Gracies
organitzadors, voluntaris, fotògrafs, companys,...
Primera edició a la que participava :^^: creia que seria "fàcil" ja que només acabaríem fent 1500m, la combinada (1000+400+100), però es realment dur i no se durant quant de temps podré fer-ho :beurk: espero que la crisi dels 35 em doni forces, perquè ara mateix no em veig amb forces de repetir, he deixat la pell i els isquiotibials no ho volen repetir
Els meus pronòstics tot i que em notava fort i vaig intentar entrenar velocitat eren totalment a cegues:
De moment us avanço que, ara mateix, a la combinada buscaré
està per sota de:
1000 - 3:40 (ritme mitjà de 3:40)
400 - 1:20 (ritme mitjà de 3:20)
100 - :18 (ritme mitjà de 3:00)
"Porque yo lo valgo" :intello:
Durant la jornada amb en
danili com a consultor de marca ja m'aniria pronosticant millors resultats, sobretot després del 1000 :yipi: :yipi: i finalment els números van ser:
1000 - 3:19,5 (ritme mitjà de 3:20)
400 - 1:07,23 (ritme mitjà de 2:49)
100 - 14,43 (ritme mitjà de 2:25)
:surprised: :surprised: :surprised: :surprised:
El matí començava amb les converses i salutacions a companys coneguts i d'altres de nous :^^:
Ja es parlaven dels grups de les series i començava el nerviosisme

finalment veuríem els llistats i ens tocarà a la quarta sèrie amb grans noms (que no nombraré per no ofendre a la resta o als que em deixi) que se que son més ràpids que jo en un 10000 i en un 5000, però tinc fe que en explosivitat i sobretot amb l'extra de la joventut els podré guanyar
Demano consell en
DEL@ per saber com còrrer un 1000 i el que m'explica em sembla del tot coherent així que farem cas en la mesura del que podem :^^:
Després de l'escalfament i de veure les primeres sèries d'uns cracks :surprised: ja ens toca a nosaltres :beurk:
A la sortida com en totes les curses comencen les excuses i els mals :rofl: :rofl: i allà veig que la primera estratègia que tenia pensada no serà vàlida (seguir el que jo creia el més ràpids de tots; en
danili) i canviem per fer
Dennis style, però amb els consells d'en
DEL@ ja que encara em queda per poder fer-ho tot en solitari

(primers 200m fort per no perdre posició, primera volta continuem fort per a la segona volta agafar aire durant la meitat i tenir aquell punt extra per la segona meitat i sobretot pel final) :mdr:
Sortida com si no hi hagués demà

i el grup no veu les meves intencions :happy: aquest ja pararà i el recollirem cadàver :mdr:
Passem per l'inici de la primera volta amb forces i a ritme de sub3

, els estaré enfonsant o m'enfonsaré jo abans :beurk: (sort que no veiem enredera, les fotos acollonen més que a la pista) aguantem un ritme alt durant la primera volta, però ja acabant comencem a afluixar per guardar el punt extra :intello: estaré afluixant massa els he enfonsat de veritat

sembla que no ve ningú o realment no volen passar :eyes: primer avançament abans de la primera corba
Dani75 i aquest qui es, no el conec serà més ràpid no t'enceguis que potser no es la teva lluita tu fins que no vegis en
jordi mas tranquil, però tampoc deixis que s'escapi perquè sí
Segona corba i segon avançament
jordi mas ara si que si, aquest marcatge a l'home que te molt de perill si t'agafa distancia i te un bon final, comença la lluita de veritat

Arribem a la tercera corba en les mateixes posicions i només queda última corba i recta final, casi no hi ha marge, però tots estem accelerant :beurk:
Última corba i ja no queda res hem de deixar-ho tot, en
jordi mas fa un canvi igual al meu, no pot ser un altre cop "humiliat"

sense saber d'on, però surt un canvi de ritme que no creia poder treure

i arribem a meta exultant per un 1000 que m'ha sortit tal i com l'havia pensat en els millors somnis he guanyat la meva sèrie :yipi: :yipi: però el millor sens dubte es haver guanyat en
jordi mas 
:love:
Conclusions:

els piques ens fan ser millors del que podriem en solitari i una bona tàctica de carrera sempre es important ja sigui un 1000 on sembla que no hi ha més tàctica que donar-ho tot i punt :mdr:
Fet caldo, però amb forces per continuar provant quins son els meus temps i ara tinc un nou conegut de pique
Dani75 ja que en
jordi mas no participarà a la combinada per por a trencaments
El 400 el meu objectiu es estar a prop d'en
ManoloM (ja m'aplica psicologia abans de començar, te por :winktongue:) però tot i fer poc que ha tornat encara em queda molt lluny (juga a un altra lliga) i a la recta final ja veig que no hi ha opció. On si que veig que hi ha opció es en tornar a guanyar en
Dani75 :^^: que ve pel carrer 2 i he d'aguantar un bon canvi per no donar-li la satisfacció de l'atxassu final

:happy:
En el 100 ja una mala sortida i que les cames no volien més guerra ha fet que en
Dani75 hagi estat l'objectiu que no he pogut atrapar, ho he intentat però ja hem tenia ganes i es que es fan amics ràpid

:rofl: :rofl:
Rebentat, però amb un gran somriure
Zenón style acaba la jornada
En quant a la classificació de la Combinada he començat en la posició 10 i he acabat a la 11 amb l'espineta per l'any que ve amb en
Dani75 :^^: volem revenja i estic convençut que tu també

:love:
Acabem la festa amb relleus de 4x400, alguns dels quals han participat a la combinada :surprised: jo ja dutxat contemplo l'espectacle;
pinelli31 humiliat per un home amb xancles :rofl: :rofl: :winktongue:
Finalitzem amb sorteig per casi tothom dels que quedàvem on guanyo un pot d'ossitos de goma :yipi: :yipi:
Torno a recalcar que l'organització i la festa ha estat de 10

, les esperes i dubtes pels llistats han estat mínims i molt encertats, però avis a debutants en combinada; la complexitat de la proba dificulta que els participants sortim en condicions òptimes d'escalfament i hi ha perill per l'explosivitat de les mateixes aneu amb cura i no us feu mal :arf:
Salut!
Jordi