Marató València 2-12-2018

Marató València 2-12-2018

26 Oct 2018 14:43 #381 per Dennis Teuling (Associat/da)
Benvingut Sanguita,

Segurament ens veurem durant el recorregut de València :whistle:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Oct 2018 22:06 #382 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Benvingut sanguita!

Jo, com quasi a la resta d'aquest grup, us vigilaré les esquenes :stucktongue

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Oct 2018 22:14 #383 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Bones,

XarlieOne1, Door us apunteu a la barqueta de la Mitja del Mediterrani

Sub 1h50 (5'14") - Sub 1h52 (5'20") Portaré 6kms previs
Fede, Nachosboys

Ens veiem diumenge. Jo estaré allà a les 8h, per deixar la bossa i fer el previ.

RECORDEU que la nit de dissabte es canvia l'hora. A les 3h seran les 2h.

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2018 14:27 #384 per Jorfer (Associat/da)
Sanguita benvingut al foro i, probablement a un company de barqueta a les mitges del Mediterrani, Prat i Marató de València doncs tindrem objectius similars.
Jo demà faig els 30 kms i el Prat a tope. Demà faré tres voltes prèvies pel Canal i després intentaré quadrar-lo amb la sortida de la mitja. La meva idea és sortir entre 8:05/10 per a fer els kms previs, i intentar estar 2/3 minuts parat com molt...tu dic per si t'animes i canvies els plans i després fer la mitja per a arribar entre 1:35/1:40.
Per cert, demà si vols et deixo la meva samarreta per que provis si és la teva talla.

Els que feu demà el test us sortirà una gran marca doncs la temperatura ajudarà.
Willy cada dia tinc més clar que baixaràs de 3h.
Stone, pel meu gust entrenes molt fort i tinc por que et passis de forma o facis crack.
Nachosboys ens veiem demà i a veure si Fede pot estrenar la samarreta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2018 16:50 #385 per atmos (Visitant)
Bona tarda, gràcies a tots pels ànims!!!!

Que tingueu bons entrenaments i millor Marató.
Ens anem veient x aquí :)

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2018 19:09 #386 per jaume86 (Associat/da)

fandes va escriure: Recorda jaume86 que jo a València tinc un acord amb l'entrenador que no arribaré fins al final... xD Que anem amb tot a Barcelona. Així que t'avançaré que duré a un company a passar la mitja en 1h19 i anar amb ell una mica més. A l'estil de llebre de Marató de Berlin :P. Així que em posaré d'objectiu el mateix que ells van aconseguir aquest any: KM 25!

jaume86 va escriure: Fandes va, mullat! El meu objectiu serà rondar les 3h...


Benvingut sanguita! Amb il·lusió sempre cal apostar per l'objectiu oficiós! Encara que em comprometo a guardar el secret... :D


Missatge en clau?!?!?!?

Ens veiem dissabte! I diumenge :party: :party: :party:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Oct 2018 20:05 #387 per jaume86 (Associat/da)
Estava mirante el recorregut d'enguany i diria que han canviat força els primers kms. No estic gaire pendent de per on passo a les maratons i per això tot i haver-la fet 5 cops seguits no n'estic segur! Especial cura haurem de tenir des que passem el "riu" al km28 fins gairebé el 33-34, on hi ha una mínima pujada. M'agrada que hagin reduit els retombs, aquesta marató continua progressant per ser de les millors del mon en pocs anys.

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2018 12:54 #388 per jaume86 (Associat/da)
Setmana 10/15

Aquesta setmana l'he pervertit una miqueta per arribar no tant carregat a la mitja test d'avui al mediterrani. La setmana passada us deia:

"Per acabar, diumenge a mediterrani finalment faré test de mitja, doncs al Prat no ens demanen d'1h25'. La idea és sortir amb el Willy amb la llebre de 4'/km i aguantar fins on puguem, no, una mica més!! Diumenge sí a per totes i aquesta propera setmana la pervertirem una mica per no arribar tan carregat diumenge. I si no surt bé, sempre es pot tornar a intentar a la mitja del prat jeje"

Doncs avui no era el dia, ens hem anat trobant tots els correcats al bar i l'actitud general era d'avui no correm (menys el Josep58!), començant per mi jeje però el mister JB ens ha dit que tots a còrrer... i així ha estat. Amb l'Stone i en Willy no hem dubtat més, anem a intentar el pla que comentava diumenge passat. I amb la llebre de 4' que ens hem posat! Les primeres sensacions ja no eren bones. La combinació de fred i pluja ha fet que no anés gens cómode. De fet hem passat els 10k en 40:30 i anava al límit :wonder: Però la companyia del Stone i en Willy m'ha fet seguir, tirar de coco quan les cames no van, aguantar com un puta la barqueta de la llebre que ha fet un feinada per recuperar els segons perduts! Era qüestió de seguir, no hi havia altra opció. Passat el darrer pas pel pont, en Willy ha passat la llebre. Era el que anava més fresc dels 3 amb diferència! L'he intentat seguir i darrera ha saltat també l'Stone! Ja dins del canal, he aconseguit atrapar-lo just abans de començar el gir per enfilar la tornada. Allà ens han esperat el Khryz i el Raul Martinez, que ens han tapat el vent i exprimit els darrers 1500m! Moltíssimes gràcies!! He entrat a meta destrossat, darrera el Willy, just en 1h24' o potser un parell de segons menys. Darrera nostre l'Stone!! Hem patit però ja tenim el temps mínim per somiar amb el sub3h a València!! Personalment he tingut les mateixes sensacions que fa gairebé un any a Sitges seguint el Cachirulo, on no em trobava al 100% però vaig aconseguir l'objectiu, així que molt content!!

De la resta de la setmana, destacar les series 4x1500 r=4' de dijous en 5:34/5:32/5:22/5:10 i els 75' de rodatge de dimarts a 4:20 (17k en comptes de la mitja habitual!).

Falten 5 setmanes i la propera serà de kms acabant amb tirada llarga a la mitja del prat. Potser cau la primera setmana de la meva vida de +100kms...

KMS SETMANALS: 80
KMS ACUMULATS: 743
MITJANA SETMANAL: 74

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2018 19:36 #389 per fandes (Associat/da)
Ansiós per saber com us ha anat la setmana companys! Entrem en una fase decisiva de la preparació de la marató, així que espero que el cos respongui la mar de bé... I estigueu encara més satisfets!

Jaume86, quan treus un dia així, quan no hi ha ganes, no et trobes bé... Sens dubte estàs més preparat pel dia important! Perquè segur que allà et trobaràs de perles, però els trams que et toqui treballar't-ho ja saps quin és el camí.

Per mi per segona setmana seguida no he pogut fer totes les sessions corrent que volia, però caaaaap problema, com veureu ha estat per motius meteorològics xD.

Setmana 6
5 dies d'entrenament (previstos 6)
76,6 km (470,6km)
2 dies de "qualitat" :v: en els que han tornat les bones sensacions
2 dies de rodatges :hearteyes:
1 dia de dorsal :drops: en una cursa de muntanya, la Trenca1Pic (germana petita de la Trenca3Pics), totalment recomanable.

La pluja ha marcat les dues sessions del cap de setmana, ahir sols tenia una hora lliure per fer la mitja hora d'activació i queia "la del pulpo"... I després del fred que vaig passar fa set dies vaig fer-ho a casa amb l'estàtica. Avui, tot i que seguia el festival d'aigua a Navàs i ens tocava bona dosis de fang he sortit a fer un bon entrenament en els trams plans i pujades i baixades corribles (practicant pel cros) i caminant en els trams delicats per relliscar tan pujant com baixant.

Així que content de retrobar les sensacions, amb ganes de la setmana 7 i entusiasmat amb diumenge que ve posar-me la motxila correcat per fer de :rabbit: a Prat amb el Christian!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2018 20:04 #390 per Jorfer (Associat/da)
Setmana 12/17 resten 5 (del 22 al 28 d'octubre)

Nou rècord de volum i això que la tiradeta d'avui l'hem reduït una mica per la pluja i el fred.

Destaco la mitja del dimarts a un ritme que no m'esperava (4:40) amb la companyia del somriure holandès del Dennis Teuling i les cinc sèries de 1500 a pistes dijous.

Avui hem rematat amb la mitja del Mediterrani on hem tingut mandra de córrer i hem sortit sense pretensions encara que he acabat amb uns esperançadors 1:34:30. A veure diumenge proper al Prat que passa. Lluitaré per fer un sub 1:30 que pot marcar l'atac a la MMP a València o no.

He conegut a Sanguita al Canal. A veure si coincidim al Prat i/o València.

Aquesta setmana serà rara amb el pont de tots Sants. La pista la passem al dimarts i no tinc n'idea que farem.

Anem pels números:

Total setmanal: 85.99 quilòmetres.
Total acumulat: 811.21 quilòmetres (mitja 67,600 kms projecció preparació 1.149,214)
Pes actual: 75.2 (setmana anterior 75 els panellets). :666: :666:
Pronòstic de cursa a aquestes alçades segons el Jorfer: 3:11:25.

Jaume86 sensacional setmana i bona marca que et dóna confiança pel sub3.
Fandes, no passa res, que la salut és important i més pensant que l'objectiu està lluny.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2018 21:58 #391 per sanguita (Associat/da)
Setmana 9/14 - 81.3Km (637,3Km acomulats d'específic)
Aquesta setmana era de pujada respecte l'anterior i ens hem anat fins els 81,3Km amb cinc sessions:
* Dimarts: 3K suaus + 12Km a 4:15 + 3Km suaus
* Dimecres: 11K de rodatge i sessió de força al gimnàs
* Dijous: 3K suaus + 5x2000 a 4:05 + 3K suaus
* Divendres: 12K de rodatge
* Diumenge: Mitja Mediterrani, que estava planificada a 4:30/Km però que trobant-me molt còmode he rodat entorn a 4:20/Km per aturar el crono en 1:32:22 (la meva MMP és de 1:31:47 a BCN). Analitzant les dades del Garmin, crec que he anat una mica pujat de pulsacions (168 mitjanes i 179 màximes) però la veritat és que no he sentit en cap moment que rodés forçat.

La propera setmana seguirem de pujada i ens anirem sobre els 90K amb una tirada llarga de 30K (9K + MM del Prat) que tinc planificada a 4:25. Veurem que tal...

Per la vessant social, he conegut el Jorfer i tot i que no tinc samarreta pastanaga he corregut amb tallavents taronja donades les condicions i la previsió d'aire fred... (amateur que és uno!).

Salut!

MMPs:
3h02 33 Marató - 1h24 09 Mitja - 38:29 10km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2018 22:31 #392 per Carlos (Associat/da)
Molt bé Sanguita. Amb el rc de 12k a 4:15, no tatreveixes a acompanyar al Jordi a sub1:30? Crec que es asumible.

Jordi. Allà estàs pel sub1:30. Molt bons entrenos

Jaume. 1:24 !!! Molt bona capacitat de patiment. Element clau per la marató.

Vinga que això ja comença a fer baixada. Només 5 setmanes

Setmana 9 de 14

Descans dijous i dissabte

Dilluns 1h de muntanya suau
Dimarts 12kms a 4:45
Dimecres total 20kms dels cuals 14k a 4:13
Divendres 12kms a 4:55

Diumenge 10k manresa en 39:21

Total 74k

Setmana que bé intentaré mmp en el prat ( sub1:23:40) ay ay

Resum:

En aquesta preparació x valència estic fent menys volum però més ritmes alts de qualitat. Al revés de lo que he fet sempre. Però una tirada de 32 la fare

Aviam

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Oct 2018 23:11 #393 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molt bona setmana nois!!!

Segui anant molt ràpids. Pinta molt bé... a falta de només 5 setmanes!

Doncs, ja puc dir que per fi he començat l'entrenament de la marató, i estic molt content de la meva recuperació de la Ultra de fa 2 setmanes.

Han sigut 73 kms en 4 sortides:

* El dimarts, com ja va dir el Jorfer, a bon ritme una mitja, tot i que el somriure era més bé una ganyota, fent parcials cada 5k de aprox. 25'-24'-23'-22'. Primera mitja intersetmanal, gràcies al capi :thumbup: Espero poder fer algunes més.

* El dijous, 5k escalfar i 4k refredar + 4 x 1500m: 5:34 - 5:33 - 5:25 - 5:13 (molt lluny de jaume86, que no va fer 5:10... molt més aprop de 5:00, el crack).

* Ahir dissabte 15,36 km a Calella de Palafrugell, on el camí del tren petit era simplement un riu.... quina tempesta.

* Avui diumenge 21,1 km pel mateix camí del tren petit, fent 12k a 4'26" amb 8-9ºC i la pluja, que per a mi ja és anar molt ràpid.

Per això crec que a València el Sanguita no ens acompanyarà... doncs si ja és capaç de fer 12k a 4'15"... està molt per sobre de nosaltres!

Pronòstic de cursa a aquestes alçades segons el Dennis: 3:11:25 ;) ;)

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2018 08:29 #394 per XarlieOne1 (Associat/da)
Setmana 12

Estava pensada per recuperar el planning un altre cop després de les anteriors on les havia modificat per molèsties i ho he pogut complir, tot i que el genoll encara no està al 100%, així que toca seguir possant carinyo al tema.

68,8 k fets, el que suposa un record personal en qualsevol setmana de la meva vida (jejeje).
A destacar les sèries de dijous (4x1500 amb molt bon ritme) i la tirada d´ahir (3k+Mitja mediterrani) on el pla inicial era fer els 21k a 5:15 / 5:20 min/k i els vaig acabar fent en 5:03 min/k. L´ajuda del Sr.Door va ser primordial per poder fer-ho!.

Queden 5 setmanes i la feina comença a estar feta....aquesta anirem al prat i no faré series pel tema festes-intersetmanals (m´anirà bé per les molèsties..).

Començo a tenir clar l´objectiu de València....però queda molt encara!

Pronòstic de cursa segons Xarlieone1: N.P. Idea...jajajajaj

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2018 09:40 #395 per sanguita (Associat/da)
Carlos, aquesta és la primera vegada que segueixo el planning tal i com l'havia establert. Teòricament em toca el test de 21K el dia 11 però no el podré fer per motius familiars (aniré a veure el Mickey amb el nen). Tot i això, mantindré la planificació feta i la propera faré tirada de 30K. El test de 21K el canviarem per 21K a ritme de marató. Crec que els tempos, càrregues i recuperacions definides son bàsiques per arribar bé el dia de la prova. Al Prat sortiré a 4:25 i si veig que al tram final vaig bé (recordeu que abans hauré det 9K al mateix ritme) ja collarem una mica però sense patir... Aquesta serà la darrera setmana de molt volum (>90Km).

Dennis Teuling, com a molt sortiré a cercar el no_objectiu definit (l'oficiós). Tenint una marca de 3h17 i una darrera experiència a 3h20 no vull pecar de massa ambiciós i patir al final. Si estem millor, farem una cursa que anirà de menys a més. Si estem pitjor, mirarem d'arribar com puguem...

Ànims i força. Toca seguir collant un parell de setmanes i começarem la baixada per arribar en el millor moment de forma!

MMPs:
3h02 33 Marató - 1h24 09 Mitja - 38:29 10km

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2018 12:10 #396 per Jorfer (Associat/da)
Sanguita&Dennis i Vay està un pèl per sobre de nosaltres però ell decidirà. Sembla que navegarem junts pels carrers de València a ritmes entre 4:25/4:30. Jo tinc dubtes però a data d'avui dic que ho intentarem.

Carlos si no bufa el vent faràs un marcote al Prat. Ens veurem.

XarlieOne1 a mi em vas dir que havies fet 69, ara resulta que ets tímid i tot. :666: :666: :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2018 18:24 #397 per Pep_e (Visitant)
Doncs finalment he pujat al carro de la Marató de Valencia i estaré en la linia de sortida.

No arribo com altres anys amb la garantía de fer un bon paper, però si que es veritat que en les últimes setmanes m'he trobat molt millor.

Ahir mitja del mediterrani amb la idea d'aguantar amb la llebre de 4 min/km. Bones sensacions en la prima volta i més just en la segona. Però finalment molt content arribant en 1:24 tenint en compte de com estava fa 3 setmanes i en una mitja que la pluja i els bassals va posar una mica més de duresa.

Ara queden les setmanes més dures, a veure si puc entrenar amb normalitat i arribar d ela millor manera a Valencia.

Per cert, sóc que que us va saludar a la arribada i que anava dins del grup.

Salut

King of pain

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2018 18:27 #398 per Toni VLC (Associat/da)

jaume86 va escriure: Estava mirante el recorregut d'enguany i diria que han canviat força els primers kms. No estic gaire pendent de per on passo a les maratons i per això tot i haver-la fet 5 cops seguits no n'estic segur! Especial cura haurem de tenir des que passem el "riu" al km28 fins gairebé el 33-34, on hi ha una mínima pujada. M'agrada que hagin reduit els retombs, aquesta marató continua progressant per ser de les millors del mon en pocs anys.



A vore, Jaume86, el recorregut és el mateix que l'any passat, que sí que va variar respecte els anys anteriors (naturalment, sempre a millor :innocent: ).

La primera part és la més pessada, poca gent, prop de la mar amb la possibilitat de vent i més lleja. La cosa s'anima a partir de la mitja marató, quan es torna a passar pel la zona portuària i la gent va eixint a animar amb les falles, etc. Es vorà a partir del 23-24... L'Albereda repleta de gom a gom animant camí del temut mur. Haureu passat el centre de la ciutat (pujada d'adrenalina brutal) i tornareu a travessar el riu (jardí) pel pont de les Glòries Valencianes cara la part on es guanya la marató (zona del Bioparc, Av. Tres Creus i Av. del Cid, del 33 al 38). És un tram pla, però es nota l'acumulació de kms, un poc més solitari… vaja, sol ser on jo més he de tirar de cap... A partir del 39 s'entra en un tobogan que duu altra vegada al centre de la ciutat on en format pujada al Tourmalet la gent empeny cap a la meta. Els metres finals són en negatiu (penseu que es va seguint l'antic llit del Túria cara la mar, per tant de més altura a menys). Compte amb la baixada a la Ciutat de les Arts i les Ciències (es passa de l'asfalt a pavés) :great:

La meua idea es estar entre el 31 i el 32 i animar-vos bona cosa. Tenint en compte la quantitat de Correcats que sou pense que no tindré temps de descansar :sunglasses:

Amics, feu bondat este últim mes, que no vull que ningú es lessione i no puga vindre… Amunt!

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2018 19:58 #399 per stone_apo (Visitant)
aquí un que ja ha pillat la galipàndria després de la cursa d'ahir...

quin bajónnnnnnnnnnnnnnnnnn

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Oct 2018 20:55 #400 per Jorfer (Associat/da)
Pep_e benvingut a l'expedició. Crec que ahir vas conèixer in situ uns quanta companys per a la teva barqueta.

Toni VLC els teus ànims seran sempre benvinguts. Gràcies per la descripció del recorregut.

Stone que vas dormir amb el cul a l'aire?

Jo aquest matí m'he donat un homenatge i m'he prés el dia de descans.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.