Voluntaris a les 24h d'Ultrafons en Pista de Barcelona 16 i 17 de desembre 2023

Voluntaris a les 24h d'Ultrafons en Pista de Barcelona 16 i 17 de desembre 2023

18 Jul 2023 08:47 #1 per Mona (Associat/da)
Ja tenim obertes les inscripcions per a les 24 hores d’ultrafons en pista de Barcelona 2023 !!!

Aquesta prova és una prova benèfica que, a part de recaptar fons per algun projecte, els atletes han de córrer com més kms millor de la prova a la qual estan participant:
- 24hores individuals
- 24h per parelles
- 24h en equips petits (3-6 membres)
- 24h en equips grans (7-24 membres)
- 12h individuals
- 6 hores individuals

Aquest any celebrem el 20è aniversari! :birthday: Ja fa 20 anys que celebrem les 24 hores d’atletisme en pista, així que esperem que sigui una edició ben especial! :tada:
Un canvi important és la ubicació, enguany es faran a l’Estadi Serrahïma de Montjuïc, un estadi amb les instal·lacions més noves i que, després de celebrar-hi la UrB, hem comprovat que ens són molt més còmodes i els atletes que han participat a les dues proves han comentat que els anava millor.

Enguany es destinarà el 100% de la recaptació a AFANOC , l’Associació de Familiars i Amics de nens Oncològics de Catalunya, una entitat privada que ofereix atenció psicosocial integral a nens i adolescents amb càncer i als seus familiars. Aquesta associació desenvolupa la seva tasca a Barcelona, Lleida i Tarragona, amb presència als hospitals de referèncai com Sant Joan de Déu i la Vall d’Hebron. Han construït la Casa dels Xuklis per acollir-hi les famílies que hagin de desplaçar-se de lluny per tal de rebre tractament en aquests hospitals.
Encara que no es corri, es poden fer donacions mitjançant el "carril 0" a les inscripcions de la prova.
Esperem veure a molts CoRReCaTs a les pistes! Per tal que les 24h segueixin sent un èxit, necessitem la col·laboració de voluntaris, en breu detallarem les diferents tasques i els horaris en què necessitarem el vostre suport, a part, evidentment, que vingueu a animar de valent als corredors i corredores, els verdaders protagonistes de les 24h!

Ens veiem el 16 i 17 de desembre al Serrahïma! ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Nov 2023 19:17 #2 per Mona (Associat/da)
Aquí tenim la GRAELLA per apuntar-nos com a voluntaris a la 20a edició de les 24h, és molt facil!

Hi ha diferentes franges horaries segons les necessitats, i al costat, el número de persones que es necessiten en aquella franja. A la banda dreta hi ha la silueta d'una persona amb el símbol +, cal clicar-hi a sobre per apuntar el vostre nom. Quan arribeu a pistes en l'horari en què us heu apuntat us direm on cal gent.
Recordeu que és molt important que si us apunteu, vingueu. Els voluntaris són indispensables per tal que les 24h funcionin, si us apunteu i al final no veniu, farà que una part del cap de setamana quedi coixa. Recordeu que si correu en algún equip, us podeu apuntar abans o després de córrer a fer de voluntaris.

Per agraïr les persones que vinguin a donar un cop de mà, s'enduran un regalet sorpresa ;)

Animeu-vos!

19 Nov 2023 20:28 #3 per Sarcel (Associat/da)
Inscrita com a voluntaria el dissabte per la tarda.
A veure si poc a poc es va omplint aquesta gralla.

S'explica en algún lloc com arribar al Serrahima?
Més que per mi que m'ho puc estudiar fàcil, ho dic per la gent que ve de fora i que acostuma anar a Can Dragó que está molt bé comunicat.

19 Nov 2023 21:23 #4 per mk30 (Associat/da)
Inscrit pel montatge

David Pugès - "Sempre m'ha agradat correr"

19 Nov 2023 22:22 #5 per Jorfer (Associat/da)
Quan tingui l'horari del meu relleu m'apuntaré per davant i per darrera una estoneta.

20 Nov 2023 15:05 #6 per XaviCht (Associat/da)
M'he apuntat el 19/12 de 9 a 14h, però hi haurà una estona que hauré de ser a un altre lloc, encara no sé horaris però no hauria de ser molta estona. Si cal que estigui totes les hores, em serà impossible...

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

01 Des 2023 19:06 - 01 Des 2023 19:07 #7 per Josep58 (Associat/da)
Inscrit al llistat de voluntaris :great:

Eppp ¡¡¡ que ja estem al desembre i en res tenim les 24 hores

Animeu-vos a fer la vostra inscripció a la graella de voluntaris, la comissió ho agrairà molt

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Ahir 09:09 #8 per XaviCht (Associat/da)
Inscrit diumenge 00:30h.
També em vaig apuntar el dia 19, però tinc un compromís a Cornellà a les 12:30 (i segur que hi hauré de ser abans), o sigui que només podré una estona a primera hora.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Avui 08:53 #9 per Mona (Associat/da)
Fantàstic! Moltes gràcies per animar-vos, les 24h creen un cap de setmana molt emocionant i són un fantàstic moment de trobada. A veure si aquesta setmana la cosa s’anima i aconseguim omplir la graella!

Enguany tots els voluntaris tindreu un detallet, i a més, entre tots els q vingueu a col·laborar sortejarem 6 entrades a Sagrada Família amb visita guiada, així que animeu-vos!!!