CorreCuaKs Hivern 2010... que fred dintre l'aigua.

CorreCuaKs Hivern 2010... que fred dintre l'aigua.

24 febrer 2011 09:29 #281 per nyef (Associat/da)
Un entra aquí per llegir i motivar-se a nedar i surto deprimit de llegir els ritmes de les vostres series ...  :beurk: :beurk:
Jo si que vindré al vostre ritme a Balaguer, amb la zodiac dels socorristes ...  :666: :666:

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
24 febrer 2011 09:33 #282 per TRI-GAT (Visitant)

Un entra aquí per llegir i motivar-se a nedar i surto deprimit de llegir els ritmes de les vostres series ...  :beurk: :beurk:
Jo si que vindré al vostre ritme a Balaguer, amb la zodiac dels socorristes ...  :666: :666:


No et deprimeixis, els ritmes de les meves series son per a humans, no com aquesta gent que em sembla que deu retallar per fer aquests números.  :666: :666:
El tema ha estat tancat.
24 febrer 2011 09:40 #283 per nyef (Associat/da)

Un entra aquí per llegir i motivar-se a nedar i surto deprimit de llegir els ritmes de les vostres series ...  :beurk: :beurk:
Jo si que vindré al vostre ritme a Balaguer, amb la zodiac dels socorristes ...  :666: :666:


No et deprimeixis, els ritmes de les meves series son per a humans, no com aquesta gent que em sembla que deu retallar per fer aquests números.  :666: :666:


Faras Balaguer? Ho tens una mica just de temps tu, no?

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
24 febrer 2011 09:43 #284 per TRI-GAT (Visitant)

Faras Balaguer? Ho tens una mica just de temps tu, no?


Aniré de claca  :party:, només faltaràn 8 dies per l'Ironman i no tindria temps per recuperar.

Potser faré uns kms. pel matí en bici i a les 15.00 serè allà veient com patiu i deixant-me la veu  :party: :party:
El tema ha estat tancat.
24 febrer 2011 09:45 #285 per nyef (Associat/da)

Faras Balaguer? Ho tens una mica just de temps tu, no?


Aniré de claca  :party:, només faltaràn 8 dies per l'Ironman i no tindria temps per recuperar.

Potser faré uns kms. pel matí en bici i a les 15.00 serè allà veient com patiu i deixant-me la veu   :party: :party:


Guai! Quins records tant grans de Balaguer!  :love:

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
24 febrer 2011 09:55 #286 per Barcelona92 (Associat/da)

Aniré de claca  :party:, només faltaràn 8 dies per l'Ironman i no tindria temps per recuperar.
Potser faré uns kms. pel matí en bici i a les 15.00 serè allà veient com patiu i deixant-me la veu   :party: :party:

:love: :love: :love: :love: :love:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
25 febrer 2011 01:01 #287 per (Visitant)
Benvolguts,

A partir de dilluns "m'apunto" al club CorreCuak  8) (i al CNC que em cau aprop de casa) , durant molts anys he nedat bastant quasi a diari, però també fa molt anys que no nedo pràcticament, excepte a l'estiu que si puc faig les meves sessions diaries de boies al mar. Dilluns vull començar a fer un entrenament si pot ser 3 cops per setmana o més, a més a les meves sessions de running diari (o quasi diari), així que ja aniré mirant els entrenaments que es proposen al fil i possiblement intentaré anar a algun d'aquests entrenaments marins que proposeu.

Barcelona92 que em recomanes per començar a fer un entrenament de 3/4 dies per setmana?

Salutacions!

El tema ha estat tancat.
25 febrer 2011 08:22 #288 per maria (Associat/da)
Binvenido Edusampi...
Te mojaras a gusto en este hilo!!!!
M
El tema ha estat tancat.
25 febrer 2011 08:46 #289 per TRI-GAT (Visitant)
Entrenament durillu el d’ahir.  :whip: :arf:

Van sortir 4000 metres finals incloent les 12 series de 100m que vaig fer en un temps de:

1'45'' 1'47'' 1'48'' 1'46'' 1'48'' 1'51''  les primeres sis
1'43'' 1'47'' 1'52'' 1'49'' 1'48'' 1'59'' les darreres.

Vai fer els darrers 25 metres estil “el papallona”  :winktongue: :winktongue: ja no donava més de mi mateix, total que quan vaig acabar les series, portava 3600 metres i vaig fer 400 metres “ritme abuela” i cap a la dutxa.

Ahir estava completament sol al meu carril i gairebé a la piscina, de fet des de que vaig parlar, l’afluència de gent ha baixat una barbaritat i es que he descobert que els dimarts i dijous, no hi va gairebé ningú  :yipi:.

El tema ha estat tancat.
25 febrer 2011 09:15 #290 per fast (Visitant)

Entrenament durillu el d’ahir.  :whip: :arf:

Van sortir 4000 metres finals incloent les 12 series de 100m que vaig fer en un temps de:

1'45'' 1'47'' 1'48'' 1'46'' 1'48'' 1'51''  les primeres sis
1'43'' 1'47'' 1'52'' 1'49'' 1'48'' 1'59'' les darreres.


No estal mal mmmmmmmm.....ke kabró  :yes: :yes: :yes: :love:
El tema ha estat tancat.
25 febrer 2011 09:17 #291 per nyef (Associat/da)

Entrenament durillu el d’ahir.  :whip: :arf:

Van sortir 4000 metres finals incloent les 12 series de 100m que vaig fer en un temps de:

1'45'' 1'47'' 1'48'' 1'46'' 1'48'' 1'51''  les primeres sis
1'43'' 1'47'' 1'52'' 1'49'' 1'48'' 1'59'' les darreres.


No estal mal mmmmmmmm.....ke kabró  :yes: :yes: :yes: :love:


No està mal, diu ...  :surprised: :surprised: jo penjo el banyador i em dedico a jugar a escacs ...  :666:

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
25 febrer 2011 09:22 #292 per Barcelona92 (Associat/da)

Benvolguts,
A partir de dilluns "m'apunto" al club CorreCuak  8) (i al CNC que em cau aprop de casa) , durant molts anys he nedat bastant quasi a diari, però també fa molt anys que no nedo pràcticament, excepte a l'estiu que si puc faig les meves sessions diaries de boies al mar. Dilluns vull començar a fer un entrenament si pot ser 3 cops per setmana o més, a més a les meves sessions de running diari (o quasi diari), així que ja aniré mirant els entrenaments que es proposen al fil i possiblement intentaré anar a algun d'aquests entrenaments marins que proposeu.
Barcelona92 que em recomanes per començar a fer un entrenament de 3/4 dies per setmana?
Salutacions!


Benvingut edusampi  8)

Enviam un MP amb el teu correu i temps de referencia, 100 m - 200 m - 750 m - 1500 m, el que tinguis. I aixi et dono acces als documents.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
25 febrer 2011 09:23 #293 per maria (Associat/da)
Nadais con una libretita para apuntar los tiempos?
El tema ha estat tancat.
25 febrer 2011 09:35 #294 per Barcelona92 (Associat/da)

Nadais con una libretita para apuntar los tiempos?


No. Es el poder de la fuerza, joven padowan  :winktongue: :winktongue: :winktongue:

Algo de memoria y mi esplendido reloj Casio  :rofl: :rofl:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
25 febrer 2011 09:46 #295 per Barcelona92 (Associat/da)

No està mal, diu ...  :surprised: :surprised: jo penjo el banyador i em dedico a jugar a escacs ...  :666:


Si penjes el banyador... tapat amb una tovallola les teves vergonyes  :rofl: :rofl:


Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
25 febrer 2011 09:54 - 25 febrer 2011 09:57 #296 per TRI-GAT (Visitant)
maria a mi en cronometra un dels nois que fa de socorrista a la piscina i m'ho apunta a una llibreta

nyef no diguis tonterides, segur que tu en res, en matxaques a l'aigua (amb la teva llegendaria i elegant braçada  :great:)

Sergio... malo, si no dius res de les meves series, es que ho he fet malament i aquesta nit caurà bronca segur  :arf: :arf:  :whip:
El tema ha estat tancat.
25 febrer 2011 10:02 #297 per Oriol_TBID (Associat/da)
maria yo llevo un cronómetro con laps  :neutral:
El tema ha estat tancat.
25 febrer 2011 10:04 #298 per nyef (Associat/da)


nyef no diguis tonterides, segur que tu en res, en matxaques a l'aigua (amb la teva llegendaria i elegant braçada  :great:)


Juas ... ke kbrn ... tu no m'has vist nedar xato ...  :rofl: :rofl: :rofl:

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
25 febrer 2011 10:05 #299 per TRI-GAT (Visitant)

maria yo llevo un cronómetro con laps  :neutral:


Tu Oriol ets el senyor dels "gadgets"  :intello: el que tu no tinguis es que secillament , NO EXISTEIX  :he:
El tema ha estat tancat.
25 febrer 2011 10:06 #300 per TRI-GAT (Visitant)


nyef no diguis tonterides, segur que tu en res, en matxaques a l'aigua (amb la teva llegendaria i elegant braçada  :great:)


Juas ... ke kbrn ... tu no m'has vist nedar xato ...  :rofl: :rofl: :rofl:


Es veritat, als tris que hem fet has sortit 20 minuts abans que jo de l'aigua  :surprised:, ara amb l'entreno que porto, només en seràn 10  :whistle:
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats