- Missatges: 623
Un entra aquí per llegir i motivar-se a nedar i surto deprimit de llegir els ritmes de les vostres series ... :beurk: :beurk:
Jo si que vindré al vostre ritme a Balaguer, amb la zodiac dels socorristes ...![]()
Un entra aquí per llegir i motivar-se a nedar i surto deprimit de llegir els ritmes de les vostres series ... :beurk: :beurk:
Jo si que vindré al vostre ritme a Balaguer, amb la zodiac dels socorristes ...![]()
No et deprimeixis, els ritmes de les meves series son per a humans, no com aquesta gent que em sembla que deu retallar per fer aquests números.![]()
Faras Balaguer? Ho tens una mica just de temps tu, no?
Faras Balaguer? Ho tens una mica just de temps tu, no?
Aniré de claca, només faltaràn 8 dies per l'Ironman i no tindria temps per recuperar.
Potser faré uns kms. pel matí en bici i a les 15.00 serè allà veient com patiu i deixant-me la veu![]()
:love: :love: :love: :love: :love:Aniré de claca
, només faltaràn 8 dies per l'Ironman i no tindria temps per recuperar.
Potser faré uns kms. pel matí en bici i a les 15.00 serè allà veient com patiu i deixant-me la veu![]()
Entrenament durillu el d’ahir.
:arf:
Van sortir 4000 metres finals incloent les 12 series de 100m que vaig fer en un temps de:
1'45'' 1'47'' 1'48'' 1'46'' 1'48'' 1'51'' les primeres sis
1'43'' 1'47'' 1'52'' 1'49'' 1'48'' 1'59'' les darreres.
Entrenament durillu el d’ahir.
:arf:
Van sortir 4000 metres finals incloent les 12 series de 100m que vaig fer en un temps de:
1'45'' 1'47'' 1'48'' 1'46'' 1'48'' 1'51'' les primeres sis
1'43'' 1'47'' 1'52'' 1'49'' 1'48'' 1'59'' les darreres.
No estal mal mmmmmmmm.....ke kabró :yes: :yes: :yes: :love:
Benvolguts,
A partir de dilluns "m'apunto" al club CorreCuak(i al CNC que em cau aprop de casa) , durant molts anys he nedat bastant quasi a diari, però també fa molt anys que no nedo pràcticament, excepte a l'estiu que si puc faig les meves sessions diaries de boies al mar. Dilluns vull començar a fer un entrenament si pot ser 3 cops per setmana o més, a més a les meves sessions de running diari (o quasi diari), així que ja aniré mirant els entrenaments que es proposen al fil i possiblement intentaré anar a algun d'aquests entrenaments marins que proposeu.
Barcelona92 que em recomanes per començar a fer un entrenament de 3/4 dies per setmana?
Salutacions!
Nadais con una libretita para apuntar los tiempos?
No està mal, diu ... :surprised: :surprised: jo penjo el banyador i em dedico a jugar a escacs ...
nyef no diguis tonterides, segur que tu en res, en matxaques a l'aigua (amb la teva llegendaria i elegant braçada)
Juas ... ke kbrn ... tu no m'has vist nedar xato ... :rofl: :rofl: :rofl: