Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

24 Gen 2020 13:17 #2981 per Hansi (Associat/da)
Josep58, els alts i baixos en les recuperacions són difícils de portar. La part bona és que no has tornat enrere fins el punt d'inici. Prudència, paciència i força, company! :kissheart:

Jo milloro progressivament amb el pas de les setmanes, també amb molta prudència i molta paciència. Poquet en ritmes i també en quantitat de km, però sempre endavant. Aviat suposo que em farà il·lusió apuntar-me a alguna cursa, tot i que el nivell al qual estic no és per prendre-me-la com una competició, sinó com un contacte amb un món que m'agrada. Potser fins l'1 de març a Santa Coloma no en faré cap, o potser m'animo abans.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Gen 2020 20:18 #2982 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Hansi, ben cert que aquesta discontinuïtat, ara sembla que millores, ara no tant, hi ha cops que et deixa una mica decepcionat però amb els anys, ja sabem que això pot passar.

Facis o no alguna prova abans, enhorabona pel dorsal gratuït per a participar a la mitja marató de Santa Coloma de Gramenet, el sorteig ha estat just amb quin no hi ha faltat mai, així que enguany, no sé si ens veurem abans i aquest dia tampoc podrà ser, jo estaré a Caldes d'Estrac, que tinguis un bon retorn a les curses :muscle:

Durant aquests dies segueixo amb una tendència positiva, la recuperació no es total, encara hi ha cops que al baixar les escales de casa el genoll diu "hola" pero no crida gaire i això es bo, son ben bé com un termometre del mal quasi bé passat.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

29 Gen 2020 09:06 #2983 per RugbyMan (Associat/da)
Bon dia "cigalerus"

tot i que no em prodigo gaire per aquí ultimament (la preparació de Sevilla em té absorbit) os vaig llegint. I em quedo amb les bones noticies que ja sembla q l'infermeria l'anem buidant.

A veure si ben d'hora podem tornar a veure foto a cursa de l'onze de gala GPT que ja fa mooolt de temps que no se os veu tot plegats.

Abraçades companys.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

29 Gen 2020 13:29 - 29 Gen 2020 13:29 #2984 per Hansi (Associat/da)
Josep58, m'alegro que vagis amb tendència positiva, que es mantingui i aviat ens veurem en una cursa, encara que no pugui ser a Santa Coloma (m'ha fet molta il·lusió que m'hagi tocat el dorsal! :cheer: :cheer: :party: ).

Rugbytrauner, quina marcassa vas fer a Sitges, enhorabona! :party: :party: :hearteyes: :hearteyes: Per fi deixes de dissimular i t'has posat a córrer al teu nivell ;) . Quan decideixis anar pel sub2h30' en marató m'avises i ho intentem junts :P

Massa infermeria encara a can Gasosa :cry:

29 Gen 2020 14:27 #2985 per RugbyMan (Associat/da)

Hansi va escriure: . Quan decideixis anar pel sub2h30' en marató m'avises i ho intentem junts :P

Massa infermeria encara a can Gasosa :cry:

Ostres vens a Sevilla? no ho savia. Doncs ja tinc companyia pel 23-F...que el Jordi vol anara a 2:32h i ja m'havia convençut per fe-la a mitg gas amb ell. Ara q s'e q vens ja estic animat un altre vegada per fer-la al 70% :laughing: :laughing: :laughing:

08 febrer 2020 14:14 #2986 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Gasoses com esteu ¡¡¡ :wonder: :kissheart: :kissheart:

Per Stava vaig seguint les recuperacions del Dani i Guissona i els entrenaments de l'Oliveras i del Khryz, que forts que estan ( encara que segur que el Khryz no estarà content :laughing: ), del presi Meep que déu n'hi do els propers objectius que s'ha posat, que l'Ecopac entrena més del que feia temps enrere i un Danitub que no es queda enrere, bé important que no hi hagi lesions. El Rubens segur que està enfeïnat a l'Escola i allà hores d'activitat física , crec que en tenen.

És una llastima que aquest bon repàs es vegi aturat per la lesió del RugbyMan per una imprudència d'un voluntari que va fer que s'atures bruscament a la mitja de Granollers per no arrollar-lo i això li provoques una lesió als isquiotibials. Oscar recupera't tant aviat com puguis i si finalment no pots correr la marató de Sevilla, tens altres objectius que segur et motivaran novament. :kissheart:

Hansi espero que la teva evolució positiva continuï i a Santa Coloma puguis fer una molt bona mitja.

I acabant el repàs, ho comprovo cada setmana a les pistes, com està el Jorfer :muscle: :muscle: :muscle: a Sevilla si res ho espatlla la farà gran.

Havent incorporat quatre exercicis al gimnàs, altres d'estabilitat i sesen deixar quater més de core, dia que pasa puc avançar i anar-me apropant a la total recuperació, ara corrent practicament poca cosa "es queixa" al genoll, després caminant i sobretot baixant escales que el sento" una mica i per això de dir que no estic al 100% però estic prou animat i ja començo a pensar en poder posar-me un dorsal i correr alguna cursa. ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

08 febrer 2020 20:41 #2987 per Jorfer (Associat/da)
Gràcies Josep58. Són moltes setmanes picant pedra i espero que la marató sigui justa amb mi. Potser és el darrer cartutx per a intentar fer MMP en aquesta distància que ja són quasi 56 anys.

Jo també us segueixo per l'strava i veig que esteu entrenant dur i m'alegro. A Granollers vaig parlar amb Germatub, Alice i Ecopac i estan en bon estat de forma.

Cuideu-vos i ens veiem a l'avituallament correcat de la mitja de Bcn.

13 febrer 2020 09:54 - 13 febrer 2020 09:56 #2988 per Hansi (Associat/da)
Hola gasoses!

Estic preocupat pel RugbyMan :( des que em van dir que s'havia lesionat a Granollers. Com que no tinc el seu telèfon, si teniu notícies seves, ho agrairé. Tant de bo que els seus ànims estiguin alts, sigui com sigui l'estat de la lesió i de poder o no fer Sevilla. Una abraçada si em llegeixes, Òscar! :heart: :kissheart: :kissheart:

Josep58, em dona una alegria saber que estàs millorant del genoll, et felicito per posar tots els mitjans i esforçar-te a diari, bravo! :clap: :clap:

Jorfer, a tu també et felicito per la constància i per assolir aquest bon estat de forma, té moooolt mèrit! Tant de bo que a Sevilla gaudeixis molt! :kissheart: :kissheart:

13 febrer 2020 10:25 #2989 per RugbyMan (Associat/da)

Hansi va escriure: . Una abraçada si em llegeixes, Òscar! :heart: :kissheart: :kissheart:

Perdona Hansi, no sé llegir :cry:

13 febrer 2020 12:18 #2990 per Jorfer (Associat/da)

Hansi va escriure:
Jorfer, a tu també et felicito per la constància i per assolir aquest bon estat de forma, té moooolt mèrit! Tant de bo que a Sevilla gaudeixis molt! :kissheart: :kissheart:

Moltes gràcies amic.
A veure si el 1 de març et puc explicar l'experiència sevillana amb una bona marca.