L'entrevista a Tonivet

L'entrevista a Tonivet

14 febrer 2016 19:16 #1 per Zenon (Visitant)
Os presento una nueva entrevista.

Esta es a Tonivet un correcat dispuesto a ayudar a cualquier corredor a conseguir su objetivo. Aún recuerdo como me ayudó a mi a ganarla, era en la mitja de Mataró, la última doble que me faltaba a mi, yo iba dos puntos por delante del que era segundo, ese corredor también corría la mitja, era cuestión de controlarlo, Tonivet me dice pégate a mi y él fue toda la mitja controlándolo y pasándome información, recuerdo a Toni corriendo de espaldas para tener referencia. Gracias Toni.

Os invito a todos a leer esta bonita entrevista que nos colgará Profe y a que hagáis el comentario que queráis.

Gracias Tonivet por mostrarnos algo más de ti.

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 21:16 #2 per RugbyMan (Associat/da)
ja l'esperem ansiosos...mersi Zenon per la feinada. :great:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2016 23:22 - 28 Jun 2017 19:18 #3 per profe (Associat/da)
Hola a tots !!!!

Aquí us deixem l'entrevista a tonivet!!!

JTPC

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 11:49 #4 per cachirulo (Associat/da)
Tonivet uno de nuestros kanyeros por mérito propio.
Me encanta la gente que ha hecho atletismo en su juventud y ya que yo no servia entonces para eso(no me seleccionaron en el colegio) me gustaría saber tus marcas en la distancia que hicieras o algún entreno. Ya sabes que me encanta la pista.
Ya veras como disfrutas en NY,ya hablaremos en la cena del tema Brooklyn.
Por lo demás no puede ser un mal tipo alguien que ama a los animales.  :love:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 12:53 #5 per piri (Associat/da)


Por lo demás no puede ser un mal tipo alguien que ama a los animales.  :love:


Totalment d'acord  :wink2:


Toni, un plaer haver-te conegut una mica més  :yes:

Gaudeix moltíssim quan siguis a Nova York  :great:

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 14:00 #6 per curat (Associat/da)
Ja fa molts anys que ens coneixem i que ens hem donat kanya de la bona junts  :yes: Ara ja una mica més granadets però amb les mateixes ganes de donar guerra  :wink2:
Com tú bé em vas dir, encara que faci molt temps que no ens veiem quan tornem a coincidir sembla que ens haguéssim vist el dia anterior  ;)
Bona entrevista i a disfrutar de Nova York... però abans Vies Verdes  8)

Salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 14:58 - 15 febrer 2016 15:44 #7 per danili (Associat/da)
Segueix gaudint dels quilòmetres i que vagin patint els M50, M55, M60...

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 15:28 #8 per Dennis Teuling (Associat/da)
Bona entrevista vell rockero!!

Molta sort a Girona aquest diumenge, i si pot ser, sense pluja, i amb el vent de cua (com l'any passat).

Ens veiem!!
Dennis.

P.D. cachirulo, jo vaig fer pista i cross quan tenia 16-18 anys, però no es pot copiar aquests entrenaments amb 50 anys.
Si vols et passo els meus entrenos, però no és lo mateix tenir 17 anys o 49...

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 15:29 #9 per RugbyMan (Associat/da)
A aquest pajaro el conec jo, peró només una mica. Bon company de curses i millor persona (igual es que com soc una mica animalot igual es deformació profesional)  :666: :666:

Toni molta sort a Vies Verdes i que et surti la marató somniada a NY que ja tocava  :great:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 15:37 #10 per cachirulo (Associat/da)
Dennis solo quiero saber en los tiempos en que os moviais por curiosidad,no por copiar nada. Es que siempre me ha asaltado la duda de cuanto podria haber hecho a esa edad.
:he:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 15:52 #11 per Josep80 (Associat/da)
Toni,

pel que comentes, amb els recursos que tens dins la famiìlia a nivell de fisios, entrenadores, etc, tens molts anys per endavant per anant-li fotent canya.  :great:
Desitjo que el primer diumenge de Novembre d'enguany sigui per a tu tant meravellòs com ho va ser per a mi fa 10 edicions, quan vaig corre a NY per primera vegada, i vegis completat aquest somni.
I per suposat, molts anys sobre l'asfalt, company  :great:

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 16:38 - 15 febrer 2016 18:58 #12 per profe (Associat/da)

Dennis solo quiero saber en los tiempos en que os moviais por curiosidad,no por copiar nada. Es que siempre me ha asaltado la duda de cuanto podria haber hecho a esa edad.
:he:


Mientras esperamos que te conteste, permíteme que te comente que los entrenos que hacíamos los que competíamos en pista no tienen nada que ver con lo que hacemos ahora, decenios más tarde.
Nos pegábamos unas palizas tremendas haciendo series, pesas, multisaltos (ahora le llaman técnica de carrera).
Los años no perdonan, y los ritmos que llevamos ahora no tienen nada que ver con lo que hacíamos con menos años y mucho más entreno.

Hace 10 días, entrenando con Domingo Catalán, lo comentábamos: antes íbamos por debajo de 4 el km como si nada, y ahora... si bajamos de 6, nos parece que vamos a tope.

