CorreCuaKs Hivern 2010... que fred dintre l'aigua.

CorreCuaKs Hivern 2010... que fred dintre l'aigua.

25 febrer 2011 10:08 #301 per nyef (Associat/da)

No està mal, diu ...  :surprised: :surprised: jo penjo el banyador i em dedico a jugar a escacs ...  :666:


Si penjes el banyador... tapat amb una tovallola les teves vergonyes  :rofl: :rofl:


No que vaig amb això a la piscina:  :rofl: :rofl:


bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
25 febrer 2011 10:10 #302 per nyef (Associat/da)


nyef no diguis tonterides, segur que tu en res, en matxaques a l'aigua (amb la teva llegendaria i elegant braçada  :great:)


Juas ... ke kbrn ... tu no m'has vist nedar xato ...  :rofl: :rofl: :rofl:


Es veritat, als tris que hem fet has sortit 20 minuts abans que jo de l'aigua  :surprised:, ara amb l'entreno que porto, només en seràn 10  :whistle:


Mentiraaaa ... a més que porto un motoret elèctric al neopreno ...  :666:

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
25 febrer 2011 10:11 #303 per ALBERT75 (Associat/da)

maria a mi en cronometra un dels nois que fa de socorrista a la piscina i m'ho apunta a una llibreta


Grandissima idea nano.... pero crec ke el meu socorrista em mataria si li demano aixo

Maria, jo ho faig com tota la vida.. crono amb laps.. i cada 100 m (ho faig amb piscina de 50 i per tan es més facil) le doy al lap.. i san tornem-hi... aixi durant totes les vegades que necesiti fins fer els metres (i despres m'ho apunto al excel per veure si hi ha millora o no)

ciao.

10 km .- 46.03 Jean Bouin 2007
21 km .- 1.44.31 GRN 2008
42 km .- 4.04.55 BCN 2010
albertrun.blogspot.com/
El tema ha estat tancat.
25 febrer 2011 10:15 #304 per dragan (Visitant)
sou uns marikites  :money:  jo ho faig de memòria !!  8)  de fet em cronometro amb el rellotge d'agulles de colors de la piscina, no porto ni crono  :intello: :intello:

Tri-gat , quin luxe  !!!  :happy: :happy:


Eduard.

You don't care about music, do you ?
El tema ha estat tancat.
25 febrer 2011 10:23 #305 per nyef (Associat/da)
Sempre havia volgut saber perquè servia aquell rellotge raro de colorins ....  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
25 febrer 2011 10:27 #306 per Barcelona92 (Associat/da)

Sergio... malo, si no dius res de les meves series, es que ho he fet malament i aquesta nit caurà bronca segur  :arf: :arf:  :whip:


Nooooooooooooooooo !  8) 8)- 8)
T'escrit al full de temps  :love: :love: :love: Molt bé, el ritme és molt constant 1'48" de mitja, es a dir... 27' en una tri Olimpica.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
25 febrer 2011 10:29 #307 per Barcelona92 (Associat/da)

Sempre havia volgut saber perquè servia aquell rellotge raro de colorins ....  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:


Ja no podras dir més que arrivas tard perque el rellotge de la piscina no funciona... ara ja saps que és un crono
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Es divendres i ningu te ganes de treballar.... estem amb l'estat pre-sopar.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
25 febrer 2011 10:41 #308 per tonivet (Visitant)

sou uns marikites  :money:  jo ho faig de memòria !!  8)  de fet em cronometro amb el rellotge d'agulles de colors de la piscina, no porto ni crono  :intello: :intello:


Eduard.

Doncs jo igual, sobretot quan se m'espatlla el garmin 50 cutre q porto  :beurk:. Ara, amb 12 x 100 igual s'em saturaria la memòria :he:
El tema ha estat tancat.
25 febrer 2011 11:28 #309 per Oriol_TBID (Associat/da)
TRI-GAT la setmana que ve tinc un 30x100, li pots dir al teu socorrista que passi per la meva piscina amb crono en mà?  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
El tema ha estat tancat.
25 febrer 2011 11:35 #310 per nyef (Associat/da)

TRI-GAT la setmana que ve tinc un 30x100, li pots dir al teu socorrista que passi per la meva piscina amb crono en mà?  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:


:surprised: :surprised: :surprised: jojojojojo 30x100

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
25 febrer 2011 11:41 #311 per TRI-GAT (Visitant)

TRI-GAT la setmana que ve tinc un 30x100, li pots dir al teu socorrista que passi per la meva piscina amb crono en mà?  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:


això es que no el tracteu be, el meu, pobre, no sap que fer i li dono feina, a més li faig propaganda a les nenes de la piscina i el tio, està més content que una monja a un Sex Shop  :he:
El tema ha estat tancat.
28 febrer 2011 00:46 #312 per (Visitant)

Benvolguts,
A partir de dilluns "m'apunto" al club CorreCuak  8) (i al CNC que em cau aprop de casa) , durant molts anys he nedat bastant quasi a diari, però també fa molt anys que no nedo pràcticament, excepte a l'estiu que si puc faig les meves sessions diaries de boies al mar. Dilluns vull començar a fer un entrenament si pot ser 3 cops per setmana o més, a més a les meves sessions de running diari (o quasi diari), així que ja aniré mirant els entrenaments que es proposen al fil i possiblement intentaré anar a algun d'aquests entrenaments marins que proposeu.
Barcelona92 que em recomanes per començar a fer un entrenament de 3/4 dies per setmana?
Salutacions!




Enviam un MP amb el teu correu i temps de referencia, 100 m - 200 m - 750 m - 1500 m, el que tinguis. I aixi et dono acces als documents.


Hola company,

Aquesta setmana faré uns entrenaments al CNC i ja et passaré per mail els temps de referència que em surtin (com diumenge tinc la marató de BCN, aquesta setmana sortiré a còrrer poc, però a nedar "molt")  8)
El tema ha estat tancat.
28 febrer 2011 11:39 #313 per Barcelona92 (Associat/da)
CorreCuaKs d'honor  :love: :love: :love:


Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
28 febrer 2011 11:41 #314 per Eva D (Visitant)

CorreCuaKs d'honor  :love: :love: :love:

Desde luego!!  8) 8)
El tema ha estat tancat.
28 febrer 2011 16:21 #315 per krlos (Associat/da)
Be, la setmana vient començo a nedar de veritat...començo a donar la llauna amb les preguntetes

- Punto Muerto? ? ?

- 50 C largo? Es crol....Largo? Que es això?

- R es Ritme.  RF es Ritme Fort? Diferencia entre RF i F?

- 8x50 crol (25 Tec/ 25 prog) d/10” interpreto que son 25 nedant “be”, 25 "apretant" més i després descans de 10” i sant tornem-hi 8 vegades més, no?

pC sin tabla?

pm C?

25 sprint CWP? Com collons es fa això d’anar a tope amb el cap fora de l’aigua?  :neutral:

Ale, ja he demanat setmanes 10 i 11 que per mi seran 30, 29 i 28  :he:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
28 febrer 2011 18:12 #316 per tonivet (Visitant)
KRLOS jo com porto poc et contesto, així si ho faig malament ja m'ho dirà el "jefe:



- Punto Muerto? ? ?
jo ho vaig buscar a internet, és intentar tenir un braç estirat cap endevant  mentres nades amb l'altre i mirar que es trobin els 2 devant. Fins que no s'ajunten no inicies l'altre braçada

- 50 C largo? Es crol....Largo? Que es això?

Largo, sol voler dir tracció llarga, és a dir exagerar la braçada o mirar de fer poques braçades

- R es Ritme.  RF es Ritme Fort? Diferencia entre RF i F?

Jo he deduit que F és un ritme més fort que RF

- 8x50 crol (25 Tec/ 25 prog) d/10” interpreto que son 25 nedant “be”, 25 "apretant" més i després descans de 10” i sant tornem-hi 8 vegades més, no?
Exacte, comences a fer un progressiu a partir de la velocitat que ja portaves de l'altre 25

pC sin tabla?

peus de Crol sense tabla, costa una mica...

pm C?
punt mort de crol

25 sprint CWP? Com collons es fa això d’anar a tope amb el cap fora de l’aigua?  :neutral:
Dons es fa, bàsicament ajudante amb les espatlles. Si no saps papallona ho has de substituir per aixó

Ale, ja he demanat setmanes 10 i 11 que per mi seran 30, 29 i 28  :he:

El tema ha estat tancat.
28 febrer 2011 18:22 #317 per dragan (Visitant)
krlos :  PM  vol dir punt mort . Per exemple: 200 pm = 200 metres a tope i sense respirar que et quedes en aquell punt que estas "casi" mort .  :surprised: :rofl: :rofl: :rofl:

You don't care about music, do you ?
El tema ha estat tancat.
28 febrer 2011 19:20 - 28 febrer 2011 19:22 #318 per krlos (Associat/da)
Ok, Tonivet1  :great:

Dragan, per mi ara mateix el PM l'aconsegueixo amb molta facilitat  :he:

I com que els peus de crol sense fusta em sembla ciència-ficció, m'he comprat unes aletes que ho faran una mica més fàcil. Això si, a mida que els "peus" m'obliguin a parar entrenaments per les rampes, deixaré de fer-los...al igual que no faig esquena ni papallona. Al final veig que acabaré fent els meus entrenaments típics de llençar-me a l'aigua i fer crol fins que em cansi  :rofl:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
28 febrer 2011 21:53 #319 per Eva D (Visitant)

krlos :  PM  vol dir punt mort . Per exemple: 200 pm = 200 metres a tope i sense respirar que et quedes en aquell punt que estas "casi" mort .  :surprised: :rofl: :rofl: :rofl:

Ara entenc les meves marques, doncs...
El tema ha estat tancat.
01 Mar 2011 20:06 #320 per maria (Associat/da)
Semana  pre-maratón,
Hoy he corrido 50 misn de tranquis y he nadado  1000 metrillos para estirar un poco las patas....
Ya me gusta este ritmo suave/tontorrón...casi mas que entrenar¡¡¡¡¡¡
Bss
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats