25 eDreams Mitja Marató de Barcelona 2015 (15/02/15 - 8:45)

25 eDreams Mitja Marató de Barcelona 2015 (15/02/15 - 8:45)

04 febrer 2015 20:21 #81 per krlos (Associat/da)
I que consti que només he llegit aquesta darrera pàgina sense saber com ha començat el fil. Ara veig que algú deu haver comentat que la faria sense dorsal a mode de protesta.
Tampoc ho comparteixo. Per protestar pels elevats preus prefereixo possar-los a parir i gaudir amb curses on la relació qualitat preu sigui adecuada.
també es un sense sentit estar disposat a pagar 300€ com he fet per altres competicions i que aquesta em sembli cara, però es questió de prioritats i objectius. :wink2:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 febrer 2015 20:45 #82 per EDUBDN (Associat/da)
Buenas. Hace 2 años que no participaba en la mitja de BCN pero este año volveré a correrla (pagando claro). Al igual que muchos de vosotros la considero muy cara para lo que dan  :'(

Saludos

Dream your dream!!

04 febrer 2015 22:20 #83 per (Visitant)

Yo diría que el problema radica en que no nos compensa el elevado precio de las inscripciones con los servicios recibidos, ya que son escasos o inexistentes. Y algunos de ellos han empeorado con el pasar de las ediciones. Pero todos estos factores cada uno los puede valorar de diferente forma. Uno es libre de elegir si quiere participar o no y cuales son sus motivaciones para hacer o dejar de hacer. Incluso a la hora de protestar se puede hacer de muchas maneras diferentes aunque en mi opinión hay algunas más acertadas que otras. Eso sí, lo que para mi puede ser una forma reprochable de protesta para otro ser la forma adecuada. Y a veces, sólo hablando y compartiendo los diferentes puntos de vista, con educación, se puede llegar a puntos de encuentro. Lo que está claro que con lo contrario, descalificaciones y radicalizaciones de posturas no se llega a ningún lado.
Y ya para concluir mi reflexión sólo quería decir que estoy convencido que si la organización de la carrera el año que viene hace promoción de dorsales a 10€ en un día en concreto, ese mismo día muchos corredores que llevamos algunos años sin correr esta carrera volveríamos apuntarnos aunque los servicios fueran los mismos...

04 febrer 2015 23:57 #84 per jordimarti (Visitant)

Y ya para concluir mi reflexión sólo quería decir que estoy convencido que si la organización de la carrera el año que viene hace promoción de dorsales a 10€ en un día en concreto, ese mismo día muchos corredores que llevamos algunos años sin correr esta carrera volveríamos apuntarnos aunque los servicios fueran los mismos...

Eso seguro, pero ¿por qué lo van a hacer si con el sablazo de este año llenan igual?

200: 25"45 (1992), 400: 53"47, 800: 1'56"02, 1500: 3'57"8, 3000: 8'55"16, 5000: 15'25"0 (totes del 1997), 10.000: 33'36"2 (1996), 1 hora: 16.244m (2006), 1/2 marató: 1h 13'14" (2001), marató: 2h 43'28" (2000), 400 tanques 1'05"9 (1991), 5 km marxa:...

05 febrer 2015 00:29 #85 per Kurt (Associat/da)
Bona nit,

Car, barat... és tot molt relatiu. Si algúi vol fer una cursa cada cap de setmana, doncs si... acaben sent uns diners respectables al cap de l'any... si en fas alguna molt de tan en quan, doncs bueno... no puja tant.

Després d'uns quants anys de còrrer i fer curses m'ho miro diferent... ara faig poquetes curses... normalment em poso dorsal per algunes maratons, el deu mil del meu barri (Sants), la cursa dels Nassos per tradició (tot i que no m'agrada còrrer de tarda), i aquesta mitja perque em combina bé amb la marató. He deixat de fer unes quantes sobretot per massificació... i perque he perdut una mica el gust per la competició... només en petites dosis.

Per sort hi ha un fotimer de curses. Per a tots els gustos. Que una a algú li sembla una cara? Totalment respectable... és evident que han pujat molt de preu en els últims anys. Només cal votar amb la cartera i no apuntar-s'hi, i apuntar-s'hi a alguna altra. Per desgràcia em temo que amb la quantitat de gent que vol fer curses a Barcelona, els organitzadors no tenen gaires motius per baixar els preus. Qualsevol cosa a una ciutat com Barcelona te un extra de preu... no se quan deu costar apuntar-se a una cursa a London, però imagino que una burrada. Vols llogar un pis a Barcelona? Prepara la cartera...  i sinó millor mirar un altra lloc... doncs amb les curses em temo que és igual...

Mentre no em vulguin cobrar per còrrer pel carrer tot anirà bé...

Salut!
  Kurt.-

Beyond repair.

05 febrer 2015 09:43 - 05 febrer 2015 13:34 #86 per Angel.gd (Visitant)

Hay cursas o mitjas más baratas y otras más caras en función de los servicios que ofrecen ....

No Angel, el problema es que no es en función de los servicios, porqué los de la de BCN son una verdadera mierda. Por ello no lo hago, y el precio es un plus para no hacerla (e incluyo la de granollers...)
He hecho recientemente carreras a 0,3€ km con servicios formidables o otra como la maratón de montaña del año pasado donde "pagué" unos pocos euros en alimentos para el banco y en comprarme una camiseta (sin que nada de esto fuera obligatorio)

Krlos creo que tienes que decir "que bajo tu punto de vista los servicios son una mierda", es tu opinión y tu punto de vista no el de todo el mundo ni tienes la razón universal cuando comentas algo parece que sentencies con una verdad absoluta y que no hay más opiniones creo que no hay que ser tan populista ni radical. Yo personalmente discrepo de ti entre 20 eu en Costa Maresme/ Gava... prefiero pagar 24 en Barcelona, circuito mejor y más agradable, buenos avituallamientos y la satisfacción de poder correr en una gran ciudad ya no es lo mismo correr una Mitja en un descampado que por la ciudad y el coste no es lo mismo evidentemente el servicio no es el mismo correr por una gran ciudad que por un descampado sin animación por eso valoro tanto la Mitja de Granollers que con el ambientazo que te dan y la bolsa del corredor bajo mi punto de vista la considero asequible.

5 km L´Hospitalet 2011 20.51
10 Km Sant Antoni 2016 42.58
Mitja: Santa Coloma 2016 1.36.33
Marató: Donosti 2015 3.29.22

05 febrer 2015 12:09 #87 per cachirulo (Associat/da)
Ya que buscáis comparaciones: media de Praga 55 euros. Y la República Checa no es que sea un país de los más caros de Europa.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

05 febrer 2015 12:20 #88 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Media de madrid 30€ y esta el estado Español  :yes: hay precios de todos los gustos y por ejempl la mitja de Balaguer que tambien voy 13€

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

05 febrer 2015 19:28 #89 per Silvia321 (Visitant)
bona tarda!!!

suposo que a part de opinar, podem quedar per la fot de la mitja, on quedareu i a quina hora,

moltes gracies David per els teus consella, sempre son molt utils.

m encantaria fer aquesta mitja en dos hores,no se si al final tindre llebre, pero jo ho intentare, crec que tinc cames per aconseguirñho, i corrent a la meva ciutat i una gran part per el meu barri, que voleu que os digui, un punt positiu, he enganyat amics i familia, perque es vagin posant en punts de la ciutat, tambe compto amb els vostres anims, quan ens anem trobant, que jo fare igualment..

salutacions a tots, no rondineu mes, que ningu obliga a apuntar-se, un esport que es molt saludable i val la pena fer

saluts i kms

tot el possible, nomes proposa i ho intentem

05 febrer 2015 23:02 #90 per krlos (Associat/da)

Hay cursas o mitjas más baratas y otras más caras en función de los servicios que ofrecen ....

No Angel, el problema es que no es en función de los servicios, porqué los de la de BCN son una verdadera mierda. Por ello no lo hago, y el precio es un plus para no hacerla (e incluyo la de granollers...)
He hecho recientemente carreras a 0,3€ km con servicios formidables o otra como la maratón de montaña del año pasado donde "pagué" unos pocos euros en alimentos para el banco y en comprarme una camiseta (sin que nada de esto fuera obligatorio)

Krlos creo que tienes que decir "que bajo tu punto de vista los servicios son una mierda", es tu opinión y tu punto de vista no el de todo el mundo ni tienes la razón universal cuando comentas algo parece que sentencies con una verdad absoluta y que no hay más opiniones creo que no hay que ser tan populista ni radical. Yo personalmente discrepo de ti entre 20 eu en Costa Maresme/ Gava... prefiero pagar 24 en Barcelona, circuito mejor y más agradable, buenos avituallamientos y la satisfacción de poder correr en una gran ciudad ya no es lo mismo correr una Mitja en un descampado que por la ciudad y el coste no es lo mismo evidentemente el servicio no es el mismo correr por una gran ciudad que por un descampado sin animación por eso valoro tanto la Mitja de Granollers que con el ambientazo que te dan y la bolsa del corredor bajo mi punto de vista la considero asequible.

Ostres Angel, no esperaba esta agresividad por tu parte, pero bien eres libre de decir lo que quieras aunque mejor a partir de ahora a mi no me digas nada si esa es la opinión que tienes de mi después del tiempo que hace que nos conocemos
Y me reitero, una media con esos precios y que año tras año ha tenido unos servicios horribles (¿Donde están las duchas que tengo en otras, incluso gratis?, ¿Vestuarios? ¿Porque año si año también el guardabolsas ha sido desastroso teniendo a gente más de media hora para recoger la bolsa?) se puede decir que  ofrece unos servicios de mierda (desde mi punto de vista y del de cualquiera que con dos dedos de frente sea capaz de sumar dos y dos y compara precios/servicios en otras carreras iguales)

301 Dorsals!

06 febrer 2015 10:18 #91 per Angel.gd (Visitant)
Krlos, la opinión que tengo es sobre tu comentario en relación a la Mitja no sobre ti como persona, yo no comento nunca sobre temas personales no te lo tomes como algo personal, no siempre la opinión de la gente tiene que coincidir se puede discrepar.
En mi opinión tanto la Mitja de Granollers como la Mitja de Barcelona me parece que el precio no es exagerado en cuanto a las carreras que son me parece más caro 20 eu en Gavà o Costa Maresme que no 24 en Barcelona o Granollers. Si lo comparamos con otras medias fuera de Catalunya los precios están por debajo.

06 febrer 2015 12:39 #92 per stone_apo (Visitant)
Si consideráis que ésta NO es una media con servicios de MIERDA id al médico que tenéis problemas .... otra cosa es que os la sude y vayáis igual ... no hay que comparar nada ...

06 febrer 2015 13:02 #93 per Angel.gd (Visitant)

Si consideráis que ésta NO es una media con servicios de MIERDA id al médico que tenéis problemas .... otra cosa es que os la sude y vayáis igual ... no hay que comparar nada ...

Es intolerable que porqué alguien no comparta tu opinión le digas que esta enfermo, tu comentario es fascista y esta fuera de lugar y de un foro normal de una asociación como corredors.cat. Yo no quiero pertenecer a una asociación que porqué no sé piensa igual estoy enfermo y tengo que ir al médico eso es fascismo.

06 febrer 2015 13:10 #94 per Joan3 (Associat/da)
Ei!!

Potser prou de dir que els serveis són una merda, que jo faig de llebre i per tant sóc part dels serveis!  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:  :intello: :intello:  :intello:

Bromes a part i parlant de llebres, és l'única mitja que conec que en té per fer 1h15. I no és fàcil perquè ha de ser un atleta de nivell. Certament és un servei que beneficia poca gent, però en això són únics.

D'altra banda, portar atletes d'elit no justifica el tema del preu elevat, però a mi m'agrada que hi hagi cracs mundials i crec que això prestigia la cursa i la ciutat. L'any passat vaig trobar maco haver participat en una cursa en què es va batre un rècord del món.

Salut!

06 febrer 2015 13:14 #95 per stone_apo (Visitant)

Es intolerable que porqué alguien no comparta tu opinión le digas que esta enfermo, tu comentario es fascista y esta fuera de lugar y de un foro normal de una asociación como corredors.cat. Yo no quiero pertenecer a una asociación que porqué no sé piensa igual estoy enfermo y tengo que ir al médico eso es fascismo.

fascista si, jaajjaajaj anda va.... peliculón te has montao...

06 febrer 2015 15:10 - 06 febrer 2015 15:12 #96 per (Visitant)
La Mitja de Barcelona possa a disposició dels corredors que paguin (i corredores també si ho desitjen) aquesta llebre:

Aneu tallant la discussió improductiva que ja dura massa i no duu enlloc i aneu passant per caixa:whistle:

06 febrer 2015 15:21 #97 per Xavi SL (Visitant)
Coi, això ha agafat un caire de Sálvame que no hi ha qui ho pari... :whip:

Si us plau, no entreu en terreny de desqualificacions personals perquè ja s'en va tot de mare; un pensa blanc, l'altre negre i l'altre gris, per tant fem de fòrum un lloc de debat sense mostrar mala educació. :yes:

Als qui la feu, que us vagi bé i assoliu objectius.

Ah! I a les curses que pagues no 'regalen' res, ho "apoquinas con tu inscripción" (Dabit dixit). :he:

Deibid, no aconsegueixo veure la marca dels auriculars... :eyes:

06 febrer 2015 15:24 #98 per (Visitant)

Deibid, no aconsegueixo veure la marca dels auriculars... :eyes:

Auriculars? Quins auriculars?  :sarcastic:

06 febrer 2015 19:24 #99 per Dani (Associat/da)
Bones.

Tinc un misstge reportat (soc moderador del forum)

Nois, una mica de respecte. No vull tocar cap missatge que ja sabem que el remei es pitjor que la malaltia. Una mica d'autogestió, gràcies.

Dit això, jo tinc els dos sentiments que heu posat per aquí. Una cursa que m'encanta i una cursa que m'exaspera. Jo pago, jo assumeixo.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

06 febrer 2015 20:24 #100 per krlos (Associat/da)

Bones.

Tinc un misstge reportat (soc moderador del forum)

Nois, una mica de respecte. No vull tocar cap missatge que ja sabem que el remei es pitjor que la malaltia. Una mica d'autogestió, gràcies.

Dit això, jo tinc els dos sentiments que heu posat per aquí. Una cursa que m'encanta i una cursa que m'exaspera. Jo pago, jo assumeixo.

Ho dius per la imatge de la (falsa) llebre amb auriculars, no?
A mi també m'ha ofés molt  :666:

301 Dorsals!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats