Bones! Primer de tot felicitar a la organització i els voluntaris
Enhorabona també a la
barqueta 1h40' que ha fet un gran treball
Me'n alegro d'haver pogut saludar a tants correcats que feia temps que no coincidíem (I quines coses, a alguns ens veurem segur en unes poques setmanes per Sevilla. Ja queda poc, companys...)
De la meva cursa... n'estic satisfet. He tingut la sort i l'honor de tenir de company de kms a en
Jaume86 durant la primera volta. Tot un luxe.
Ell tenia entrenament progressiu i jo volia sortir a ritme, però em diu qque no es veu amb cor i millor m'acompanya. Al final la primera volta em fet en progressio sense voler-ho

Segurament no he acabatd'activar bé a l'escalfament i els primers kms han sortit amb una mica de prudencia i fins i tot , al km7 just despres del gir de 180º tenia sensació ue que no anava fi (ja ha sortit alguns parcial a 4'13-4'14... uiuiui...) Res més lluny de la realitat. A partit d'aqui uns kms de bones sensacions fins al
km10 que el pasem en
41'33". 30" del dia que vaig fer MMP al 2016 a la del Mediterrani.
Moment de subidón però de seguida moment de dubtes doncs el
Jaume86 marxa uns metres, també em pasa l'
Entramuntanat i als kms pel passeig anem en fila separats uns metres.
Malgrat tot i no pillar grupet en aquest moment els kms van sortint, M'ajuda molt fer algun km amb
un parell de la UCA (gràcies companys) fins que decideixen afluixar una mica. Vaig justet però al ritme de MMP.
Km15 en 1h02'23"
Em mentalitzo per aguantar a la lleugera pujadeta tot el que pugui i apretar com a la primera volta als 4km final.
I efectivament, despres del gir nomes perdo 3" més que a la primera volta. Si puc apretar igual, faré aprop de 1h27'30"
Malauradament les cames no dones per aquesta petita acceleració tot i la lleugera baixada fins arribar al centre i a l'ultim km tampoc puc apretar gaire més. Aixeco els braços perque sé que he fet una bona cursa (al km7 no ho veia gens clar). També se que hauré estat molt aprop de la MMP i efectivament m'he quedat
a 6" de fer MMP: 1h28'11"
Els parcials cada 5km: 20'55 + 20'38 + 20'50 + 21'08 + 4'41