- Missatges: 694
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
fandes va escriure: A priori rularo86, josep80 i jauteras ja teniu codis que haurien de funcionar. Ja em confirmeu!
M'encanta aquest post que ha fet la gent de la UCA .
Vosaltres hi afegiríeu algun motiu més per fer aquesta cursa?
sandmannn va escriure: Per cert, com a corredors.cat teniu un descompte de 2 euros en qualsevol de les dos curses (10k o 21k). Els motius són variadíssims: les millors llebres són les de corredors.cat; els pastanagues sempre som el 2n-3r grup amb més nombre de participants, i que així si us heu despistat de la data del 31 de desembre podreu mantenir el preu promocional. Per accedir al descompte sols us heu d'apuntar a la llista següent i tan aviat us llegeixi us envio un codi per privat:
Vull un codi descompte per la Colomenca: sandmannn (21,097km) / MATEN
Gràcies!
Josep80 va escriure: Ara ja fa uns anys que no corria aquesta mitja, i la veritat que no recordo el recorregut. He mirat la web, però no m'ha semblat que digui res de l'altimetria/perfil.
Em podeu refrescar la memòria, companys, pel que fa al perfil dels 21K, please?
fandes va escriure:
Josep80 va escriure: Ara ja fa uns anys que no corria aquesta mitja, i la veritat que no recordo el recorregut. He mirat la web, però no m'ha semblat que digui res de l'altimetria/perfil.
Em podeu refrescar la memòria, companys, pel que fa al perfil dels 21K, please?
Doncs a la web tenies els circuits Josep80Circuits .
Faltaria l'explicació superbona del David Blogmaldito, però et faig resum ràpid:
Km0 a 1: uns metres de pista, carrer planíssim i entrada al parc de can zam.
Km1 a 2: segueix planíssim, sortim del Parc de Can Zam i retornant pel costat del Riu, al passar sota la B20 nou punt kilomètric.
Km 2 a 3: seguim paral·lels al riu i a l'arribar al pont de Peixauet marcarem el km 3 (i correrem pel carril de l'esquerre des d'aquest punt).
Km 3 a 4: mig km pel mateix carrer, gir (amb pujadeta) i comencem a avançar per Avda Generalitat (puja molt suau)
Km 4 a 5: tot per Avda. Generalitat i rodejar al Mercat Sagarra. Arribem al primer avituallament.
Km 5 a 6: pugem i baixem la Rbla. Sant Sebastià. Per fer-ho amb calma però són rampes assequibles.
Km 6 a 7. la part del centre. Per mi la més bonica, però la més difícil de gestionar. Carrers estrets i girs.
Km 7 a 8: tornem a carrers més amples. Sant Carles, Llorenç Serra i Francesc Macià.
Km 8 a 9: comencem amb la (darrera pels del 10k) rampa, per quedar-nos a les portes del Singuerlín. La segona part del km planíssima. Trobareu el 2n avituallament ben aviat.
Km 9 a 10: ja en plena carretera de la Roca (encara dins de la ciutat), pla inicial amb pujadeta al final del km (cementiri). Serà el km 18 a 19 a l'inversa, amb avituallament al poc de la senyal del 19.
Km 10 a 11: baixem una mica i passem pel polígon industrial. Comença la rampa que ens durà a Montcada (km 17 a 18 a l'inversa).
Km 11 a 12: uns pocs metres de pujada i la resta del km favorable (km 16 a 17 a l'inversa).
Km 12 a 13: kilòmetre eminentment pla. Deixem Montcada endarrera (km 15 a 16 a l'inversa).
Km 13 a 14: pujada mooooolt suau, fins al gir. Catifa de control de temps. 3r avituallament (km 14 a 15 a l'inversa)
Km 19 a 20: deixem la carretera de la Roca i anem a buscar el camí de les pistes (hem de baixar!)
Km 20 a 21,1: Planíssim, rodejarem el Parc de Can Zam com a l'inici (km 2) i ara fareu una volta quasi sencera a les pistes. Felicitats! Ho heu aconseguit
Dennis Teuling va escriure: Saps el desnivell total de pujada??
fandes va escriure:
Dennis Teuling va escriure: Saps el desnivell total de pujada??
Doncs mira, a mi repassant-lo amb bicicleta em va sortir 104m d+. El que la fa menys dura que d'altres d'aquesta època, però igualment amb el seu "intringulis".
Sigui com sigui, diumenge que ve ho passarem bé! Aviat us presentem l'equip de llebres que us acompanyarà.