- Missatges: 289
Apnea? i en que consisteix? Per sota l'aigua? Crol sense respirar?He vist que en els entrenos d'aquesta setmana començem a fer APNEA
![]()
![]()
Primer 25 papallona, seguits de 25 crol fort i despres 12,5 d'apnea i tot seguit a la UVI !!!
Primer 25 papallona, seguits de 25 crol fort i despres 12,5 d'apnea i tot seguit a la UVI !!!
Jo m'ho he pres com un suggeriment (o un acudit!). De veritat era obligatori?
Apnea? Si que feu coses rares aquests correcuaks :wink2:
Jo dilluns em vaig estrenar a la setmana 10 :he: 1500m divertits. Fins i tot vaig fer braça, que no l'havia fet mai a un entrenament (esquena, naturalment que no!)
Demà el segon entrenament. De moment em costa molt trobar el ritme a R, RF, etc. així que de moment R = Patir, RF = Patir més :mdr:
La setmana vinent faré un 1500 fortet per veure d'on parteixo i crec que vaig fer un 100 a 1'40" la setmana passada.
Jo ho vaig provar ahir al final de l'entreno, (tot i que em tocava demà) i he de dir que als 3m d'APNEA pensava que m'ofegavaJo m'ho he pres com un suggeriment (o un acudit!). De veritat era obligatori?Primer 25 papallona, seguits de 25 crol fort i despres 12,5 d'apnea i tot seguit a la UVI !!!
, total que ho vaig intentar 2 vegades i vaig marxar per no fer més el ridícul :he:
Mare ! Podeu fer maratons... Entrenar per IronMans... Pujar montanyes amb bicicletes... i no se que més... i no podeu fer mitja piscina per sota l'aigua ? :'( :'( :'( :'( :'(
Vinga que aquest exercicis van molt bé per quant a les sortides noteu que us asfixeu![]()
![]()
![]()
Per cert quan quedem per nedar tots plegats al Barceloneta ??? Diumenge 20 ???
La setmana vinent faré un 1500 fortet per veure d'on parteixo i crec que vaig fer un 100 a 1'40" la setmana passada.
Jo ho vaig provar ahir al final de l'entreno, (tot i que em tocava demà) i he de dir que als 3m d'APNEA pensava que m'ofegava, total que ho vaig intentar 2 vegades i vaig marxar per no fer més el ridícul :he:
Jo ho vaig provar ahir al final de l'entreno, (tot i que em tocava demà) i he de dir que als 3m d'APNEA pensava que m'ofegava, total que ho vaig intentar 2 vegades i vaig marxar per no fer més el ridícul :he:
Doncs jo avui he fet la sessió 1 i he acabat reventat!, començant pels 400 respirant cada 3-4 braçades i crec que és el 1º entrenament que faig que no hi ha ni un sol descans (és que ni 5" mare meva :'()
Gràcies, TRI-GAT, doncs sí aixó de respirar cada 3-4 ho he probat alguna vegada peró no aguanto més de 100mApnea? i en que consisteix? Per sota l'aigua? Crol sense respirar?He vist que en els entrenos d'aquesta setmana començem a fer APNEA
![]()
![]()
sacta :wink2:, nedar per sota l'aigua, jo o faig o a braça o amb els braços estirats i fent peus de papallona
Doncs jo avui he fet la sessió 1 i he acabat reventat!, començant pels 400 respirant cada 3-4 braçades i crec que és el 1º entrenament que faig que no hi ha ni un sol descans (és que ni 5" mare meva :'()Jo ho vaig provar ahir al final de l'entreno, (tot i que em tocava demà) i he de dir que als 3m d'APNEA pensava que m'ofegava
, total que ho vaig intentar 2 vegades i vaig marxar per no fer més el ridícul :he: