- Missatges: 411
Yo nado con bikini rosaYo no me he enterado todavia de esto de los colores!!!
Que despiste que llevo...
M
Sí Maria tenemos a un pedazo de Negro:glasses: y el resto somos o naranja o amarillos o verdes y creo que algún azul hay.
No que ya sé que tienes un bañador pastanaga...![]()
![]()
:yipi:khryz, dperque realment vaig a la piscina amb ganes.
yO HE ENTENDIDO QUE ESE ES EL TIEMPO DE RECUPERACION ENTRE SERIES DE 400 m , pero que tomemos los parciales de los 200 m a ver que sale
Lo he leído mal o el segundo día tenemos que hacer 3 series de 400 en 3'30'' cada 200? :surprised: :surprised: no llegaré ni con aletas.![]()
:'(
Yo nado con bikini rosaYo no me he enterado todavia de esto de los colores!!!
Que despiste que llevo...
M
Sí Maria tenemos a un pedazo de Negro:glasses: y el resto somos o naranja o amarillos o verdes y creo que algún azul hay.
No que ya sé que tienes un bañador pastanaga...![]()
![]()
Sí... jeje, encara has de dir com l'has aconseguit...![]()
![]()
Tri-Gat, Si ho entenc bé els 400 els hem de fer a 7.30 .... a 1.52 el 100. El que no sé és el temps de recuperació ...
![]()
O és que hem de sortir cada 7.30 ?? :beurk:
Barcelona92 el meu problema és que no tinc gaire bona tècnica i em canso molt ràpid (els que m'han vist "en vivo" poden donar fe...)
Em cal un curset com déu mana.
Barcelona92 el meu problema és que no tinc gaire bona tècnica i em canso molt ràpid (els que m'han vist "en vivo" poden donar fe...)
Em cal un curset com déu mana.
Dono fe!!li cal el curset .... :rofl: :rofl:
Barcelona92 el meu problema és que no tinc gaire bona tècnica i em canso molt ràpid (els que m'han vist "en vivo" poden donar fe...)
Em cal un curset com déu mana.
Dono fe!!li cal el curset .... :rofl: :rofl:
Dono fe!!Barcelona92 el meu problema és que no tinc gaire bona tècnica i em canso molt ràpid (els que m'han vist "en vivo" poden donar fe...)
Em cal un curset com déu mana.
li cal el curset .... :rofl: :rofl:
Dono fe!!Barcelona92 el meu problema és que no tinc gaire bona tècnica i em canso molt ràpid (els que m'han vist "en vivo" poden donar fe...)
Em cal un curset com déu mana.
li cal el curset .... :rofl: :rofl:
Haure de defensar a les senyores... A Balaguer no et vaig veure nedant... i tampoc cap vegada al mar... De veritat saps nedar Nyef ?![]()
![]()
Belenka. Si quedem un dia per nadar al Barceloneta (Dissabte o Diumenge mati) Vina i així veurem aquest estil que segur que és millor que l'invisble del Nyef![]()
Dono fe!!Barcelona92 el meu problema és que no tinc gaire bona tècnica i em canso molt ràpid (els que m'han vist "en vivo" poden donar fe...)
Em cal un curset com déu mana.
li cal el curset .... :rofl: :rofl:
Haure de defensar a les senyores... A Balaguer no et vaig veure nedant... i tampoc cap vegada al mar... De veritat saps nedar Nyef ?![]()
![]()
Belenka. Si quedem un dia per nadar al Barceloneta (Dissabte o Diumenge mati) Vina i així veurem aquest estil que segur que és millor que l'invisble del Nyef![]()
jojojojo .. ostia quantes punyalades ... marxo amb la cua entre cames ... :oh: :oh:
Dono fe!!Barcelona92 el meu problema és que no tinc gaire bona tècnica i em canso molt ràpid (els que m'han vist "en vivo" poden donar fe...)
Em cal un curset com déu mana.
li cal el curset .... :rofl: :rofl:
Haure de defensar a les senyores... A Balaguer no et vaig veure nedant... i tampoc cap vegada al mar... De veritat saps nedar Nyef ?![]()
![]()
Belenka. Si quedem un dia per nadar al Barceloneta (Dissabte o Diumenge mati) Vina i així veurem aquest estil que segur que és millor que l'invisble del Nyef![]()
jojojojo .. ostia quantes punyalades ... marxo amb la cua entre cames ... :oh: :oh:
No te'n vagis nyef, que el Sergio li ensenyi a la Belenka, ja et dono jo unes quantes classes de natació :rofl: Que jo la teoria me la sé quasi tan bé com el tri-gat (tot i que no faig les coses que fa ell amb les pilotes de tenis ..... :sarcastic:))
Dono fe!!Barcelona92 el meu problema és que no tinc gaire bona tècnica i em canso molt ràpid (els que m'han vist "en vivo" poden donar fe...)
Em cal un curset com déu mana.
li cal el curset .... :rofl: :rofl:
Haure de defensar a les senyores... A Balaguer no et vaig veure nedant... i tampoc cap vegada al mar... De veritat saps nedar Nyef ?![]()
![]()
Belenka. Si quedem un dia per nadar al Barceloneta (Dissabte o Diumenge mati) Vina i així veurem aquest estil que segur que és millor que l'invisble del Nyef![]()
jojojojo .. ostia quantes punyalades ... marxo amb la cua entre cames ... :oh: :oh:
No te'n vagis nyef, que el Sergio li ensenyi a la Belenka, ja et dono jo unes quantes classes de natació :rofl: Que jo la teoria me la sé quasi tan bé com el tri-gat (tot i que no faig les coses que fa ell amb les pilotes de tenis ..... :sarcastic:))
Dono fe!!Barcelona92 el meu problema és que no tinc gaire bona tècnica i em canso molt ràpid (els que m'han vist "en vivo" poden donar fe...)
Em cal un curset com déu mana.
li cal el curset .... :rofl: :rofl:
Haure de defensar a les senyores... A Balaguer no et vaig veure nedant... i tampoc cap vegada al mar... De veritat saps nedar Nyef ?![]()
![]()
Belenka. Si quedem un dia per nadar al Barceloneta (Dissabte o Diumenge mati) Vina i així veurem aquest estil que segur que és millor que l'invisble del Nyef![]()
jojojojo .. ostia quantes punyalades ... marxo amb la cua entre cames ... :oh: :oh:
No te'n vagis nyef, que el Sergio li ensenyi a la Belenka, ja et dono jo unes quantes classes de natació :rofl: Que jo la teoria me la sé quasi tan bé com el tri-gat (tot i que no faig les coses que fa ell amb les pilotes de tenis ..... :sarcastic:))
Em tenies convençut de venir, fins que has dit que et sabies la teoria tant be com el Tri-Gat ....![]()
Ep, però a la pràctica sóc insuperable, vaja, com a mínim millor que el Tri-Gat :mdr: