Gracies per tan ràpides classificacions
La meva crònica i posada en antecedents
L'any passat vaig debutar amb la modalitat de combinada i la motivació extra dels "atxasus" a companys molt més ràpids en 5 Km, 10 Km,... vamos en distàncies llargues; va donar unes alegries importants i piques per anys i curses posteriors
Doncs bé ens plantem amb entrenament gens específic, l'any passat vaig fer alguna cosa diria que un parell de setmanes abans, però aquest any res ja que a la nit tenim el nostre objectiu (trail nocturn "Endimoniada de BDN") i la motivació està pel terra sabent que el "principal rival"
o té guanyat; en milla em treu 29s (5:46 Moncada VS 6:15 Sagrada Familia) i en la resta de distancies no ho vull ni mirar
L'any passat gràcies a la tàctica sorpresa i al pique final vaig guanyar, però això aquest any dubto que sigui així
Començo a preguntar estratègies i objectius de companys de la serie i no ho veig gens clar així que finalment opto per la tàctica de l'any passat sabent que amb sort no caurà tan el ritme com jo crec i no quedaré molt malament
Sortida explosiva i ja vaig primer amb marge respecte els de darrera
i el tema es com aguantaré?, tindré pique amb algú altre?, es repetirà el de l'any passat?,...
Doncs si l'any passat no vaig agafar parcials i el temps final va ser de 3:19,50 aquest any si tinc parcials que em permetran créixer en posteriors edicions (
s'accepten consells que l'any que ve tornem ); el primer 200 el marco en 35,8
(ritme sub3)
El 400 l'agafo amb "calma" per tenir aquella chispa final pels "atxasus" i el marco en 1:24,9 (ritme sub3:25) i "l'etern rival" em passa abans d'arribar als 500
(era més que esperat) poc després va un altre de Fondistes Despí que ja m'he quedat amb ell per l'any que ve, però continuo aguantant "sense forçar"
Ara la que jo em faig la meva rival es una dona que porta llebre i tot; ja me la van "jugar" a Canovelles
, però avui espero posar-ho més difícil
Sorprenentment no noto que s'apropi i entenc que estic guardant bé les distancies, això ja s'acaba i només m'han passat dos; no estem tan malament
Arribant als 900 "atxasus"
intento reaccionar, però no l'he vist venir i va molt fort (també m'he quedat amb ell per l'any que ve
) o intento, però es impossible estic apunt de deixar-me anar "no hi ha motivació", però aguanto simplement 100m cal defensant posició i escurçant distancia/segons amb els primers
marcant el 400 final en 1:22,2 (ritme sub3:15); el que dona un temps total de
3:22,66 que no està gens malament
Gaudint com un boig i esperant tornar l'any que ve, si pot ser amb combinada, on tocarà el desempat definitiu en el 1000
Salut!
Jordi
PD: El temps del "rival" 3:17,78
EDITO: Resum pels entesos de la meva sèrie
(pulso medio/pulso màximo)
1000 en 3:22,66 (182/192) con parciales de:
200 en 35,8 (173/184)
400 en 1:24,9 (187/189)
400 en 1:22,2 (188/192)