- Missatges: 790
Suposo que molts ja l'haureu vist, però ho penjo pels despistats que no ho na vist.
A mi em serveix de molt
Estilazo Mr.Smooth
Suposo que molts ja l'haureu vist, però ho penjo pels despistats que no ho na vist.
A mi em serveix de molt
Estilazo Mr.Smooth
Això sí que és un estil i la resta granotes!
Suposo que molts ja l'haureu vist, però ho penjo pels despistats que no ho na vist.
A mi em serveix de molt
Estilazo Mr.Smooth
Això sí que és un estil i la resta granotes!
Això es que no m'has vist a mi darrerament![]()
Suposo que molts ja l'haureu vist, però ho penjo pels despistats que no ho na vist.
A mi em serveix de molt
Estilazo Mr.Smooth
Això sí que és un estil i la resta granotes!
Això es que no m'has vist a mi darrerament![]()
Quan tindré l'oportunitat?
No se si això te cabuda aquí, però,
Que Espanya jugava ahir amb els juvenils contra Serbia? :surprised: Quin repàs no?
Una altre cosa, creieu que podriem organitzar un partit de Waterpolo? podria ser mooooooolt divertit![]()
Sergio manifiestate! :intello:
No se si això te cabuda aquí, però,
Que Espanya jugava ahir amb els juvenils contra Serbia? :surprised: Quin repàs no?
Una altre cosa, creieu que podriem organitzar un partit de Waterpolo? podria ser mooooooolt divertit![]()
Sergio manifiestate! :intello:
ja s'ha manifestat en el feichbuk :oh:
un partidet a waterpolo??? m'apunto!!!! (tot i que hem de mirar bé la profunditat de la piscina,... i no ho dic per mi, perquè jo no toco ni en una piscina infantil) :he:
Mare... ara waterpolo... jejeje... doncs ja ho farem... no patiu... jo d'arbitre :jap:
Si fem servir pilota de nens, m'hi apunto.Mare... ara waterpolo... jejeje... doncs ja ho farem... no patiu... jo d'arbitre :jap:
:yipi: :yipi: :yipi:
Ahir vaig llegir les normes i no es pot agafar la pilota amb dos mans (be a mi no em farà falta)
Ja tenim arbitre, ara falten 12 jugadors més, (son 7 per qeuip no?)
Si ho dius per mi, segurament tocaréperò disimularé
![]()
tots sabem que a Balaguer tu no vas nedar :he:
El portero si puede tocarla con 2 manos
![]()
![]()
El Reglamento: https://docs.google.com/leaf?id=0B5xjArf6Cft-YzQxN2YxYWQtNjM2Zi00OTEzLTlhZGUtZmVmZjAyZmRkMTA4&sort=name&layout=list&num=50
Pelotas... hay de muchos tamaños... Como de todas las pelotas![]()
![]()
Para hacerlo más divertido lo ideal sería hacerlo con un balón femenino.
Por cierto. Que tal las series de 200? Duras eh![]()
Sufrí como un perro... :beurk: :beurk:
Pelotas... hay de muchos tamaños... Como de todas las pelotas
![]()
![]()
Para hacerlo más divertido lo ideal sería hacerlo con un balón femenino.
Por cierto. Que tal las series de 200? Duras eh![]()
Sufrí como un perro... :beurk: :beurk:
Me olvidé de poner el tiempo de la última... no me dejo ni un metro :grrrrrr: :grrrrrr: