SoPaR CoRReCaT 2026, DiVeNDReS 20 De MaRÇ, 20:30

SoPaR CoRReCaT 2026, DiVeNDReS 20 De MaRÇ, 20:30

21 Mar 2026 20:38 #41 per Jorfer (Associat/da)
Doncs si una vegada més ens vam trobar de paisà per a passar una bona estona i parlar de les nostres batalletes atlètiques i personals, moments per de una forma distendida i relaxada, parlar i socialitzar.

Donar les gràcies a tothom que fer possible que la trobada fos tant agradable i enhorabona a les persones guanyadores de la Lliga CoRReCaT i dels tradicionals premis Pastanagues.

Propera cita el 11/04 Assemblea General,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2026 11:24 #42 per Mona (Associat/da)
Encara amb el bon gust de boca del SoPaR de divendres, un espai en què vam poder veure cares que potser ja no corren a les curses, però que continuen participant de les activitats de l'associació :heart: ; cares que pugen a tots els podis de les curses en què participen; cares noves a l'associació i que espero que continuarem veient!
Molt contenta de poder tornar a trobar-me amb molts CoRReCaTs en un espai per poder xerrar tranquilament sense pensar que en qualsevol moment es dona el tret de sortida i ens hem de posar a córrer! Trobant a faltar altres CoRReCaTs que no van poder venir. Tot i així, el sopar va quedar curt, ja que m'hagués agradat parlar amb moltes persones amb qui, al final, no va donar temps! Potser haurem de fer el CaP de SeTMaNa CoRReCaT per poder xerrar amb tothom?! :joy:

En rularo86 ha molt ben descrit com va anar la vetllada, que podem recordar bé amb les fotos de l'ericmm, moltes gràcies per fer de fotògraf oficial de la nit i deixar-nos tots aquests records. I enhorabona rularo86 pel trofeu guanyat de la LLiGa CoRReCaT. I moltes gràcies també als organitzadors de la LLiGa, que cada setmana van recollint els resultats de les curses que fem per tal de poder fer-ne el registre!

Ens veiem a l'assemblea el dia 11 d'abril! ;)

22 Mar 2026 15:17 - 22 Mar 2026 15:18 #43 per Dennis Teuling (Associat/da)
Doncs si, moltíssimes gràcies a l'organització per regalar-nos aquesta festa de l'any, sense vambes i amb tan bon rottlo.

I enguany amb un regalàs, molt reclamat (jo era un dels que havia preguntat diverses vegades per aquest item tan pràctic i nostre).
Moltes gràcies per aquesta sorpresa.

Com sempre emotiu la dedicació al gran Zenon i Biel, aquest cop al principi, per després seguir amb coses més festives.

El menjar, com sempre, molt bo (tot i que de vegades vam haver de fer algun sprint per no quedar-nos sense :laughing: )

Enhorabona a la tan simpàtica Belenka pel seu premi de honor. Molt merescuda.
No tant el premi especial pel Mario.cat, oi? :laughing:
No, i tant que era merescut el premi, com també el de la Luz per l'altre categoria.

Erem potser només 40 correcats, però un autentic plaer poder parlar amb gairebé tothom, de 8 a 80 anys, des del més petit fill de Kasumei fins al menys jove Bernaus.
Desde dels més ràpids de l'associació com el fandes i Chute, i els més resistents (del món podem dir) com el Barceruel als que ja van penjar les botes fa anys, o els que van fer companyia a les parelles com la Laura i Ther.

Molt divertit el joc de les fotos de molt petit. Ningú va poder adivinir al danili, amb la cara més maca que totes les altres noies :woohoo:

Moltes gràcies al paisà ericmm per les seves fotos, i a Mona, Danili, Barceruel per fer de Speaker.
A també a Piri per la seva gran feina de la lliga Correcat.

Llarga vida a Corredors.cat!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

22 Mar 2026 18:09 #44 per wolves (Associat/da)
Bones. Poc per afegir al que ja heu apuntat vosaltres. Vetllada magnífica per retrobar cares que feia temps que no veia i poder conèixer i xerrar amb altres persones que, tot i saber de la seva existència, és complicat coincidir un diumenge de curses.
Tanmateix vaig trobar a faltar d´altres persones referents a l´associació i que, per diferents motius, no es van poder apropar. (Bé, o potser ja no en formen part. No ho se).

Agraïr a la comissió l´organització de la nit. Enhorabona a tots els premiats (i també als que no ho van ser perquè motius també tenien per haver-ho estat). Gràcies a ericmm per deixar testimoni gràfic.

El tema de les fotos molt divertit. Potser es podria haver combinat amb un kahoot i donar un petit premi al guanyador¿?. Més que res per fomentar una mica la competitivitat i el pique entre els jugadors, noo?? Ahí lo dejo.

Deixeu-me dir en "però" . Tot i que el format de sopar dempeus és molt xulo i fomenta la xerrameca entre els companys, també fomenta que et despistis a l´hora de voler menjar alguna cosa. Ja ho deia aquell: "si parpadeas, te lo pierdes". Jo crec que em vaig perdre algun plat i que, opinió personal, em dona la sensació que tampoc era massa abundant. No se que us va semblar a la resta.

Llarga vida a aquestes trobades.

Vagi bé!!

22 Mar 2026 19:38 #45 per fandes (Associat/da)
Sou genials! Us hem de dir que a casa cada any ens reservem una nit per ser-hi fins tard (el que té :joy: fer horaris de petits) i és el sopar correcat! I per molts anys :)

Em sumo a la crítica constructiva que fa el wolves. Malgrat no sigui el més important, sí que podria ser la cirereta del pastís! Gràcies a la comissió (tot el que depèn directament de vosaltres està més enllà del 10, ESPECTACULAR!) i a tots els companys/es que hi assisteixen i els que heu passat a deixar-ne testimoni aquí al fòrum.

