- Missatges: 2295
Maria mirate esto: www.corredors.cat/index.php?option=com_jfusion&Itemid=91&jfile=index.php&topic=10245.0Que animado esta esto!!!
Hoy he hecho el primer entreno , 2100 ms...cada dia disfruto mas.
Despues del maraton, me estoy palnteando debutar en un tri olimpico... Alguna sugerencia?
M
Que animado esta esto!!!
Hoy he hecho el primer entreno , 2100 ms...cada dia disfruto mas.
Despues del maraton, me estoy palnteando debutar en un tri olimpico... Alguna sugerencia?
M
Hello. Una altra setmana al sac. Entreanments 1 i 3 aconseguits...els temps de la 3ª sessió van ser....el primers 300m que havíem de controla rtemps en 5'45", els segons 300m a controlar....5'42"....pel meu nivell, prou bé!!! :yipi:
Ànims a tots i totes!!
Hola a todos,
Sergio, esta semana (hoy) empiezo a entrenar el sector de natación. Me he bajado el entreno de la semana 1, si es que yo empiezo de 0!! :rofl: :rofl:
tengo dudas:
en la sesión 1: (2100m) que significa 2x200 (1.R - 2.MF)? la primera relajado y la segunda serie a tope? series de 200? tela...
el 200 pm como es? se puede hacer con pala?
sesión 2:
que es LOCOMOTOR?
sesion 3:
que es tracción?
gracias!!!
Hello. Una altra setmana al sac. Entreanments 1 i 3 aconseguits...els temps de la 3ª sessió van ser....el primers 300m que havíem de controla rtemps en 5'45", els segons 300m a controlar....5'42"....pel meu nivell, prou bé!!! :yipi:
Ànims a tots i totes!!
Hola Companys/es,
On són aquests fantàstics entrenaments que tots parleu....jo he començat a preparar la temporada Tri , ja que no he pogut començar l´atletica : Aquiles a pendre pel cul.
Per tant agrairia moltíssim m´informeu com funciona la dinamica d´aquests entrenos....imagino que són obra del mestre 92
Gràcies
Hola a todos,
Sergio, esta semana (hoy) empiezo a entrenar el sector de natación. Me he bajado el entreno de la semana 1, si es que yo empiezo de 0!! :rofl: :rofl:
tengo dudas:
en la sesión 1: (2100m) que significa 2x200 (1.R - 2.MF)? la primera relajado y la segunda serie a tope? series de 200? tela...
el 200 pm como es? se puede hacer con pala?
sesión 2:
que es LOCOMOTOR?
sesion 3:
que es tracción?
gracias!!!
Ei Dani de vuelta... Ahora toca trabajar
Ves a la semana 10, allí hay unos entrenos que se llaman VUELTA AL AGUA empieza con un par o tres de semanas con estos, luego ya te enganchas a la semana que estemos todos. OK?
Como te dijo EVA, al final del archivo hay unas pequeñas notas aclaratorias. Pero si no te solucionan la duda, me preguntas.
Bones. Doncs jo continuo fent la "vuelta al agua" a la meva bola. Avui he arribat a 1500m :rofl: i gairebé 32' (be, si m'esforço igual podria fer 31'30" :he:)
Un dia d'aquests em miraré els entrenaments partint de la vuelta al agua ditxosa aquesta i veuré a quin nivell d'entrenament arribaria si fes un parell a la setmana fins als halfs (potser alguna setmana 3, però ho dubto :mdr:)
Avui gairebé tercer dia consecutiu d'anar a la piscina, no se quin rendiment oferiré, però "es lo que hay"
Sergio, ya tienes quien te recoja los gorros en Gavà? si lo necesitas dímelo y te los recojo.![]()