Hola Enric:
Molt interessant el teu article. M’agrada especialment la “delegació” en els esportistes de les funcions heroiques i glorioses.
I el de la apnea que si te collons que vingui als màsters de Vilanova l’any proper (que hi ha una prova d’apnea) :he:
Una abraçada,
Jaume
Bego, sorri,Eva, no et vaig veure divendres. Vas anar?
Tranqui, Eva, em preocupava que no ens haguéssim vist (com sóc miop i no veig res a l'aigua ....) Això d'entrenar tres esports i a sobre tenir nens i vida familiar i feina i ....... és molt difícil de combinar. Però, suposo que val la pena :he: Farem el que podrem, no? i Eva, es tracta de disfrutar-ho.Bego, sorri,Eva, no et vaig veure divendres. Vas anar?
no et vaig dir res, perquè hi havia anat al matí, a les 8, la meva intenció era intentar córrer al migdia...
Tranqui, Eva, em preocupava que no ens haguéssim vist (com sóc miop i no veig res a l'aigua ....)Bego, sorri,Eva, no et vaig veure divendres. Vas anar?
no et vaig dir res, perquè hi havia anat al matí, a les 8, la meva intenció era intentar córrer al migdia...
Tranqui, Eva, em preocupava que no ens haguéssim vist (com sóc miop i no veig res a l'aigua ....)Bego, sorri,Eva, no et vaig veure divendres. Vas anar?
no et vaig dir res, perquè hi havia anat al matí, a les 8, la meva intenció era intentar córrer al migdia...
I fora del aigua si veus ???![]()
![]()
![]()
Una setmana més penjada... carregant braços... ja veureu que curts es fan els 750 m d'una Tri Sprint.
Avui a les 19 he quedat amb Eulalia al Barceloneta per fer una mica de técnica.
Molt Bon article Enric.
Hola Enric:
Molt interessant el teu article. M’agrada especialment la “delegació” en els esportistes de les funcions heroiques i glorioses.
I el de la apnea que si te collons que vingui als màsters de Vilanova l’any proper (que hi ha una prova d’apnea) :he:
Una abraçada,
Jaume