Mitja marató de Terrassa 1/2/2026

Mitja marató de Terrassa 1/2/2026

20 Gen 2026 22:41 #21 per Mona (Associat/da)
Jo aquest any me la perdo, seré fora de vacances, però espero que us vagi molt bé!

Com ja va comentar en Rafa Pérez, aquest diumenge es farà una trobada per fer el reconeixament del circuit, una fantàstica ocasió per trobar-se i fer un bon entrenament.

Us deixo l’enllaç al fil de l’entrenament:
Fil entrenament Mitja Terrassa, 25/01/2026

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2026 10:57 #22 per OscarBolo75 (Associat/da)

Jorfer va escriure: Bona nit.
Disponibles cupons de descompte per a persones associades del 20%.

Si en voleu cal demanar-ho a la següent llista Fins el 18 de gener.

Vull un cupó de la Mitja de Terrassa:

Si encara som a temps, volem 2 codis:
RaquelRS, OscarBolo75

Gràcies Jorfer.

Salu2

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

22 Gen 2026 11:56 #23 per OscarBolo75 (Associat/da)

OscarBolo75 va escriure:

Jorfer va escriure: Bona nit.
Disponibles cupons de descompte per a persones associades del 20%.

Si en voleu cal demanar-ho a la següent llista Fins el 18 de gener.

Vull un cupó de la Mitja de Terrassa:

Si encara som a temps, volem 2 codis:
RaquelRS, OscarBolo75

Gràcies Jorfer.

Salut

Inscrits.

Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

26 Gen 2026 20:48 - 26 Gen 2026 20:49 #24 per aurelian (Associat/da)
Bon dia!!!

Por fin la semana de la Mitja de Terrassa, una cursa donde siempre he querido volver pero han tenido que pasar 10 años para tenerla en mis planes.

He repasado el recorrido y si que parece distinto al de 2016 , la web menciona que el circuito es homologado :thumbup:

La camiseta parece pintada por un mono electrocutado y la medalla sirve para abrir una botella de cerveza :evil: :evil: :evil:

Pero alguien sabe porque es Mitja Marató Internacional de Terrassa? Que hace que sea internacional hmm...

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

27 Gen 2026 08:40 #25 per fandes (Associat/da)
Hola Aurelian!

El fet que es digui internacional... Té dos vessants pel que he entès jo escoltant a organització de Mitja Terrassa:
- Per una banda administrativa ha pagat els cànons (més elevats, a través de la RFEA) per poder comptar no sols amb atletes federats/des catalans/es sinó amb qualsevol federació reconeguda per la World Athletics. Això fa que també altres anys (enguany no els han anunciat, però entenc que també) fan l'esforç de contractar atletes de prou bon nivell, de les poques (junt amb Granollers) que aposten per oferir facilitats a atletes africans, per exemple.
- Per altra banda, una orientació de mercat. A diferència de la majoria de mitges i curses populars que s'organitzen al territori, ells si que surten a fires i fan enviaments d'informació amb la intenció de captar corredors/es populars d'altres països. De fet, és una de les coses que presumeixen enguny (com del fet que tenen rècord d'inscrits/es).

Gaudiu molt de la MT, que aquest final de cursa em sembla ultramegainteressant!

27 Gen 2026 18:00 #26 per aurelian (Associat/da)
Molt clar fandes gràcies per la resposta. Ara mes ganes de veure com es desenvolupa la cursa, amb atletes de nivel semblant que en Granollers potser veurem si Terrassa es mes ràpida o no. Que premis en metàl·lic es pagan als guanyadors? Coneixem algun nom o esperem divendres a veure quien baixa del vol de Doha?

strava

29 Gen 2026 10:37 #27 per Chute (Associat/da)
La mitja més internacional

Pel que diu la notícia hi haurà participants de més de 50 països, tot i que no parla de noms concrets.

29 Gen 2026 15:31 #28 per Pep_e (Visitant)
A veure, a Terrassa hi viu gent de molts països.

És una ciutat amb moltes universitats, gent vivint d'altres països, a prop de grans urbs...

Entenc que és normal.

King of pain

29 Gen 2026 16:40 #29 per Dennis Teuling (Associat/da)
:laughing: :laughing:
Més de 50 països i km0 🤦‍♂️🤦‍♂️

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

30 Gen 2026 16:26 #30 per aurelian (Associat/da)
super interesante, a ver que tal! ademas super impresionante que hayan conseguido atletas de 50 países con una página web en un solo idioma.

strava

01 febrer 2026 19:23 #31 per aurelian (Associat/da)
Mitja de Terrassa a la butxaca!!!! La parte atletica lo explico en el hilo con mi preparación de maraton.

Recorrido super interesante, de los que me gustan ya que necesitas ir con cabeza y leer los consejos de David.

Terrassa se merece una mitja de alto nivel, me gusto todo! Quizás a mejorar el acceso a la guardarropa y la fluidez. La medalla, cortesía de Bidons Egara SL, super top.

strava

02 febrer 2026 11:22 #32 per Chute (Associat/da)
Feia temps que no feia la mitja marató de Terrassa, i tenia ganes de tornar. Arribo amb força temps i em poso a fer la llarga cua de la recollida de dorsal. Tot i que el dorsal es pot recollir el dia anterior, hi ha molta gent que encara ho recull el dia de la cursa. Crec que aquest és un aspecte a millorar, doncs és una cua única tant pel cinc mil com per la mitja, i tot i la bona voluntat dels organitzadors, resultar una mica caòtic. La bossa del corredor estava bé, amb una samarreta força original i diferents begudes.

Vaig anar cap a la zona de sortida, on a primera hora feia un fred força important. L’ambient era magnífic amb molts correcats per allà. Al ficar-me al calaix tot i haver escalfat tenia els peus congelats. Parlo amb Marc78, atleta local i em comenta una mica el nou circuit. El primer deu mil no és tant dur, però després et trobes amb el pitjor perfil del k10 al k14, per acabar en baixada. Em poso al costat del Yeray, que surt a fer 1h20’, i té una txuleta escrita a boli a la ma on ha calculat els segons que ha de guanyar o perdre segons el perfil. D’entrada sempre l’objectiu és millorar la cursa anterior, però d’entrada em sembla difícil millorar l’1h21’ que vaig fer a Sitges en un perfil com Terrassa, tot i que les darreres setmanes he entrenat força bé. Un altre factor que pot influir es que corro amb unes sabatilles de placa que m’ha donat el meu amic Khryz, doncs ell s’acaba d’operar del menisc i té una llarga recuperació per endavant (molta sort company).

Es dona la sortida, surto tranquil, pujada progressiva i veig com el Yeray se m’escapa poc a poc, i fins i tot la llebre de 1h25’ també em passa, però no vull gastar masses forces en aquest inici tant dur. Arribem a una zona més plana i començo a recuperar posicions. Ja començo a fer quilòmetres per sota de 4’. Porto dos gels per fer servir al km.7 i al km.14, el segon amb cafeïna. Passem per la porta d’una botiga de pollastres a l’ast on arriba una olor que alimenta. Però és el moment de pensar en pollastres, la cursa es va estirant i cada cop resulta més difícil córrer en grup. A les zones urbanes pots trobar gent animant, però en canvi altres zones més de polígon estan absolutament desertes.

Quan cap al km.10 el perfil comença a ser més dur, és quan notes l’esforç a les cames. Fins al km.14 has de ser conscient de que perdràs segons respecte al ritme objectiu, es tracta simplement de minimitzar els danys. Quan per fi passo el km.14, el perfil canvia, primer predomina el pla, més tard la baixada. Si a aquest punt arribes bé de forces es pot córrer molt. Veig al fons al grup del Yeray, però tot i que l’estic retallant terreny poc a poc no podré arribar fins al seu grup. La baixada final és una passada, tot i el mal de cames és un descens increïble, i l’animació és increïble. Finalment passo l’arriba en 1h.20’, uns 30” més ràpid que Sitges, un resultat totalment inesperat.

En fi, toco fusta per seguir en bona ratxa i sobretot sense lesions. Propera parada Mitja de Barcelona.

02 febrer 2026 13:01 #33 per Dennis Teuling (Associat/da)
Bona crònica Chute (com sempre).

1h20 a Terrassa es una passada.. per molt que portaves les plaques .

Com has millorat aquests últims 2 anys. Molt gran!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

02 febrer 2026 16:37 #34 per Jorfer (Associat/da)
Aurelian i Chute enhorabona per les vostres grans mitges.

Per la meva banda liat amb la logística del servei de llebres, un cop preparades les banderoles i motxilles, marxo a fer 6 kms previs doncs aprofito la mitja per a fer un entrenament en progressió amb la idea de finalitzar la cursa al voltant de 1h40.

Degut als problemes de cues i que la cursa de 5 no havia finalitzat sortim més tard del previst.
Així que em col·loco amb els germans Camiseta entre la llebre de 1h50 i 1h55.

La idea és rodar cada cop més ràpid dividint la mitja en tres terços (sub5/sub 4' 45"/sub 4'30") La realtat va ser que de la sortida al 14 vaig anar a 4'47" i el darrer terç a 4'30" finalitzant en 1:40:03.
La meva sorpresa va ser al arribar a casa que em comença a fer mal el tormell i avui el tinc inflamat. Tinc un esguinç i un blau maco. Per sort puc caminar i no em fa mal. A veure si amb gel i la visita al fisio em recupero aviat i no perdo masses dies d'entrenament...

Felicitar a l'organització a les llebres i al voluntariat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats