amb el pla B.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2015 20:49 #242 per sandmannn (Associat/da)

Sandmannn una passada la teva marca.   :yes: :yes: A vegades em recordes a mi mateix fa uns anys quan feia moltes mitges seguides diumenge darrera diumenge i no millorava les marques. Potser, entrenant més i competim menys, assolim millors resultats oi?  :wink2:

:oops: potser sí...  :oops:

Em queda molt per aprendre, però l'important és disfrutar  :biggrin:

Per cert, tant de bo em sembli algo a tu i tingui el teu nivell, crack!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

18 febrer 2015 21:24 #243 per Jorfer (Associat/da)
Sandmannn l'important és gaudir corrent i crec que tots dos ho fem  :yes: :wink2: :great:

18 febrer 2015 21:44 #244 per Joan33 (Associat/da)
Gràcies un altre cop per les teves paraules Jorfer. :great:
Per cert, guanyar al sprint al ManoloM res de res. Li portava 20 segons al km20 i en un sol km em va retallar 12 segons, :666:
I molts ànims Jorfer, aquest cop aconseguiras el teu 3:07' ... Ara nomes falta posar un ciri perque el D fagi un bon dia i no fagi massa calor

Marató: 3:01'45''(Sevilla 2014)
Mitja: 1:24'00" (Barcelona 2015)
10 Km: 39'19'' (Can Mercader 2013)

18 febrer 2015 22:33 #245 per dani75 (Visitant)

18 febrer 2015 22:52 #246 per ManoloM (Associat/da)
Jordi, amigo estás en todo  :love:
El que me machacó en el sprint final fue joan de fisiológic  :surprised:, nuestro joan33 ya me había machadao antes y no pude alcanzarle, por más que lo intenté  8).

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

19 febrer 2015 08:55 #247 per Sergi42195 (Associat/da)
Bé, després de llegir els vostres escrits, poc puc afegir.

Felicitar-vos doncs vàreu aconseguir una gran majoria els resultats desitjats. Espero que us segueixi aquest estat de forma en propers objectius com poden ser maratons.  :yipi:

La meva opinió respecte aquesta mitja, és que em va encantar l’animació al llarg del recorregut amb grups de música, però segueixo dient que una ciutat com Barcelona, si té aquesta mitja marató ha de mirar una organització més seria, doncs no és de rebut, malgrat estar advertits, que no hi hagi vestidors, ni dutxes, ni serveis de WC a un pavelló o recinte esportiu. Sí, som molts participants, però no es pot trobar un pavelló o instal•lacions esportives a BCN que pugui estar disponible per l’organització de la cursa, malgrat s’hagi de canviar el lloc de sortida?  :sarcastic:

Respecte a mi, després d’entrenar menys del que un hauria de fer, el resultat va ser de 1:36.  :happy:

Lo important, és ser-hi, per no deixar-se anar i abandonar aquesta afició-esport. Espero no gaire tard poder entrenar amb la regularitat que un voldria, i assolir fites més ambicioses.  ???

Fins aviat i ens veiem a la marató  :wink2:

19 febrer 2015 12:07 #248 per David1978 (Associat/da)
m' agradaría poder compartir amb tots la meva humil crònica de la Mitja de Barcelona. Espero que us agradi

dlopezcar1978.blogspot.com.es/2015/02/me...barcelona-15-de.html

Gracies

19 febrer 2015 12:32 #249 per MIGUEL SBD (Associat/da)

m' agradaría poder compartir amb tots la meva humil crònica de la Mitja de Barcelona. Espero que us agradi

dlopezcar1978.blogspot.com.es/2015/02/me...barcelona-15-de.html

Gracies

lleigida crak  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

21 febrer 2015 21:46 #250 per Jorfer (Associat/da)
Sergi42195 he descobert ara que vas córrer diumenge passat. Bon resultat amb el poc entrenament que fas. :great: :great: Segur que en el futur tornarem a fer mitges i maratons al mateix ritme ja veuràs. Ens veiem amic  :yes: :love:

David1978 felicitar-te per la teva MMP ben lluitada.

02 Mar 2015 16:34 #251 per mas (Visitant)
Primer de tot, disculpes per que se m'hagi passat comentar aquesta mitja just després de fer-la… i fins i tot ja ha passat Gavà i tot (on ja he sí que aquesta vegada he fet es comentari corresponent…  :whistle: )…

Bé, va ser una gran mitja on vaig fer MMP tot just un any després de fer-la a sa mateixa prova, i que vaig rebaixar en 8 segons… al 2014 van ser 1h52'21"… i enguany vaig poder parar es crono en 1h52'13"!  :yipi: D'aquesta manera, vaig aconseguir millorar sa meua marca en sa distància, fet impensable poques setmanes abans on es meu estat de forma era com per decidir deixar-ho això des córrer durant una bona temporada… bé, després d'unes setmanes de cuidar-me molt seriosament s'alimentació, posar disciplina as entrenaments i una pèrdua d'un nombre no menosprecioable de kg… ses sensacions van ser immillorables, després de ses primeres sospites totalment fonamentades de recuperació a Granollers (amb un 1h54 que s'apropava as meus millors temps en mitja marató) i que van vore's totalment confirmades ahir a Gavà amb es meu primer 1h50'… no obstant, tot i deixar obsoleta sa marca de sa mitja de Barcelona tan sols 15 dies després… guard un record, potser des millors, des que corro, d'aquesta mitja des passat 15 de febrer.

Sensacions molt bones per afrontar sa meua 4a marató es proper 15 de març!  :yes:

Moltes gràcies a totes i tots es correcats que éreu a s'avituallament des km.10… ho vau fer de p**íssima mare! Sou collonuts tots! Estic molt feliç i molt orgullós de ser part d'aquesta associació!  :love:

Salut i km!!

10K - Cros Popular de Sants 2016 - 47:37
10K - 24h d'Ultrafons en Pista de Corredors.cat 2016 - 45:06
20K - 52 Behobia-San Sebastián 2016 - 1:45:05
21K - Mitja Marató de Formentera 2015 - 1:43:34
42K - Marató de Barcelona 2017 - 4:10:28

11 M - 42 MM

15 Mar 2015 19:04 #252 per ergofo (Visitant)
Deixo unes poques fotos de la passada mitja: plus.google.com/photos/10071659562259478...thkey=CI2M0ND538fbTQ

Cursa RAC1 (5 km) 2015 - 19:24
Cursa Nou Barris(10 km) 2015 - 40:34
Mitja de Barcelona 2015- 1:27:52
Marató Sevilla 2016 - 3:10:46

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats