CorreCuaKs Hivern 2010... que fred dintre l'aigua.

CorreCuaKs Hivern 2010... que fred dintre l'aigua.

01 Gen 2011 19:59 #21 per danibdn (Visitant)
gracias Maria!
enhorabuena por vuestro chapuzón de hoy!!
El tema ha estat tancat.
09 Gen 2011 17:31 #22 per maria (Associat/da)
Hola Correcuacks... Se me han secado las escamas en la media de sitges. Como ha ido en Terrasa?
M
El tema ha estat tancat.
09 Gen 2011 17:38 #23 per danibdn (Visitant)
yo no he corrido ninguna. iré a la mitja de barcelona. a ver si os veo por allí!! ¿que tal ha ido maría y CIA?
El tema ha estat tancat.
09 Gen 2011 19:17 #24 per Eva D (Visitant)

Hola Correcuacks... Se me han secado las escamas en la media de sitges. Como ha ido en Terrasa?
M

A mí también se me han secado pero bien secas... el neopreno se ha quedado bien dobladito, Maria!! Pero bueno, he acabado la primera media desde hace unos 15 años! :yipi:
Explicad, cómo ha ido Terrassa?  :yes:
El tema ha estat tancat.
09 Gen 2011 20:28 #25 per maria (Associat/da)
Por cierto , camino del coche hemos visto tres tios paseando una pato, como si fuera un perro ...les seguia a todas partes y sin correa...

Podríamos adoptar uno así de mascota CorrCuaks... nos quedamos con la peña...fijo¡¡¡¡¡¡

M
El tema ha estat tancat.
09 Gen 2011 21:37 #26 per Eva D (Visitant)
Desde luego, Maria, a esa familia no pueden decir que no les han visto animar!! Qué cosa!
El tema ha estat tancat.
11 Gen 2011 09:43 #27 per Barcelona92 (Associat/da)
Volem un PATITO  :love: :love: :love:

Avui penjaré els entrenaments d'aquesta setmana. Tenim un company nou KHRYZ  8)

Ja no queda res per començar la temporada TRI...

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
11 Gen 2011 12:04 #28 per tonivet (Associat/da)
Doncs jo ja m'he estrenat, he començat aquesta setmana amb la passada i una mica cansadet si que estic, però be. A més com he començat a fer bici fa dues setmanes, a la que pugui còrrer.... ja sabeu :great:
El tema ha estat tancat.
11 Gen 2011 12:26 #29 per Eulàlia (Associat/da)
Doncs jo tenia un company de classe que treia a passejar l'ànec també En el bon sentit del terme  :666:)  :mdr:


Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.
El tema ha estat tancat.
11 Gen 2011 12:27 #30 per Eulàlia (Associat/da)

Doncs jo tenia un company de classe que treia a passejar l'ànec també (en el bon sentit del terme  :666:)  :mdr:


Jo he vist coses que vosaltres no creuríeu. Atacar naus en flames més enllá d' Orió. He vist Raigs-C brillar en la foscor prop de la Porta de Tannhäuser. Tots aquests moments es perdran en el temps, com llàgrimes en la pluja. Ha arribat l'hora de morir.
El tema ha estat tancat.
11 Gen 2011 12:40 #31 per Eva D (Visitant)
Hola, amb l'any nou, vida nova, estic intentant planificar-me una mica els dies d'entrenaments, a veure si puc encabir la natació dins dels horaris d'una mare hiperactiva...
I si és amb correcuaks, millor que millor... Algú podria anar-hi (o encara hi va) al Barceloneta cap a les 3 de la tarda, dilluns i/o dimecres? Aquesta seria una possibilitat molt atractiva... :happy: :he: :intello:
El tema ha estat tancat.
11 Gen 2011 13:24 #32 per danibdn (Visitant)
¿voleu dir platja o piscina? si es platja, jo a les 15h dificil. dissabtes als matins per mi OK .
El tema ha estat tancat.
11 Gen 2011 13:28 #33 per Eva D (Visitant)
Jo deia piscina i crono, per fer els entrenaments del Barcelona92, però no es descarta en cap moment fer algun dia de mar, com havíem fet alguns cops...
El tema ha estat tancat.
11 Gen 2011 13:56 #34 per Barcelona92 (Associat/da)
L'aigua del mar esta molt freda, fins i tot amb neopré. Si ens possem d'acord un dissabte o diumente al mati podriem quedar per entrenar junts a qualsevol piscina. Sempre hi ha entrades puntuals (Barceloneta un pel cara 10 €  :beurk: :beurk:)

Jo com sempre tinc els meus arbitratges que em condicionen... peró si puc encantat d'entrenar en companyia  :love: :love: :love:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
11 Gen 2011 14:08 #35 per bego (Visitant)

Jo deia piscina i crono, per fer els entrenaments del Barcelona92, però no es descarta en cap moment fer algun dia de mar, com havíem fet alguns cops...


Eva, si faig el que he de fer  :whistle: els dimarts i els divendres al migdia entrenaré a la piscina del CNAB (avui no, que vaig a la tarda). El dimarts a les tres podria ser (acostumo a anar una mica més d'hora) però dimecres he de començar a entrenar abans (no sé si t'ho pots combinar ....)

No xerro gaire quan entreno, això sí, no sé si sóc gaire bona companyia  :whistle:

Ah, però a la piscina, eh! res de platja!  :beurk:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
11 Gen 2011 14:10 #36 per Eva D (Visitant)

Jo deia piscina i crono, per fer els entrenaments del Barcelona92, però no es descarta en cap moment fer algun dia de mar, com havíem fet alguns cops...


Eva, si faig el que he de fer  :whistle: els dimarts i els divendres al migdia entrenaré a la piscina del CNAB (avui no, que vaig a la tarda). El dimarts a les tres podria ser (acostumo a anar una mica més d'hora) però dimecres he de començar a entrenar abans (no sé si t'ho pots combinar ....)

No xerro gaire quan entreno, això sí, no sé si sóc gaire bona companyia  :whistle:

Ah, però a la piscina, eh! res de platja!  :beurk:
Ostres, és que els dimarts i dijous pujo a les aigües a córrer. Però els divendres sí!!! :-)  :yipi: :yipi: :yipi:

El tema ha estat tancat.
11 Gen 2011 22:19 #37 per maria (Associat/da)
Jaime y yo entrenamos al medio dia en el dir de diagonal , 1:30 en el agua 15:00 comiendo una ensalanda...
ahora, si eres socio de un Dir, puedes ir a cualquiera!!!
Bss
M
El tema ha estat tancat.
11 Gen 2011 22:50 #38 per Eva D (Visitant)
Gracias Maria, pero la cuota que pago en el dir es sólo de un día al mes, y lo hago por mantener el spinning virtual que hago en casa cuando los niños duermen y que me va muy bien... Y el día al mes que puedo ir lo aprovecho para ir a alguna de spinning o yoga o body pump... Corriendo, nadando y bicicleando uno ya no tiene tanto tiempo para ir al gimnasio:'( , aunque me encanta
A la hora que vosotros entrenáis en piscina yo estoy en plena vorágine de trabajo, salgo casi a la hora de vuestra ensalada. Pero se agradece igualmente!!  :love:
En principio iría a Barceloneta lunes, miércoles y viernes (si coincido con Bego) sobre las 3 (si puedo los tres, y si fallo alguno, pues fake y ya está), al Barceloneta, que está muy cerca del trabajo, tardo unos 10 minutos en llegar. No tengo ningún dir con piscina cerca del trabajo...
Ojalá Eulalia se apunte algún lunes como cuando íbamos a nadar al mar con las Women in Black... :yes:
El tema ha estat tancat.
16 Gen 2011 16:43 #39 per Enric59 (Visitant)
Correcuacs, com que us agrada l'aigua, us deixo el vincle del darrer article que he escrit al meu bloc.

El vídeo va dedicat a tots vosaltres  :he:

http://enarchenhologos.blogspot.com/2011/01/activitat-fisica-activitat-intellectual.html

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]
El tema ha estat tancat.
16 Gen 2011 18:33 #40 per Eva D (Visitant)
Gràcies, Enric59! El video, però, no em deixa veure'l... em diu que "no tinc components instal·lats"... però no em diu quins me'n falten... Tu ho saps?
El tema ha estat tancat.