Voluntaris 24h 2022

Voluntaris 24h 2022

17 Oct 2022 07:29 - 17 Oct 2022 07:31 #1 per jaume86 (Associat/da)
Un any més, us necessitem! Unes 1000 persones participaran a aquesta edició on les inscripcions individuals d'ultrafons ja estan exhaurides. Sabem que s'estan conformant diversos equips grans amb molta participació correcat, ús quedeu una estona més a ajudar-nos?

Comencem a activar les inscripcions dels voluntaris:

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 15 de Desembre pel matí. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dimecres 21 pel matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 15 matí aprox 2 voluntaris:

Dimecres 21 matí aprox 2 voluntaris :


Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany tampoc es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris):
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2022 09:20 #2 per merce008 (Associat/da)
Un any més, us necessitem! Unes 1000 persones participaran a aquesta edició on les inscripcions individuals d'ultrafons ja estan exhaurides. Sabem que s'estan conformant diversos equips grans amb molta participació correcat, ús quedeu una estona més a ajudar-nos?

Comencem a activar les inscripcions dels voluntaris:

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 15 de Desembre pel matí. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dimecres 21 pel matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 15 matí aprox 2 voluntaris:

Dimecres 21 matí aprox 2 voluntaris :
merce008


Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany tampoc es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris): merce008
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris):
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10:
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2022 10:55 #3 per Barceruel (Associat/da)
Aquest any no participo a l'Ultrafons, així que els 2 relleus (per ara) on participo segur que em deixen temps per ajudar a organitzar el "tingladu". Som-hi!! :party: :party:

Un any més, us necessitem! Unes 1000 persones participaran a aquesta edició on les inscripcions individuals d'ultrafons ja estan exhaurides. Sabem que s'estan conformant diversos equips grans amb molta participació correcat, ús quedeu una estona més a ajudar-nos?

Comencem a activar les inscripcions dels voluntaris:

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 15 de Desembre pel matí. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dimecres 21 pel matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 15 matí aprox 2 voluntaris:

Dimecres 21 matí aprox 2 voluntaris :
merce008


Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Barceruel,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany tampoc es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris): merce008
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris):
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Barceruel,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut).

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2022 11:37 #4 per ManoloM (Associat/da)
De momento me apunto al montaje como siempre y si puedo ya ayudaré en algo más 👍

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 15 de Desembre pel matí. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dimecres 21 pel matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 15 matí aprox 2 voluntaris:

Dimecres 21 matí aprox 2 voluntaris :
merce008


Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Barceruel, ManoloM
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany tampoc es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris): merce008
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris):
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Barceruel,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2022 11:49 #5 per merce008 (Associat/da)
👍

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 15 de Desembre pel matí. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dimecres 21 pel matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 15 matí aprox 2 voluntaris:

Dimecres 21 matí aprox 2 voluntaris :
merce008


Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Barceruel, ManoloM
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany tampoc es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris):
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari):
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Barceruel,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut)[/quote]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2022 15:37 #6 per Olguiis26 (Visitant)
Hola! M’agradaria apuntar-me com a voluntària de secretaria dissabte de 18 a 20.
Gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2022 09:49 - 18 Oct 2022 09:49 #7 per LagiraldaconO (Visitant)
Hola secretaría es dorsals? No ho explica.

Jo puc ajudar de 9:30 a 20 i el Diumenge de 8 a 12 , I si hi han hores ocupades marxo a avituallament

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2022 16:50 #8 per jaume86 (Associat/da)

Olguiis26 va escriure: Hola! M’agradaria apuntar-me com a voluntària de secretaria dissabte de 18 a 20.
Gràcies


Genial, moltíssimes gràcies! I si t'avorreixes, sempre pots venir a l'avituallament, que estem ben a prop i tota mà s'agraeix :)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2022 16:53 #9 per jaume86 (Associat/da)

LagiraldaconO va escriure: Hola secretaría es dorsals? No ho explica.

Jo puc ajudar de 9:30 a 20 i el Diumenge de 8 a 12 , I si hi han hores ocupades marxo a avituallament


Hola! El dissabte abans de començar les proves (al migdia) és principalment donar dorsal als ultrafondistes i també als primers relleus dels equips. La resta de les hores que comentes, es continua rebent als participants dels relleus (normalment els equips grans estan formats per 24 persones que corren 1h cada una i van arribant durant totes les 24h). I sí, a l'avituallament seràs més que benvinguda a qualsevol hora :)

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2022 16:55 #10 per jaume86 (Associat/da)
merce008, manolito i barceruel, no per habituals se us ha de deixar d'agraïr la vostra col·laboració un cop més :hearteyes:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Oct 2022 18:20 #11 per LagiraldaconO (Visitant)
Perfecte , doncs podeu comptar amb mi dissabte I Diumenge !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Oct 2022 09:21 #12 per jaumep (Associat/da)

merce008 va escriure: 👍

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 15 de Desembre pel matí. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dimecres 21 pel matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 15 matí aprox 2 voluntaris:

Dimecres 21 matí aprox 2 voluntaris :
merce008


Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Barceruel, ManoloM
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany tampoc es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris):
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris):
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris):
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris):
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris):
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari): JaumeP
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Barceruel,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut)

[/quote]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2022 07:15 #13 per cristina (Associat/da)
Yo de momento me apunto por la madrugada ya que el domingo por la mañana hago 2 relevos y el sabado trabajo

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 15 de Desembre pel matí. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dimecres 21 pel matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 15 matí aprox 2 voluntaris:

Dimecres 21 matí aprox 2 voluntaris :
merce008


Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Barceruel, ManoloM
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany tampoc es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris): cristina
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris): cristina
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris): cristina
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris): cristina
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris):
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari): JaumeP
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Barceruel,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut)

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Nov 2022 19:57 - 01 Nov 2022 20:03 #14 per Josep58 (Associat/da)
Resta d'horaris en què espero poder estar a determinar, per ara començarem a secretaria.

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 15 de Desembre pel matí. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dimecres 21 pel matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 15 matí aprox 2 voluntaris:

Dimecres 21 matí aprox 2 voluntaris :
merce008


Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Barceruel, ManoloM
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany tampoc es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris):
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris): cristina
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris): cristina
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris): cristina
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris): cristina
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris): Josep58
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari):merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari): JaumeP
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Barceruel,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2022 00:00 #15 per FerRun (Associat/da)
Hola, la Tensi i jo ens apuntem al servei especial del dia 15 i a l'avituallament dissabte tarda.

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 15 de Desembre pel matí. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dimecres 21 pel matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 15 matí aprox 2 voluntaris:
FerRun
Tensi

Dimecres 21 matí aprox 2 voluntaris :
merce008


Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Barceruel, ManoloM
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany tampoc es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris): FerRun, Tensi
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris):
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris): cristina
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris): cristina
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris): cristina
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris): cristina
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris): Josep58
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari): JaumeP
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Barceruel,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2022 19:02 #16 per Jorfer (Associat/da)
Quan tingui l'horari del relleu decidit passaré per qui per a apuntar-me a l'avituallament.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Nov 2022 16:35 #17 per fandes (Associat/da)
Apunto uns companys que venen a ajudar cada any! Manel i família. Jo tan aviat tingui la logística familiar tancada ho organitzem amb la Ther per passar-nos un o els dos a les tasques que quedin per cobrir.

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 15 de Desembre pel matí. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dimecres 21 pel matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 15 matí aprox 2 voluntaris:
FerRun
Tensi

Dimecres 21 matí aprox 2 voluntaris :
merce008


Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Barceruel, ManoloM
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany tampoc es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris): FerRun, Tensi
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris): Manel, parella Manel, fill 1 Manel, fill 2 Manel
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris): cristina
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris): cristina, Manel, fill 1 Manel, fill 2 Manel
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris): cristina
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris): cristina
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris): Josep58
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari): JaumeP
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Barceruel,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Nov 2022 13:06 #18 per FRANCESC57 (Associat/da)
De moment apuntats al montatge

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. . Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 15 de Desembre pel matí. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dimecres 21 pel matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 15 matí aprox 2 voluntaris:
FerRun
Tensi

Dimecres 21 matí aprox 2 voluntaris :
merce008


Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Barceruel, ManoloM, Pinelli, Xavier, Francesc,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany tampoc es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris): FerRun, Tensi
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris): Manel, parella Manel, fill 1 Manel, fill 2 Manel
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris): cristina
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris): cristina, Manel, fill 1 Manel, fill 2 Manel
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris): cristina
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris): cristina
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris): Josep58
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari): JaumeP
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Barceruel,
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Nov 2022 17:40 #19 per rularo86 (Associat/da)
De moment apuntats al montatge

SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 15 de Desembre pel matí. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dimecres 21 pel matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 15 matí aprox 2 voluntaris:
FerRun
Tensi

Dimecres 21 matí aprox 2 voluntaris :
merce008


Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Barceruel, ManoloM, Pinelli, Xavier, Francesc, rularo86
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany tampoc es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris): FerRun, Tensi
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris): Manel, parella Manel, fill 1 Manel, fill 2 Manel
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris): cristina
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris): cristina, Manel, fill 1 Manel, fill 2 Manel
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris): cristina
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris): cristina
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris): Josep58
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari): JaumeP
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Barceruel, rularo86
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut)

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2022 18:04 #20 per Jorfer (Associat/da)
SERVEI ESPECIAL LOGISTICA - Recollida de material dels nostres proveïdors i patrocinadors. Responsable Mona
*** Aquest és un SERVEI ESPECIAL***
Es necessiten 2 persones pel dijous 15 de Desembre pel matí. Es tracta d'anar amb la Mona a buscar el material que ens donen els nostres patrocinadors i que hem de transportar i guardar a Can Dragó. Sobretot del magatzem de l'associació a pistes. Son hores de feina en horari laboral. Els costos derivats de la tasca corren a compte de l'organització.
I també per retornar-ho tot el dimecres 21 pel matí.

Necessitem 2 persones disponibles durant aquelles jornades.
*** INSISTIM. TASCA MOLT IMPORTANT!!! ***
Dijous 15 matí aprox 2 voluntaris:
FerRun
Tensi

Dimecres 21 matí aprox 2 voluntaris :
merce008


Muntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Dissabte de 9.00-11.30. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Barceruel, ManoloM, Pinelli, Xavier, Francesc, rularo86
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:

Magatzem. Enguany tampoc es confeccionen bosses. Responsable: Bernaus
Algú durant la nit per ajudar a fer café i escalfar caldo:

Avituallament. Responsable: Jaume86
Dissabte de 12 a 14 (4 voluntaris):
Dissabte de 14 a 16 (4 voluntaris):
Dissabte de 16 a 18 (4 voluntaris):
Dissabte de 18 a 20 (4 voluntaris): FerRun, Tensi; Jorfer
Dissabte de 20 a 22 (4 voluntaris): Manel, parella Manel, fill 1 Manel, fill 2 Manel
Dissabte de 22 a 24 (4 voluntaris): cristina, Jorfer
Diumenge de 24 a 02 (4 voluntaris): cristina, Manel, fill 1 Manel, fill 2 Manel
Diumenge de 02 a 04 (4 voluntaris): cristina
Diumenge de 04 a 06 (4 voluntaris): cristina
Diumenge de 06 a 08 (4 voluntaris):
Diumenge de 08 a 10 (4 voluntaris):
Diumenge de 10 a 12 (4 voluntaris):

Servei especial sopar . Responsable: Mona
Dissabte de 20.30 a 22.30. 3 voluntaris:

Secretaria. Responsable: Belenka
Dissabte de 9.30 a 12 (5 voluntaris): Josep58
Dissabte de 12 a 14 (1 voluntari):
Dissabte de 14 a 16 (1 voluntari): merce008
Dissabte de 16 a 18 (1 voluntari):
Dissabte de 18 a 20 (1 voluntari): JaumeP
Dissabte de 20 a 22 (1 voluntari):
Dissabte de 22 a 24 (1 voluntari):
Diumenge de 24 a 02 (1 voluntari):
Diumenge de 02 a 04 (1 voluntari):
Diumenge de 04 a 06 (1 voluntari):
Diumenge de 06 a 08 (1 voluntari):
Diumenge de 08 a 10 (1 voluntari):
Diumenge de 10 a 12 (1 voluntari):

Servei finalització 12 hores. Responsable: Dani
Dissabte de 23.45 a Diumenge a 00.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Servei finalització 6 i 24 hores. Responsable: Dani
Diumenge de 11:45 a 12.15. 10 voluntaris
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Desmuntatge esdeveniment. Responsable Esrafiki
Diumenge 12.30 fins acabar de recollir. 30 voluntaris
Del 1 al 10: Barceruel, rularo86
Del 11 al 20:
Del 21 al 30:


Vigileu a no apuntar-vos a dues tasques a la mateixa hora!!! Ni que us coincideixi una tasca de voluntariat amb alguna prova en la que participeu.

No cal dir que el compromís i serietat de tots aquells que s'apuntin com a voluntaris és molt important. Penseu que si dieu que estareu ajudant en una tasca en concret, en un horari en concret, i no veniu, el vostre lloc no el cobreix ningú i deixeu coixa a l'organització. Per tant, si us plau, us demanem que ja que us donem l'opció de triar la tasca i l'horari, que després no ens falleu (evidentment sempre poden sorgir imprevistos de darrera hora, i us agrairem que de ser així ens ho comuniqueu el més aviat possible per mirar de trobar-vos un substitut)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.