Aquest ha estat un gran cap de setmana, amb una gran participació de corredors i un ambient boníssim!!! Crec que aquest any, altra vegada, les 24 hores han estat un èxit des de totes les perspectives, motles gràcies a tots per ser-hi, per mi ha estat una experiència genial!
Aquesta prova és un referent en el món de l'atletisme en pista, ve gent de tot el món per participar-hi, i un cop acabat l'esdeveniment tots els comentaris són positius, i la millor resposta és que la majoria repeteixen l'experiència. Crec que podem estar ben orgullosos que la nostra associació tingui esdeveniments com aquest, almenys a mi m'omple d'orgull!
Per a la família Correcat és una ocasió per trobar-nos i fer pinya compartint unes hores al voltant d'una activitat que omple les nostres vides, amb un caràcter solidari que li dóna un sentit encara més ple al córrer.
Per mi és aquest tipus d'activitat el que dóna sentit a aquesta Gran Associació. És la presència de tots i cadascun de nosaltres que fa possible que un esdeveniment com aquest sigui possible. 24 hores d'atletisme en pista, més les hores de muntatge i desmuntatge, no seria possible si no hi hagués hagut un equip de voluntaris amb ganes i energia per a fer la tasca que calgui, perquè la simple presència de cadascun de nosaltres a Can Dragó és essencial per a que l'esdeveniment sigui possible, i no només ha estat possible, sinó que a més ha estat un èxit!

Ha estat un cap de setmana intens. Vaig acabar diumenge rebentada, l'edat no perdona...

vaig arribar a casa, vaig dinar i vaig caure rodona al llit durant 16h! Mai de la vida no havia dormit tant! Dilluns al matí em vaig aixecar amb mal de cap, però un somriure dels bons moments que acabava de viure.
Moltes gràcies a tots per haver-hi sigut, als que heu vingut a córrer, als que heu vingut a animar, als que heu fet de voluntaris, o als que ho heu fet tot, el caliu d'aquest esdeveniment el formem entre tots!