Visca l'esperit pastanaga, ens retrobem a l'Assemblea!

23 Mar 2026 09:37 #46 per RugbyMan (Associat/da)

wolves va escriure: Tanmateix vaig trobar a faltar d´altres persones referents a l´associació i que, per diferents motius, no es van poder apropar. (Bé, o potser ja no en formen part. No ho se).

Josep, segueixo essent associat (gràcies per preguntar, menys se'n val q algú m'estima).....peró es que no em van convidar. Crec q em tenen vetat a la associaciò per "torracollons" :666: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

23 Mar 2026 10:03 - 23 Mar 2026 10:03 #47 per wolves (Associat/da)
Hola Óscar. La reinserció és un procés difícil i, de vegades, llarg. Tingues paciència. Potser d´aquí a uns anys algú pren la responsabilitat de convidar-te. :laughing:

RugbyMan va escriure:

wolves va escriure: Tanmateix vaig trobar a faltar d´altres persones referents a l´associació i que, per diferents motius, no es van poder apropar. (Bé, o potser ja no en formen part. No ho se).

Josep, segueixo essent associat (gràcies per preguntar, menys se'n val q algú m'estima).....peró es que no em van convidar. Crec q em tenen vetat a la associaciò per "torracollons" :666: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

23 Mar 2026 12:35 #48 per squash (Associat/da)
Hola

la nit del 20 de març va tenir una doble vertent. Trobada i supervivènccia.

Trobada a l'estil Astèrix-Obèlix, reducte reduït però selecte i resistint a la pressió externa sense defallir.

I supervivència per poder picar del sopar. El pa amb tomàquet amb embotit i de les croquetes, vistes a la distància. Ni ensumades !!! Per tant, farlek de cames i braç per arribar a les braves, pizza, mini-hamburguesa,... Molt cansat, però va ser un viatge al passat gratificant, emulant als ancestres caçadors-recolectors.

Una nit maca !!!

Pels absents, us foteu. I per la propera edició, entreneu.

Fins ara.

Jordi

23 Mar 2026 19:30 - 23 Mar 2026 19:33 #49 per mario.cat (Associat/da)
Totalment d'acord amb els comentaris d'en Wolves.

Si us dic la veritat, unes vegades perquè no em vaig enterar i altres perque crec que no hi havia ni una "cosa" per cada un dels asistents, jo nomes vaig menjar unes olives que hi havien quan vàrem arribar i tres talls de pizza. De la resta ni ho vaig veure (ni croquetes, ni braves, ni embotit, ni coca, ni miniburguers, ni brownie, ni llagostins que deia la Mona en la presentació del fil). Això si, les tres birres me les vaig fotre !!!!!
Perdoneu, però algú ho havia de dir !!!!!! 🤣🤣🤣

Per la resta, nit fabulosa amb companys parlant de les nostres "tonteries". Us estimo un munt !!!!!

24 Mar 2026 10:24 #50 per Chute (Associat/da)
Gràcies a tots els que vau organitzar el sopar, doncs vam passar una estona ben agradable. És fantàstic tenir una sala només per nosaltres i xerrar amb traquil·litat, cosa de molts cops a les curses no és possible.

Segur que va ficar tot aquest menjar que parleu? Potser em va passar com el Mario.cat, si xerres massa menges poc.

24 Mar 2026 20:31 - 24 Mar 2026 20:32 #51 per Hansi (Associat/da)
Em va agradar molt veure-us i poder xerrar estones amb vosaltres :heart: :party: , més llargues o menys.

Portava unes quantes edicions absent del sopar correcat i vaig gaudir de l'ambient i la companyia, però se'm va fer curt, perquè vaig haver de marxar d'hora (em vaig perdre les postres :cry: ).

El format a peu dret m'agrada més que en taules, per poder estar amb molta més gent. Els 4 de menú vegetarià vam tenir sensació de menjar escàs, i ja veig que a l'altre menú també us va passar, però entenc que actualment, pagar una sala "privada" i força gran, amb tot l'equip audiovisual, més menjar i beure...el preu deu ser el que és.

En tot cas, per mi va estar molt bé! :party:

25 Mar 2026 09:17 #52 per Ramon_B (Associat/da)
Gràcies a tots per l'organització del sopar, vam passar una bona tarda / nit.

En quan el tema del menjar crec que el principal problema va ser la distribució (potser també la quantitat). L'any passat portaven els plats a les taules rodones mentre que aquest any a una única taula gran que estava en un costat. L'accés a la taula era molt més difícil i si no estaves al cas et quedaves sense :grrr: . Només el darrer plat (pizzes) vaig veure que el deixaven en alguna taula rodona. En quan el preu hi va haver un increment de un 40% amb respecte l'any passat 25 € (2025) i 35 € (2026)

Fins la propera !!

746 Curses , 305 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

26 Mar 2026 12:37 - 26 Mar 2026 12:38 #53 per Josep58 (Associat/da)
Gracies a totes les persones de junta i de la comissió que van fer possible el sopar d'enguany, en el que vaig tenir l'oportunitat de saludar i parlar amb persones amb les que ara no ens veiem tant sovint al no participar en curses d'asfalt.

Enhorabona a totes i tots els premiats a la Lliga CoRReCat i als premis pastanaga concedits.

En quan al menjar no puc determinar si era suficient o no, però el que apunta en Ramon_B una única taula ( a part del menjar vegetarià) on posaven el menjar que arribava, perquè tal com el portaven ja s'anava agafant, crec que va dificultar l'accés a qui no es trobava a prop d'aquesta taula

Fins el proper ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats