CorreCuaKs Hivern 2010... que fred dintre l'aigua.

CorreCuaKs Hivern 2010... que fred dintre l'aigua.

27 Gen 2011 15:35 #101 per TRI-GAT (Visitant)

a veure si podem sortir al mar a fer tirades...però de 3000 metres?


De 3000 no, de 3800  :666: :666:

Però serà un anada i tornada, sempre es pot retallar.
El tema ha estat tancat.
27 Gen 2011 15:51 #102 per rubens (Associat/da)
Li estic agafant el gustillo a aixó de nadar.  :whistle: :wink2: 

Les sèries d´ahir de 200 fins i tot em van agradar!  :party:  Suposo que pel fet que em van sortir millor del que m´esperava, que pensava que no baixaria de 4' en cap d´elles.
No puc penjar els temps desde l´ordinador de l´oficina. Ja ho faré a l´arribar a casa o demà.

Merci Sergio!!  :love:

Per cert, em sembla que jo passaré del partidet de WP, eh?  :whistle:
Yuki, aixó sí, no tenim pendent un 4x400?  :yes:
El tema ha estat tancat.
27 Gen 2011 15:57 #103 per Barcelona92 (Associat/da)
Ja farem sortides de totes les mides.

TRIGAT... al waterpolo hi han dos arbitres jejeje... ja saps si no vols cansar-te.

:great: Rubens... i si fem el partit vina... que riurem !

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
27 Gen 2011 16:12 #104 per TRI-GAT (Visitant)

Ja farem sortides de totes les mides.

.


De la meva mida i de la yuki  :rofl: :rofl:

Rubens tu vine, encara que sigui per fer d'arbitre
El tema ha estat tancat.
27 Gen 2011 17:13 #105 per tonivet (Visitant)



Por cierto. Que tal las series de 200? Duras eh  :whip: :whip: Sufrí como un perro...  :beurk: :beurk:


¡Hombre los que hacemos 4 no tanto!, lo único que vas un poquito alegre y a los 100 m dices: ¡ahora cambio! y ni patrás  :rofl:
De todas maneras Sergio yo estoy contento de la progresión, a ver si le sigo cogiendo el gustillo y vamos cogiendo fondo  :great:
El tema ha estat tancat.
28 Gen 2011 00:04 #106 per krlos (Associat/da)
Sergio, quantes semanes consideres que fan falta (amb el teu planning) de cara a un IM?

Aquesta encara no he començat, doncs encara faig tiradetes molt curtes i volia veure com "empalmar" partint de la S10 que em vas aconsellar fins a l'IM, però no se on "aturaràs" la temporada d'entrenament. A més, en realitat els objectius son dos. IM a l'Octubre però he d'arribar be al maig, on començo els halfs (3 en 50 dies)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
28 Gen 2011 08:12 #107 per TRI-GAT (Visitant)
krlos deixa de preguntar i ficat a l'aigua a nedar d'una vegada!  :glasses:

en poc temps i amb la teva força, et posaràs al nivell que desitjes i a la temporada de halfs  :surprised: per cert l'ordre serà?:

-Banyoles
-Calella
-Balaguer

si es així coincidirim en 2 de 3  :yipi:
El tema ha estat tancat.
28 Gen 2011 08:58 #108 per Barcelona92 (Associat/da)

Sergio, quantes semanes consideres que fan falta (amb el teu planning) de cara a un IM?
Aquesta encara no he començat, doncs encara faig tiradetes molt curtes i volia veure com "empalmar" partint de la S10 que em vas aconsellar fins a l'IM, però no se on "aturaràs" la temporada d'entrenament. A més, en realitat els objectius son dos. IM a l'Octubre però he d'arribar be al maig, on començo els halfs (3 en 50 dies)


Ufff Carlos... El meu objectiu d'aquest any ès Balaguer i ja he començat a entrenar per aixó... Peró també per la temporada d'estiu de travesses. Només he deixat de nedar durant l'agost. Setembre - Novembre han estat lights amb 2 sessions, a partir de decembre 3 suaus i ja he començat a carregar els braços.

Si el teu veritable objectiu és a l'Octubre i amb el coneixement que l'aigua per a tu és un tramit on vols patir el menys posible i poder arrivar sense grans esforços, et recomenaría que comencis ja a nadar, durant unes 3 setmanes amb els entrenaments de "Vuelta al Agua" un parell de vegades a la setmana. Desprès (finals de febrer) començaria amb les 3 sesions amb un volum màxim de 2000 m aprox. (Es a dir els entrenaments que fa tothom) i aixi fins a finals de maig. Després ja començaria amb els IM amb entrenaments al voltat dels 3000 m amb alguna travessa inclosa... Si el teu IM és tant tard pots desplaçar una mica el planning... pero amb el perill que els halfs siguin massa per als teus braços. Ja em diras que et sembla.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
28 Gen 2011 09:13 #109 per Barcelona92 (Associat/da)

Por cierto. Que tal las series de 200? Duras eh  :whip: :whip: Sufrí como un perro...  :beurk: :beurk:

¡Hombre los que hacemos 4 no tanto!, lo único que vas un poquito alegre y a los 100 m dices: ¡ahora cambio! y ni patrás  :rofl:
De todas maneras Sergio yo estoy contento de la progresión, a ver si le sigo cogiendo el gustillo y vamos cogiendo fondo  :great:


Quizás necesites un ritmo algo mayor... te vigilaré de cerca... y quizas pases al grupo de los  :jap: :jap: (Amarillo) y dejes el  :beurk: :beurk: (Verde)

:mdr: :mdr: :mdr: :mdr:  :whip: :whip: :whip: :whip:


Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
28 Gen 2011 09:16 #110 per TRI-GAT (Visitant)


Quizás necesites un ritmo algo mayor... te vigilaré de cerca... y quizas pases al grupo de los  :jap: :jap: (Amarillo) y dejes el  :beurk: :beurk: (Verde)

:mdr: :mdr: :mdr: :mdr:  :whip: :whip: :whip: :whip:


Que bonita y relajada era la vida cuando yo era verde!!!  :intello: :intello: :intello:
El tema ha estat tancat.
28 Gen 2011 11:12 #111 per maria (Associat/da)
Yo no me he enterado todavia de esto de los colores!!!
Que despiste que llevo...
M
El tema ha estat tancat.
28 Gen 2011 11:29 #112 per TRI-GAT (Visitant)

Yo no me he enterado todavia de esto de los colores!!!
Que despiste que llevo...
M


Maria tenemos a un pedazo de Negro  :whistle: :glasses: y el resto somos o naranja o amarillos o verdes y creo que algún azul hay.
El tema ha estat tancat.
28 Gen 2011 12:20 - 28 Gen 2011 12:29 #113 per u_ktan (Associat/da)


Per cert, em sembla que jo passaré del partidet de WP, eh?  :whistle:
Yuki, aixó sí, no tenim pendent un 4x400?  :yes:


s'han de fer les dues coses. A veure si podem organitzar un 4x400 i fer una festassa friky en la platja  :he:


krlos deixa de preguntar i ficat a l'aigua a nedar d'una vegada!  :glasses:


jo per el mar m'aplico la gran llei per molts coneguda del 1-2-3  (teoria per la que m'he guiat durant tot el 2010)  :oh:

es a dir,.. per un que no neda ni 5 piscines seguides :oops:

"si puc nedar 1000 metres seguits en una piscina :beurk: de ben segur que arribo sense problemes als 2000 al mar,.. i amb l'afegit mental de no em siguis nenassa, els 3000 són més que factibles"  :mdr:

evidentment,.. que ningú em faci cas  :mdr:


El tema ha estat tancat.
28 Gen 2011 12:49 #114 per bego (Visitant)

Yo no me he enterado todavia de esto de los colores!!!
Que despiste que llevo...
M


Maria tenemos a un pedazo de Negro  :whistle: :glasses: y el resto somos o naranja o amarillos o verdes y creo que algún azul hay.


Yo nado con bikini rosa  :whistle:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
28 Gen 2011 16:10 #115 per tonivet (Visitant)

Por cierto. Que tal las series de 200? Duras eh  :whip: :whip: Sufrí como un perro...  :beurk: :beurk:

¡Hombre los que hacemos 4 no tanto!, lo único que vas un poquito alegre y a los 100 m dices: ¡ahora cambio! y ni patrás  :rofl:
De todas maneras Sergio yo estoy contento de la progresión, a ver si le sigo cogiendo el gustillo y vamos cogiendo fondo  :great:


Quizás necesites un ritmo algo mayor... te vigilaré de cerca... y quizas pases al grupo de los  :jap: :jap: (Amarillo) y dejes el  :beurk: :beurk: (Verde)

:mdr: :mdr: :mdr: :mdr:  :whip: :whip: :whip: :whip:

Lo que tu creas conveniente Sergio, yo iré haciendo  :yes: ;)
El tema ha estat tancat.
28 Gen 2011 16:53 #116 per Upe (Visitant)

Yo no me he enterado todavia de esto de los colores!!!
Que despiste que llevo...
M


Maria tenemos a un pedazo de Negro  :whistle: :glasses: y el resto somos o naranja o amarillos o verdes y creo que algún azul hay.


Yo nado con bikini rosa  :whistle:


No que ya sé que tienes un bañador pastanaga... :whip: :whip: :whip:
El tema ha estat tancat.
28 Gen 2011 17:22 #117 per u_ktan (Associat/da)

Yo no me he enterado todavia de esto de los colores!!!
Que despiste que llevo...
M


Maria tenemos a un pedazo de Negro  :whistle: :glasses: y el resto somos o naranja o amarillos o verdes y creo que algún azul hay.


Yo nado con bikini rosa  :whistle:


No que ya sé que tienes un bañador pastanaga... :whip: :whip: :whip:


enchufáaaaa   :whip: :whip: :whip:


El tema ha estat tancat.
28 Gen 2011 23:03 #118 per krlos (Associat/da)
Ok, doncs em sembla perfecte. Jo amb arribar als halfs nedant 2000 amb comoditat, ja em sobra, per tant, com tu dius, Sergio, començaré en plan nyicris i ja  aniré pujant a partir del març. De cara a l'IM, igual fins i tot baixo una miqueta el nivell que agafi als halfs per no saturar-me d'aigua

Tri-Gat, si a l'aigua ja em fico un parell de vegades per setmana, però de moment els 25' son un rècord :he:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
29 Gen 2011 11:14 #119 per maria (Associat/da)
Taparos las orejas que grito....

YO TAMBIEN QUIERO UN BAÑADOR PASTANAGA!!!!!!!!
Bss
M
El tema ha estat tancat.
29 Gen 2011 11:24 #120 per khryz (Associat/da)
Hola companys i companyes. Tot i no escriure....estic fent els entrenaqments que pertoquen desde fa unes tres setmanes, (moltes gràcies Sergio!!). El primer dia no vaig fer més de 300 metres seguits, donat que no podia ni moure els braços....Faig tres sessions a la setmana, una dia lliure, (dilluns, vaig fent metres) y dimecres y divendres segueixo 2 dels 3 entrenaments programats. Ahir amb el Rubens vaig aconseguir acabar un entrenament complert sense saltarme res, 2600 metres!!Vaig flipar...És el meu entrenament més llarg després d'un que vaig dfer un dia de 3000 metres preparant Calella del 2009.El millor és que noto que  no em canso...puc continuar, el ritme no és ràpid, però vaig guanyant molta resistència(tot i el meu cos, gens preprarat genèticament per nedar).
Ahir mateix acabant l'entrenament amb un 6x150 amb tècnica, braça i fort vaig cronometrar-me els darrers 75 metres forts(per dir-los d'alguna forma, donat que no podia apretar gaire) per provar...1'21".....quasi vaig plorar d'alegria!!! :yipi: Extrapolant seria proper a 1'48" els 100....

I el millor de tot és que ja no tinc mal de panxa abans d'anar a la piscina!!
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats