L'entrevista: FerRun

L'entrevista: FerRun

30 Mai 2015 19:57 #1 per Zenon (Visitant)
Os presento la entrevista de FerRun, correcat del Eskamot.
Os animo a que la leáis ya que nos explica cosas muy interesantes. :glasses:

Gracias FerRun por hacernos partícipes de tus vivencias  :love:

El profe colgará la entrevista  :yes:

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2015 20:07 - 04 Jul 2017 17:31 #2 per profe (Associat/da)
Hola a tots !!!!

Aquí us deixem la entrevista a FerRun !!!


JTPC

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2015 09:40 #3 per danili (Associat/da)
Un dels històrics que molts dels nous no coneixereu!

Generosa entrevista, com les que m'agraden!

No sabia que havies debutat en marató tan aviat. Jo et recordo per aquells 2h54' que vas fer amb 45 anys. Ara que jo en tinc 46 me n'adono del que representa.

A seguir gaudint!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2015 11:22 #4 per cachirulo (Associat/da)
Mi Obi Wan Kenobi deportivo. Contacte con el en 2003 porque preparaba la Maraton de Barcelona en su regreso a los 40 años y para mi era mi debut. Muchos entrenos juntos y juntos fuimos los dos en su regreso y mi debut para hacer 2h57'27. Aun tengo la foto de los dos entrando en meta. 8)
Después de aquello cientos de entrenos y buenos momentos juntos.  :great:
Pero en los últimos tiempos una gran fuerza se apropió de el y lo transformo en Darth Vader y se pasó al lado oscuro :whip::a la montaña y las ultras.  :grrrrrr:
La fuerza le abandono y ahora me lo devuelve cojito. :'(
Espero tu regreso para al menos compartir domingos por el Ripoll y después birras y bravas. :love:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2015 11:25 #5 per mario.cat (Associat/da)
Encara que som de pobles molt a prop (soc de Ripollet) i que compartim lloc d'entrenament (vaig a sovint fins a Castellar pel camí del riu), no ens coneixem personalment.  :neutral: :neutral: :neutral:
Molt bona entrevista i l'explicació del tema de la 3a m'ha fet possar el pels de punta. Fantastic i molt emocionant.  :yes: :yes: 8) 8) 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2015 12:28 #6 per Jorfer (Associat/da)
FerRun un altre històric de la casa poc conegut per a la gent nova.
Un atleta metòdic i gran persona.
M'has emocionat rememorant els fets de la 3a.

Una llàstima que el genoll no et deixi córrer.
Molt bones les anècdotes.  :great: :great:

Cuida't i a veure si tornem a coincidir encara que sigui a una cursa curta.

Una abraçada Fer-run

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2015 12:43 #7 per piri (Associat/da)

Ferran, jo també m'he emocionat amb les teves experiències plenes d'èxits i superacions personals. Moltes felicitats!

Que sapiguis que t'estaré sempre agraït per haver-me ajudat en l'entrenament per Collserola. Vas demostrar la teva qualitat humana  :love:

Molts ànims que segur que amb la teva perseverança aconseguiràs les teves pretensions  8)

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2015 18:39 #8 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Ferran

Fa molts anys que ens coneixem em fets algunes curses junts entrenaments de muntnya i d'asfalt em estat en el mateix club CNS però lo curiós del cas va ser un dia a la porta del CNS quant em va saludar la Tensi i tu li vas di que el coneixes ?? i ella et va dir clar si és el pare del meus ex alumnes el Miquel i Ruben jo coneixia a la teva dona desde feia molts anys i a tu també sense s'apiguer-lo tinc molt bons records amb vosaltres  en el grup de l'Eskamot Vallesà ara dessitjo que et recuperis molt bé de les teves molèties que fa molt de tempsque no et deixant fer lo que més t'agrada córrer tinc la sort que som veins i de tant ens veiem  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Mai 2015 20:33 #9 per bernaus (Associat/da)
Enhorabona per l´entrevista Ferràn.

Un dels Correcats histórics i entranyables.

Una abraçada.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2015 09:46 #10 per ManoloM (Associat/da)
FerRun Ferran otro histórico correcat. Recuerdo la preparación con Abel Antón eras de los supercracks que bajaba de las 3h sin problemas.
Nos conocemos hace tiempo y me ha emocionado mucho recordar todo lo que pasaste con nuestra querdísima amiga 3a  :love:.

Un Crack como corredor , pero mejor como persona  8) 8) 8)


:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2015 10:46 #11 per Sarcel (Associat/da)
FerRun, sempre un referent  : 8):  :love:

I com sempre, amunt!  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2015 13:21 #12 per Joan3 (Associat/da)
Espectacular, Ferran.

Esportista de pedra picada. Un mestre.

Entrevista plena de temes interessants i també emotius. Un dels grans d'aquesta casa, sense dubte. Gràcies!  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2015 18:36 #13 per FerRun (Associat/da)
Ufff, ja gairebé ni m'enrecordo de com s'escriu en el fil. Fa tant que no entro!!! Estic perdent el costum de llegir i escriure des de que estic mig aturat de córrer (però continuo entrenant en altres mitjans...eh?...i també algun entreno corrent cau ultimament!!  :yipi:

Només volia agrair, en primer lloc, al Zenon i al Profe per enrecordar-se de mi en aquesta secció que ja comença a ser veterana. Moltes gràcies, companys!!

I en segon lloc, un agraïment de tot cor, a tots vosaltres pels vostres comentaris (excessius!!!)...jejeje.

- Danili, molters gràcies, tu també ets un històric-referent a corredors!! Doncs si, encara no tenia els 18 i ja feia maratons!!!
- Cachirulo, que grande, doc!! Y que grandes momentos hemos pasado juntos!! Tu ya eres de mi familia. En casa eres el tio Julio... :love: Pronto volveré al rio los domingos (algunos) para compartir kmsy birras!!
- Mario, no ens coneixem però segur que tard o d'hora coincidirem! Una abraçada!
- Jorfer, gran entre els grans!! Segur que coincidirem, el tema és si tu voldràs fer una curta!! Jo ja estic ready to run (only 5 km)!!
- Piri, che, les voltes que dona el món!! D'aquell trau al cap a Collserola fins a l'Escola El Vapor de Terrassa ambs els nanos sords. Segur que un fantàstic mestre d'EF!! Fins la propera.
- Miguel SBD, grande! I saps que encara me'n recordo d'aquell dia?? Quants anys farà d'això?? Buffff. Una abraçada i fins un dia d'aquest al Club.
- Bernaus, una abraçada company!! Tu si que ets entranyable!!
- ManoloM, saben aquel que dise....!! jajajaja. El tio más salao del pelotón y con un corasón que no le cabe en el peshooo!! Un abrazo!
- Sarcel, éternel sourire femme!! Espero que ens poguem retrobar aviat en alguna cursa per les muntanyes de Déu!!-
- Joan3, un dels més grans correcats, com a persona i com a atleta!! En alguna època van lluitar colze a colze (marató 2008) però després m'has passat per la dreta i per l'esquerra. Pura enveja!! Segueix així!!

Apa, una abraçada, de nou i fins aviat (Vaig a La Campana!!!.....D'escombra.... pa'eso hemus quedau!!)  :'(

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jun 2015 19:37 #14 per XAVI-NAD (Associat/da)
FerRun felicitats per l´entrevista! Llegir les vivències d´un "vell rocker" del córrer sempre és un plaer company.
Correcat skamotero del Vallès de pro i amb molts Km a les cames. Referent pastanaga.
Compartim moltes coses, encara que jo sigui cinc anys més jovenet.
El mateix inici en ruta i passar a muntanya no déu ser per casualitat. Val molt la pena...jo també vaig passar al "costat fosc" i el simultanejo molt feliç de la vida... :wink2:
La Trailwalker també ens va marcar als dos i comparteixo plenament les teves paraules que els reptes en equip són únics en el nostre esport. Ho recomano a provar a tothom.
Una abraçada company, espero veure´t aviat i si el teu genoll no acompanya, o el meu isquiotibial,..  ja trobarem la manera fent una ST i recordant velles batalles  :wink2: 8)

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2015 16:27 #15 per RugbyMan (Associat/da)
doncs jo soc un d'aquest 2babys" al cual l'hi sonava el teu nic peró no he tingut el plaer de saludar-te'n . i veient als temsp en els que et mous em sembla que enacara pasaran molts mes per fer-ho  :love: :love:

Un plaer coneixe't una mica mes i ha sigut una gran plaer aprendre tantes coses de tu com a persona i de l'asociació. A veure si ens trobem alguna cursa de muntanya, encara que sigui abans de la sortida i et puc saludar. Un plaer i molt emotiva l'entrevista.

Mersi FerRan (em permeto el luxe de castellanitzar la paraula anglesa com comentas a la teva entrevista  :666: :666:)

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2015 20:33 #16 per RunnerSantBoi (Visitant)
felicidades crack, sigue asi y con Tensi disfrutad el momento, eso es lo importante, trail run a tope :great:

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2015 22:41 #17 per Sergi42195 (Associat/da)
Ho sento però per els companys alts, els admiro i segueixo. Un d’ells ets tu Ferran. Penso que no és el millor cos per córrer, malgrat té altres avantatges.

Com anècdota que tu possiblement no recordaràs, i com sempre vull aprendre coses de la resta de companys, és perquè sempre duies la mateixa marca de sabatilles de marca japonesa  fins que un dia t’ho vaig preguntar.  :wink2:

L’altre que em ve al cap i potser tampoc recordes, és a la marató 2010 de NY, que vaig poder compartir uns quilòmetres amb tu. Evidentment vas anar cap endavant .  :yes:

Ah !! i finalment per ajudar a un treball a la teva filla, que havia de fer un test o enquesta.  :he:

Sí sabia que estaves a la muntanya però no que duies tant temps aturat. No t’ho mereixes.  :grrrrrr:

Una abraçada,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jun 2015 08:14 #18 per FerRun (Associat/da)
Xavi.Nad, moltes gràcies per les teves paraules. Encara recordo quan et vaig conèixer a la mitja de Terrassa de fa mooolts anys (no recordo l'any, potser 2004) i ens va presentar el Cachirulo. Des d'aquell dia ha estat un dels correcats que més admiro i raó per la qual em sento orgullós de forma part del teu cercle de amics-coneguts. En els darrers anys les. Ostres trajectòries, com bé dius, ha estat mo,t similar. Desitjo que la teva sigui molt més llarga que la meva. Una abraçada.

RugbyMan, moltes gràcies. El teu nick em sona molt, no sé si del foro o de coincicir en alguna cursa. A la propera et saludaré. La Campana?

RunnersSantBoi, moltes gràcies i trail run a tope!! En alguna coincidirem, segur!


Sergi42195, un altre dels històrics i també gran persona. Em preguntes si recordo quan vam coincidir en cursa a la Marató de NY.? Em preguntes això? Jajaja. I tant.... Zona induatrial de Queens!, una mica abans de passar la mitja marató. I mira si tinc present aquell moment que el podràs trobar a la meva mega (per llarga) crònica de la cursa...

http://fgalcera.blogspot.com.es/search/label/New%20York%20City%20Marathon%202010

Espero que la tornis a llegir!! Va ser un dia molt gran per a tots nosaltres i tornar-la a recordar potser et vindrà de gust!!

Per cert, per la meva part recordo també molt nittidament la marató de BCN del 2008, la marató de l'Abel Anton, la teva presència al llarg de la cursa amb un esqueiot donant-nos molts ànims a tots els corredors!! Molt gran!! Una abraçada!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jun 2015 11:24 #19 per Alfons 99 (Visitant)
No crec tenir el gust de conèixe't però l'entrevista m'ha fet pensar molt i en moltes coses. Quina empenta!

Moltes gràcies.

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jun 2015 11:48 #20 per vtorres (Associat/da)
Fantastica entrevista mister,

Desde que conozco a l'Skamot he podido vivir momentos inolvidables, y en bastantes de ellos Tensi y tu Ferrun estabais presentes....

Espero que pronto, en esas mañanas de domingo, podamos compartir un buen rato por el río...

Un abrazo


Please Entra or Crear compte to join the conversation.