eDreams mitja marató de Barcelona ( 16/02/2020 8:45)

eDreams mitja marató de Barcelona ( 16/02/2020 8:45)

16 febrer 2020 16:18 #41 per cachirulo (Associat/da)
Gran matinal por Barcelona,buena temperatura pero más viento del esperado.
He estado ya con 25' de antelación en el cajón,me agobia salir tan encajonado por mi manera de correr.
Mi idea era intentar bajar aunque fuera un segundo de 1h27 como carrera perfecta con parciales 21-20'30-20'45-20'30-4'14
Aún estando al principio del cajón rojo y a un lado,la salida ha sido peliaguda( lo que antes denominábamos no limpia ;) ) Antes del primer giro no sé si ha habido una caída pero prácticamente íbamos andando y ya al girar he podido coger velocidad. Hasta el km2 iba muy cómodo y me preparo para la subida hasta el 4. Me ha pasado un montón de gente,entre ellos Jaume86 que ha hecho un carreron y nos hemos animado.
La subida no me sale tan lenta y yo que tenía previsto pasar en 21' veo que me he pasado. Y tanto,primer parcial de 20'30.

En la Gran Vía ritmo de crucero y en teoría tenía que aprovechar mas el recorrido en esta zona pero prefiero seguir cómodo a ritmo. Aprovecho las bajaditas y aflojo cuando sube un poquito. Antes del avituallamiento correcat comparto unos minutos con Hurtaga y paso el km 10 en 40'53(20'23).

En el avituallamiento busco a FerRun y veo que está al final,cuando lo voy a coger veo que lleva vaso de powerade y por el infausto recuerdo de NY2007 apenas le doy un sorbito y además me cae por encima de gafas y ropa. Se que el siguiente parcial será más lento pero se que llevo margen. Voy comodo en grupo en Diagonal y viene bien ya que sopla algo el aire. Giro y ya toca pasar por el km15 en 1h01'29(20'36).

A partir de ahora toca darlo todo pero voy notando los kms. Paso gente pero tampoco salen tan rápidos,además vuelve a soplar airecito y no me quedo en un grupo sino que voy yendo hacia adelante y cuesta. Marina la recordaba que bajaba más pero se que llego al km20 y lo hago en 1h21'54(20'25).

Con ese paso hubiera bajado cuando estaba bien del corazón de 1h26 ya que siempre los hacia sobre 4' pelado o algún segundo por debajo. Os aseguro que lo he dado todo y con un último parcial de 4'10(3'48) llego a meta en 1h26'04(4'05) a 147med/156max.

Parciales y pulso:
20'30(143/156)
20'23(146/150)
20'36(148/152)
20'25(150/153)
4'10(151/154)

Por tanto contento con el resultado tras el fiasco de Sitges.
Rugbyman,en cuanto estés on fire te aseguro que estás mejor que yo así que te toca reventar tu marca de media. Pero hazlo a lo Duplantis(poquito a poco).
Señalar el marcon de Jaume86 con 1h20'00 pero con el último parcial del 20 a meta en 3'34 que supone ritmo de 3'15.

Venga,más crónicas!!!

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2020 16:52 #42 per XaviCht (Associat/da)
Primer de tot, felicitar a tots els que us ha anat bé la cursa. En especial al jaume86, estàs on fire!

Per una banda, malament perquè la meva companya de curses està amb molèsties i no ha pogut venir... a veure si es recupera a temps per la setmana que ve, i sinó anirem a la marató sota mínims.

D'altra banda, molt content de com ha anat la meva cursa. Ahir vaig fer 5 km merd*s*s i vaig arribar sense piles a casa... avui no veia ni repetir el sub100, però calia intentar-ho.
Arribo tard a la foto, però encara veig la gent abans d'anar a deixar la bossa.
Un parell de km d'escalfament pel parc, costen però a mi sempre em costa arrencar, no vol dir res.
Al calaix blau (divendres davant el dubte ja vaig demanar canvi de calaix per tenir les dues opcions, amb Sandra verd i sense, blau) no veig la llebre d'1h 40, tinc davant la de 1h 35. Veig que m'hauré de fer de llebre jo mateix. Surto amb la idea d'anar just per sota de 4:45 en general (molt més fàcil de calcular que 4:43), perdent una mica al principi i recuperant una mica quan es pogués. Arribo a Gran Via sense haver perdut gaire, no arriba a 20 segons al km 5. Vaig fent i veig que recupero el temps bastant ràpid, però calculo que aguantaré i no afluixo.
Arriba un moment en que faig els números i em surt que puc baixar d'1h 38, penso que m'he colat calculant, no pot ser...
Però quan falten un parell de km els números són molt fàcils i sí que surt un sub98! Em concentro en aguantar i fins i tot em surt un últim km a 4:20, o sigui que faig MMP amb 1h 37 32.
Veig els parcials i encara no em crec que hagi fet una mitja a aquests ritmes :D

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

16 febrer 2020 17:40 - 16 febrer 2020 17:44 #43 per ericmm (Associat/da)
Gracias compañeros!
Adjunts:

16 febrer 2020 18:16 #44 per CarlesCat (Associat/da)
Hola amics aquí deixo unes FOTOS que hem fet el Fernando Yika i jo aquest matí,espero que us agradi.;)

photos.app.goo.gl/pypvA9mYdr8SacCY6

photos.app.goo.gl/C2N7k3BdfpqmYL2Y7

photos.app.goo.gl/F5hGZR6K3X4kxdnp7

16 febrer 2020 18:19 #45 per rnou (Associat/da)
Un altre que ha fet la mitja avui, dintre d'una setmana de peaking preparant la llebre de 21k de Sevilla (i/o marató)

La llebre és a 1:15, però jo encara no tenia la marca i no les tenia totes...Les sensacions no han estat bones en les que he fet, però clar no he modificat el meu calendari d'entrenament. Així que aquesta era la primera amb un dia extra de repòs i gairebé 30 km's menys. Com a dada portava des d'abans de la preparació de València sense baixar de 40 pulsacions en repòs, i ja en porto dos baixant de 35, avui 34 així que el cos està molt descansat.

Segueixo el meu protocol de cursa, 3h abans esmorzar, estiraments de la cintilla "por si" i llestos.

Guardarroba (10!), foto correcat i reconeixement fins el calaix verd per si veia a algú i cap al meu. Aquest any m'aguanto la pixera, que l'any passat gairebé arribo tard.

Sortida una mica mec (0!), ens trobem a un voluntari/a al mig!

Parcials :
5K : 17:37 (Aquí no he pogut veure aigua, quines feres...)

Al Km 9 m'he pres el gel, aquesta vegada en tres tomes durant 500 metres (és una cosa que tenia pendent des de València, ja que si no m'ofego i em pugen les pulsacions)

10K : 17:22 (Aquí sí, aigua, gràcies cristina :P i a tots els correcats)
15K : 17:42
20K : 17:54
El 20 - 21,095 finals han estat a 3:34-3:31-3:25-3:16, una cosa que mai faig és fer sprint així que he arribat bé de forces!

Temps final : 1:14:21 Aplaudint al públic i això és bon senyal ;).

En acabar he tornat enrere, he vist a uns quants correcats (Grobyc, Robert_Vilanova, CGRTRAIL, Xavi_Cht), i he tornat del 17 al 21 a ritme de 5:05 :P.

Després, 10 o 15 minuts al guardarroba (0!) ja que havien posat la meva bossa al lloc equivocat....

Salut!

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28

16 febrer 2020 18:47 #46 per ERIC (Associat/da)
grans mitges, rnou i jaume 86, un temps brutals¡¡¡ felicitats¡¡

16 febrer 2020 19:42 #47 per Josep58 (Associat/da)
Cachitulo, rnou, XaviCht, gràcies per compartir les vostres vivencies d'avui a la mitja de Barcelona i enhorabona per les vostres curses

Enhorabona a t@ts i permeteu-me que ho faci de manera especial al Jaume86 per aquesta MMP, amb qui comparteixo entrenaments en pista, que no ritmes els dijous. Quina gran cursa que han fet.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

16 febrer 2020 20:41 #48 per Carlos (Associat/da)
Felicitats runners per les marques i MMPS davui!!! Esteu molt forts !!!!

Per la meva part , despres de Valencia, no porto cap entreno especific per miro de anar a les curses a ritme alt

Avui he aconseguit MMP marcant un 1:23:12 controlant el ritme durant la cursa.

De moment bona entrada dany

Gener vaig fer MMP en 10000
Febrer en mitja

Ara convinare una mica asfalt i muntanya pero en circuits asequibles i mes meny rapids en aquesta ultima

16 febrer 2020 22:15 - 16 febrer 2020 22:15 #49 per andreugg (Associat/da)
Una mitja plena d'il·lusió, l'he gaudit molt tot i no aconseguir el meu repte de ser sub40 (01:40:54), he pogut saludar, xerrar amb moltes cares conegudes. Pels que la propera setmana aneu a Sevilla per com anat avui arrasareu segur.

Sobre la cursa tot i tenir molta gent anat molt bé, sense grans taps, solament algun forat a l'asfalt i poc més a destacar d'un recorregut que en molts moments podies veure la línia blava que seguirem alguns tronats en un mes.

El post cursa com sempre dic a la mitja i la marató, que costa entregar una bossa de paper, no tenim suficients braços per portar, caminar, menjar i beure.

Desconec si ha estat per l'ampliació dels guarda-robes però aquest any no he tingut tanta cua per recollir i entregar.

Sigui com sigui seguim gaudint i preparant el 42K. Bona nit!

10k - Cursa Sagrera (2019) 00:44:30
21k - Mitja Marató a Mataró (2019) - 1:37:21
42k - Marató Barcelona (2019) 3:40:07

17 febrer 2020 06:28 #50 per fandes (Associat/da)
Bravo companys, felicitats per les vostres històries a la Mitja de Barcelona, ara a pels següents reptes!

17 febrer 2020 08:33 #51 per MIGUEL SBD (Associat/da)
En primer lloc moltes feliciatats als fotografs a tota la gent del km10 sous molt bona gent i les llebres
Estíc molt content de la meva mitja al final he fet 1h43'08'' anem bé de cara a la marató i molt content per el registre del meu fill Ruben que ha fet 1h28'14''

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

17 febrer 2020 09:04 - 17 febrer 2020 09:05 #52 per Alex_Knight (Associat/da)
Felicitats per les MMPs: rnou (gràcies pel crit a la diagonal :great: ), ruben6, jaume86, Carlos, Kaisur, jordi69, XaviCht

I bones curses del cachirulo (MMpostablacion ??) i del Andreugg i de molts altres que he vist a Strava.

També en cursa m'han avançat i he vist molt bé al jordiRio, al XaviNad i al meep. Gràcies pels ànims :thumbup:

Respecte la meva cursa, tot i que l'últim mes no he pogut entrenar bé per molèsties al tendó d'aquiles (després ho explico en el fil de la marató) volia provar a veure si era factible buscar un nou sub1h25'. Però no ha sigut possible, el tendó en cursa ha respost bé (després al refredar-se ja és un altre tema), però el no poder entrenar com jo volia em penalitza molt.

Sortida a ritme objectiu fins al km 10, parcials (de xipgroc, en el meu crono +7", sempre faig l'errror :whip: d'engegar a la catifa del arc i no a l'altre) de 19'56" + 19'58", primer massa agossarat per davant de les llebres 1h25', al km 8 m'atrapa la primera i al 11 la segona amb el Kaisur dins del grup. Ah, i gràcies pels ànims en el pas per l'avituallament :party: El ritme era el correcte, però les sensacions eren d'anar massa forçat i molt alt de pulsacions, per tant decideixo aixecar el peu, fins al 15 encara vaig decent (parcial de 20'47") però del 15 al 20 em deixo anar massa (22'18"). Realment, molts cops tinc aquest problema al voler afluixar una mica m'en vaig més de 20"/km més lent quan lo raonable seria uns 10"/km. Del 20 a meta com a mínim si que em torno a posar al ritme del pilot, a estela del meep. Al final 1h27'30", una mitja més a la saca i una bona sessió de qualitat de cara a la Marató.

"The best predictor of performance is performance itself." - Andy Coggan
10k: 37'53" - 2020 Sant Antoni
21k: 1h24'42" - 2019 Mitja Marató de Sant Cugat
42k: 3h19'20" - 2015 Marató Barcelona
www.strava.com/athletes/550322

17 febrer 2020 12:05 #53 per cachirulo (Associat/da)
Alex es mi mejor marca postablacion y complicación irreversible. Llevo 4 medias:1h28'15-1h27'53-1'29'29-1h26'04).Por tanto contento.
Me pasó también lo de la alfombrilla de salida, si hubiera sabido que estaba tan cerca de la 1h25 lo habria intentado.

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

17 febrer 2020 12:14 #54 per OscarBolo75 (Associat/da)
Un altre que va fer MMP ahir.

jaume86 està fort, fort, em va passar sobre el 18 com un aviò.

Gràcies CarlesCat per les fotos i als/les comnpanys/es de l'avituallament.

Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

17 febrer 2020 12:40 #55 per guzman (Associat/da)
Buenos días,

Mi primera carrera de asfalto del 2020, mi segunda después de la maratón del meridiano hace 15 días, con un gran resultado!!.

En lo personal, estoy muy contento con mi nueva MMP, 1:21:46 :checkflag: :trophy: . Es lunes, y aún no me puede creer que haya bajado en 4 minutos respecto a la anterior marca en la Mitja de Mataró.

6:13 suena el despertador. Café, gofio ( es.wikipedia.org/wiki/Gofio ) y un plátano para simular el desayuno de la maratón de Barcelona :speaker: . Seguimos con los ensayos, amilopectina media hora antes de la salida en 200 cc de agua. Una cápsula de sal mientras estoy calentando, y todo preparado.

Es mi primera ½ Mitja Marató de Barcelona. Estaba bien avisado de lo caótico de la salida. No suelo estar delante, pero esta vez, a pesar de que pensaba terminarla a ritmo de 4:10, me puse en la delantera del cajón rojo. Novato, pongo el crono 15 segundos antes, cuando piso las primeras alfombrillas, que resultan ser las de la llegada. Con un déficit de 30 seg. totales voy haciendo mis propios parciales cada 5km con el lap manual (19:30,19:05,19:24;19:41;4:05).

Mis dos únicas flaquezas fueron; al encontrarme a Rafa Pérez en el kilómetro 12, me asusté, Dios!!, voy muy rápido si lo he pillado (no llegaré a meta) :cry: , pero decidí continuar con ese ritmo. Y el otro punto, en el litoral, el puente que cruza la ronda, siempre me fastidia esos pocos metros :swimmer: , y eso que me considero muy bueno subiendo. Recuperado del susto, puse el modo turbo con la intención de hacer 1:24, cosa de no ir pensando en el crono final :whip: esta vez, las otras veces siempre soy muy competitivo, pero conmigo, o incluso a veces tengo algunos piques sanos que me motivan a mejorar mis marcas :666:, lo reconozco, no soy tan :pray: :innocent: .

Toma del primer gel con cafeína en el minuto 30, y toma del segundo y último en el 66. Agua en todos los avituallamientos.

Resumiendo, contento por la MMP, feliz por la sensación de fuerza al llegar a meta.

Jaume86, casi te sigo, pero preferí saludarte y continuar con mi ritmo, el tuyo era muy alto!! :ok_hand: Fue un placer conocerte el día de tu MMP, jejeje, y del mío.

El 23 de diciembre estuve 10 minutos inconsciente, luego el tema de los puntos, el tema de la recuperación, el tema de un posible desgarre muscular en uno de los gemelos, el tema de las molestias en ambos gemelos.. Ser optimista, llevar la contraria a lo establecido y ser cabezón, a veces ayuda!!. Ayer volví a soñar con mis sub 3 horas en Barcelona.

Enhorabuena a todos los “pastanagas”, pero en especial felicito a rnou, digno de admiración, llevas meses rompiendo marcas estratosféricas para los que somos populares.

Enhorabuena a todas las liebres por el gran trabajo, la verdad, lo veo tan complicado. Me hizo mucha ilusión encontrarme con Barceruel, es un reloj suizo, algún día quisiera poder seguirte. Ya tuve la suerte de poder ir durante 7 kilométros en Sagrera con fandes, otro super serie.

A por el último mes para los que hagan la maratón de Barcelona. Y a por la última semana para los de la maratón de Sevilla!!.

A seguir disfrutando de nuestra afición!!.

Espero conocer a más compañeros, no pude llegar a tiempo para la foto...:sunglasses:

5k: 18'13" - 2019 X Nick Horta
10k: 37'34" - 2019 42A Cursa P de La sagrera
21k: 1h21'46" - 2020 1/2 BCN
42k: 3h08'46" - 2019 TCS NYC M
MaratónDelMerdiano
Transgrancanaria

17 febrer 2020 12:45 #56 per Kaisur (Associat/da)
Doncs un cop acabada la mitja de Granollers, ja vaig comentar que res, que la mitja de Bcn seria un entrenament per marató, que patatim, patatam... Pero a mitja setmana ja estava amb ganes de mes i d'anar a totes. La feina estava feta així que el pitjor que podia passar és que no fes el temps que volia.

Al 2019 vaig debutar amb 1:39 i justet així que després de l'1:27 de Granollers tot era Win Win. I Vaja si ha estat win.

He arribat a les 8:05 així que he anat directe a escalfar. En alguna d'aquestes sortiré a la foto, cagonsos!

Quan he passat l'arc de sortida, he posat el crono com l'Àlex (i 10.000 persones més) . Els primers 5km molt còmodes, i del 5 al 10, una mica menys a la segona barqueta de 1:25, més pendent del mal ritme d'un amic que venia per 1:25 després d'una setmana amb antibiòtics que del meu propi pas. Quan definitivament ho he deixat enrere, i mantenint el ritme (Garmin i la gent del voltant) la llebre ha accelerat un puntet, i ja l'he deixat anar així que només em quedava gaudir de l'ambient, els corredors i sobretot el vent del litoral. On m'he deixat anar una mica i perdut uns 25 segons.....

Segons que quan he vist l'arc d'arribada, amb 25:3X i sabent que havia sortit amb el rellotge als 44 segons, he començat a maleir, jajajaj. Suposo que és el de sempre, Vas bé però arribats al final, penses que aquí o allà podies haver collat més. En qualsevol cas, 1:25:00 al garmin, que em feien feliç però amb el tòpic de, no ets SUB85 i l'alegria de veure que l'alfombreta de sortida estava desplaçada així que el temps oficial era 1:24'56" . Arrodonint, 14 minuts menys que l'any passat, 2'30" menys que fa dues setmanes i el que és més important, molt constant a tot el recorregut.

Simplement FELICITAT per córrer. Ara, tinc els peus rebentats de butllofes. He de canviar de marca/tipus de mitjó JA. A aquests ritmes em foten molt mal.

Una abraçada a tots els que he vist/saludat i als que no he pogut també

Propera estació Marató de Barcelona (Amb la UNIRUN com a desestresant intermig)

5km: 0:18:57 (Sansi Masnou 2019)
10 km: 0:38:51 (Marató del Mediterrani 2020)
Mitja: 1:24:56 (Mitja de Barcelona 2020)
Marató: Coming Soon (Not as soon as desired)

17 febrer 2020 12:55 - 17 febrer 2020 14:17 #57 per JRDi69 (Associat/da)
Gràcies CarlesCat per les fotos :kissheart:

La meva cursa es fàcil de fer crònica, seguir a en ManoloM i fer MMP baixant dos minuts :party: :party:

Arribant a la sortida trobem en SergiCB i comentem la jugada tot passejant fins el calaix i abans de l'últim riu :oops:
Hem prenc pastilla de sals i gel abans de la sortida i tinc un gel pel quilòmetre vuit-nou :sick: :muscle: :muscle:

Vaig avançant posicions i vaig saludant els companys que trobem pel camí, la intenció es col·locar-me a primera fila de la segona onada tot just darrera d'en Barceruel, però si veig en ManoloM fent de llebre de la noia que comentava em quedaria amb ell.
Impossible arribar fins en Barceruel el tinc controlat i confio que quan surti la primera onada em podré posicionar, però sorpresa en ManoloM entrant amb la Myriam i fent la tasca de llebre pirata de sub1h31; així que pla B es converteix en pla A :hearteyes: :party: :party:

Esperem la sortida amb els dubtes de les catifes (efectivament els temps oficials confirmaran que estàvem enredera de la d'arribada creient que era la de sortida). Sortim a ritme tot i la gent correm prou bé :muscle: :muscle:
La Myriam i jo ho tenim molt fàcil, només em de seguir en ManoloM :hearteyes:
Ho fem amb més o menys encert patint a vegades i d'altres volent passar-lo, però en ManoloM com a llebre no te preu. Tots els avituallaments m'agafa l'aigua, m'anima a cada passa i així es difícil no donar lo millor d'un :kissheart: :muscle: :muscle:

Pel camí se'ns afegeix una segona llebre, en Xavi crec, i es que la Myriam i en ManoloM tenen molts fans/supporters :party: :party:

Arribant al quilòmetre 19, petit ensurt perquè a en Xavi el trapitgen i surt la bamba disparada :scream: Veient que la Myriam es queda una mica i que queda poc m'acomiado d'en ManoloM per intentar exprimir-me més, però no hi ha manera de deixa de sentir en ManoloM :laughing: :laughing: Realment estic anant just, però se que el sub1h31 s'escapa si no apreto més; ho intento, però sembla insuficient :sick:

Finalment ja arribem a la llarga recta i per fi aturem el crono en 1h31:07 :party: :party:

Felicitacions, abraçades i comentem la jugada :hearteyes:; que fàcil es fer-ho acompanyat de bona gent :kissheart: :party: :party:

Parcials cada 5Km amb pols mitja i màxim:
21'33 4:19 (166/173)
21'29 4:18 (169/174)
21'51 4:22 (166/169)
21'47 4:21 (165/167)
4'27 4:03 (168/173)

1h31'07 4:19 (167/174)

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 20:19 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

2h23 44 30km Berlín 2019

17 febrer 2020 17:18 #58 per Tiny (Associat/da)
Jo també vaig participar en aquesta mitja i la notícia es que no vaig fer MMP! :laughing:

Molt content de saludar a un munt de companys que no veig tan sovint com voldria degut a que no corro tantes curses a causa de la fascitis plantar que arrossego ....

La meva cursa va ser molt regular i no vaig fer cap gasosa per variar. Les sensacions finals molt bones sense seqüeles..... :party:
El temps final va ser 1h 43'57 quatre minuts més que l'any passat. Com a test per la marató em dona un temps objectiu entre 3h40/3h45...

La organització em va agradar molt tret del problema habitual de manca de lavabos... Un voyeur hagués disfrutat ahir al Parc de la Ciutadella.... :666:

Felicitar s tots els companys que heu fet tan bones curses.!!

Agrair la feina de fotògrafs, voluntaris i avitualladors amb menció especial pels companys del km.10... Un plaer perdre uns segons saludant a tots els que veig....:great:

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

17 febrer 2020 21:09 #59 per Jorfer (Associat/da)
Ahir us vaig veure des de la barrera i dóna gust saludar-vos des de l'avituallament i animar-vos. Esteu mot forts i fareu grans marques a la marató.

17 febrer 2020 21:22 #60 per Marc31 (Associat/da)
Abans de comentar la cursa, primer de tot agraïr tots els correcats que estaveu al avituallament del km 10, va ser increïble l’energia que em vau donar.

En segon lloc, felicitar-vos a tots pels temps d’ahir, entre ells en Jaume86 o en rnou, qui vaig tenir oportunitat de saludar a la fotografia correcat. Per cert, el proper dia prometo presentar-me a tots, a veure si em trago la vergonya i sóc capaç de fer-ho!

I en quant a la cursa, vaig poder cumplir amb el meu objectiu sub1h35 amb una MMP de 1:32:58. Va ser un d’aquells dies que surt tot de cara i el cos demana més i més, tot i que vaig correr mitja cursa amb el bessó dret carregat, i això que el fisio me l’havia deixat com nou el dimecres. Per cert, les llebres de 1h35 massa ràpides, només vaig poder passar-les al km 19 quan ja portava progressió de 1h33. En fi, que vaig acabar molt content i ahir vaig poder comprovar per primer cop com es l’experiència de córrer amb els colors pastanaga. Ens veiem a la marató!

Salut i kilòmetres.