CorreCuaKs Hivern 2010... que fred dintre l'aigua.

CorreCuaKs Hivern 2010... que fred dintre l'aigua.

26 Gen 2011 09:47 - 26 Gen 2011 09:51 #81 per TRI-GAT (Visitant)
Suposo que molts ja l'haureu vist, però ho penjo pels despistats que no ho na vist.

A mi em serveix de molt

Estilazo Mr.Smooth
El tema ha estat tancat.
26 Gen 2011 10:07 #82 per Upe (Visitant)

Suposo que molts ja l'haureu vist, però ho penjo pels despistats que no ho na vist.

A mi em serveix de molt

Estilazo Mr.Smooth


Això sí que és un estil i la resta granotes!
El tema ha estat tancat.
26 Gen 2011 10:15 #83 per TRI-GAT (Visitant)

Suposo que molts ja l'haureu vist, però ho penjo pels despistats que no ho na vist.

A mi em serveix de molt

Estilazo Mr.Smooth


Això sí que és un estil i la resta granotes!


Això es que no m'has vist a mi darrerament  :666: :666:
El tema ha estat tancat.
26 Gen 2011 10:24 #84 per Upe (Visitant)

Suposo que molts ja l'haureu vist, però ho penjo pels despistats que no ho na vist.

A mi em serveix de molt

Estilazo Mr.Smooth


Això sí que és un estil i la resta granotes!


Això es que no m'has vist a mi darrerament  :666: :666:


Quan tindré l'oportunitat?
El tema ha estat tancat.
26 Gen 2011 10:27 #85 per TRI-GAT (Visitant)

Suposo que molts ja l'haureu vist, però ho penjo pels despistats que no ho na vist.

A mi em serveix de molt

Estilazo Mr.Smooth


Això sí que és un estil i la resta granotes!




Això es que no m'has vist a mi darrerament  :666: :666:


Quan tindré l'oportunitat?


Aviat farem queades per anar al mar a fer tirades llargues, esperem que passi el fred 8) 8)
El tema ha estat tancat.
26 Gen 2011 17:46 #86 per TRI-GAT (Visitant)
No se si això te cabuda aquí, però,

Que Espanya jugava ahir amb els juvenils contra Serbia?  :surprised: Quin repàs no?

Una altre cosa, creieu que podriem organitzar un partit de Waterpolo? podria ser mooooooolt divertit  :party: :party:

Sergio manifiestate!  :intello:
El tema ha estat tancat.
26 Gen 2011 17:52 #87 per u_ktan (Associat/da)

No se si això te cabuda aquí, però,

Que Espanya jugava ahir amb els juvenils contra Serbia?  :surprised: Quin repàs no?

Una altre cosa, creieu que podriem organitzar un partit de Waterpolo? podria ser mooooooolt divertit  :party: :party:

Sergio manifiestate!  :intello:


ja s'ha manifestat en el feichbuk  :oh:

un partidet a waterpolo??? m'apunto!!!! (tot i que hem de mirar bé la profunditat de la piscina,... i no ho dic per mi, perquè jo no toco ni en una piscina infantil)  :he:


El tema ha estat tancat.
26 Gen 2011 17:59 #88 per TRI-GAT (Visitant)

No se si això te cabuda aquí, però,

Que Espanya jugava ahir amb els juvenils contra Serbia?  :surprised: Quin repàs no?

Una altre cosa, creieu que podriem organitzar un partit de Waterpolo? podria ser mooooooolt divertit  :party: :party:

Sergio manifiestate!  :intello:


ja s'ha manifestat en el feichbuk   :oh:

un partidet a waterpolo??? m'apunto!!!! (tot i que hem de mirar bé la profunditat de la piscina,... i no ho dic per mi, perquè jo no toco ni en una piscina infantil)   :he:


Osti tu, es que jo el feisbuc no el miru gairebé mai.

Si ho dius per mi, segurament tocaré  :666: però disimularé  :666: :666:

VOLEM PARTIT DE WATERPOLO  :party:
El tema ha estat tancat.
26 Gen 2011 18:00 #89 per u_ktan (Associat/da)


Si ho dius per mi, segurament tocaré  :666: però disimularé  :666: :666:


tots sabem que a Balaguer tu no vas nedar  :he:


El tema ha estat tancat.
27 Gen 2011 09:35 #90 per Barcelona92 (Associat/da)
Mare... ara waterpolo... jejeje... doncs ja ho farem... no patiu... jo d'arbitre  :jap:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
27 Gen 2011 09:50 #91 per TRI-GAT (Visitant)

Mare... ara waterpolo... jejeje... doncs ja ho farem... no patiu... jo d'arbitre  :jap:



:yipi: :yipi: :yipi:

Ahir vaig llegir les normes i no es pot agafar la pilota amb dos mans (be a mi no em farà falta  :whistle:)

Ja tenim arbitre, ara falten 12 jugadors més, (son 7 per qeuip no?  :whistle:)
El tema ha estat tancat.
27 Gen 2011 09:55 #92 per Eva D (Visitant)

Mare... ara waterpolo... jejeje... doncs ja ho farem... no patiu... jo d'arbitre  :jap:



:yipi: :yipi: :yipi:

Ahir vaig llegir les normes i no es pot agafar la pilota amb dos mans (be a mi no em farà falta  :whistle:)

Ja tenim arbitre, ara falten 12 jugadors més, (son 7 per qeuip no?  :whistle:)

Si fem servir pilota de nens, m'hi apunto.
El tema ha estat tancat.
27 Gen 2011 09:59 #93 per krlos (Associat/da)


Si ho dius per mi, segurament tocaré  :666: però disimularé  :666: :666:


tots sabem que a Balaguer tu no vas nedar  :he:


No, que aquest era jo  :he:

Ah, no. Que això es l'únic que vaig fer  :rofl:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
27 Gen 2011 10:03 #94 per TRI-GAT (Visitant)

Si fem servir pilota de nens, m'hi apunto.


Eva pilota de nens? hi deu haber pilota de feminas que no serà tant petita com la de nens no? es que si no la faré servir per jugar a canicas  :rofl: :rofl:
El tema ha estat tancat.
27 Gen 2011 11:35 #95 per Barcelona92 (Associat/da)
El portero si puede tocarla con 2 manos  :whistle: :whistle: :whistle:

El Reglamento: https://docs.google.com/leaf?id=0B5xjArf6Cft-YzQxN2YxYWQtNjM2Zi00OTEzLTlhZGUtZmVmZjAyZmRkMTA4&sort=name&layout=list&num=50

Pelotas... hay de muchos tamaños...  Como de todas las pelotas :666: :666: :666:

Para hacerlo más divertido lo ideal sería hacerlo con un balón femenino.

Por cierto. Que tal las series de 200? Duras eh  :whip: :whip: Sufrí como un perro...  :beurk: :beurk:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
27 Gen 2011 11:49 #96 per Eva D (Visitant)

El portero si puede tocarla con 2 manos  :whistle: :whistle: :whistle:

El Reglamento: https://docs.google.com/leaf?id=0B5xjArf6Cft-YzQxN2YxYWQtNjM2Zi00OTEzLTlhZGUtZmVmZjAyZmRkMTA4&sort=name&layout=list&num=50

Pelotas... hay de muchos tamaños...  Como de todas las pelotas :666: :666: :666:

Para hacerlo más divertido lo ideal sería hacerlo con un balón femenino.

Por cierto. Que tal las series de 200? Duras eh  :whip: :whip: Sufrí como un perro...  :beurk: :beurk:


Qué serio esto del reglamento!! Jolin... glups!!  :oh:
Me muero por hacer las series de 200!! A ver si las hago el domingo! Esta semanita, secano toca, khefe... Al menos estoy recuperando el correr un poquitín...
El tema ha estat tancat.
27 Gen 2011 11:55 #97 per TRI-GAT (Visitant)

Pelotas... hay de muchos tamaños...  Como de todas las pelotas :666: :666: :666:
Para hacerlo más divertido lo ideal sería hacerlo con un balón femenino.
Por cierto. Que tal las series de 200? Duras eh  :whip: :whip: Sufrí como un perro...  :beurk: :beurk:


Eso, eso y ducha mitxa para acabar  :666: :666:

Las series de ayer durísimas, ya he visto que "solo" hiciste 5 series :whistle: :666, por mi parte (como he dicho) hice un poco de trampa (ya me  :whip: :whip: yo mismo) y descansaba unos segundos más de lo que me tocaba (5-10 segundos)

Las dos últimas, me notaba ya apretando los dientes a saco y con la respiración a tope  :surprised: 

I LOVE SUFRIR con las series  :love:
El tema ha estat tancat.
27 Gen 2011 13:02 #98 per Barcelona92 (Associat/da)
Me olvidé de poner el tiempo de la última... no me dejo ni un metro  :grrrrrr: :grrrrrr:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
27 Gen 2011 13:04 #99 per TRI-GAT (Visitant)

Me olvidé de poner el tiempo de la última... no me dejo ni un metro  :grrrrrr: :grrrrrr:


Ya he visto que lo has corregido  8) Eres un crack  :yipi:

Volviendo al tema del WP de que me aconsejas, de boya? de lateral zurdo? o de portero...  :glasses:



El tema ha estat tancat.
27 Gen 2011 14:55 #100 per danibdn (Visitant)
a veure si podem sortir al mar a fer tirades...però de 3000 metres???? no,no. a mi ja em va bé les tirades que vam fer a l'estiu..1500-2000 com a molt...amb més canya les rampes apareixen!!
suposo que al mes de març ja podrem ficar-nos al mar oi?
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats