eDreams mitja marató de Barcelona ( 16/02/2020 8:45)

eDreams mitja marató de Barcelona ( 16/02/2020 8:45)

17 febrer 2020 21:54 #61 per Jorfer (Associat/da)
Marc31 doncs no tinguis vergonya i presenta't, ara ja tens la samarreta pastanaga i seràs més fàcil d'identificar per tothom.

Enhorabona per la teva marca.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2020 21:57 #62 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Bona nit,

Doncs aquí un que porta un mes, espectacular.

Quan vaig començar a entrenar amb el Míster i em va dir que baixaria de 1h35' a la Mitja, vaig pensar que estava boig.

Ara en 1 mes, vaig baixar a 1h34'36" a Sitges i ahir a Barcelona vaig parar el crono en 1h32'23".

Resumint, que estic en un núvol.

La cursa no va sortir com estava preparada. La idea era sortir una mica més tard que les llebres de 1h35'. Agafar-les sobre el 6-7k i anar amb elles fins el 14k. I a partir d'allà el que pugues.

Doncs baix posar-me molt darrera d'elles. Tant que no la vaig veure fins passat el avituallament correcat. Dona gust que et doni l'aigua l'Agus, saludar al Mario.cat o aixecar els braços per rebre els ànims del Jorfer, RubgyMan y Door.

Vaig continuar perseguint-les, però sabent que cada kilòmetre estava retallant temps a la 1h35'.

Fins el 18k no les agafo. Allà 2k tapadet amb el grup (feia bastant aire de cara), i un cop al 20k cap endavant.

MMP amb 2'13" menys que a Sitges i 5' menys que fa dos anys a Barcelona.

Res, es noten els entrenos de la Marató, no hi ha cap explicació més.

Enhorabona a tots els que vau tenir un gran dia, i a la resta també (l'any que bé la Mitja seguirà allà).

Gràcies als fotògrafs, als voluntaris i a tothom que "perd" part del seu temps en fer-nos feliços.

Ens veiem,

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2020 22:04 #63 per Jorfer (Associat/da)
Nachosboys m'alegra molt la teva progressió i segur que et dóna energia el repte de kms per l'ELA que s'està organitzant a la casa i que tu i alguns més esteu a l'ombra moven terra, mar i aire per a aconseguir més diners.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2020 11:44 #64 per Sergi42195 (Associat/da)
Hola,

Aquí un altre que també va estar diumenge a la mitja de BCN. Ja no és primera vegada que faig aquesta mitja. Per tant, ja saben regular ritmes i distàncies.

Feia molt que no feia una cursa, doncs des de la no finalitzada marató de València, havia de parar, fer net del bessó i tornar a poc a poc. Així ha estat, potser massa i tot, però almenys vaig poder completar la distància sense dolor.

Em va sorprendre tants estrangers, i més al calaix verd que estava un servidor.

Lo millor? Cap dolor i saber quines són les meves possibilitats. 1:54 a 5’20’’ el qm.

Ara toca intentar millorar-se, malgrat els anys van passant … a veure si tenim millora.

Propera parada, 1 de març a Santa Coloma.

Ah !! per cert, em vaig trobar el gran XaviPapell amb bici per el litoral. Quina ilu veure’l.

Felicitats als que heu assolit grans registres, I millor preparació cara marató BCN.

Fins aviat,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2020 13:09 #65 per Jorfer (Associat/da)
Sergi no et vaig veure però segur que coincidirem a Santako.
Ben retornat a les curses un cop superada la lesió.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2020 14:20 #66 per Roubby (Associat/da)
Hola correcats!

Després d'un día de descans merescut, puc escriure al post.

Per la meva part, molt content de com va anar la cursa, amb un temps final de 1h39'07", una millora considerable respecte l'any passat, on vaig fer 1h52'11". Es nota i molt l'increment de volum que he fet per preparar la marató, ja que vaig poder fer la segona part de la cursa més ràpida que la primera.

Felicitats a tots els correcats per les seves gran marques, i en especial a l'avituallament del km10, sou molt grans!

Saluts.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 febrer 2020 10:37 #67 per fandes (Associat/da)
Quina bona energia llegir les vostres cròniques nois, felicitats!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2020 18:22 #68 per sandmannn (Associat/da)
Bastant tard però passo per aquí simplement per dir que tb hi vaig ser-hi i, tot i fer més de 100', que potser era el objectiu, vaig notar-me prou bé, sobretot la 1ª part de la cursa. Es va fer una mica més dur el final pq ja anava una mica carregat de cames.

Em vaig quedar una mica KO al veure un corredor a la Diagonal (tot just quasi al girar Rbla Prim) que estava al terra amb convulsions, i altres corredors fent-li massatge cardiovascular. Tenia molt mala pinta sincerament. Espero i desitjo que hagi quedat en un ensurt.

P.D.: no surto a les classificacions pq em van deixar un dorsal :P

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.