12-2-2023 X Mitja Marató Colomenca

12-2-2023 X Mitja Marató Colomenca

16 febrer 2023 18:37 #81 per rularo86 (Associat/da)
Moltes gràcies andreugg,

Un bon detall poder veure tants i tantes companys/es practicant l'afició que ens uneix. Bé, i altres que es dediquen a estar a tot arreu per treure'ns fotodràfies, oi que sí, fandes (telèfon en ma a la recta d'arribada veint-nos sortir de la pista d'atletisme) i Dabit (que està a tot arreu, amb raó fa reportatges de tant nivell com https://blogmaldito.com/2023/02/12/fotos-y-clasificaciones-mitja-colomenca-2/ ).

No fa falta que et disculpis, erem tants que t'hauries quedat sense bateria. Veient aquest tipus de vídeos, en primera persona, sembla que tornis a participar a la cursa.:hearteyes:

Ah, i la captura, a la part inferior esquerra, del podi per equips no te preu, erem tant que no hi cabíem, fandes, amplia els podis per a la propera edició, amb tanta pastanaga... :whistle:

A veure si ens tornem a veure aviat, un plaer poder parlar amb vosaltres. Per la meva part, ja he demanat visita per a que em mirin el dolor de la cama dreta i poder tornar en condicions.

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2023 20:38 #82 per Marc31 (Associat/da)
Bones companys i companyes,

Us facilito un enllaç WeTransfer que m’ha passat el company @fotos.martin amb un bon recopilatori d’imatges de corredors i corredores de l’associació l’altre dia a la Mitja Colomenca. Us demano que si compartiu les imatges a les xarxes que l’etiqueteu ja que me les ha enviat personalment sense demanar res a canvi.

wetransfer.com/downloads/6841bd5fef085cc...&utm_source=sendgrid

Salut i kms!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2023 18:22 #83 per Willy (Associat/da)
Hola a tots!

Doncs si, diumenge vaig córrer la meva 3a Mitja Colomenca, m'encanta! Sempre amb aquesta bona organització, bon rotllo, tant propera al corredor... i després la buti i la birra (boníssima per cert!)! :party:

Enhorabona a tots els que la feu possible!

Vaig poder retrobar-me i xerrar una estona amb molts companys Correcats que feia molt que no veia. :) I molt content també a nivell personal, MMP baixant de 80' :party: . Recollint el temps i bons entrenaments invertits des de ja fa mesos.

Tornarem!

Salut!

Willy

Salutacions,

Willy_DePu

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2023 11:28 #84 per luzyan54 (Associat/da)

andreugg va escriure: Apa us deixo el vídeo d'aquesta volteta, el vídeo de Granollers no l'he pogut compartir ja que no he sabut trobar l'enllaç del tema però si algú va estar-hi en el mateix canal trobareu aquell altre vídeo.



Salut i com diu el MIGUEL SBD felicitats als organitzador, voluntaris i les llebres!!

Ah luzyan54 una gran campiona que com va dir el fandes no sé com pots tenir espai per tants trofeus! Ets una campiona.

Un plaer de poder-vos veure, xerrar o compartir uns metres, seguim sumant!

No enumero que sempre em deixaré alguna pastanaga, però la mostra està en el vídeo que sortiu un munt, demano disculpes pels que no sortiu. Un dels el Ramon, justament acabava de parar la càmera quan vaig creuar-me amb ell...

Salut!


Muchas gracias Andreugg por el video y la mención... Cuando sea mayor, me compraré un piset, ajajaja
Esta cursa es bonita porque nos encontramos muchos pastanagas y claro el final de cursa

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 febrer 2023 22:08 #85 per sandmannn (Associat/da)
no vaig passar a dir la meva.

Matinal fresqueta, però ben lluitada la mitja.

Agrair a tots els organitzadors la bona feina que es fa a aquesta mitja

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2023 21:24 #86 per Hansi (Associat/da)
Bones! Fa moltíssim que no entro a escriure al fòrum, però no volia que se'm passés comentar l'alegria que vaig tenir en aquesta mitja retrobant a molts correcats i rebent l'inesperat obsequi que amablement la UCA ens va fer a les persones que hem corregut les 10 edicions d'aquesta cursa tan autèntica i ben organitzada. Moltes gràcies a tots per les xerrades, ànims i fotos, i a la UCA per organitzar i per tenir aquests detalls amb participants que no som dels més ràpids :heart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2023 23:28 #87 per fandes (Associat/da)
Hola companys/es!

La veritat és que porto unes setmanes molt desconnectat... Però llegir que per regla general tots vau gaudir mooooolt sols ens fa que agafar ganes a tot l'equip de la Colomenca per seguir amb forces a per la Onzena Edició! Els hi transmeto tan aquelles coses que us han agradat com les que insistiu que haguem de millorar.

Suposo que ja vau veure els resultats i fotografies, però sinó us deixo aquí l' enllaç .

I estigueu atents que aviat anunciem la següent, la Pujada a les Dues Pedres, us esperem allà!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.