- Missatges: 2295
Avui gairebé tercer dia consecutiu d'anar a la piscina, no se quin rendiment oferiré, però "es lo que hay"
Sergio, ya tienes quien te recoja los gorros en Gavà? si lo necesitas dímelo y te los recojo.![]()
Pues si me haces el favor. Compré 2Muchas gracias.
Tranquilo... todo suma... malos y buenos entrenos todos suman... el de hoy... es duro![]()
El que avisa no es traidor.
Tinc un dubte, "pm traccio" vol dir que em de fer les dos coses a l'hora?, deu ser difícil i cansat, no? :beurk:
Te recojo los 2, cap problema, que carreras haces proximamente? o eso, o tenéis que venir a una cena el próximo viernes 18 en Sant cugatPues si me haces el favor. Compré 2Avui gairebé tercer dia consecutiu d'anar a la piscina, no se quin rendiment oferiré, però "es lo que hay"
Sergio, ya tienes quien te recoja los gorros en Gavà? si lo necesitas dímelo y te los recojo.![]()
Muchas gracias.
Tranquilo... todo suma... malos y buenos entrenos todos suman... el de hoy... es duro![]()
El que avisa no es traidor.
![]()
Hoy haré el 3º, el segundo me lo dejo para el viernes![]()
Tinc un dubte, "pm traccio" vol dir que em de fer les dos coses a l'hora?, deu ser difícil i cansat, no? :beurk:
Dificil i cansat![]()
Si ho fas bé... ja m'ho diras tu...
![]()
SergioFAST:
Quins son els teus objectius d'aquesta temporada?
Per començar ves a la setmana 10, hi trobaras els famosos entrenaments de "Vuelta al agua" pots fer una parell de setmanes i despres continuar amb entrenos normals... ara portem unes sematmanes de molt fons... que podries fer despres, sino totes alguna i despres ja continuar amb nosaltres.
Ja em diras.
Bones. Doncs jo continuo fent la "vuelta al agua" a la meva bola. Avui he arribat a 1500m :rofl: i gairebé 32' (be, si m'esforço igual podria fer 31'30" :he:)
Un dia d'aquests em miraré els entrenaments partint de la vuelta al agua ditxosa aquesta i veuré a quin nivell d'entrenament arribaria si fes un parell a la setmana fins als halfs (potser alguna setmana 3, però ho dubto :mdr:)
Mare... tu ets dels que no volia anar a la piscina de petit oi :winktongue: :winktongue: :winktongue:
SergioFAST:
Quins son els teus objectius d'aquesta temporada?
Per començar ves a la setmana 10, hi trobaras els famosos entrenaments de "Vuelta al agua" pots fer una parell de setmanes i despres continuar amb entrenos normals... ara portem unes sematmanes de molt fons... que podries fer despres, sino totes alguna i despres ja continuar amb nosaltres.
Ja em diras.
Un parell de half s i Marnaton c de creus
A quina setmana esteu vosaltres???
Ok fare el que dius Mister :wink2:
Ya tenemos los gorros!!!!
Los repatira Ukatan en Gava.
Quereis que os lo recoja?
Pillo en Gava los de:
-Maria 2
-Jack 1
.../...
Bss
M
fastinho ells estan a l'última setmana :wink2:
Sergio
Un parell de half s i Marnaton c de creus
A quina setmana esteu vosaltres???
Ok fare el que dius Mister :wink2:
fastinho ells estan a l'última setmana :wink2:
I tu a quina setmana estas, no he vist cap temps teu ?![]()
![]()
Zi zenyor : banyoles i balaguerSergio
Un parell de half s i Marnaton c de creus
A quina setmana esteu vosaltres???
Ok fare el que dius Mister :wink2:
Quines Halfs? Banyoles i Balaguer? Tenim temps, 2 setmanes de volta al aigua i despres parlem.
fastinho ells estan a l'última setmana :wink2:
I tu a quina setmana estas, no he vist cap temps teu ?![]()
![]()
:surprised: :surprised: OK, molt bé com vas preguntar-me i no veia temps... per aixó ho deia. Bons temps en 100, 30" de recuperació et donaran bon fons, si vols guanyar una mica de "Xispa" baixa aquesta recuperació.Sergio crack,I tu a quina setmana estas, no he vist cap temps teu ?fastinho ells estan a l'última setmana :wink2:
![]()
![]()
Jo estic a la meva setmanaEstic seguint el que em marca l'entrenador. De moment estic sobre els 4000-6000 setmanals en dues sessions. Aviat tirarem cap a les tres sessions i els 7000 10000 setmanals
A tall d'exemple, ahir: 400 esc, 15x100/rec 30", 600 suaus.
Temps dels 15 100s: 1:38, 1:40, 1:41, 1:42, 1:38, 1:38, 1:37, 1:39, 1:40, 1:42, 1:40, 1:47 (rampa), 1:43, 1:44, 1:44.
fastinho ells estan a l'última setmana :wink2:
I tu a quina setmana estas, no he vist cap temps teu ?![]()
![]()
Sergio crack,
Jo estic a la meva setmanaEstic seguint el que em marca l'entrenador. De moment estic sobre els 4000-6000 setmanals en dues sessions. Aviat tirarem cap a les tres sessions i els 7000 10000 setmanals
A tall d'exemple, ahir: 400 esc, 15x100/rec 30", 600 suaus.
Temps dels 15 100s: 1:38, 1:40, 1:41, 1:42, 1:38, 1:38, 1:37, 1:39, 1:40, 1:42, 1:40, 1:47 (rampa), 1:43, 1:44, 1:44.