Ya no somos los mismos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 17:58 #13 per tonivet (Associat/da)

Tonivet uno de nuestros kanyeros por mérito propio.
Me encanta la gente que ha hecho atletismo en su juventud y ya que yo no servia entonces para eso(no me seleccionaron en el colegio) me gustaría saber tus marcas en la distancia que hicieras o algún entreno. Ya sabes que me encanta la pista.
Ya veras como disfrutas en NY,ya hablaremos en la cena del tema Brooklyn.
Por lo demás no puede ser un mal tipo alguien que ama a los animales.  :love:

Gracias por los piropos cachirulo ya le preguntare a los animales que opinan de mi  :beurk:

Tu no se, pero yo fijo que no servia para el atletismo, pero me gustaba e hice un buen grupo de amigos que aun conservo que es lo mas importante. Para que te hagas una idea, no era capaz de bajar de 13 segundos en los 100m en competicion oficial y con clavos, asi que despues de un año y medio que si 100m, que si 200m que si longitud que si triple salto, el entrenador nos "exilio" a toda mi grupeta al mediofondo; para que no lo desprestigiaramos con nuestras marcas  :he:
En mediofondo tenia 56.5 en 400m, 2'12" en 800 y 4'42" en 1500m, seguía siendo malo pero al menos ya no quedaba el ultimo, son marcas que tu mas o menos podrias estar haciendo ahora si no fuera por la arritmia.
Un entreno que era duro de narices y te ponia fino, fino eran 5 series de 400m al 95-97% con clavos y en pista recuperando 4-5' parado. Yo las conseguia hacer a 1'03"-1'05" y acababa siempre con una pajara que pa que.

Lo del apartamento no se si sabes que ya lo tengo cogido; eso si en Brooklyn  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 18:01 #14 per tonivet (Associat/da)


Tonivet un correcat dispuesto a ayudar a cualquier corredor a conseguir su objetivo. Aún recuerdo como me ayudó a mi a ganarla, era en la mitja de Mataró, la última doble que me faltaba a mi, yo iba dos puntos por delante del que era segundo, ese corredor también corría la mitja, era cuestión de controlarlo, Tonivet me dice pégate a mi y él fue toda la mitja controlándolo y pasándome información, recuerdo a Toni corriendo de espaldas para tener referencia. Gracias Toni.


Gracias Zenon, luego Manolom se me copio del estilo  :intello:. Ya sabes que lo hice porque me comentaste tu situacion en el rodaje previo y la casualidad hizo que tu y tu contrincante me adelantarais faltando 5-6 km, y por supuesto lo hice con mucho gusto  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 18:02 #15 per tonivet (Associat/da)


Por lo demás no puede ser un mal tipo alguien que ama a los animales.  :love:


Totalment d'acord  :wink2:


Toni, un plaer haver-te conegut una mica més  :yes:

Gaudeix moltíssim quan siguis a Nova York  :great:

Gracies piri el mateix dic de tu, a veure si no coincidim nomes a les 24hores!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 18:03 #16 per Jorfer (Associat/da)
Gran persona pacífica i positiva sempre analitzant les coses de la millor forma possible
Encara recordo la marató compartida a Vitòria on van arribar pràcticament junts

Molta sort a les VV aquest diumenge i a gaudir molt de NYC 16 :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 18:09 #17 per tonivet (Associat/da)

Ja fa molts anys que ens coneixem i que ens hem donat kanya de la bona junts  :yes: Ara ja una mica més granadets però amb les mateixes ganes de donar guerra  :wink2:
Com tú bé em vas dir, encara que faci molt temps que no ens veiem quan tornem a coincidir sembla que ens haguéssim vist el dia anterior  ;)
Bona entrevista i a disfrutar de Nova York... però abans Vies Verdes  8)

Salut!

Gracies curat intenarem donar guerra a Vies Verdes  :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 18:12 #18 per tonivet (Associat/da)

Segueix gaudint dels quilòmetres i que vagin patint els M50, M55, M60...

Si fins que vinguis tu!  :mdr:. Be, la veritat es que estic tenint molta sort amb les lesions i soc regular: el temps dira  :neutral:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 18:14 #19 per tonivet (Associat/da)

Bona entrevista vell rockero!!

Molta sort a Girona aquest diumenge, i si pot ser, sense pluja, i amb el vent de cua (com l'any passat).

Ens veiem!!
Dennis.

P.D. cachirulo, jo vaig fer pista i cross quan tenia 16-18 anys, però no es pot copiar aquests entrenaments amb 50 anys.
Si vols et passo els meus entrenos, però no és lo mateix tenir 17 anys o 49...

Gràcies Dennis, tu hauries sigut un d'aquells que em doblava a la pista...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 18:18 #20 per tonivet (Associat/da)

A aquest pajaro el conec jo, peró només una mica. Bon company de curses i millor persona (igual es que com soc una mica animalot igual es deformació profesional)  :666: :666:

Toni molta sort a Vies Verdes i que et surti la marató somniada a NY que ja tocava  :great:

Gràcies Rugbyman , el sentiment es mutu, estaria be que em fessis tu a mi de llebre, sobretot els dies de vent perque amb aquest cos d'armari no tindria cap problema :winktongue:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.