.Mitja marató l'Espirall-Vilafranca 17.11.2024

.Mitja marató l'Espirall-Vilafranca 17.11.2024

29 Set 2024 22:47 #1 per RUNandWINE (Associat/da)
Hola,

No he vist que hi hagi fil de la cursa i fa uns dies ja van obrir les inscripcions per la mitja de l’Espirall.

Mitja per 12€ i, com fa alguns anys, hi ha l’opció de fer el pack mitja + 10k de Vilafranca del 26 de gener per 6€ més.

Tota la informació a la web de la cursa: mitjaespirall.cat/

Ja m’he inscrit, objectiu de baixar de 1:39:41 i fer MMP en mitja i fer sub 45 en 10k mentre preparo el gran objectiu de cada any, la marató de Barcelona.

Salut!

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2024 09:58 #2 per fandes (Associat/da)
Després d'1 any i mig sense apuntarme a cap mitja per córrer-la fort (Montornés 2023)... Un que ha caigut al veure la publicació del RUNandWINE. La gent en parla com un dels 21k de referència per fer a Catalunya i enguany tocarà tastar-la.

Així que si tot va bé ens veiem allà el proper 17 de Novembre!

03 Oct 2024 20:10 #3 per Jorfer (Associat/da)
Aquest any tornaré a veure com em trobo de cara a la marató de tardor.

03 Oct 2024 21:12 #4 per mario.cat (Associat/da)
Un que també hi serà per patir la pujada del 18 al 19 !!!! :whistle: :whistle:

04 Oct 2024 18:21 #5 per fandes (Associat/da)

mario.cat va escriure: Un que també hi serà per patir la pujada del 18 al 19 !!!! :whistle: :whistle:

Aaaaaarg, on m'he ficat :laughing: :joy:

05 Oct 2024 01:39 #6 per RUNandWINE (Associat/da)

fandes va escriure:

mario.cat va escriure: Un que també hi serà per patir la pujada del 18 al 19 !!!! :whistle: :whistle:

Aaaaaarg, on m'he ficat :laughing: :joy:

Tranquil fandes aquesta pujada és més mental que no pas física: fins al km 4 la mitja passa per Vilafranca i és sinuosa però més o menys plana. Del km 4 al 12,5 pujada fins a Guardiola. Hi ha un km de baixada (el que després serà del 18 al 19 de pujada) que és molt còmode però tampoc és una gran baixada. Del 12,5 fins al final perfil favorable de tornada a Vilafranca. Tot baixada excepte el km 18-19 que deia el mario.cat però que objectivament no fa tanta pujada. La clau d’aquesta mitja és saber regular en tot moment: al principi pujar sense perdre temps però també sense malgastar forces i al tornar de Guardiola a Vilafranca no encegar-se amb la baixada i reservar una mica per la pujada.
Sóc de Vilafranca i aquest recorregut l’he fet moltíssimes vegades i sempre em reafirmo en el mateix: no és tant la pujada sinó les forces amb les que hi arribes.

Salut!

06 Oct 2024 23:44 #7 per fandes (Associat/da)

RUNandWINE va escriure: Sóc de Vilafranca i aquest recorregut l’he fet moltíssimes vegades i sempre em reafirmo en el mateix: no és tant la pujada sinó les forces amb les que hi arribes.

Gràcies RUNandWINE! Em tranquilitzes, i alhora és un avís per navegants. En les nostres ments (i cames) està triar entre patir més o menys aquesta mitja!

Ens veiem el 17N per fer una volta per les teves contrades ;)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats