CorreCuaKs Hivern 2010... que fred dintre l'aigua.

CorreCuaKs Hivern 2010... que fred dintre l'aigua.

16 Gen 2011 18:50 #41 per Enric59 (Visitant)
El vídeo és un vídeo normal de YouTube. Si veus d'altres, hauries de veure aquest!

Clica el logo de YouTube que hi ha a baix a la dreta.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
16 Gen 2011 18:53 #42 per Eva D (Visitant)
El tema ha estat tancat.
16 Gen 2011 18:59 #43 per Enric59 (Visitant)
Això vol dir que al teu ordinador li falten els pluggins per veure'l.

Mira'l aquí:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
16 Gen 2011 19:14 #44 per Eva D (Visitant)

Això vol dir que al teu ordinador li falten els pluggins per veure'l.

Mira'l aquí:

8) :yes:
El tema ha estat tancat.
16 Gen 2011 21:56 #45 per maria (Associat/da)
Enric... Me lo miro desde el ordenador...bss
M
El tema ha estat tancat.
16 Gen 2011 22:15 #46 per Jaume Carol (Associat/da)
Hola Enric:

Molt interessant el teu article. M’agrada especialment la “delegació” en els esportistes de les funcions heroiques i glorioses.

I el de la apnea que si te collons que vingui als màsters de Vilanova l’any proper (que hi ha una prova d’apnea)  :he:

Una abraçada,

Jaume

Jaume
twostones
El tema ha estat tancat.
17 Gen 2011 01:47 #47 per Enric59 (Visitant)

Hola Enric:

Molt interessant el teu article. M’agrada especialment la “delegació” en els esportistes de les funcions heroiques i glorioses.

I el de la apnea que si te collons que vingui als màsters de Vilanova l’any proper (que hi ha una prova d’apnea)  :he:

Una abraçada,

Jaume


:rofl:

Gràcies, Jaume.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
17 Gen 2011 13:06 #48 per bego (Visitant)
Eva, no et vaig veure divendres. Vas anar?

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
17 Gen 2011 22:17 #49 per Eulàlia (Associat/da)
Ei, correcuacs i correcuaques, demà el a les 19h hi ha una sessió tècnica de 30min amb el Sergio.  al Barceloneta, algú s'hi apunta?  :whip: :whip:

Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.
El tema ha estat tancat.
17 Gen 2011 23:46 #50 per Eva D (Visitant)

Eva, no et vaig veure divendres. Vas anar?

Bego, sorri, :neutral: no et vaig dir res, perquè hi havia anat al matí, a les 8, la meva intenció era intentar córrer al migdia...  :whip:Però al final l'entrenament de córrer va passar a millor vida. Aquest divendres crec que sí que hi aniré. Avui hi he anat, i espero que dimecres i divendres també. :whip:
Porto un cuelgue de córrer...  :whistle: Si corro, no nedo. Si nedo, no corro. I la bici, ja veus...  :whistle: Fem el que podem...
Llàstima que a la sessió tècnica del Barcelona92 de demà a les 7 no hi pugui anar, m'encantaria, però demà faig de xofer de nens tota la tarda... Gràcies igualment, Eulàlia i Sergi!
Sou fantàstic@s tot@s!!  :love: :love:
El tema ha estat tancat.
18 Gen 2011 07:51 #51 per Barcelona92 (Associat/da)
Una setmana més penjada... carregant braços... ja veureu que curts es fan els 750 m d'una Tri Sprint.

Avui a les 19 he quedat amb Eulalia al Barceloneta per fer una mica de técnica.

Molt Bon article Enric.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
18 Gen 2011 09:50 #52 per bego (Visitant)

Eva, no et vaig veure divendres. Vas anar?

Bego, sorri, :neutral: no et vaig dir res, perquè hi havia anat al matí, a les 8, la meva intenció era intentar córrer al migdia... 

Tranqui, Eva, em preocupava que no ens haguéssim vist (com sóc miop i no veig res a l'aigua ....) Això d'entrenar tres esports i a sobre tenir nens i vida familiar i feina i ....... és molt difícil de combinar. Però, suposo que val la pena  :he: Farem el que podrem, no? i Eva, es tracta de disfrutar-ho.

Divendres aniré a entrenar al migdia també. Si hi vas, ja ens trobarem.
Jo no puc venir a la sessió de tècnica (tot i que segur que està molt bé). Avui faig spinning  :beurk:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
18 Gen 2011 10:50 #53 per Barcelona92 (Associat/da)

Eva, no et vaig veure divendres. Vas anar?

Bego, sorri, :neutral: no et vaig dir res, perquè hi havia anat al matí, a les 8, la meva intenció era intentar córrer al migdia... 

Tranqui, Eva, em preocupava que no ens haguéssim vist (com sóc miop i no veig res a l'aigua ....)


I fora del aigua si veus ???  :whistle: :whistle: :666: :666:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
18 Gen 2011 11:21 #54 per bego (Visitant)

Eva, no et vaig veure divendres. Vas anar?

Bego, sorri, :neutral: no et vaig dir res, perquè hi havia anat al matí, a les 8, la meva intenció era intentar córrer al migdia... 

Tranqui, Eva, em preocupava que no ens haguéssim vist (com sóc miop i no veig res a l'aigua ....)


I fora del aigua si veus ???  :whistle: :whistle: :666: :666:


Fora de l'aigua, no miro  :666:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
19 Gen 2011 17:53 #55 per Jaume Carol (Associat/da)
I no seria moment d'organitzar un altre entrenament en grup? Crec que aaquest diumenge no hi ha cap cursa, ni Tri ni pedalada ....

Jaume
twostones
El tema ha estat tancat.
19 Gen 2011 20:48 #56 per Enric59 (Visitant)

Una setmana més penjada... carregant braços... ja veureu que curts es fan els 750 m d'una Tri Sprint.

Avui a les 19 he quedat amb Eulalia al Barceloneta per fer una mica de técnica.

Molt Bon article Enric.


8)

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
19 Gen 2011 22:16 #57 per Eva D (Visitant)

Una setmana més penjada... carregant braços... ja veureu que curts es fan els 750 m d'una Tri Sprint.

Avui a les 19 he quedat amb Eulalia al Barceloneta per fer una mica de técnica.

Molt Bon article Enric.


8)

8)
El tema ha estat tancat.
19 Gen 2011 22:45 #58 per Enric59 (Visitant)

Hola Enric:

Molt interessant el teu article. M’agrada especialment la “delegació” en els esportistes de les funcions heroiques i glorioses.

I el de la apnea que si te collons que vingui als màsters de Vilanova l’any proper (que hi ha una prova d’apnea)  :he:

Una abraçada,

Jaume


:rofl:

Gràcies, Jaume.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
22 Gen 2011 11:24 #59 per krlos (Associat/da)
Bon dia

Després d'una aturada tècnica a boxes i tot i que només m'han fet reparacions de xapa i pintura, aquesta setmana he tornat a nedar i agafar la bici després de 4 mesos.

Els objectius principals estan al maig/juny (B de Banyoles, Half de Calella i Balaguer), i a l'octubre el IM de Calella novament.

Sergio, aquesta setmana he fet un parell de dies de 20' (1000m) i veig que m'estic movent en 1'59" (així que flipo, perquè cada any que ho deixo durant mesos, quan torno estic igual  :rofl:)

En el tema de l'aigua soc de la llei del mínim esforç, així que si puc arribar a l'IM amb un màxim de 8km setmanals, no faré 9km...i per tant com que queda molt per l'octubre, a veure quin es el mínim de cara a afrontar el B de Banyoles l'1 de Maig (2200m d'Aigua)

Si em recordes la direcció dels entrenaments i em dius com adaptar-me'ls, perfecte. Ah, un comentari sobre la tècnica. Vaig preparar l'IM de Calella sense fer mai tècnica i vaig anar millorant. L'any passat vaig preparar Balaguer amb molta Tècnica als entrenaments i no vaig sortir de l'Aigua al triatló. ¿De veritat que fa falta fer tècnica a tots els entrenaments? (Be en realitat la meva ment es pregunta si amb una sola sessió de tècnica al mes no puc passar  :oops:)

I per últim, recordo a tothom que al nedar soc propens a tenir rampes agòniques als peus que van pujant als bessons si no paro i que acaben a tota la cama si continuo. Fins al punt que ahir després de 1100m es va haver d'acabar l'entrenament  :'(
He provat tot, calci, magnesi, ferro, vitamines...i no hi ha manera. A veure si algú te alguna idea!


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
23 Gen 2011 15:41 #60 per tonivet (Associat/da)
krlos jo no he arribat a tenir rampes  si "amago" de rampes quan intento picar fort de peus. En el meu cas crec que és perque quan pico fort estiro l'empelt (empeine) cap al darrera i els bessons estan molt temps contraguts. Potser a tu et passa igual!
El tema ha estat tancat.