- Missatges: 21
Us poso el video que la Marta ens va enviar del Popov, poseu-vos el pitet si us plau abans de res...
http://www.youtube.com/watch?v=UymstE9v750&feature=player_embedded#at=53
Ay aquestes festes que tanquen piscines..
Ok lo de les gomes Tri-gat, aniré si puc avui mateix a comprar-les, però és el que dic, notocom es va cansant el braç, sobretot l'esquerre, i començo a no tirar fins la cuixa, cosa que provoca que baixi el meu escàs rendiment :wink2:
A veure demà com va l'entrenament...que avui és el dia de descans!!! :yipi:
Be, la setmana vient començo a nedar de veritat...començo a donar la llauna amb les preguntetes
- Punto Muerto? ? ?
http://www.youtube.com/watch?v=-4DYCZAhYVE
- 50 C largo? Es crol....Largo? Que es això?
Alargando la brazada, intentando hacer menos brazadas de las habituales.
- R es Ritme. RF es Ritme Fort? Diferencia entre RF i F?
Ritme trote alegre 70 % - RF fins 80% F de 80 - 90 % es complicat peró més o menys es pot fer.
- 8x50 crol (25 Tec/ 25 prog) d/10” interpreto que son 25 nedant “be”, 25 "apretant" més i després descans de 10” i sant tornem-hi 8 vegades més, no? Correcte.
pC sin tabla?
Et donará molta força al abdominals superiors i flotabilitat a les cames.... potser ajuda a les teves rampes.... no ho se.
pm C?
25 sprint CWP? Com collons es fa això d’anar a tope amb el cap fora de l’aigua?
basic per nedar orientat... i cansa... i força...
Ale, ja he demanat setmanes 10 i 11 que per mi seran 30, 29 i 28 :he:
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Comença a millorar...
A veure si la setmana vinent puc nedar... que ja noto les mans als peus.
Gracias Eulalia... Verte ha sido un "chute" de energia!!!
Y sobre todo...GRACIAS a EVA que ha recogido una piltrafilla de correcuack en el KM 40 y me ha arrastrado como ha podido hasta meta!!!
Y mencion especial a MITO y a JAIME .MITO por acompañarme los ultimos 8 Kms..y decirme que esta orgulloso de su mama!!!! ( Gran momento bambi!!!) Y a Jaime por ser mi suporter mas fiel...no se como se lo hace con la bici, pero ha aparecido en todas las esquinas...
GRACIAS A TODOS
Bss
M