- Missatges: 17269
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Hola,
Ja que queda poc per aquest mil social en el que podrem fer un nou acte d'homenatge al nostre estimat Zenon :love:
Vagi per endavant el meu reconeixement a tots els organitzadors de l'event. :yes:
De cop m'ha vingut al cap que em sembla que quan en vaig inscriure no va trobar o posar cap temps de referencia, no recordo si hi havia lloc, m'ho vaig deixar, bé ara es igual.
He llegit alguns posts que es parla sobre temps de referència però poc més al respecte.
Hi ha grup fets ?
Hola veí!!
Qui ha volgut ens ha suggerit corre amb tal i qual o una estimació del temps que faran.
Intentant respectar això al màxim i creuant els resultats de les darreres curses que apareixen a xipgroc amb la darrera edició dels 1000 socials, hem intentat (de fet encara estem realitzant els darrers canvis) fer 10 series el més coherents possibles. En el teu cas en concret, hem agafat com a temps de referencia la MMP que vas fer fa poc de 5K :wink2:
Tot i així, sabem que no seran del gust de tothom malauradament però ens hi estem esforçant al màxim :yes: :yes:
A veure que tal surten aquestes previsions :smile:Bona nit,
A mi em toca dema fer tres voltes i mitja i una recta. Tornaré a trepitjar el tartà des de l'ultima vegada que van ser les 24h de desembre passat.
Pel que tinc deduït al meu estat de forma en el tema dels 1000x400x100m, els meus pronòstics probables són aquests per la combinada. Això la teoria, però ja entraré a la valorar la pràctica.
Pronòstics
1000m: 4'47"
400m: 2'20"
100m: 19"
Jo aquesta setmana he dedicat al nostre Zenon 28,5k en dues tirades. Una de 13,5k el dia de la seva mort i una de 15k dimecres.
Ens veiem demà
Sento avisar tan tard però finalment no vindré demà :arf:
Per diferents motius la setmana se m'ha anat complicant i a més amb la possibilitat de treballar demà, ja em vaig anar fent a la idea de no correr i he avançat el descans, porto tota la setmana sense fer res i continuaré sense correr uns dies més. A veure què ens depara la temporada que ve![]()
Que us ho passeu molt bé i disfruteu moltíssim!
Ha estat un gran matí a la Marbella. Tasca excel·lent dels organitzadors, tot perfecte i a més un gran assortit de pastes i begudes per recuperar forces. Tot molt bo.
![]()
Felicito també al JRDI69 que ha guanyat la nostra serie amb solvència. Jo molt content de fer segon en una serie on hi havia molt bons corredors, i millorant la meva marca.
Com m'ho he passat bé, demà aniré a la Campana, per continuar gaudint una miqueta més.
Pronòstics
Pronòstics
1000m: 4'45"
400m: 1'40"
Julio que ganar una serie (hace 25 años que no lo consigo) y todo el mundo animándote por tu nombre, speaker incluído... no tiene precio. Probablemente en la primera serie me habría desmotivado por llevarme yo la "cuchara de madera", que de hecho no era ninguna deshonra en la serie de superestrellasDennis no estoy de acuerdo contigo,aquí no se trata del primero o el último sino de hacer el mejor tiempo posible. Corriendo solo has podido hacer eso,en nuestra serie te aseguro que hubieras mejorado al menos un par de segundos. Además te da la experiencia de volver a tener que buscarte la vida en el tartán. A mí en Madrid siempre me ponen en la serie más rápida con chavales de 14-15 años que corren un huevo. El año pasado llegue el 15/18 (2'57)pudiendo pasar a uno de 12 y otro de 13 años. En la serie siguiente solo uno bajo de 3'. No lo cambio.
Si hoy hubiera tenido el día te aseguro que el hecho de tener a pocos metros a wallaby,chute,Rafa y Adalpu te da un plus que no tienes corriendo solo. Es más estoy seguro que a Adalpu le he venido de perlas,yo lo oía detrás con una respiración quejosa y luego se ha cascado un raka en la recta impresionante.
Así que de este año no pasa,el próximo año te vienes a jugar con nosotros. :he: