CorreCuaKs Hivern 2010... que fred dintre l'aigua.

CorreCuaKs Hivern 2010... que fred dintre l'aigua.

01 febrer 2011 17:09 #141 per TRI-GAT (Visitant)

Barcelona92 el meu problema és que no tinc gaire bona tècnica i em canso molt ràpid (els que m'han vist "en vivo" poden donar fe...)  :oops:  Em cal un curset com déu mana.

Dono fe!! :666:  li cal el curset ....  :rofl: :rofl:


Haure de defensar a les senyores... A Balaguer no et vaig veure nedant... i tampoc cap vegada al mar... De veritat saps nedar Nyef ?  :666: :666: :666:

Belenka. Si quedem un dia per nadar al Barceloneta (Dissabte o Diumenge mati) Vina i així veurem aquest estil que segur que és millor que l'invisble del Nyef  :whistle: :whistle:


jojojojo .. ostia quantes punyalades ... marxo amb la cua entre cames ...  :oh: :oh:


No te'n vagis nyef, que el Sergio li ensenyi a la Belenka, ja et dono jo unes quantes classes de natació  :rofl: Que jo la teoria me la sé quasi tan bé com el tri-gat (tot i que no faig les coses que fa ell amb les pilotes de tenis .....  :sarcastic:) :whistle:)


Em tenies convençut de venir, fins que has dit que et sabies la teoria tant be com el Tri-Gat ....  :666: :666:


Ep, però a la pràctica sóc insuperable, vaja, com a mínim millor que el Tri-Gat  :mdr:


Bego A mi no m'han explicat això  :666: :666: :666: :666:


És que vaig d'incògnite  :glasses: i dissimulo. No com el nyef, que després del que he llegit a l'altre fil no es pot dir que pertanyi a la policia secreta de Fidel  :mdr: (recordeu aquell antic acudit? SI no el recordeu, no penso explicar-lo.....  :^^:)


Jo no  me'l se, explica, explica  :party: encara que sigui per MP  :whistle:
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 17:11 #142 per fast (Visitant)

Barcelona92 el meu problema és que no tinc gaire bona tècnica i em canso molt ràpid (els que m'han vist "en vivo" poden donar fe...)  :oops:  Em cal un curset com déu mana.

Dono fe!! :666:  li cal el curset ....  :rofl: :rofl:


Haure de defensar a les senyores... A Balaguer no et vaig veure nedant... i tampoc cap vegada al mar... De veritat saps nedar Nyef ?  :666: :666: :666:
La Belendruska es irrecuperable ...sempre us podrá portar les toballoles  :wink2:
Per cert, on son aquests fantastics entrenaments per movemos ??? 8)
Belenka. Si quedem un dia per nadar al Barceloneta (Dissabte o Diumenge mati) Vina i així veurem aquest estil que segur que és millor que l'invisble del Nyef  :whistle: :whistle:

El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 17:12 #143 per nyef (Associat/da)
Parlem de tècnica i pràcitca de natació o de pilotes de tennis??  :666: :666:

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 17:13 #144 per TRI-GAT (Visitant)

Parlem de tècnica i pràcitca de natació o de pilotes de tennis??  :666: :666:


de Fidel Castro  :666: :666:
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 17:14 #145 per nyef (Associat/da)

Barcelona92 el meu problema és que no tinc gaire bona tècnica i em canso molt ràpid (els que m'han vist "en vivo" poden donar fe...)  :oops:  Em cal un curset com déu mana.

Dono fe!! :666:  li cal el curset ....  :rofl: :rofl:


Haure de defensar a les senyores... A Balaguer no et vaig veure nedant... i tampoc cap vegada al mar... De veritat saps nedar Nyef ?  :666: :666: :666:

La Belendruska es irrecuperable ...sempre us podrá portar les toballoles  :wink2:
Per cert, on son aquests fantastics entrenaments per movemos ??? 8)
Belenka. Si quedem un dia per nadar al Barceloneta (Dissabte o Diumenge mati) Vina i així veurem aquest estil que segur que és millor que l'invisble del Nyef  :whistle: :whistle:


Abuelo. Cal que tú també et fotis amb mi ...  :no: :no:

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 17:19 #146 per nyef (Associat/da)
M'anava a fer el txulo, però com que nedo de pena .... mejor me callo ....  :beurk:

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 17:20 #147 per TRI-GAT (Visitant)
Per cert, en res, me'n vaig a la piscina a practicar  :party:
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 21:18 #148 per maria (Associat/da)
Que animado esta esto!!!
Hoy he hecho el primer entreno , 2100 ms...cada dia disfruto mas.
Despues del maraton, me estoy palnteando debutar en un tri olimpico... Alguna sugerencia?
M
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 21:33 #149 per Belenka (Associat/da)

Barcelona92 el meu problema és que no tinc gaire bona tècnica i em canso molt ràpid (els que m'han vist "en vivo" poden donar fe...)  :oops:  Em cal un curset com déu mana.

Dono fe!! :666:  li cal el curset ....  :rofl: :rofl:


Haure de defensar a les senyores... A Balaguer no et vaig veure nedant... i tampoc cap vegada al mar... De veritat saps nedar Nyef ?  :666: :666: :666:
La Belendruska es irrecuperable ...sempre us podrá portar les toballoles  :wink2:
Per cert, on son aquests fantastics entrenaments per movemos ??? 8)
Belenka. Si quedem un dia per nadar al Barceloneta (Dissabte o Diumenge mati) Vina i així veurem aquest estil que segur que és millor que l'invisble del Nyef  :whistle: :whistle:


iaiete, a veure si aprenem a citar els missatges...  :rofl:

PD: passo de tovalloles, ja ho saps  :666:

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 21:36 #150 per Belenka (Associat/da)


Belenka. Si quedem un dia per nadar al Barceloneta (Dissabte o Diumenge mati) Vina i així veurem aquest estil que segur que és millor que l'invisble del Nyef  :whistle: :whistle:


Si és en cap de setmana, de conya!  :great: Tot i que hauré d'esperar que vingui el bon temps, que no calgui neoprè!

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?
El tema ha estat tancat.
02 febrer 2011 08:15 #151 per TRI-GAT (Visitant)


Belenka. Si quedem un dia per nadar al Barceloneta (Dissabte o Diumenge mati) Vina i així veurem aquest estil que segur que és millor que l'invisble del Nyef  :whistle: :whistle:


Si és en cap de setmana, de conya!  :great: Tot i que hauré d'esperar que vingui el bon temps, que no calgui neoprè!


Ja et deixo el meu si vols  :rofl: :rofl:
El tema ha estat tancat.
02 febrer 2011 08:39 #152 per Belenka (Associat/da)


Si és en cap de setmana, de conya!  :great: Tot i que hauré d'esperar que vingui el bon temps, que no calgui neoprè!


Ja et deixo el meu si vols  :rofl: :rofl:


:rofl: :rofl: :rofl:
Crec que ja riuran prou veient-me nedar, no caldrà atrezzo...  :clown:

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?
El tema ha estat tancat.
02 febrer 2011 09:00 #153 per TRI-GAT (Visitant)
(Mode: parlant en serio on):

Pel Mister:

COm que ahir em vaig deixar a la feina el plà d'entreno, després de la clase d'SPINNING vaig anar a la piscina i com que hi era el meu "altre" entrenador, vem decidir que fes, 600 estils més un 2000 a ritme constant i controlant la tècnica marcant el temps de pas pel 1000 i va sortir el següent (que també anoto al full de temps) 2000m en 39'24'' (primer 1000 20'02'', segon 1000 19'22'') el millor de tot es que després dels 200 de tornada a la calma, si no hagués estat perquè era tard, hagués nedat més.  :yipi: :yipi:

(mode parlant en serio off

Belenka "p'a verte" amb el meu neoprè  :he: :he:
El tema ha estat tancat.
02 febrer 2011 10:26 #154 per Barcelona92 (Associat/da)
Nyef no t'enfadis... Ho dic perque vinguis amb nosaltres algun dia a nedar...

A més... imagina a Belenka en el neopreno de TRIGAT  :666: :666: :666: Riurem...

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
02 febrer 2011 11:12 #155 per Belenka (Associat/da)

Nyef no t'enfadis... Ho dic perque vinguis amb nosaltres algun dia a nedar...

A més... imagina a Belenka en el neopreno de TRIGAT  :666: :666: :666: Riurem...


Què kbró catxondo el profe!  :rofl:
A mi em costa d'imaginar, però suraria la mar de bé...  :winktongue:


Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?
El tema ha estat tancat.
02 febrer 2011 12:44 #156 per Barcelona92 (Associat/da)

Nyef no t'enfadis... Ho dic perque vinguis amb nosaltres algun dia a nedar...
A més... imagina a Belenka en el neopreno de TRIGAT  :666: :666: :666: Riurem...

Què kbró catxondo el profe!  :rofl:
A mi em costa d'imaginar, però suraria la mar de bé...  :winktongue:

O potser t'ofegues dintre el MEGA-Neopré  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Haurem de contractar socorristes...

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
02 febrer 2011 13:01 #157 per TRI-GAT (Visitant)

Nyef no t'enfadis... Ho dic perque vinguis amb nosaltres algun dia a nedar...
A més... imagina a Belenka en el neopreno de TRIGAT  :666: :666: :666: Riurem...

Què kbró catxondo el profe!  :rofl:
A mi em costa d'imaginar, però suraria la mar de bé...  :winktongue:

O potser t'ofegues dintre el MEGA-Neopré  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Haurem de contractar socorristes...



EEEEP que us sento  :666: que m'he aprimat una mica!  :666:

Jo faré de socorrista (de les noies només )
El tema ha estat tancat.
02 febrer 2011 13:24 #158 per Belenka (Associat/da)

Nyef no t'enfadis... Ho dic perque vinguis amb nosaltres algun dia a nedar...
A més... imagina a Belenka en el neopreno de TRIGAT  :666: :666: :666: Riurem...

Què kbró catxondo el profe!  :rofl:
A mi em costa d'imaginar, però suraria la mar de bé...  :winktongue:

O potser t'ofegues dintre el MEGA-Neopré  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Haurem de contractar socorristes...



EEEEP que us sento  :666: que m'he aprimat una mica!  :666:

Jo faré de socorrista (de les noies només )


Mega neoprè perquè em sobrarà un metre de cames i mig de braços, perquè de contorno fijo que m'hi va com un guant...  :he:

S'agraeix el socorrista  :love:, però si porto manguitos no crec que calgui.  :rofl:

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?
El tema ha estat tancat.
02 febrer 2011 14:18 #159 per Eva D (Visitant)

Que animado esta esto!!!
Hoy he hecho el primer entreno , 2100 ms...cada dia disfruto mas.
Despues del maraton, me estoy palnteando debutar en un tri olimpico... Alguna sugerencia?
M

Yo no te puedo decir mucho, María. Pero creo que el Garmin no sería el mejor. Demasiada gente, estuve 3/4 de hora para meter la bici y 1/2 para recogerla, aunque estaba cerquita de casa y bajé y subí con la bici mismo... Dicen que en Francia son una pasada, más baratos, menos gente y bien organizados...
El tema ha estat tancat.
02 febrer 2011 15:22 #160 per Barcelona92 (Associat/da)

Que animado esta esto!!!
Hoy he hecho el primer entreno , 2100 ms...cada dia disfruto mas.
Despues del maraton, me estoy palnteando debutar en un tri olimpico... Alguna sugerencia?

Yo no te puedo decir mucho, María. Pero creo que el Garmin no sería el mejor. Demasiada gente, estuve 3/4 de hora para meter la bici y 1/2 para recogerla, aunque estaba cerquita de casa y bajé y subí con la bici mismo... Dicen que en Francia son una pasada, más baratos, menos gente y bien organizados...


Todavía queda mucho... pero respaldo a Eva... el Garmin es un caos y muy caro... Ya hablaremos... pero en Les Angles hacen un fin de semana de triatlones que es la bomba...  :great:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.