CorreCuaKs Hivern 2010... que fred dintre l'aigua.

CorreCuaKs Hivern 2010... que fred dintre l'aigua.

16 febrer 2011 20:35 - 16 febrer 2011 21:46 #221 per Eva D (Visitant)
Bego, lo he conseguido yo también!! :yipi: :yipi: :yipi: :party: :party: :party: En la vida había nadado tantos metros!! Y se me han pasado volandooooo!!  :love: :love: :love: Y eso que he empezado muy escéptica, pensando en que haría lo que me apetecería... Por cierto la mariposa ha pasado a ser braza y espalda alternativamente... :whistle:
El tema ha estat tancat.
16 febrer 2011 20:42 #222 per maria (Associat/da)
Hola Bego!!!
No te ahoges..nada con maguitos!!!
( Yo tampoco he entrenado nada todavia... Asi me luce el pelo en las competis!!!)
Bss
M
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 10:15 #223 per TRI-GAT (Visitant)
Que li passa a la gent que no te cervell? M’explico

Quan arribo a la piscina, a part dels carrers 4 i 5 tots els altres estan plens de nens que van allà a fer les seves histories extra escolars (donar pel cul :whistle:) a la piscina, això només coincideix durant uns 10 minuts amb el meu entreno, per tant aprofito per escalfar i riure una estona amb ells veient-los per sota l’aigua. Fins aquí tot normal.

Ahir vaig arribar mitja hora abans i vaig decidir començar abans a nedar, total que els pares d’alguns nens van decidir que els carrers 4 i 5 eren per posar-se a les capçaleres de la piscina (dintre l’aigua)  a petar la xerrada, :grrrrrr: hi havia 5 de mitjana a cada banda ocupant tot el carril, total que després de sis o set passades, fotent-lis cares perquè al menys es posessin a un costat del carrer per tal que pogués fer el gir sense tocar-los va un gordo amb un banyador pirata i xancletes de color carn de riu i em diu que on vaig tant ràpid que els molesto!!!  :surprised: :surprised:

Imagineu la meva resposta, be millor no la imagineu, :666: només dir que el senyor xancleta i les seves amiguetes amb mitjons van sortir de la piscina immediatament a parlar amb el responsable, menys mal que aquest em va donar la raó, però la meva pregunta es. Que no veuen que son dos carrils PER NEDAR, que el responsable NO VEU que molesten des del principi, que no veuen el cartell de Carril nedadors? i ha d’esperar a que es produeixi un mal rottlo com aquell?

En fi ja procuraré anar més a poc a poc, es veu que la meva progressió es tant forta que aixeco enveges dels habituals de la piscina.  :wink2:

El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 10:18 #224 per Cabrix (Visitant)
TRI-GAT, jo ho tinc clarissim, una subtil esquitxada amb els peus al fer la volta i riau...
A més, ni m'aturo quan em parlen...

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 10:50 #225 per Eva D (Visitant)

TRI-GAT, jo ho tinc clarissim, una subtil esquitxada amb els peus al fer la volta i riau...
A més, ni m'aturo quan em parlen...

Potser sí... no hi ha un carril que diu "lents" i un altre que diu "ràpid"? Al GEIEG fins i tot un que deia "MIG"... Que parlin al LENTS o fora de l'aigua!!
TRI-GAT, Quina piscina era?
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 11:46 #226 per TRI-GAT (Visitant)

TRI-GAT, jo ho tinc clarissim, una subtil esquitxada amb els peus al fer la volta i riau...
A més, ni m'aturo quan em parlen...

Potser sí... no hi ha un carril que diu "lents" i un altre que diu "ràpid"? Al GEIEG fins i tot un que deia "MIG"... Que parlin al LENTS o fora de l'aigua!!
TRI-GAT, Quina piscina era?


Es la del municipal de Valldoreix que es on entreno, jo no tinc accés a les súper piscines que aneu els de Barna  :grrrrrr:

Potser em trec un bono per nedar a qualsevol club de Barcelona (sabeu si es pot fer?)
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 11:56 #227 per Cabrix (Visitant)
TRI-GAT, jo vaig a la P.Sant Jordi, al recinte de l’Escola Industrial; he vist en un triptic de fa un parell d’anys (2009) on l’abonament “onlypiscina” era de 30,80€/mes + 32,00€ de matricula. Piscina de 50m amb alguna maruja (amb tot el respecte), però no he vist mai ningu jugant a la piscina o en pose daikiri... La gent allà va a nedar, més o menys lent o ràpid, però va a lo que va... 

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 12:01 #228 per TRI-GAT (Visitant)

TRI-GAT, jo vaig a la P.Sant Jordi, al recinte de l’Escola Industrial; he vist en un triptic de fa un parell d’anys (2009) on l’abonament “onlypiscina” era de 30,80€/mes + 32,00€ de matricula. Piscina de 50m amb alguna maruja (amb tot el respecte), però no he vist mai ningu jugant a la piscina o en pose daikiri... La gent allà va a nedar, més o menys lent o ràpid, però va a lo que va... 


Jo el que voldria es un passe de x banys, el meu problema es que només podria baixar els divendres tarda, potser algun dijous.

ja sabeu que em diguessin passi de 10 banys a tant preu de 20 banys a tant...

la meva piscina hi ha dies que sembla el putu Illa Fantasia  :he:

El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 12:04 #229 per Cabrix (Visitant)
Només he trobat en que 2009, una entrada puntual estava a 4,50€...
Et deixo el num de telèfon : 934109261.

Bueno, aqui podràs trobat foques, balenes, musclos, algú taurò, dofins (i dofines) quan vé algun club i a Pocoyó...  :he:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 12:06 #230 per Eva D (Visitant)
A les piscines de Barcelona la majoria pots anar-hi pagant aquell dia. Sol ser al voltant dels 10 euros. És una de les coses que han de garantir les instal·lacions municipals.
Al CNAtlètic Barceloneta anar-hi un dia val 10 euros amb algun cèntim. I al mes val 36. Si hi vas 4 cops al mes ja val la pena fer-se'n soci. I allà hi ha carrils per parar un carro, i piscina climatitzada descoberta!!
Al CN Catalunya més o menys el mateix. A l'Universitari no deixen (no és instal·lació municipal).
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 12:09 #231 per Carmeta (Visitant)

TRI-GAT, jo vaig a la P.Sant Jordi, al recinte de l’Escola Industrial; he vist en un triptic de fa un parell d’anys (2009) on l’abonament “onlypiscina” era de 30,80€/mes + 32,00€ de matricula. Piscina de 50m amb alguna maruja (amb tot el respecte), però no he vist mai ningu jugant a la piscina o en pose daikiri... La gent allà va a nedar, més o menys lent o ràpid, però va a lo que va... 


Ostres, pos menos mal que no ens coneixem Cabrix, sinó segur que ens havíem de saludar :rofl: :rofl: :rofl:
Abonament mensual per tres dies a la setmana uns 33€, però si pagues per trimestres és més barat, em va costar una miqueta menys fent-ho així.
www.piscinasantjordi.cat/cat/arxiu/veure/745

"Sobre tots els moments sublims plou, amb el temps, la prosa de la qüotidianitat però el record del moment sublim es manté intacte a les ànimes..."
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 12:13 #232 per Carmeta (Visitant)

TRI-GAT, jo vaig a la P.Sant Jordi, al recinte de l’Escola Industrial; he vist en un triptic de fa un parell d’anys (2009) on l’abonament “onlypiscina” era de 30,80€/mes + 32,00€ de matricula. Piscina de 50m amb alguna maruja (amb tot el respecte), però no he vist mai ningu jugant a la piscina o en pose daikiri... La gent allà va a nedar, més o menys lent o ràpid, però va a lo que va... 


Ostres, pos menos mal que no ens coneixem Cabrix, sinó segur que ens havíem de saludar :rofl: :rofl: :rofl:
Abonament mensual per tres dies a la setmana uns 33€, però si pagues per trimestres és més barat, em va costar una miqueta menys fent-ho així.
www.piscinasantjordi.cat/cat/arxiu/veure/745


Perdona, és abonament mensual per cinc dies a la setmana, no tres, de dilluns a divendres... Jo com amb tres en tinc de sobres :whistle: :whistle: :whistle:

"Sobre tots els moments sublims plou, amb el temps, la prosa de la qüotidianitat però el record del moment sublim es manté intacte a les ànimes..."
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 12:21 #233 per Cabrix (Visitant)

TRI-GAT, jo vaig a la P.Sant Jordi, al recinte de l’Escola Industrial; he vist en un triptic de fa un parell d’anys (2009) on l’abonament “onlypiscina” era de 30,80€/mes + 32,00€ de matricula. Piscina de 50m amb alguna maruja (amb tot el respecte), però no he vist mai ningu jugant a la piscina o en pose daikiri... La gent allà va a nedar, més o menys lent o ràpid, però va a lo que va... 


Ostres, pos menos mal que no ens coneixem Cabrix, sinó segur que ens havíem de saludar :rofl: :rofl: :rofl:
Abonament mensual per tres dies a la setmana uns 33€, però si pagues per trimestres és més barat, em va costar una miqueta menys fent-ho així.
www.piscinasantjordi.cat/cat/arxiu/veure/745


Carmeta, vas a la PSJ?? Quins dies? A quines hores?

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 12:21 #234 per TRI-GAT (Visitant)
Potser m'apropi a la Sant Jordi amb entrada d'un dia a veure que tal!!

Ja us avisaré per si algú s'apunta a fer un entreno conjunt  :great:
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 12:24 #235 per Carmeta (Visitant)

TRI-GAT, jo vaig a la P.Sant Jordi, al recinte de l’Escola Industrial; he vist en un triptic de fa un parell d’anys (2009) on l’abonament “onlypiscina” era de 30,80€/mes + 32,00€ de matricula. Piscina de 50m amb alguna maruja (amb tot el respecte), però no he vist mai ningu jugant a la piscina o en pose daikiri... La gent allà va a nedar, més o menys lent o ràpid, però va a lo que va... 


Ostres, pos menos mal que no ens coneixem Cabrix, sinó segur que ens havíem de saludar :rofl: :rofl: :rofl:
Abonament mensual per tres dies a la setmana uns 33€, però si pagues per trimestres és més barat, em va costar una miqueta menys fent-ho així.
www.piscinasantjordi.cat/cat/arxiu/veure/745


Carmeta, vas a la PSJ?? Quins dies? A quines hores?

Vaig??? Bé, anava... diria jo... desde que vaig començar amb el pla per Barcelona ho tinc abandonat, però m'hi acosto algun dia; tinc previst de tornar-hi en ferm a partir de la segona setmana de març.
dimarts i dijous a les 7h del matí normalment, tot i que miraré de trobar un curset entre les 13h i les 16h, a veure si em poso les piles... Ho tinc molt bé, el meu despatx és davant mateix la porta de les piscines :yes:

"Sobre tots els moments sublims plou, amb el temps, la prosa de la qüotidianitat però el record del moment sublim es manté intacte a les ànimes..."
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 12:27 #236 per Cabrix (Visitant)

Vaig??? Bé, anava... diria jo... desde que vaig començar amb el pla per Barcelona ho tinc abandonat, però m'hi acosto algun dia; tinc previst de tornar-hi en ferm a partir de la segona setmana de març.
dimarts i dijous a les 7h del matí normalment, tot i que miraré de trobar un curset entre les 13h i les 16h, a veure si em poso les piles... Ho tinc molt bé, el meu despatx és davant mateix la porta de les piscines :yes:


:surprised: Jo treballo al recinte de l'Escola Industrial !! A vore si algun dia fem un cafè!!!

Acostumo a anar dimarts i algun dia més a les 07.00, i dijous a les 15.00...



Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 12:28 #237 per tonivet (Associat/da)
Jo la veritat és que tinc bastanta sort, vaig a una piscina municipal però de 8:30 a 9:30 del matí i només hi ha yayos. Si algú es fica al carrer negre, al cap d'una estona d'haver-lo passat varies vegadas, canvia de carrer
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 12:37 #238 per Carmeta (Visitant)

Vaig??? Bé, anava... diria jo... desde que vaig començar amb el pla per Barcelona ho tinc abandonat, però m'hi acosto algun dia; tinc previst de tornar-hi en ferm a partir de la segona setmana de març.
dimarts i dijous a les 7h del matí normalment, tot i que miraré de trobar un curset entre les 13h i les 16h, a veure si em poso les piles... Ho tinc molt bé, el meu despatx és davant mateix la porta de les piscines :yes:


:surprised: Jo treballo al recinte de l'Escola Industrial !! A vore si algun dia fem un cafè!!!

Acostumo a anar dimarts i algun dia més a les 07.00, i dijous a les 15.00...


:great: :great: :great:

"Sobre tots els moments sublims plou, amb el temps, la prosa de la qüotidianitat però el record del moment sublim es manté intacte a les ànimes..."
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 12:38 #239 per Cabrix (Visitant)
Te faig un MP!!  ;)

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 12:41 #240 per TRI-GAT (Visitant)

Jo la veritat és que tinc bastanta sort, vaig a una piscina municipal però de 8:30 a 9:30 del matí i només hi ha yayos. Si algú es fica al carrer negre, al cap d'una estona d'haver-lo passat varies vegadas, canvia de carrer


:rofl: :rofl:

L'altre dia hi havia una yaya (pobre) que nedava molt ben colocadeta al costat de les boies, però moooolt lenta, tant que cada piscina i mitja la doblava, però això a mi no em molesta. La pobre a sobres em va demanar disculpes per anar tant lenta (un encant de senyora  :love:)
El tema ha estat tancat.