- Missatges: 721
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
segona mitja al sac.. MMP per 9 seg .. jjas .. he anat a acompanyar el meu germa que fa uns anys que no fa una mitja..
.., hem portat un ritme comode tota la cursa i els ultims 2 qm he anat una mica mes rapid amb molt bones sensacions.. al final 1:57:42.. (provisional) i no cuadra amb el garmin..
pero molt content per anar-hi agafant confiança amb aquesta distancia.. :yipi: l'avituallament qm 10 :love:
per altra banda, vull felicitar l'organitzacio per el bon treball que han fet.. agua. powerade,mandarines,platan.. avituallaments a dues bandes i m'ha agradat molt el poncho que han donat per no agafar fred.. i com no, la merescuda medalla record ..
en resum molt content de l'ambient i que el meu germa gran torni a les curses.. :yipi:
Felicitats a tots pels MMP!Hem conseguit reunir-nos al calaix de sortida una bona colla de companys amb el mateix objectiu: sandman, apintu, jaiol, dani75, ken i alguns altres que no recordo
el nom, apart d'un bon nombre d'amics...
si jorfer m'ha fet molta il.lusio per ell ..Edu Bulich una bona mossegada a la marca, si senyor. :yes: :yes:
Mentalismo, ja has debutat i això t'hauria de servir per a familiaritzar-te amb la distància. La continuïtat i el temps ja et portaran als teus límits. No tinguis presa per a gaudir del camí de la progressió. :wink2:
Ramon B felicitats per la marca de la temporada i per la regularitat que mostres. Bona feina![]()
Ergofo, impressionant la teva millora. Està clar que la MLM ens està ajudant i molt. :love: :love: Encara que has arribat darrera meu, has fet millor marca que jo aquest matí. Felicitats company. El dia de la marató serà un gran dia. :yes: :yes:
Pinelli31 marca personal i al costat del teu germà, un doble èxit no? Bona feina :yes: :yes:
ManoloM como van las piernas? Me has dejado preocupado que te he visto muy cojo :yes: :yes: :ouch:
Magnífica matinal amb temperatura ideal i núvols, condicions excel.lents per córrer.
I quina barqueta més bona la del 1h35 liderada per en Tiny!!! :yes:
Ens hem mantingut junts bona part dels primers 10 km, però he vist que el grup augmentava el ritme i avui no volia petar!! He procurat fer la cursa a ritme constant i la veritat, l'estratègia aquest cop ha sortit molt bé.!!! :yipi:
Al final he entrat a meta juntament amb en Tiny amb un registre 1:34:26 que ha estat MMP per gairebé 3 min!!! :surprised:
Em sento bé, em sento fort...estic content!!!
Ara toca acabar de preparar el següent repte: fer la meva segona marató en 3:45...
Salut, companys!
Felicitats a tots pels MMP!Hem conseguit reunir-nos al calaix de sortida una bona colla de companys amb el mateix objectiu: sandman, apintu, jaiol, dani75, ken i alguns altres que no recordo
el nom, apart d'un bon nombre d'amics...
Gràcies a Tiny, Apintu y tota la barqueta de 1:35 he millorat mi marca de Granollers en 2 minuts per a una nova MMP de 1:33:12! Ha sigut la primera vegada córrer amb altres correcat i m'ha agrat molt. El ritme del grupet amb Apintu era una mica rápid per les mies cames però vaig insistir fins al qm20, portava marge per petar l'últim kilòmetre.
Recorregut perfecte, avituallament qm10 amb disfresses, medalla finisher, i bons companys, una dia de recordar!
gracies mario.cat he anat per banda dreta i suposso que estaves a l'esquerra.. :grrrrrr:segona mitja al sac.. MMP per 9 seg .. jjas .. he anat a acompanyar el meu germa que fa uns anys que no fa una mitja..
.., hem portat un ritme comode tota la cursa i els ultims 2 qm he anat una mica mes rapid amb molt bones sensacions.. al final 1:57:42.. (provisional) i no cuadra amb el garmin..
pero molt content per anar-hi agafant confiança amb aquesta distancia.. :yipi: l'avituallament qm 10 :love:
per altra banda, vull felicitar l'organitzacio per el bon treball que han fet.. agua. powerade,mandarines,platan.. avituallaments a dues bandes i m'ha agradat molt el poncho que han donat per no agafar fred.. i com no, la merescuda medalla record ..
en resum molt content de l'ambient i que el meu germa gran torni a les curses.. :yipi:
Enhorabona Pinelli31 per la teva MMP.![]()
![]()
No t`he vist al quilòmetre 10.![]()
![]()