Un altre que ha corregut. Aquesta setmana només he fet 20 kms en dos dies i a ritmes suaus perquè he estat moolt encostipat, tapat i treient allò tant maco pel nas. A finals de setmana tenia inclús una mica de bronquitis però volia córrer la mitja de Gavà, per fer alguna mitja abans de la marató i perquè la de Gavà fou la meva segona mitja allà pel 2006.
No sabia quina estratègia sortir i finalment he decidit córrer com una cursa de muntanya, per sensacions i mirar el rellotge de tant en tant però ni molt menys cada km. La sortida ès ultra ràpida i he anat agafant els rebufs dels "trencasortides" o coets desembocats. Ja arribant a la rodona de després de creuar la C32 he arribat a l'altura d'un noi que corria bé, a ritme estable i a més feia casi 1,90m amb lo que era una pantalla espectacular. Ens hem intercanviat quatre paraules amb el Jörn i tot i que jo volia fer-li algun relleu de seguida em passava i es plsava a tirar. Així hem anat fent fins el km 7 on hem caçat a dos corredors. El Sergi se'ns ha unit i hem deixat poc darrere l'altre corredor. Hem anat fent relleus els tres fins el km 10 passant en 35:32 (un temps impressionant per mi). Però la primera part té desnivell favorable i el ventet també venia de cul. Es preveia la tornada més dureta, i hem continuat entre el 10 i el km 15 però ja a ritmes entre 3:35 i 3:40. Molt maco veure els companys correcats que venien i t'animaven, jo ho sento però no tenia ni esma de reconeixer-vos

:love:
Al km 15 però m'he notat que m'estava quedant bloquejat emcara no tinc clar si de cames o de pit, en qualsevol cas els mocs m'han jugat una mala passada i he notat que em costava una barbaritat aguantar. No he volgut forçar, i a dues setmanes de marató he tret una marxa i molt llastimosament he deixat marxar els meus companys de viatge. Sol i cascat de cop he pensat que serien 6 kms molt durs. Però ha aparegut un company de feina amb la seva bici que m'ha vist i reconegut i m'ha acompanyat, animant-me. Allò m'ha tret les neures i m'ha ajudat. Continuava a ritme de 3:45 més o menys. M'ha atrapat per darrere el company que havíem despenjat al km 7 i l'he pogut aguantar i hem fet relleus per la recta que va de Gavà Mar al polígon. Entrant als carrers m'he trobat millor i he pujat la rambla apretant una mica més i finalment he arribat sol a les pistes on m'esperaven la meva dona i fillet :love:
M'he deixat un minut en 6 kms que és una barbaritat, però corrent com estava (moc mb potes) estic suuper content d'haver fet aquesta marca que és a més mmp. Crec que estava per 1:15 però no he volgut arriscar, he corregut per sensacions i com diu el gran
Guissona lo important és la marató. La 8a posició és anecdòtica perquè no hi havia grans figures, a l'strava sempre em guanyo a mi mateix :mdr: Gran mitja també de'n
Wallaby que m'ha trepitjat els talons tota l'estona

Molt content de veure-us de tant en tant i poquet, però us vaig llegint (els que escriviu)
Jorfer, Hansi, Dani, Hurtanga, Guissona, Khryz, Jaume, Josep58...