.Mitja marató l'Espirall-Vilafranca 17.11.2024

.Mitja marató l'Espirall-Vilafranca 17.11.2024

29 Set 2024 22:47 #1 per RUNandWINE (Associat/da)
Hola,

No he vist que hi hagi fil de la cursa i fa uns dies ja van obrir les inscripcions per la mitja de l’Espirall.

Mitja per 12€ i, com fa alguns anys, hi ha l’opció de fer el pack mitja + 10k de Vilafranca del 26 de gener per 6€ més.

Tota la informació a la web de la cursa: mitjaespirall.cat/

Ja m’he inscrit, objectiu de baixar de 1:39:41 i fer MMP en mitja i fer sub 45 en 10k mentre preparo el gran objectiu de cada any, la marató de Barcelona.

Salut!

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2024 09:58 #2 per fandes (Associat/da)
Després d'1 any i mig sense apuntarme a cap mitja per córrer-la fort (Montornés 2023)... Un que ha caigut al veure la publicació del RUNandWINE. La gent en parla com un dels 21k de referència per fer a Catalunya i enguany tocarà tastar-la.

Així que si tot va bé ens veiem allà el proper 17 de Novembre!

03 Oct 2024 20:10 #3 per Jorfer (Associat/da)
Aquest any tornaré a veure com em trobo de cara a la marató de tardor.

03 Oct 2024 21:12 #4 per mario.cat (Associat/da)
Un que també hi serà per patir la pujada del 18 al 19 !!!! :whistle: :whistle:

04 Oct 2024 18:21 #5 per fandes (Associat/da)

mario.cat va escriure: Un que també hi serà per patir la pujada del 18 al 19 !!!! :whistle: :whistle:

Aaaaaarg, on m'he ficat :laughing: :joy:

05 Oct 2024 01:39 #6 per RUNandWINE (Associat/da)

fandes va escriure:

mario.cat va escriure: Un que també hi serà per patir la pujada del 18 al 19 !!!! :whistle: :whistle:

Aaaaaarg, on m'he ficat :laughing: :joy:

Tranquil fandes aquesta pujada és més mental que no pas física: fins al km 4 la mitja passa per Vilafranca i és sinuosa però més o menys plana. Del km 4 al 12,5 pujada fins a Guardiola. Hi ha un km de baixada (el que després serà del 18 al 19 de pujada) que és molt còmode però tampoc és una gran baixada. Del 12,5 fins al final perfil favorable de tornada a Vilafranca. Tot baixada excepte el km 18-19 que deia el mario.cat però que objectivament no fa tanta pujada. La clau d’aquesta mitja és saber regular en tot moment: al principi pujar sense perdre temps però també sense malgastar forces i al tornar de Guardiola a Vilafranca no encegar-se amb la baixada i reservar una mica per la pujada.
Sóc de Vilafranca i aquest recorregut l’he fet moltíssimes vegades i sempre em reafirmo en el mateix: no és tant la pujada sinó les forces amb les que hi arribes.

Salut!

06 Oct 2024 23:44 #7 per fandes (Associat/da)

RUNandWINE va escriure: Sóc de Vilafranca i aquest recorregut l’he fet moltíssimes vegades i sempre em reafirmo en el mateix: no és tant la pujada sinó les forces amb les que hi arribes.

Gràcies RUNandWINE! Em tranquilitzes, i alhora és un avís per navegants. En les nostres ments (i cames) està triar entre patir més o menys aquesta mitja!

Ens veiem el 17N per fer una volta per les teves contrades ;)

07 Nov 2024 16:39 #8 per Jorfer (Associat/da)
Intentaré baixar de 1h35... a veure si puc.

Ens veiem

08 Nov 2024 07:58 #9 per RugbyMan (Associat/da)

Jorfer va escriure: Intentaré baixar de 1h35... a veure si puc.

Ens veiem

Jo aniré a debutar a aquesta mitja...peró ja et dic q no estic per seguir-te'n ara mateix. :whistle:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

09 Nov 2024 19:19 #10 per Dennis Teuling (Associat/da)
Apuntat a última hora!!!

Espero poder baixar de 1h32..
Pujarem sense pressa I veurem si podem baixar amb alegría.

Ens veiem !! Serem un grup gran i gran grup de Correcats segur!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

10 Nov 2024 20:44 - 10 Nov 2024 20:45 #11 per Hansi (Associat/da)
Ara llegint-vos m'han vingut ganes de fer-la, per trobar-me amb tants companys correcats... però serà que no, perquè a la web veig desactivada l'opció d'inscripció a la mitja, així que suposo que ja han venut tots els dorsals. Lògic, a tan pocs dies de la cursa. Això em passa per estar tan desconnectat i no pensar en el calendari de curses, perquè mira que és una mitja que sempre m'ha agradat. Que la gaudiu molt! :kissheart:

16 Nov 2024 15:56 #12 per Jorfer (Associat/da)
Demà trenta minuts abans de la sortida fem foto correcat.
Ens veiem!!

Adjunts:

18 Nov 2024 12:20 #13 per Jorfer (Associat/da)
Doncs ahir vaig participar de nou a la mitja de l'Espirall, per a mi, la millor de Catalunya, cuidant al màxim tots els detalls.
Gent de Vilafranca sou molt bona gent.

Per la meva part vaig fer un entrenament amb dorsal amb la companyia del Rugbyman, amic i Sergicb amb l'objectiu de baixar de 1h50. I al final tots ho vam fer sense problemes, en aquest recorregut de puja i baixa.

No he pogut carregar la foto del grup, no sé que passa si és problema meu o de la web.

Després provaré des d'un altre dispositiu.

18 Nov 2024 13:15 - 18 Nov 2024 13:41 #14 per Jorfer (Associat/da)
Foto correcat d’ahir
Adjunts:

18 Nov 2024 15:25 #15 per RugbyMan (Associat/da)
Jo no torno...... :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

18 Nov 2024 19:40 #16 per RUNandWINE (Associat/da)
Doncs per part meva la mitja va durar poc: al km 8 mitja volta i cap a casa.
Durant la setmana els nens van anar caient amb el virus intestinal i jo pensava que me n’havia salvat però dissabte j em vaig llevar amb una sensacio estranya i ahir també.
A l’escalfament em vaig trobar més o menys bé però al començar la cursa i anar una mica més ràpid la panxa m’apretava i tenia malestar i nàusees.
Vaig anar fent a 5:10 però a l’arribar a Vilobí vaig decidir parar i evitar mals majors.
Aquests setmana serà de recuperació i la setmana que ve ja començaré a preparar la Marató de Barcelona, l’objectiu principal de la temporada.

Com a anècdota, com que vaig girar direcció a Vilafranca abans que el cap de cursa, la meva dona va rebre algun missatge on li deien que jo anava líder 🤣. No sabia que havia abandonat i no entenia res

18 Nov 2024 19:52 #17 per mario.cat (Associat/da)
Doncs un mes que va estar ahir a Vilafranca.

Tal com diu el Jorfer, cursa de les millor que hi han actualment al panorama amb un tracte al corredor excepcional. Encara haig de veure una cursa on et donin un esmorzar abans de fer la cursa. A Vilafranca, ho fan.

Per la meva part, vaig fer servir la mateixa estratègia que l'any passat sortint tranquilet i anant pujant el ritme a mesura que anaven caient els quilòmetres. Una vegada vàrem donar la volta a Guardiola de Font-Rubí, doncs vaig començar a apretar de valent. Cursa que has de plantejar amb estratègia, ja que si no ho fas, pots arribar a dalt totalment rebentat.

Al final 1h45'55", content i gaudint del gran nombre de companys Correcats que vaig poder saludar. Jorfer, perdona que no anés amb vosaltres de bon principi, però també es cert que no us vaig veure a l'escalfament.

L'any que ve, tornem altre cop a aquesta gran Mitja per terres del Penedès.

18 Nov 2024 19:56 #18 per Jorfer (Associat/da)
RunandWine espero que aviat superis eñ virus i mans a l’obra.

Mario cap problema, t’he vist molt bé i ens vas passar en un plis plas i amb un gran ritme. Estàs fort!!

20 Nov 2024 16:07 #19 per fandes (Associat/da)
1r cop a la Mitja Espirall i corroboro les opinions que havia rebut fins ara... Organitzativament trobo que és la mitja amb més bona salut de Catalunya. Una logística TOP amb un volum de persones genial. I això que hi ha molt bons 21k a casa nostra. Però des de diumenge, a la Mitja Colomenca tenim un nou mirall on aprendre.

Altra cosa ja és si és la millor mitja o no per córrer-la. Parlava amb gent que se li fa realment molt àrdua. A mi em va agradar! També és veritat que el "subidón" de picar mans i aplaudir als pobles i a la mateixa Vilafranca, i fer-la a un ritme controlat va ajudar a aquesta percepció positiva. Suposo que agònica des de l'anada cap als turons del Penedès, el record deu ser un altre.

Finalment 1h19m52s, que significava una 22a posició global (3r de categoria) corrent a pulsacions controlades (160 ppm mitges i 170 ppm màximes) i en progressió d'esforç: del 0 al 5k (més favorable) 19m13s, del 5k al 10k (amb bona part del desnivell) 19m44s, del 10k al 15k (aprofitant el gir del 12,5 per agafar ritme) 18m51s, del 15k al 20k (encara amb alguna pujada, però favorable) 18m20s, i el darrer km i escaig (ja gaudint amb el públic a meta) 3m58s.

Content de saludar tants correcats! Molts previs a la sortida i alguns en el mateix recorregut (com m'agraden els circuits on ens creuem). Espero RunAndWine que et recuperis ben aviat!

20 Nov 2024 21:06 #20 per RUNandWINE (Associat/da)

RUNandWINE va escriure: Doncs per part meva la mitja va durar poc: al km 8 mitja volta i cap a casa.
Durant la setmana els nens van anar caient amb el virus intestinal i jo pensava que me n’havia salvat però dissabte j em vaig llevar amb una sensacio estranya i ahir també.
A l’escalfament em vaig trobar més o menys bé però al començar la cursa i anar una mica més ràpid la panxa m’apretava i tenia malestar i nàusees.
Vaig anar fent a 5:10 però a l’arribar a Vilobí vaig decidir parar i evitar mals majors.
Aquests setmana serà de recuperació i la setmana que ve ja començaré a preparar la Marató de Barcelona, l’objectiu principal de la temporada.

Com a anècdota, com que vaig girar direcció a Vilafranca abans que el cap de cursa, la meva dona va rebre algun missatge on li deien que jo anava líder 🤣. No sabia que havia abandonat i no entenia res

Tenia el dubte de si havia fet bé abandonant o m’havia passat de prudent però el mateix diumenge a la tarda ja em va quedar clar que havia fet bé: tenia el quadre complet del virus: malestar, vòmits, diarrea i febre 🤪
Dilluns molèsties i nàusees, ahir millor i avui si no hagués fet vent hauria sortit a trotar 20 minuts a veure què tal.
Demà en principi ja reprenc els entrenaments i a partir de la setmana que vé començo l’operació Barcelona Sub 3:30. 💪
I l’any que vé torno a l’Espirall a rematar la feina.

Salut!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats