CorreCuaKs Hivern 2010... que fred dintre l'aigua.

CorreCuaKs Hivern 2010... que fred dintre l'aigua.

07 Mar 2011 17:09 #341 per rubens (Associat/da)
Enhorabuena Maria!!  :party: :party:
El tema ha estat tancat.
07 Mar 2011 18:48 #342 per Jaume Carol (Associat/da)
La Catedral,Km 38, con Mito, que ya apunta maneras ...


Jaume
twostones
El tema ha estat tancat.
07 Mar 2011 22:54 #343 per Eva D (Visitant)

La Catedral,Km 38, con Mito, que ya apunta maneras ...

Qué guapoooosss!!!
El tema ha estat tancat.
08 Mar 2011 11:33 #344 per merce008 (Associat/da)

La Catedral,Km 38, con Mito, que ya apunta maneras ...



Maria que ben acompanyada!!!! :party:

El tema ha estat tancat.
09 Mar 2011 10:56 #345 per TRI-GAT (Visitant)
He vist que en els entrenos d'aquesta setmana començem a fer APNEA  :party: :party: :party:
El tema ha estat tancat.
09 Mar 2011 16:01 #346 per tonivet (Visitant)

He vist que en els entrenos d'aquesta setmana començem a fer APNEA  :party: :party: :party:

Apnea? i en que consisteix? Per sota l'aigua? Crol sense respirar? :neutral:
El tema ha estat tancat.
09 Mar 2011 16:05 #347 per TRI-GAT (Visitant)

He vist que en els entrenos d'aquesta setmana començem a fer APNEA  :party: :party: :party:

Apnea? i en que consisteix? Per sota l'aigua? Crol sense respirar? :neutral:


sacta  :wink2:, nedar per sota l'aigua, jo o faig o a braça o amb els braços estirats i fent peus de papallona
El tema ha estat tancat.
09 Mar 2011 17:49 #348 per dragan (Visitant)
Felicitats Maria !!!  8) 8) 8) 8)

You don't care about music, do you ?
El tema ha estat tancat.
09 Mar 2011 21:09 #349 per krlos (Associat/da)
Apnea? Si que feu coses rares aquests correcuaks  :wink2:

Jo dilluns em vaig estrenar a la setmana 10  :he: 1500m divertits. Fins i tot vaig fer braça, que no l'havia fet mai a un entrenament (esquena, naturalment que no!)
Demà el segon entrenament. De moment em costa molt trobar el ritme a R, RF, etc. així que de moment R = Patir, RF = Patir més  :mdr:

La setmana vinent faré un 1500 fortet per veure d'on parteixo i crec que vaig fer un 100 a 1'40" la setmana passada.


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
09 Mar 2011 21:14 #350 per Jaume Carol (Associat/da)
Primer 25 papallona, seguits de 25 crol fort i despres 12,5 d'apnea i tot seguit a la UVI !!!

Jaume
twostones
El tema ha estat tancat.
10 Mar 2011 09:10 #351 per bego (Visitant)

Primer 25 papallona, seguits de 25 crol fort i despres 12,5 d'apnea i tot seguit a la UVI !!!


Jo m'ho he pres com un suggeriment (o un acudit!). De veritat era obligatori?  :whistle:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
10 Mar 2011 09:35 #352 per TRI-GAT (Visitant)

Primer 25 papallona, seguits de 25 crol fort i despres 12,5 d'apnea i tot seguit a la UVI !!!


Jo m'ho he pres com un suggeriment (o un acudit!). De veritat era obligatori?  :whistle:


Jo ho vaig provar ahir al final de l'entreno, (tot i que em tocava demà) i he de dir que als 3m d'APNEA pensava que m'ofegava  :P, total que ho vaig intentar 2 vegades i vaig marxar per no fer més el ridícul  :he:
El tema ha estat tancat.
10 Mar 2011 09:39 #353 per Barcelona92 (Associat/da)

Apnea? Si que feu coses rares aquests correcuaks  :wink2:
Jo dilluns em vaig estrenar a la setmana 10  :he: 1500m divertits. Fins i tot vaig fer braça, que no l'havia fet mai a un entrenament (esquena, naturalment que no!)
Demà el segon entrenament. De moment em costa molt trobar el ritme a R, RF, etc. així que de moment R = Patir, RF = Patir més  :mdr:
La setmana vinent faré un 1500 fortet per veure d'on parteixo i crec que vaig fer un 100 a 1'40" la setmana passada.


Ja em diras que tal els 1500  :whip: :whip:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
10 Mar 2011 09:45 #354 per Barcelona92 (Associat/da)

Primer 25 papallona, seguits de 25 crol fort i despres 12,5 d'apnea i tot seguit a la UVI !!!

Jo m'ho he pres com un suggeriment (o un acudit!). De veritat era obligatori?  :whistle:

Jo ho vaig provar ahir al final de l'entreno, (tot i que em tocava demà) i he de dir que als 3m d'APNEA pensava que m'ofegava  :P, total que ho vaig intentar 2 vegades i vaig marxar per no fer més el ridícul  :he:


Mare ! Podeu fer maratons... Entrenar per IronMans... Pujar montanyes amb bicicletes... i no se que més... i no podeu fer mitja piscina per sota l'aigua ?  :'( :'( :'( :'( :'(

Vinga que aquest exercicis van molt bé per quant a les sortides noteu que us asfixeu  :666: :666: :666: :666:

Per cert quan quedem per nedar tots plegats al Barceloneta ??? Diumenge 20 ???

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
10 Mar 2011 11:53 #355 per TRI-GAT (Visitant)


Mare ! Podeu fer maratons... Entrenar per IronMans... Pujar montanyes amb bicicletes... i no se que més... i no podeu fer mitja piscina per sota l'aigua ?  :'( :'( :'( :'( :'(

Vinga que aquest exercicis van molt bé per quant a les sortides noteu que us asfixeu  :666: :666: :666: :666:

Per cert quan quedem per nedar tots plegats al Barceloneta ??? Diumenge 20 ???


Jo el dia 20 faig la mitja de Calella. tinc pensat ficar-me al mar a nedar per primer cop aquest any, després de la Mitja de Tossa (10-04) algú s'apunta?  :whistle:


El que vaig fer ahir (i que no surt als entrenaments) es posar-me unes aletes d'aquelles que juntan els peus i fer piscines només fent peus de papallona, no se si serveix per res, però va ser molt divertit  :yipi:
El tema ha estat tancat.
10 Mar 2011 11:55 #356 per TRI-GAT (Visitant)


La setmana vinent faré un 1500 fortet per veure d'on parteixo i crec que vaig fer un 100 a 1'40" la setmana passada.


krlos, 100 en 1'40''  :surprised: :surprised:

jo això, ni boig, ja veuràs en un mes, ens passes la ma per la cara atots.  :great:
El tema ha estat tancat.
10 Mar 2011 12:13 #357 per tonivet (Visitant)


Jo ho vaig provar ahir al final de l'entreno, (tot i que em tocava demà) i he de dir que als 3m d'APNEA pensava que m'ofegava  :P, total que ho vaig intentar 2 vegades i vaig marxar per no fer més el ridícul  :he:


Doncs jo avui he fet la sessió 1 i he acabat reventat!, començant pels 400 respirant cada 3-4 braçades i crec que és el 1º entrenament que faig que no hi ha ni un sol descans (és que ni 5" mare meva :'()
El tema ha estat tancat.
10 Mar 2011 12:18 #358 per TRI-GAT (Visitant)


Jo ho vaig provar ahir al final de l'entreno, (tot i que em tocava demà) i he de dir que als 3m d'APNEA pensava que m'ofegava  :P, total que ho vaig intentar 2 vegades i vaig marxar per no fer més el ridícul  :he:


Doncs jo avui he fet la sessió 1 i he acabat reventat!, començant pels 400 respirant cada 3-4 braçades i crec que és el 1º entrenament que faig que no hi ha ni un sol descans (és que ni 5" mare meva :'()


Es durilla, però ja veuràs com, si t'acostumes a respirar cada 3 -4 no et cansaràs tant.

Jo sempre respiro cada 3 i quan entreno faig 4-5 i de vegades vada 6 es molt divertit notar com t'ofegues  :he:
El tema ha estat tancat.
10 Mar 2011 13:41 #359 per tonivet (Visitant)

He vist que en els entrenos d'aquesta setmana començem a fer APNEA  :party: :party: :party:

Apnea? i en que consisteix? Per sota l'aigua? Crol sense respirar? :neutral:


sacta  :wink2:, nedar per sota l'aigua, jo o faig o a braça o amb els braços estirats i fent peus de papallona

Gràcies, TRI-GAT, doncs sí aixó de respirar cada 3-4 ho he probat alguna vegada peró no aguanto més de 100m :P
El tema ha estat tancat.
10 Mar 2011 15:34 #360 per Barcelona92 (Associat/da)

Jo ho vaig provar ahir al final de l'entreno, (tot i que em tocava demà) i he de dir que als 3m d'APNEA pensava que m'ofegava  :P, total que ho vaig intentar 2 vegades i vaig marxar per no fer més el ridícul  :he:

Doncs jo avui he fet la sessió 1 i he acabat reventat!, començant pels 400 respirant cada 3-4 braçades i crec que és el 1º entrenament que faig que no hi ha ni un sol descans (és que ni 5" mare meva :'()


Company, entre bloc i bloc pots agafar aire !  :P :P :P

No es necessari fer tot a "piñon" pero si ho has fet...  :great: :great: :great:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats