Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

24 Gen 2020 13:17 #2981 per Hansi (Associat/da)
Josep58, els alts i baixos en les recuperacions són difícils de portar. La part bona és que no has tornat enrere fins el punt d'inici. Prudència, paciència i força, company! :kissheart:

Jo milloro progressivament amb el pas de les setmanes, també amb molta prudència i molta paciència. Poquet en ritmes i també en quantitat de km, però sempre endavant. Aviat suposo que em farà il·lusió apuntar-me a alguna cursa, tot i que el nivell al qual estic no és per prendre-me-la com una competició, sinó com un contacte amb un món que m'agrada. Potser fins l'1 de març a Santa Coloma no en faré cap, o potser m'animo abans.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2020 20:18 #2982 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Hansi, ben cert que aquesta discontinuïtat, ara sembla que millores, ara no tant, hi ha cops que et deixa una mica decepcionat però amb els anys, ja sabem que això pot passar.

Facis o no alguna prova abans, enhorabona pel dorsal gratuït per a participar a la mitja marató de Santa Coloma de Gramenet, el sorteig ha estat just amb quin no hi ha faltat mai, així que enguany, no sé si ens veurem abans i aquest dia tampoc podrà ser, jo estaré a Caldes d'Estrac, que tinguis un bon retorn a les curses :muscle:

Durant aquests dies segueixo amb una tendència positiva, la recuperació no es total, encara hi ha cops que al baixar les escales de casa el genoll diu "hola" pero no crida gaire i això es bo, son ben bé com un termometre del mal quasi bé passat.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2020 09:06 #2983 per RugbyMan (Associat/da)
Bon dia "cigalerus"

tot i que no em prodigo gaire per aquí ultimament (la preparació de Sevilla em té absorbit) os vaig llegint. I em quedo amb les bones noticies que ja sembla q l'infermeria l'anem buidant.

A veure si ben d'hora podem tornar a veure foto a cursa de l'onze de gala GPT que ja fa mooolt de temps que no se os veu tot plegats.

Abraçades companys.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2020 13:29 - 29 Gen 2020 13:29 #2984 per Hansi (Associat/da)
Josep58, m'alegro que vagis amb tendència positiva, que es mantingui i aviat ens veurem en una cursa, encara que no pugui ser a Santa Coloma (m'ha fet molta il·lusió que m'hagi tocat el dorsal! :cheer: :cheer: :party: ).

Rugbytrauner, quina marcassa vas fer a Sitges, enhorabona! :party: :party: :hearteyes: :hearteyes: Per fi deixes de dissimular i t'has posat a córrer al teu nivell ;) . Quan decideixis anar pel sub2h30' en marató m'avises i ho intentem junts :P

Massa infermeria encara a can Gasosa :cry:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Gen 2020 14:27 #2985 per RugbyMan (Associat/da)

Hansi va escriure: . Quan decideixis anar pel sub2h30' en marató m'avises i ho intentem junts :P

Massa infermeria encara a can Gasosa :cry:


Ostres vens a Sevilla? no ho savia. Doncs ja tinc companyia pel 23-F...que el Jordi vol anara a 2:32h i ja m'havia convençut per fe-la a mitg gas amb ell. Ara q s'e q vens ja estic animat un altre vegada per fer-la al 70% :laughing: :laughing: :laughing:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 febrer 2020 14:14 #2986 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Gasoses com esteu ¡¡¡ :wonder: :kissheart: :kissheart:

Per Stava vaig seguint les recuperacions del Dani i Guissona i els entrenaments de l'Oliveras i del Khryz, que forts que estan ( encara que segur que el Khryz no estarà content :laughing: ), del presi Meep que déu n'hi do els propers objectius que s'ha posat, que l'Ecopac entrena més del que feia temps enrere i un Danitub que no es queda enrere, bé important que no hi hagi lesions. El Rubens segur que està enfeïnat a l'Escola i allà hores d'activitat física , crec que en tenen.

És una llastima que aquest bon repàs es vegi aturat per la lesió del RugbyMan per una imprudència d'un voluntari que va fer que s'atures bruscament a la mitja de Granollers per no arrollar-lo i això li provoques una lesió als isquiotibials. Oscar recupera't tant aviat com puguis i si finalment no pots correr la marató de Sevilla, tens altres objectius que segur et motivaran novament. :kissheart:

Hansi espero que la teva evolució positiva continuï i a Santa Coloma puguis fer una molt bona mitja.

I acabant el repàs, ho comprovo cada setmana a les pistes, com està el Jorfer :muscle: :muscle: :muscle: a Sevilla si res ho espatlla la farà gran.

Havent incorporat quatre exercicis al gimnàs, altres d'estabilitat i sesen deixar quater més de core, dia que pasa puc avançar i anar-me apropant a la total recuperació, ara corrent practicament poca cosa "es queixa" al genoll, després caminant i sobretot baixant escales que el sento" una mica i per això de dir que no estic al 100% però estic prou animat i ja començo a pensar en poder posar-me un dorsal i correr alguna cursa. ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 febrer 2020 20:41 #2987 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies Josep58. Són moltes setmanes picant pedra i espero que la marató sigui justa amb mi. Potser és el darrer cartutx per a intentar fer MMP en aquesta distància que ja són quasi 56 anys.

Jo també us segueixo per l'strava i veig que esteu entrenant dur i m'alegro. A Granollers vaig parlar amb Germatub, Alice i Ecopac i estan en bon estat de forma.

Cuideu-vos i ens veiem a l'avituallament correcat de la mitja de Bcn.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 febrer 2020 09:54 - 13 febrer 2020 09:56 #2988 per Hansi (Associat/da)
Hola gasoses!

Estic preocupat pel RugbyMan :( des que em van dir que s'havia lesionat a Granollers. Com que no tinc el seu telèfon, si teniu notícies seves, ho agrairé. Tant de bo que els seus ànims estiguin alts, sigui com sigui l'estat de la lesió i de poder o no fer Sevilla. Una abraçada si em llegeixes, Òscar! :heart: :kissheart: :kissheart:

Josep58, em dona una alegria saber que estàs millorant del genoll, et felicito per posar tots els mitjans i esforçar-te a diari, bravo! :clap: :clap:

Jorfer, a tu també et felicito per la constància i per assolir aquest bon estat de forma, té moooolt mèrit! Tant de bo que a Sevilla gaudeixis molt! :kissheart: :kissheart:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 febrer 2020 10:25 #2989 per RugbyMan (Associat/da)

Hansi va escriure: . Una abraçada si em llegeixes, Òscar! :heart: :kissheart: :kissheart:


Perdona Hansi, no sé llegir :cry:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 febrer 2020 12:18 #2990 per Jorfer (Associat/da)

Hansi va escriure:
Jorfer, a tu també et felicito per la constància i per assolir aquest bon estat de forma, té moooolt mèrit! Tant de bo que a Sevilla gaudeixis molt! :kissheart: :kissheart:


Moltes gràcies amic.
A veure si el 1 de març et puc explicar l'experiència sevillana amb una bona marca.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2020 10:30 #2991 per Hansi (Associat/da)
Aquests dies estem assaborint l'alegria de la gran marató de Sevilla que es va marcar el nostre amic Jorfer, rebaixant la seva millor marca personal, amb gairebé 60 maratons a les cames i a poc de complir 56 anys d'edat. Ídol entre ídols :raised: :raised: :raised: :raised: :party: :party: :party: :party: :party:

Rugbyman, espero que ja estiguis gairebé recuperat físicament, i totalment animat de cara a futurs propòsits atlètics :heart:.

Josep58, també espero que segueixi la teva bona progressió amb el genoll, força! :kissheart: :kissheart:

Jo milloro físicament, poc a poc, però ja he fet dues vegades la distància de mitja marató en entrenaments, a ritmes modestos però bones sensacions (exceptuant la baixa forma, hehehe). Diumenge que ve espero gaudir de fer una cursa 10 mesos després, a la mitja colomenca :party: :party: :cheer: :cheer:

Jorfer va escriure:

Hansi va escriure:
Jorfer, a tu també et felicito per la constància i per assolir aquest bon estat de forma, té moooolt mèrit! Tant de bo que a Sevilla gaudeixis molt! :kissheart: :kissheart:


Moltes gràcies amic.
A veure si el 1 de març et puc explicar l'experiència sevillana amb una bona marca.


Ja tinc ganes que arribi diumenge per felicitar-te en persona per haver aconseguit el que per mi és una gesta moooolt admirable! :party: :party: :hearteyes:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2020 17:34 #2992 per Danigoal (Associat/da)
Bona tarda, gasoses & friends!

Me'n alegro molt, Hansi. A disfrutar-ho al màxim a Santa Coloma i que torni a ser la primera de moltes un altra vegada :party: A seguir progressant! El mateix pel Josep58, que el vaig seguint per l'strava, com a d'altres companys i besties pardes que roden per aquí

Rugbyman, estarem expectants per saber els nous objectius, sigui quin sigui. Llàstima que no vas poder acompanyar a l'idol Jorfer a la seva impresionant marató.

I personalment, també vaig progresant poc a poc. Com ara tinc difícil anar a curses, les haig d'escollir bastant i l'any passat van ser només 3 curses: Marató gasosera de BCN (3h21'40 notamal jejeje), Cursa de la patata :lol: i Sant Silvestre de Reus, aquesta última aprop de casa per tornar a agafar la motivació despres de la celebració i posterior viatge de noces.
Així que de moment "en ello estoy" i despres d'unes setmanes entrenant com per fer una cursa de 10km, que finalment va ser un entreno/test en solitari en 42'39", ahir vaig començar el planning per mirar de tornar a fer una mitja en 1h30, a Salou, d'aquí unes 8 setmanes i un mes més tard fer la de Tossa el millor que pugui però a disfrutar-la més i afegir-la a la llista de mitges

Serà dificil coincidir, però us vaig llegint i seguint :kissheart:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 febrer 2020 20:05 #2993 per Jorfer (Associat/da)
Hansi, Danigoal i tots els amics gasoserus que m'heu felicitat al foro o per xxss, moltes gràcies per les vostres paraules i felicitacions.

Continuo molt content i, no sóc conscient de la "raresa" que he fet al millorar la meva marca a aquestes alçades de la meva vida atlètica. Estic tant en un núvol, que no descarto a data d'avui buscar el sub 3:06 aquest any o el 2021. Ja veurem com evolucionen la forma, la vida, la moral i l'estat de forma.

Continuem!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 febrer 2020 13:53 - 29 febrer 2020 13:54 #2994 per Hansi (Associat/da)
Danigowwwwl, quina alegria tenir notícies teves, i saber que les coses et van bé! Jo no sabia que ja t'havies casat, enhorabona! :party: :party: :party: :kissheart: :kissheart: Com tu dius, no serà fàcil coincidir per motius geogràfics, però almenys ens podem anar explicant coses via web de corredors.cat :hearteyes: :kissheart:.

Jorfer, demà ens veiem i et felicito amb una bona abraçada! :) :) :kissheart: :kissheart:

Estic il·lusionat per tornar a participar en una cursa, demà ja toca! :) :) :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 febrer 2020 21:11 #2995 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Danigoal, hem passat del fil a l'Strava per estar al corrent dels entrenaments, ritmes, distàncies, no ho dic pas negativament, es una altra manera de fer saber als altres com estem i si entrenem, simplement es diferent. Jo mateix tinc Strava perquè els kms. que faig van a una causa solidària
Malgrat el que dius de no poder participar en gaires curses, desitjo que puguis preparar aquests nous reptes.

Hansi, ha estat llarg el temps de rcuperació, segur que el que calia, ni menys, ni més, però el més important es que demà tornaràs a lluir un dorsal i fer una mitja. Estic segur quer gaudiràs del moment i únicament em sap greu no ser-hi per poder-ho viure "en vivo y en directo". Una abraçada Hansi ¡¡¡

Jorfer, :top: :top: :top: no hase falta desir nada mas ¡¡¡ i ja pensant en el sub3h06'

Demà també, des de que a mitjans de novembre en què el genoll va dir que necessitava "temps, paciència i sort", tornaré a posar-me un dorsal, serà a la Cursa de Caldes d'Estrac on estaré donant suport logístic a les llebres de CoRReDoRS.CaT i de pas faré la primera cursa de l'any.

Salut i kms. ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Mar 2020 20:44 #2996 per Jorfer (Associat/da)
L'alegria del dia ha sigut donar-nos una abraçada en Hansi i jo amb el seu retorno i ha acabat bé. M'he alegrat molt de veure't de nou Hansi. Esperem que això sigui el principi d'un llarg reton ple d'èxits.

Josep58 bona cursa per Caldes. A poc a poc cada cop més competitiu.

Danigoal, et vaig seguint per strava i sé que vas fent. A continuar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2020 20:17 #2997 per DaniTub (Associat/da)
Bona tarda Gpeterusssss

Després de moltes setmanes torno a ficar la pota pel fòrum

Hansi m´alegro molt de la teva tornada a les curses.
Jorfer moltes felicitats pel marcote a Sevilla.
Danigoal moltes felicitats pel bodorrio.

Jo per la meva part continuo millorant setmana a setmana tot i que encara sobren 10 quilets de panxa. El primer objectiu va ser tornar a fer una mitja amb bones sensacions i crec que a Granollers va sortir força be. Proxim objectiu tornar a fer un 10 km a full. (suposo que bombers)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2020 22:11 #2998 per Jorfer (Associat/da)
DaniTub segur que ho faràs que estàs en bones mans.
I gràcies per la felicitació. Estic enllestint la crònica a veure si avui o demà la penjo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2020 19:56 #2999 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

En aquests dies que ens toca viure, ni passejar, ni Rambles, qui ho havia de dir d'ençà que el Dani va obrir el fil i que això ens podia arribar a passar :(

Aquests dies viag agafant les mides al nou circuit d'entrenament a casa, els ritmes no poden ser gaire vius però la ditància a fer a voluntat i tenir unes escales per pujar i baixar distreu una mica. :) I també fa treballar una mica més les cames :muscle: :muscle:



Ànims a tot@s i molta paciència ¡¡¡

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Mar 2020 12:37 #3000 per Jorfer (Associat/da)
Bon dia gasoses!!

Espero que tothom estigui bé i descompten dies per a tornar a la normalitat l'abans possible.
Segur que ens en sortirem.

Fins ara.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.