CorreCuaKs Hivern 2010... que fred dintre l'aigua.

CorreCuaKs Hivern 2010... que fred dintre l'aigua.

29 Gen 2011 12:31 #121 per Eva D (Visitant)

Yo no me he enterado todavia de esto de los colores!!!
Que despiste que llevo...
M


Maria tenemos a un pedazo de Negro  :whistle: :glasses: y el resto somos o naranja o amarillos o verdes y creo que algún azul hay.

Yo nado con bikini rosa  :whistle:


No que ya sé que tienes un bañador pastanaga... :whip: :whip: :whip:


Sí... jeje, encara has de dir com l'has aconseguit...  :666: :666: :666:
El tema ha estat tancat.
30 Gen 2011 20:37 #122 per rubens (Associat/da)
khryz, deberas nadar conmigo cada semana para obtener esos resultados.  :whistle: :mdr:

Aquesta setmana estare fora 3 dies i em sembla que nomes podre nedar un sol dia.  :arf:  Amb sort, dos. I em sap greu, eh? perque realment vaig a la piscina amb ganes.  :great:
El tema ha estat tancat.
31 Gen 2011 08:37 #123 per Barcelona92 (Associat/da)

khryz, dperque realment vaig a la piscina amb ganes.  :great:

:yipi: 8) :party: :love:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
31 Gen 2011 16:33 #124 per Barcelona92 (Associat/da)
Ahí estan los entrenos  :whip: :whip: :whip:

Todavía nos quedan unas semanitas más de sufrir un poquito.  :P :P :P

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
31 Gen 2011 16:43 #125 per TRI-GAT (Visitant)
Perdone la molestia mister?

Nos hemos vuelto LOCOOOOS  :surprised:

Lo he leído mal o el segundo día tenemos que hacer 3 series de 400 en 3'30'' cada 200?  :surprised: :surprised: no llegaré ni con aletas.  :whip: :whip: :'(

Esta semana solo podré entrenar dos días.
El tema ha estat tancat.
31 Gen 2011 18:02 #126 per tonivet (Visitant)


Lo he leído mal o el segundo día tenemos que hacer 3 series de 400 en 3'30'' cada 200?  :surprised: :surprised: no llegaré ni con aletas.  :whip: :whip: :'(

yO HE ENTENDIDO QUE ESE ES EL TIEMPO DE RECUPERACION ENTRE SERIES DE 400 m , pero que tomemos los parciales de los 200 m a ver que sale
El tema ha estat tancat.
31 Gen 2011 18:14 #127 per dragan (Visitant)
Tri-Gat, Si ho entenc bé els 400 els hem de fer a 7.30 .... a 1.52 el 100. El que no sé és el temps de recuperació ...  :neutral: :oops:  O és que hem de sortir cada 7.30 ??  :beurk:



You don't care about music, do you ?
El tema ha estat tancat.
31 Gen 2011 18:55 #128 per bego (Visitant)

Yo no me he enterado todavia de esto de los colores!!!
Que despiste que llevo...
M


Maria tenemos a un pedazo de Negro  :whistle: :glasses: y el resto somos o naranja o amarillos o verdes y creo que algún azul hay.

Yo nado con bikini rosa  :whistle:


No que ya sé que tienes un bañador pastanaga... :whip: :whip: :whip:


Sí... jeje, encara has de dir com l'has aconseguit...  :666: :666: :666:


Tinc bons amics  :666:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
31 Gen 2011 20:51 #129 per ferreret (Associat/da)
Jo soc groc  :jap: :jap: i si he de fer els 200 en 4' no tindre temps de recuperar ni un segon  :whip: :whip:

Tri-ferreret
Tan sols els que somien poden conseguir els seus somnis
El tema ha estat tancat.
31 Gen 2011 23:22 #130 per Barcelona92 (Associat/da)

Tri-Gat, Si ho entenc bé els 400 els hem de fer a 7.30 .... a 1.52 el 100. El que no sé és el temps de recuperació ...  :neutral: :oops:  O és que hem de sortir cada 7.30 ??  :beurk:


Molt bé Dragan. No hi ha ritme entre series. Heu de fer-les al ritme marcat i descandar un parell de minuts per exemple i un altre serie.

Perdó pel malentes  :arf:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 10:03 #131 per Belenka (Associat/da)
Hola! Vinc aquí per no intoxicar el fil de les votacions...  :he:

Barcelona92 el meu problema és que no tinc gaire bona tècnica i em canso molt ràpid (els que m'han vist "en vivo" poden donar fe...)  :oops:  Em cal un curset com déu mana.

He llegit per sobre el fil i m'ha semblat veure que cadascú fa els entrenaments pel seu compte, segons els hi dius tu. Primer necessitaria unes lliçons de com s'ha de fer. Ara per ara no m'hi veig fent sèries!  :beurk:

Sé que quan arriba el bon temps quedeu per nedar junts, però el meu horari és un pèl complicat. Treballo de 3 a 8...
Ja m'aniré passant per aquí i si em quadra algun dia, de segur que m'hi apunto!  :great:

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 10:22 #132 per nyef (Associat/da)

Barcelona92 el meu problema és que no tinc gaire bona tècnica i em canso molt ràpid (els que m'han vist "en vivo" poden donar fe...)  :oops:  Em cal un curset com déu mana.


Dono fe!! :666:  li cal el curset ....  :rofl: :rofl:

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 10:38 #133 per Belenka (Associat/da)

Barcelona92 el meu problema és que no tinc gaire bona tècnica i em canso molt ràpid (els que m'han vist "en vivo" poden donar fe...)  :oops:  Em cal un curset com déu mana.


Dono fe!! :666:  li cal el curset ....  :rofl: :rofl:


qué kbró! Això es pensa però no es diu!

:rofl: :rofl: :rofl:

Ja voràs quan el Sergio m'ensenyi... no hi haurà qui m'atrapi!  :666:

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 11:32 #134 per bego (Visitant)

Barcelona92 el meu problema és que no tinc gaire bona tècnica i em canso molt ràpid (els que m'han vist "en vivo" poden donar fe...)  :oops:  Em cal un curset com déu mana.


Dono fe!! :666:  li cal el curset ....  :rofl: :rofl:


Ets mala persona, Lluís, no li cal el curset  :whip: Però com a excusa per venir per la Barceloneta no està malament  :whistle:  :mdr:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 15:26 #135 per Barcelona92 (Associat/da)

Barcelona92 el meu problema és que no tinc gaire bona tècnica i em canso molt ràpid (els que m'han vist "en vivo" poden donar fe...)  :oops:  Em cal un curset com déu mana.

Dono fe!! :666:  li cal el curset ....  :rofl: :rofl:


Haure de defensar a les senyores... A Balaguer no et vaig veure nedant... i tampoc cap vegada al mar... De veritat saps nedar Nyef ?  :666: :666: :666:

Belenka. Si quedem un dia per nadar al Barceloneta (Dissabte o Diumenge mati) Vina i així veurem aquest estil que segur que és millor que l'invisble del Nyef  :whistle: :whistle:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 15:28 #136 per nyef (Associat/da)

Barcelona92 el meu problema és que no tinc gaire bona tècnica i em canso molt ràpid (els que m'han vist "en vivo" poden donar fe...)  :oops:  Em cal un curset com déu mana.

Dono fe!! :666:  li cal el curset ....  :rofl: :rofl:


Haure de defensar a les senyores... A Balaguer no et vaig veure nedant... i tampoc cap vegada al mar... De veritat saps nedar Nyef ?  :666: :666: :666:

Belenka. Si quedem un dia per nadar al Barceloneta (Dissabte o Diumenge mati) Vina i així veurem aquest estil que segur que és millor que l'invisble del Nyef  :whistle: :whistle:


jojojojo .. ostia quantes punyalades ... marxo amb la cua entre cames ...  :oh: :oh:

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 16:26 #137 per bego (Visitant)

Barcelona92 el meu problema és que no tinc gaire bona tècnica i em canso molt ràpid (els que m'han vist "en vivo" poden donar fe...)  :oops:  Em cal un curset com déu mana.

Dono fe!! :666:  li cal el curset ....  :rofl: :rofl:


Haure de defensar a les senyores... A Balaguer no et vaig veure nedant... i tampoc cap vegada al mar... De veritat saps nedar Nyef ?  :666: :666: :666:

Belenka. Si quedem un dia per nadar al Barceloneta (Dissabte o Diumenge mati) Vina i així veurem aquest estil que segur que és millor que l'invisble del Nyef  :whistle: :whistle:


jojojojo .. ostia quantes punyalades ... marxo amb la cua entre cames ...  :oh: :oh:


No te'n vagis nyef, que el Sergio li ensenyi a la Belenka, ja et dono jo unes quantes classes de natació  :rofl: Que jo la teoria me la sé quasi tan bé com el tri-gat (tot i que no faig les coses que fa ell amb les pilotes de tenis .....  :sarcastic:) :whistle:)

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 16:28 #138 per TRI-GAT (Visitant)

Barcelona92 el meu problema és que no tinc gaire bona tècnica i em canso molt ràpid (els que m'han vist "en vivo" poden donar fe...)  :oops:  Em cal un curset com déu mana.

Dono fe!! :666:  li cal el curset ....  :rofl: :rofl:


Haure de defensar a les senyores... A Balaguer no et vaig veure nedant... i tampoc cap vegada al mar... De veritat saps nedar Nyef ?  :666: :666: :666:

Belenka. Si quedem un dia per nadar al Barceloneta (Dissabte o Diumenge mati) Vina i així veurem aquest estil que segur que és millor que l'invisble del Nyef  :whistle: :whistle:


jojojojo .. ostia quantes punyalades ... marxo amb la cua entre cames ...  :oh: :oh:


No te'n vagis nyef, que el Sergio li ensenyi a la Belenka, ja et dono jo unes quantes classes de natació  :rofl: Que jo la teoria me la sé quasi tan bé com el tri-gat (tot i que no faig les coses que fa ell amb les pilotes de tenis .....  :sarcastic:) :whistle:)


Amb boles de billar faig caramboles a tres bandes també  :whistle: :rofl:
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 16:37 - 01 febrer 2011 16:41 #139 per nyef (Associat/da)

Barcelona92 el meu problema és que no tinc gaire bona tècnica i em canso molt ràpid (els que m'han vist "en vivo" poden donar fe...)  :oops:  Em cal un curset com déu mana.

Dono fe!! :666:  li cal el curset ....  :rofl: :rofl:


Haure de defensar a les senyores... A Balaguer no et vaig veure nedant... i tampoc cap vegada al mar... De veritat saps nedar Nyef ?  :666: :666: :666:

Belenka. Si quedem un dia per nadar al Barceloneta (Dissabte o Diumenge mati) Vina i així veurem aquest estil que segur que és millor que l'invisble del Nyef  :whistle: :whistle:


jojojojo .. ostia quantes punyalades ... marxo amb la cua entre cames ...  :oh: :oh:


No te'n vagis nyef, que el Sergio li ensenyi a la Belenka, ja et dono jo unes quantes classes de natació  :rofl: Que jo la teoria me la sé quasi tan bé com el tri-gat (tot i que no faig les coses que fa ell amb les pilotes de tenis .....  :sarcastic:) :whistle:)


Em tenies convençut de venir, fins que has dit que et sabies la teoria tant be com el Tri-Gat ....  :666: :666:

bla bla bla bla ....
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2011 17:01 #140 per TRI-GAT (Visitant)

Barcelona92 el meu problema és que no tinc gaire bona tècnica i em canso molt ràpid (els que m'han vist "en vivo" poden donar fe...)  :oops:  Em cal un curset com déu mana.

Dono fe!! :666:  li cal el curset ....  :rofl: :rofl:


Haure de defensar a les senyores... A Balaguer no et vaig veure nedant... i tampoc cap vegada al mar... De veritat saps nedar Nyef ?  :666: :666: :666:

Belenka. Si quedem un dia per nadar al Barceloneta (Dissabte o Diumenge mati) Vina i així veurem aquest estil que segur que és millor que l'invisble del Nyef  :whistle: :whistle:


jojojojo .. ostia quantes punyalades ... marxo amb la cua entre cames ...  :oh: :oh:


No te'n vagis nyef, que el Sergio li ensenyi a la Belenka, ja et dono jo unes quantes classes de natació  :rofl: Que jo la teoria me la sé quasi tan bé com el tri-gat (tot i que no faig les coses que fa ell amb les pilotes de tenis .....  :sarcastic:) :whistle:)


Em tenies convençut de venir, fins que has dit que et sabies la teoria tant be com el Tri-Gat ....  :666: :666:


Ep, però a la pràctica sóc insuperable, vaja, com a mínim millor que el Tri-Gat  :mdr:


Bego A mi no m'han explicat això  :666: :666: :666: :666:
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats