25 eDreams Mitja Marató de Barcelona 2015 (15/02/15 - 8:45)

25 eDreams Mitja Marató de Barcelona 2015 (15/02/15 - 8:45)

15 febrer 2015 20:24 - 18 febrer 2015 17:56 #201 per Hansi (Associat/da)
Enhorabona, companyes i companys, per les vostres bones curses, ja hagi sigut amb marca personal, bona marca o marca no tan bona. És agradable veure tanta gent contenta després d'haver corregut...que si ho fem és per això, per estar més contents que si no ho féssim! :party:

L'avituallament correcat ha sigut una passada, impressionava veure allà tanta gent amb els ànims, les disfresses...que grans!! :great: :great: :great: També moltes gràcies als diversos companys que han estat al carrer veient-nos passar, i animant amb les seves veus i gestos de coratge i afecte :love:, i fent fotos.

Estic molt content de com he desenvolupat la meva cursa, i del meu resultat. Aquesta era la meva mitja marató objectiu, l'objectiu principal d'aquest hivern, he donat el que he pogut i ha sortit molt bé :happy:. Una marca que, fins fa poc, no podia ni somiar :oops:. La cursa l'he intentat fer buscant el ritme més exigent que podia mantenir durant 21 km i he encertat gairebé al 100%. El company ERIC em descriu més decisiu en la seva cursa del que he sigut (favor que em fas, ERIC :smile:), perquè jo anava al meu màxim en tot moment, en realitat he fet la major part de la cursa despenjant-me uns quants metres darrera d'ell, i a ell el veia sobrat :great:... l'únic que potser he fet és animar-lo dos o tres cops, perquè havia de creure en les seves possibilitats, i m'alegro perquè li ha sortit bé 8). Els darrers 4 km he apretat tot el que he pogut, els he aconseguit fer uns segons per km més ràpids que el ritme mitjà de cursa, però tampoc em quedaven tantes forces perquè durant la cursa ja havia gastat molt, i no he pogut seguir l'estela del Deibid i l'ERIC, que jo sabia que feien segur el sub1h22'. De totes maneres, la millor mitja marató de la meva vida atlètica, qui sap si ja quedarà com la meva marca per sempre :smile:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2015 20:43 #202 per miqueljardi (Associat/da)
Algú sap el total de diners que s´emportarà la guanyadora i plusmarquista mundial?

10.000 (Cursa dels Nassos 2008): 40.35
Mitja (Barcelona 09): 1.28.30
Marató (BCN 09): 3.22.22
Triatló Olímpica BCN 09 (octubre): 2:41:50
Triatló Sprint BCN 09 (juliol); 1.28.18
miqueljardi.blogspot.com/

15 febrer 2015 20:51 #203 per MIGUEL SBD (Associat/da)
En primer lloc felicitat a tots que heu fet MMP avui en BCN  :love: :great: :party:

La nostre mitja ha sigut millor de lo que esperavar parlant amb el Jaume Bajo li he comentat si avui intentavem de fer 1h42' ja que l'ultima mitja en serio va ser la d'Igualada que vem fer 1h43' 
em escalfat poquet amb el David1978   :love: desprès ens em colocat cada un al seu calaix nosaltres com sempre devant de tot quant he vist que els 5km primer quilomètres anavar molt bé el Jaume sense dir-li rés he apretat una mica poc a poc en progressió al km10 veig que va molt bé hi li dic que canviem hi anirem per 1h40' em diu que vale però al km 15 veig que estavem per fer 1h38' o 1hh39' no li he dit rés de temps només em limitava a pregunter-li com estva hi jveia que fariem menys de 1h38' tal com anavem al final aixís ha sigut 1h37'28'' molt content per ell ara a mi em tocar fer la mitja de Balaguer per el meu compte i amb ell la mitja de Gavà a ritme de marató ja que també li faig de guia en la marató de BCN  ;)

Moltes gràcies a tots itotes per els anims per les fotos i sobretot en el km10 quin peazo d'avituallament  :love: :love:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

15 febrer 2015 20:53 #204 per MIGUEL SBD (Associat/da)
https://scontent-bru.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/11006427_10155198145170484_8489560815451839785_n.jpg?oh=932cf33cafdacc8051bd902d90aa0224&oe=5587DE67

15 febrer 2015 21:12 #205 per corriendovoy.com (Visitant)
Ya puedes descargar GRATIS el vídeo de la salida y meta de la mitja marato bcn www.corriendovoy.com/

15 febrer 2015 21:20 #206 per jaume86 (Associat/da)
ufff!!!  :surprised: :surprised: :surprised: :surprised: quin carrerón que heu fet avui!!

mk30, jord1, Hansi, Dani, ManoloM, Jorfer, TociBDN, ERIC... Impossible citar-vos a tots, l'enhorabona pels vostres grans temps!!!  8) 8) 8) 8)

Que Gran Miguel SBD amb el Jaume!!!  :yipi: :yipi: :yipi: I a l'entrevista  :party: :party: :party:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

15 febrer 2015 21:30 - 15 febrer 2015 21:35 #207 per Joan33 (Associat/da)
Avui tenia que ser un gran dia i així ha sigut fent MMP i rebaixant 59 segons la meva marca. :party:.

Després de la meva mitja del Prat de la setmana pasada havia agafat molta moral per millorar la marca però durant el transcurs de la setmana m'havia creat forces dubtes, i sobretot avui que m'he aixecat i em notava les cames una mica carregades, no em notava les cames fresques com a mi m'hagués agradat.
Però a la cursa i sobre el segon quilómetre ja he vist que tenia unes sensacions bonísimes i que avui era el dia. Mica en mica me anat separant de la mini barqueta que haviem format encapçalada per ManoloM i he decidit córrer per les meves sensacions. Quan he passat per pas del KM.10 s´ha confirmat les meves sensacions creient que havia fet marca dels 10, (després he vist amb els temps oficials que m´havia quedat a  3 segons) i amb els pas del avituallament correcat la moral la tenia pels núvols. Estava corrent com mai i m´ho estava passant pipa, encara que els 2 últims quilómetres s´han fet durs i lluitava per baixar de 1:24. Al final he parat el crono en 1:23'59''   :yipi: però quan m'han passat el sms m'han confirmat el 1:24'00''. :grrrrrr:
He acabat molt content i també  per la quantitat d'amics que han millorat marca i altres que no però han fet una gran cursa.
I sobre la polèmica d' aquesta setmana diré que és una cursa cara i amb serveis minins però per mi la millor mitja per fer marca junt amb Granollers i amb una gran ambient i si volem això tenim que passar per tubo.
Gràcies per els ànims de diferents companys que estaven animant i gràcies per les fotos.
I ara a pensar amb la Maratest...

Marató: 3:01'45''(Sevilla 2014)
Mitja: 1:24'00" (Barcelona 2015)
10 Km: 39'19'' (Can Mercader 2013)

15 febrer 2015 21:32 #208 per Dabit (Associat/da)
Bon vespre,

Primer de tot felicitar tot aquest munt de marques que han caigut avui, com es nota quan hi ha pota i les circumstàncies acompanyen. Molt bona feina, companys. I també la feina dels fotògrafs.

Avui era un dia ideal per buscar marca i així ho tenia marcat al calendari... Però el divendres em van liar i el dissabte portava una ressaca històrica a sobre. Total, que he arribat a la línia de sortida deshidratat i sense haver descansat una mica. I el resultat era l'espera: a un munt de l'objectiu (fer 1h23') però mirant la part positiva he fet la meva millor marca aquí perquè des del km 4 ja era conscient que tocava anar a un ritme més còmode. Al final he pogut fer una mica de llebre a un company per què pogués fer marca i em torno amb aquesta satisfacció.

Us deixo fotos i impressions:

wp.me/pNuBu-2zQ

plus.google.com/photos/10117246704935941.../6116043330364473473

Salut companys.

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

15 febrer 2015 21:43 #209 per Jord1 (Associat/da)

Quan he passat per pas del KM.10 s´ha confirmat les meves sensacions creient que havia fet marca dels 10, (després he vist amb els temps oficials que m´havia quedat a  3 segons)

:surprised: :surprised: :surprised: Flipant Joan33

Estàs molt i molt fort i et sortirà una gran marató  :great: :great: :great: Felicitats per la marca  :party: :party: :party:

15 febrer 2015 21:44 #210 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Si avui volgués fer una relació de t@ts el que heu fet MMP, segur que em deixaria algú per escriure, ho faig col·lectivament amb un moltes felicitacions  :party: als que heu pogut afegir una marca personal en el vostre curriculum atletic  ;) i molts àniims  :great: pels que no heu pogut fer la mitja tant bé com volieu. 

