- Missatges: 623
nyef no diguis tonterides, segur que tu en res, en matxaques a l'aigua (amb la teva llegendaria i elegant braçada)
Juas ... ke kbrn ... tu no m'has vist nedar xato ... :rofl: :rofl: :rofl:
Es veritat, als tris que hem fet has sortit 20 minuts abans que jo de l'aigua :surprised:, ara amb l'entreno que porto, només en seràn 10
maria a mi en cronometra un dels nois que fa de socorrista a la piscina i m'ho apunta a una llibreta
Sergio... malo, si no dius res de les meves series, es que ho he fet malament i aquesta nit caurà bronca segur :arf: :arf:
Sempre havia volgut saber perquè servia aquell rellotge raro de colorins .... :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Doncs jo igual, sobretot quan se m'espatlla el garmin 50 cutre q porto :beurk:. Ara, amb 12 x 100 igual s'em saturaria la memòria :he:sou uns marikites :money: jo ho faig de memòria !!
de fet em cronometro amb el rellotge d'agulles de colors de la piscina, no porto ni crono :intello: :intello:
Eduard.
TRI-GAT la setmana que ve tinc un 30x100, li pots dir al teu socorrista que passi per la meva piscina amb crono en mà? :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Benvolguts,
A partir de dilluns "m'apunto" al club CorreCuak(i al CNC que em cau aprop de casa) , durant molts anys he nedat bastant quasi a diari, però també fa molt anys que no nedo pràcticament, excepte a l'estiu que si puc faig les meves sessions diaries de boies al mar. Dilluns vull començar a fer un entrenament si pot ser 3 cops per setmana o més, a més a les meves sessions de running diari (o quasi diari), així que ja aniré mirant els entrenaments que es proposen al fil i possiblement intentaré anar a algun d'aquests entrenaments marins que proposeu.
Barcelona92 que em recomanes per començar a fer un entrenament de 3/4 dies per setmana?
Salutacions!
Enviam un MP amb el teu correu i temps de referencia, 100 m - 200 m - 750 m - 1500 m, el que tinguis. I aixi et dono acces als documents.
- Punto Muerto? ? ?
jo ho vaig buscar a internet, és intentar tenir un braç estirat cap endevant mentres nades amb l'altre i mirar que es trobin els 2 devant. Fins que no s'ajunten no inicies l'altre braçada
- 50 C largo? Es crol....Largo? Que es això?
Largo, sol voler dir tracció llarga, és a dir exagerar la braçada o mirar de fer poques braçades
- R es Ritme. RF es Ritme Fort? Diferencia entre RF i F?
Jo he deduit que F és un ritme més fort que RF
- 8x50 crol (25 Tec/ 25 prog) d/10” interpreto que son 25 nedant “be”, 25 "apretant" més i després descans de 10” i sant tornem-hi 8 vegades més, no?
Exacte, comences a fer un progressiu a partir de la velocitat que ja portaves de l'altre 25
pC sin tabla?
peus de Crol sense tabla, costa una mica...
pm C?
punt mort de crol
25 sprint CWP? Com collons es fa això d’anar a tope amb el cap fora de l’aigua?
Dons es fa, bàsicament ajudante amb les espatlles. Si no saps papallona ho has de substituir per aixó
Ale, ja he demanat setmanes 10 i 11 que per mi seran 30, 29 i 28 :he: