Mitja de Vilanova i la Geltrú, 13/12/2015

Mitja de Vilanova i la Geltrú, 13/12/2015

13 Des 2015 22:14 - 13 Des 2015 22:17 #61 per Jorfer (Associat/da)
Arcadi42 m'alegro molt pel teu èxit i de la teva llebre de luxe en Xavi SL  :great: :great:
Quina casualitat que a la mitja de la teva millor marca va ser la del meu debut a la distància. Avui he fet la mitja 226 des d'aquella data  :surprised: :surprised:

En quan a la nostra barqueta ha anat força bé i tots, a excepció de Raulsan (que avui no ha volgut forçar la màquina) hem complert l'objectiu. Hem fet una bona mitja i des del principi hem agafat segons de matalàs per a baixar de 01:43:00. A partir del 17,5 al revolt de la Rambla de pujada he augmentat el ritme una mica per a provar-me i veure que en Robertgr68 i Manel56 tenien la companyia de RugbyMan i he acabat en uns bons 01:40:28. Sembla que a poc a poc continua la millora. Stelvio i Barcelona92 sobrats, sobre tot aquest segon.  :yes: :yes:

Jaume86 doncs coses de la cursa:

M'han agradat les següents:
- bossa del corredor
- pàrquing proper
- vestidors i dutxes properes
- recorregut molt maco (m'ha encantat la part del casc antic per darrera de la Rambla als kms finals)
- molts avituallaments
- lloro molt bo i música zona d'aribada
- mail d'informació dia previ
- activitats paral·leles
- qualitat/preu
- grups d'animació
- ben mesurada
- molts voluntaris animant a les cruïlles
....

Propostes de millora:
- més llebres
- esglaons d'entrada a pistes perillosos (caldria posar alguna rampa de fusta)
- bar de la zona esportiva hauria d'obrir a les 08:00 del matí i no passades les 09:00
- llistat d'inscrits (van ballar dades club/població)
- algun avituallament amb isotònica
- control de cotxes a la zona d'arribada dels primers
...

En general m'ha agradat l'aire fresc i diferent de l'organització i el nou recorregut doncs prefereixo fer voltes per Vilanova que anar per la carretera vella.

L'any proper tornem  :yes: :yes:

JosepJaipur gràcies per els fotografies i felicitats per la MMP de Bàrbara  :great: :great:
També vull felicitar per la prometedora marca del Pol26 un dels joves de l'associació que amb el temps renovarà els cracks de la casa.
Ell i en David77 són part del futur de l'associació  :yes:, aquest segon ja és present  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2015 22:27 #62 per XiK3ta (Visitant)
Aquí us passo algunes fotos que he pogut fer aquest matí!

goo.gl/photos/oTSpMYsEpggzEs5z5

M'ha agradat molt viure la mitja des de l'altre costat i poder saludar-vos novament a alguns de vosaltres!

5Km:  25'26''  (Sansi Masnou 2015)
10Km: 53'04'' (Nassos 2015)
21 km: 1h55'47'' (Sta Coloma 2016)
42 km: Marató BCN'16 va a ser que no

Never give up on the things that make you smile

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2015 22:46 #63 per RugbyMan (Associat/da)

Aquí us passo algunes fotos que he pogut fer aquest matí!

goo.gl/photos/oTSpMYsEpggzEs5z5

M'ha agradat molt viure la mitja des de l'altre costat i poder saludar-vos novament a alguns de vosaltres!


Mersi per les fotos...no m'havia adonat que hi eres a l'arribada també. Aquesta si que m'ha sorprés  :love: :love:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Des 2015 22:49 #64 per raulsan (Visitant)
Moltes gracies per las fotos  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2015 07:17 #65 per (Visitant)

Gràcies per les fotos a tots! ;) veig que ha anat molt bé en general i això que el circuit no era fàcil, el darrer tros de la rambla tot i ser maco de fer es feia dur. Jaume m'ha agradat el circuit i la cursa en general, l'animació donava ales per aconseguir l'objectiu a assolir. Al final em van sobrar fins i tot 6 segons. Respecte a l'organització només vaig trobar a faltar una isotònica en algun avituallament i alguna llebre més com per exemple la de Sub 2h. Però la valoració general molt bona i repetiré segur... :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2015 13:45 - 14 Des 2015 13:56 #66 per Pol26 (Associat/da)
Moltes gràcies per les vostres paraues toniVLC i Jorfer.

Tal com ha dit el jaume86, ahir va ser un gran dia i, en gran mesura, gràcies a ell  :mdr:. Ja quan vaig llegir al fil que segurament m'acompanyaria vaig estar molt content. Ahir se'l veia content, es notava que era l'amfitrió i es va fer un fart d'animar a tots els correcats i molta gent que coneixia de Vilanova.

La cursa va sortir molt bé, vam començar darrera la llebre de 1h30 els primers quatre kms, al veure que anava una mica lenta i que anavem 15 segons per sobre del temps objectiu vam decidir adelantar-la. Vam recuperar els segons que haviem perdut però de forma regular sense cremar-me. Al arribar al km 10 ja teniem 15 segons de marge i al km 15 uns 30 segons. Al arribar a aquest punt hi havia una pujada i després baixar la rambla per tornar-la a pujar. Tot i així els segons de marge no es van escapar i al km 19 el jaume em va dir que podiem baixar de 1h29 així que a posar-se les piles i intentar seguir-lo. Al final 1h28'17'' llàstima que a championchip el temps real em coincideix amb l'oficial.

Moltes gràcies al jaume86 per fer tota la cursa amb mi, portar-me les aigües, marcar el ritme i al final posar-se per sota de 4min/km per poder esgarrapar alguns segons. Gràcies a tot això no em vaig haver de preocupar de res i em vaig poder treure l'espina de la Mitja del Mediterrani.

També vull agrair a tots els correcats que quan ens anàvem creuant durant la mitja ens vau animar :love:

I sense deixar-me al míster, el JB, que les encerta totes :yes:

També donar les gràcies per les fotos!  :yes:

5k (5)- 18'10"- Jean Bouin 2015
10k (45)- 38'12''- Sant Antoni 2016
21k (7)- 1h24'24'' - Mitja Granollers 2016

Born to run

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2015 13:55 #67 per Juan (Associat/da)

Aquí us passo algunes fotos que he pogut fer aquest matí!

goo.gl/photos/oTSpMYsEpggzEs5z5

M'ha agradat molt viure la mitja des de l'altre costat i poder saludar-vos novament a alguns de vosaltres!


Muchas gracias.  8)

Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2015 15:25 #68 per Barcelona92 (Associat/da)

Arcadi42 m'alegro molt pel teu èxit i de la teva llebre de luxe en Xavi SL  :great: :great:
Quina casualitat que a la mitja de la teva millor marca va ser la del meu debut a la distància. Avui he fet la mitja 226 des d'aquella data  :surprised: :surprised:

En quan a la nostra barqueta ha anat força bé i tots, a excepció de Raulsan (que avui no ha volgut forçar la màquina) hem complert l'objectiu. Hem fet una bona mitja i des del principi hem agafat segons de matalàs per a baixar de 01:43:00. A partir del 17,5 al revolt de la Rambla de pujada he augmentat el ritme una mica per a provar-me i veure que en Robertgr68 i Manel56 tenien la companyia de RugbyMan i he acabat en uns bons 01:40:28. Sembla que a poc a poc continua la millora. Stelvio i Barcelona92 sobrats, sobre tot aquest segon.  :yes: :yes:

Jaume86 doncs coses de la cursa:

M'han agradat les següents:
- bossa del corredor
- pàrquing proper
- vestidors i dutxes properes
- recorregut molt maco (m'ha encantat la part del casc antic per darrera de la Rambla als kms finals)
- molts avituallaments
- lloro molt bo i música zona d'aribada
- mail d'informació dia previ
- activitats paral·leles
- qualitat/preu
- grups d'animació
- ben mesurada
- molts voluntaris animant a les cruïlles
....

Propostes de millora:
- més llebres
- esglaons d'entrada a pistes perillosos (caldria posar alguna rampa de fusta)
- bar de la zona esportiva hauria d'obrir a les 08:00 del matí i no passades les 09:00
- llistat d'inscrits (van ballar dades club/població)
- algun avituallament amb isotònica
- control de cotxes a la zona d'arribada dels primers
...

En general m'ha agradat l'aire fresc i diferent de l'organització i el nou recorregut doncs prefereixo fer voltes per Vilanova que anar per la carretera vella.

L'any proper tornem  :yes: :yes:

JosepJaipur gràcies per els fotografies i felicitats per la MMP de Bàrbara  :great: :great:
També vull felicitar per la prometedora marca del Pol26 un dels joves de l'associació que amb el temps renovarà els cracks de la casa.
Ell i en David77 són part del futur de l'associació  :yes:, aquest segon ja és present  :great: :great:


Gràcies per les teves paraules Jorfer, he gaudit molt, m'agradat la cursa, sempre he dit és la distancia ideal per a mi és la mitja,i ara que porto uns kms a les cames m'ha sortit prou bé 1:36:44 és bastant dura, les pujades finals et fan apretar les dents... pero amb la gent que hi havia t'oblidaves de la pujada (a 3'50" pujava la Rambla)  :whip: :whistle:

Content també per portar el dorsal 32, molt conegut en el nord d'Espanya pels que lluiten pels malalts i familiars de ELA  :love: i amb la ment al 13 de març... potser hauria de canviar l'objectiu sub 4 hores... pero una marató és tan llarga...  :arf:

Gràcies a tots per les fotos i la companyia... ens veiem a la mitja de mitjanit... aquesta si, a ritme d'entrenament  :P

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2015 15:52 #69 per JosepJaipur (Visitant)
Pol26, enhorabona per la nova MMP. Quin final d'any més bó que portes!

38'21" - Cursa de Can Mercader 2016
1h 24' 04" - Mitja marató Frankfurt 2015
2 h 58' 58" - Marató de Donosti 2015
www.jaipur.es

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2015 17:43 #70 per RafaZ (Visitant)
Com vaig gaudir ahir a la Mitja de Vilanova! Volia finalitzar l´any a la mateixa mitja on vaig conseguir la marca per NYC l´any passat amb un temps de 1h20´20" (fent MMP) i veure de que era capaç un any despres.
Dons res mes sortir, sobre el km 3 ja teniem una grupeta de 6 feta on hi havía un correcat que no tenia el plaer de coneixer (David77 tot i que ens solem creuar un parell de vegades a la setmana per la Diagonal. Hem sortit mes forts del previst ja que volia pasar el km 10 en 36´40" pero les bones sensacions han fet que el pasessim en 36´05. Ja no hem afluixat el ritme i hem aguantat junts fins el km 15 que ens hem començat a desfer. He pogut correr amb David77 fins al km 19 aproximadament que s´ha despenjat molt lleugerament i m´ha tocat continuar sol per entrar a meta en 1h16´43", nova marca personal i molt content de les sensacions que he tingut durant tota la cursa. Avui he disfrutat com mai :party:

Felicitats a tots els correcats que estaveu ahir a Vilanova!  8)

1h15´22"  Mitja Marató de Granollers 2019
2h38´00"  Marató San Sebastian 2018
2x Marathon des Sables 2016/2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2015 17:58 #71 per kilometer (Associat/da)
RafaZ, enhorabona  :great:. No has fet més que confiramr el que has fet durant aquest any, una progressió brutal amb uns grnas resultats. Quan estiguis pel dessert en els propers mesos, ja hi podràs meditar  :wink2:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2015 19:38 #72 per JosepJaipur (Visitant)
RafaZ, has destrossat la teva marca en 10K durant una mitja? Brutal!!!

38'21" - Cursa de Can Mercader 2016
1h 24' 04" - Mitja marató Frankfurt 2015
2 h 58' 58" - Marató de Donosti 2015
www.jaipur.es

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Des 2015 20:55 #73 per jramon (Associat/da)
Jo també he gaudit molt de la cursa i de tots vosaltres. Ajuda molt creuar-te amb companys, donar i rebre anims. Es veu que aquesta mitja ha millorat el recorregut pels temps aconseguits. Felicitats per les marques i la fita del Arcadi. Ja veurem si será la darrera cursa que facis a tope...  :whistle:

Gracies per les fotos.

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2015 00:21 #74 per jaume86 (Associat/da)
Que content que estic  :yipi: :yipi: :party: :party: :party:

M'ha agradat molt saber de la majoria que vau estar ahir per aquí  :love: fa una estola he parla amb una de les organitzadores i hem quedat que li faci arribar un resum de les nostres impresiona sobre aquesta nova edició i els canvis que han introduit.

Avui a les pistes no hi havia ningú i comparat amb ahir es veia molt desolador! Però he escalfat per la ronda dels primers kms i anava amb un somriure a la cara recordant les imatges d'ahir. Espero que amb els anys, els vilanovins s'involucrin molt més amb aquesta cursa enlloc de queixar-se per les molèsties ocasionades pels talls del trànsit puntual  :grrrrrr:

Us hi espero l'any que ve i als 10k del maig, a veure si aquesta temporada no coincidim amb cap gran cursa  8)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2015 00:45 #75 per jaume86 (Associat/da)

Moltes gràcies per les vostres paraues toniVLC i Jorfer.

Tal com ha dit el jaume86, ahir va ser un gran dia i, en gran mesura, gràcies a ell  :mdr:. Ja quan vaig llegir al fil que segurament m'acompanyaria vaig estar molt content. Ahir se'l veia content, es notava que era l'amfitrió i es va fer un fart d'animar a tots els correcats i molta gent que coneixia de Vilanova.

La cursa va sortir molt bé, vam començar darrera la llebre de 1h30 els primers quatre kms, al veure que anava una mica lenta i que anavem 15 segons per sobre del temps objectiu vam decidir adelantar-la. Vam recuperar els segons que haviem perdut però de forma regular sense cremar-me. Al arribar al km 10 ja teniem 15 segons de marge i al km 15 uns 30 segons. Al arribar a aquest punt hi havia una pujada i després baixar la rambla per tornar-la a pujar. Tot i així els segons de marge no es van escapar i al km 19 el jaume em va dir que podiem baixar de 1h29 així que a posar-se les piles i intentar seguir-lo. Al final 1h28'17'' llàstima que a championchip el temps real em coincideix amb l'oficial.

Moltes gràcies al jaume86 per fer tota la cursa amb mi, portar-me les aigües, marcar el ritme i al final posar-se per sota de 4min/km per poder esgarrapar alguns segons. Gràcies a tot això no em vaig haver de preocupar de res i em vaig poder treure l'espina de la Mitja del Mediterrani.

També vull agrair a tots els correcats que quan ens anàvem creuant durant la mitja ens vau animar :love:

I sense deixar-me al míster, el JB, que les encerta totes :yes:

També donar les gràcies per les fotos!  :yes:


En tota la mesura, gràcies a tu i les teves cames Pol!! Que el temps el vas aconseguir tu sol  :party: :party:

Una llàstima lo del real/oficial però vas sortir darrera meu i vas voler que entressim junts així que com a màxim el meu real, sinó un segon menys! Quina mossegada li vas clavar a la MMP eeeehhh!!  :yipi: :yipi: Recordava la teva crònica del mediterrani, amb l'estirada d'orelles del teu pare per no seguir en dani... i no tenia clar si encara mantenies aquella (per descomptat) desfasada marca. Vaig aprofitar un bon moment per preguntar, restava l'últim escull de pujar la rambla, et veia molt bé i encara hi havia temps per fer una bona serie final de 2000 com les que fas a Cornellà els dijous. Clar que abans no portes 19kms...

Però ho vas fer, clar  8) 8) 8)

Ja queda menys per atrapar-me  :yes: :yes:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2015 11:11 #76 per RafaZ (Visitant)

RafaZ, enhorabona  :great:. No has fet més que confiramr el que has fet durant aquest any, una progressió brutal amb uns grnas resultats. Quan estiguis pel dessert en els propers mesos, ja hi podràs meditar  :wink2:


Gràcies Kilometer! Aquest any m´he sentit molt be, esperem seguir millorant de cara l´any vinent tot i que en uns dies toca canviar de xip, ja que el desert del Sahara m´espera a l´abril per complir un somni que tinc al cap desde fa anys. Espero que poguem compartir kms l´any vinent!! :yipi:

1h15´22"  Mitja Marató de Granollers 2019
2h38´00"  Marató San Sebastian 2018
2x Marathon des Sables 2016/2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2015 11:12 #77 per RafaZ (Visitant)

RafaZ, has destrossat la teva marca en 10K durant una mitja? Brutal!!!

Si  :rofl: Veurem a Nassos si puc fer-ho oficial :whip:

1h15´22"  Mitja Marató de Granollers 2019
2h38´00"  Marató San Sebastian 2018
2x Marathon des Sables 2016/2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2015 20:24 #78 per Jorfer (Associat/da)
RafaZ felicitats per aquesta marca tant ben lluitada.  :great: :great:

Xikt3a moltes gràcies per les fotografies  :wink2:

Jaume pots estar orgullós doncs teniu una gran mitja, amb una bona relació qualitat/preu  :yes: :yes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Des 2015 20:43 #79 per Pol26 (Associat/da)
jaume86 a veure si puc repetir mitja al teu costat, gran experiència!  :love:

josepjaipur moltes felicitats per la teva tardor també amb marcasses en mitja i marató!  :yipi:

5k (5)- 18'10"- Jean Bouin 2015
10k (45)- 38'12''- Sant Antoni 2016
21k (7)- 1h24'24'' - Mitja Granollers 2016

Born to run

Please Entra or Crear compte to join the conversation.