Gracies als reporters fotografics per aquestes boniques imatges  8)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

15 febrer 2015 22:06 #211 per Mona (Associat/da)
:party: :party: :party: :party: :party:
Una que treballava mentre tots corrieu, així que no m'he pogut ni apropar a animar, però sembla que la cosa ha anat molt bé, amb una pila de MMP, i els que no la tenen, crec que no ha anat tant malament!
Jorfer, 1h27'56''!!!! Felicitats!!!!!
MIguelSBD i JaumeBajo, feu un equip genial!

Enhorabona a tots els que hi heu participat!  :yipi:

15 febrer 2015 22:25 #212 per solteron (Associat/da)
Tot un plaer haver pogut animar i repartir aigua a l'avituallament del km 10.
Moltes felicitats a tothom que hagi fet marca o una bona cursa. menció especial al correcta més ràpid, en Marc78 que anava a una posició molt capdavantera.

15 febrer 2015 22:27 #213 per (Visitant)

Una que treballava mentre tots corrieu

T'he vist Mona a la Casa Batlló! Jo també treballava... (si et serveix de consol)

15 febrer 2015 22:41 #214 per dani75 (Visitant)
Mona!! no et queixis que has viscut molt bé fins fa dos dies!!! ja explicaràs!

Hola companys, jo també he format part de la barqueta 1,35, almenys fins al km5, desprès he deixat corda, no podia seguir el ritme , tot i que no els he perdut de vista fins el km 12 aprox.  

El tema és que he fet marca, millorant en 3 minuts la marca anterior de bcn , 1h35,49 , i és per estar content. Però marxo amb sensacions agridolces. Primer he patit dolor des del km1, l'isquio em té martiritzat. I segon que he fet els primers 10 força bé, però m'he anat diluint i al final anava bastant petat. La veritat és que no tinc gaire experiència en mitjes, i crec que no he sapigut dosificar l'esforç.

Ara vaig una mica coix, espero recuperar-me i poder fer la maratest!

moltes felicitats als que heu fet marca o esteu contents de la vostra cursa! esteu molt en forma!

I gràcies als fotografs! un bon record de la cursa!

Salut!

15 febrer 2015 22:52 #215 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

Felicitats a tots el que heu fet marca i heu gaudit d'aquesta Mitja  ;) :yipi:

Moltes gràcies als fotografs i al avituallament Correcat  :love:. Noi@s sou una passada i revifeu a qualsevol gasosa que passi per allà.  :yes: :wink2:

Avui he fet dos mitjes en una, o un canvi de plans. He sortit amb la barqueta de 1h 30' i al km 3-4 els quadriceps clavats i les cames no em tiraven. Desprès de caminar uns 100 m a Gran Via he enxegat suau. Poc desprès m'he trobat a en Robergr68 i l'he fet de llebre per anar a buscar la seva marca i ens hem quedat a 2"  :grrrrrr:
Crec que apenes he descansat aquesta setmana continuant amb el volum de kms per la marató que es l'objectiu principal, així que...

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

15 febrer 2015 23:13 #216 per MIGUEL SBD (Associat/da)

:party: :party: :party: :party: :party:
Una que treballava mentre tots corrieu, així que no m'he pogut ni apropar a animar, però sembla que la cosa ha anat molt bé, amb una pila de MMP, i els que no la tenen, crec que no ha anat tant malament!
Jorfer, 1h27'56''!!!! Felicitats!!!!!
MIguelSBD i JaumeBajo, feu un equip genial!

Enhorabona a tots els que hi heu participat!   :yipi:

moltes gràcies faltaves tu en aquest equip  :love:

15 febrer 2015 23:15 #217 per Jaiol (Associat/da)

Jaiol gran marca i en bona companyia. Amb aquest temps hauries d'estar més proper a les 3h30 que a les 3h45 no creus?  :whistle: :whistle: Felicitats  :great: :great:

Gràcies, Jorfer! Sempre m'agrada llegir els teus comentaris.  :yes:
Segurament tens raó en quin hauria de ser el meu temps objectiu de marató, el que passa és que li tinc molt respecte a la distància, el meu somatotipus no és precisament el d'un corredor de fons (1'81mts-86kg), i voldria disfrutar de la cursa el que no vaig poder en el meu debut de l'any passat, per la calor que feia i pels problemes en el tendó d'aquiles des del km 15. L'any passat em va semblar que l'ambient de la marató era extraordinari, no l'havia trobat enlloc més i voldria gaudir-lo sense més problemes del compte.... ;) en tot cas, i si tot va bé ja patiré el 2016 :whistle:

15 febrer 2015 23:17 #218 per gorka (Associat/da)
Mitja Marató de Barcelona feta.
Gran ambient, a una cursa que s'ha fet gran, molt gran...i que és una de les mitges més ràpides del món (avui s'ha tornat a batre el rècord del món femení).

Impressionant l'avituallament del quilòmetre 15... no me'n recordava que estaveu per allí i la veritat és que veure tants CoRReCaTS ha estat una sorpresa agradable.

Respecte a la organització penso que el problema més greu que té aquesta cursa és no disposar d'un lloc mínimament còmode per canviar-se abans i després. Per sort aquest any ha tornat a no ploure ni fer gaire fred, però encara recordo l'any que queia aiguaneu i des de llavors no hem evolucionat gaire en aquest tema. Al Pavelló de l'Estació del Nord hi ha lloc per a tot, que quan convé es suspenen activitats d'esports d'equip a altres pavellons municipals.

Jo m'he tornat a trobar amb problemes al soli dret. Els últims cinc quilòmetres he hagut d'afluixar el ritme i no he pogut assolir l'objectiu que m'havia proposat.

Al final 1h41', segon millor registre d'aquesta temporada i 2' més lent que l'any passat.

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

15 febrer 2015 23:44 #219 per ManoloM (Associat/da)
Mi crónica:
Hoy era la mitja que tocaba darlo todo y la idea era salir a sub1h25', mejor dicho 4'km hasta reventar y casi lo consigo (lo de reventar).
Hemos salido Joan33, Lucius, CAR-PAT y yo ( a Dani no lo ví además me dijo que iría de menos a más)) y enseguida he visto que Joan33 estaba muy fuerte y me iba a sacar de ritmo. he pasado los kms un poco más rápido de lo previsto:
Km5 19'52"
Km10 39'33"
Aquí me ha dado una pequeña pájara y no aguantaba el 4'km. Pero hoy tocaba lo que tocaba y he cogido el ritmo de un Francés muy alto, que me tapaba el viento e iba muy bien, para recuperarme un poco.
Km15 59'43" aguantando a 4' km o más lento veía que podía bajar de 1h25, pero quería arriesgar más.
He de decir que me ha ayudado muchísimo Hernan de fisiológic, que hacía de liebre a Joan de su club y no paraba de animar. Los últimos kms he ido detrás de ellos y he llegado al:
Km20 1h19'59" aquí he dado todo lo poco que me quedaba y he hecho el último km 097m en 4'09" y llegando como me gusta...en un sprin final a reventar con Joan que me ha machacado  :surprised:. y quien me conozca sabe que eso es muy difícil. Joan si lees esto MUCHÍSIMAS FELICIDADES CAMPEÓN.
al final he entrado en  1H24'08" super contento, a 10" de la marca del año pasado, pero con 2kg de más que eso se nota  :whistle:.

Eso si, gracias a mi intento de hombría  :sleep:, ahora tengo el isqui y gemelo izquierdo con bastante dolor  :whip:, pero espero que solo sea dolor muscular y no lesión. Mañana a ver como me encuentro.

Bueno muchísimas gracias a tod@ l@s amig@s que he visto animando, chute, Koldo, Danistal y Belenka  :love:, ecopac, danili, Amadeo, JosepJaipur etc... y también a nuestro avituallamiento correcat del km10 que me ha dado un subidón  :love: al veros.

Y muchísimas felicidades a to@s l@ que habéis hecho marca que han sido much@s  :surprised: :surprised: :surprised:.

Próxima Maratest y ya llega nuestra estimada Maratón de Barcelona, que después de hoy volveré a intentar bajar de 3h08' para ayudar a mi amigo Jorfer y los que se apunten a nuestra barqueta. Hasta el km 35 me encargo de todo, luego ya se verá  8).

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

16 febrer 2015 02:21 #220 per Fiber (Associat/da)
Os dejo las fotos de mi cari reportera  :he:

plus.google.com/u/0/photos/1182275498396.../6116237670553762849

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats