CorreCuaKs Hivern 2010... que fred dintre l'aigua.

CorreCuaKs Hivern 2010... que fred dintre l'aigua.

17 febrer 2011 13:19 #241 per Eva D (Visitant)
És cert, TRI-GAT. Si van al seu rotllo i PER LA DRETA no hi ha cap problema! 8)
El pitjor és si t'enganxa algun "enteraillo" dels que creu que pot anar i tornar per la mateixa banda, i tu creus que anirà per la seva dreta, i resulta que et fots de lloros i encara la culpa és teva, jeje!!  :grrrrrr: :grrrrrr: o els que estan aturats I PARLANT ENTRE ELLS A LA PARET I NO POTS NI FER EL VIRATGE NI TAN SOLS TOCAR LA PARET. Si vas de passeig és igual, però si toquen sèries...  :grrrrrr:.
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 13:22 #242 per TRI-GAT (Visitant)

És cert, TRI-GAT. Si van al seu rotllo i PER LA DRETA no hi ha cap problema! 8)
El pitjor és si t'enganxa algun "enteraillo" dels que creu que pot anar i tornar per la mateixa banda, i tu creus que anirà per la seva dreta, i resulta que et fots de lloros i encara la culpa és teva, jeje!!  :grrrrrr: :grrrrrr: o els que estan aturats I PARLANT ENTRE ELLS A LA PARET I NO POTS NI FER EL VIRATGE NI TAN SOLS TOCAR LA PARET. Si vas de passeig és igual, però si toquen sèries...  :grrrrrr:.


Es el que va passar ahir, quatre persones a la paret xerrant i a la seva, menys mal que les series d'ahir de 200 eran molt lentes (3'45'')  :666: :666:
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 13:23 #243 per Eva D (Visitant)

És cert, TRI-GAT. Si van al seu rotllo i PER LA DRETA no hi ha cap problema! 8)
El pitjor és si t'enganxa algun "enteraillo" dels que creu que pot anar i tornar per la mateixa banda, i tu creus que anirà per la seva dreta, i resulta que et fots de lloros i encara la culpa és teva, jeje!!  :grrrrrr: :grrrrrr: o els que estan aturats I PARLANT ENTRE ELLS A LA PARET I NO POTS NI FER EL VIRATGE NI TAN SOLS TOCAR LA PARET. Si vas de passeig és igual, però si toquen sèries...  :grrrrrr:.


Es el que va passar ahir, quatre persones a la paret xerrant i a la seva, menys mal que les series d'ahir de 200 eran molt lentes (3'45'')  :666: :666:

:whip: :grrrrrr: :grrrrrr: :whip:
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 15:04 - 17 febrer 2011 15:51 #244 per Barcelona92 (Associat/da)
TRIGAT, bienvenido al club de los sufridores... Te puedo contar todas las que quieras... En mi piscina te encuentras de todo... por regla general las personas mayores lentas son las más respetuosas... pero los jovenes mazas se ponen de los nervios si los adelantas... y se enfadan y a la mínima te dicen que les molestas... Típico que lo adelantas 1 vez cada 50 m y cuando llegas con el al viraje, no te deja pasar y sale antes que tu... si hay dos en le carril no hay problema... si hay más de 2... una putada porque a veces vuelve otro y... la serie jodida...  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

Los que ya llevamos un tiempo sufriendo esto tenemos armas... virajes a medio milimitro del charlatán de turno... mariposa intimidadora... manetas de las viejas, que si te pillan te cortan un dedo...  :666: :666: :666:

Pero en definitiva... nos toca sufrir por ser aficionados...

En el Barceloneta la cuota creo son 35 € mensuales... con derecho a todo, menos a los bailes de salón... y el hecho de entrenar al aire libre todo el año no tiene precio... Cuando tengamos previsiones de buen tiempo podemos quedar un sabado o domingo por la mañana para nadar al sol... ya veréis...

BEGO, M significa mariposa NO braza... y si no te gusta la M se transforma en Cwp....  :P :P :P

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 15:07 #245 per Oriol_TBID (Associat/da)
nenes i nens, últimament sempre que vaig a la piscina al cap d'unes hores i durant el dia següent les passo bastant p****.

Tinc molts de mocs i estornuts, deu ser alguna alèrgia al clor o semblant  :beurk:

Aquests dos últims dies he aprofitat després de la marató per acumular una mica més de natació, i al fer dos dies seguits lo d'avui ja ha estat  :grrrrrr:

Provaré amb una pinsa de nas a veure quin és el resultat  :neutral:
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 15:30 #246 per rubens (Associat/da)
Veig que jo també sóc dels que tenen sort amb la piscina.  :whistle:
Jo vaig al CNMataró i acostumo a estar-hi de 16:30 a 18h aprox. Hi ha cartells on t´indica la disponibilitat dels carrers de les piscines per hores i així ja saps que et trobaràs. Tenint la piscina exterior amb 12 carrils i dos interiors (6 i 4) és díficil que no pugui nadar amb comoditat a les hores que vaig jo.
Dels últims 2 mesos podria dir que el 80% del temps he nadat completament sol al meu carril.  :whistle: :666:

També sóc soci de Can Dragó on hi vaig a nadar una vegada a la setmana amb el khryz. Ens fiquem al mateix carril i ningú més es fica amb nosaltres. Ahir ens van sortir unes sèries de PM, suposo que ens tenen por.  :rofl:
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 16:28 #247 per krlos (Associat/da)
Doncs aquí un altre "afortunat". Normalment nedo sol, en comptades ocasions comparteixo carril. A banda, com que jo soc el que doblen cada dos per tres (si, ja siguin iaies, iaios, embarassades...soc jo el més lent :he:) doncs soc el que molesta :mdr:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 18:39 #248 per maria (Associat/da)
Je,je,je... Yo soy de las "abuelitas" encantadoras que nadan despacito por las calles de 50 ms.
Bien arrimada a la corchera para no molestar... Eso si!!!!!
Bss
M
El tema ha estat tancat.
17 febrer 2011 22:07 #249 per Eva D (Visitant)

nenes i nens, últimament sempre que vaig a la piscina al cap d'unes hores i durant el dia següent les passo bastant p****.

Tinc molts de mocs i estornuts, deu ser alguna alèrgia al clor o semblant  :beurk:

Aquests dos últims dies he aprofitat després de la marató per acumular una mica més de natació, i al fer dos dies seguits lo d'avui ja ha estat  :grrrrrr:

Provaré amb una pinsa de nas a veure quin és el resultat  :neutral:

Oriol_TBID, a mi em passa IGUAL. Però no és res greu. Amb pinses en el meu cas (i t'asseguro que les he portat molts anys) no s'arreglava. Però es passa en 1 dia o 2, quan tornes a anar-hi sant tornem-hi!  :666:
Al mar també em passa, però dura menys. :whip:  En el meu cas no crec que sigui tant del clor com del contacte de les mucoses amb l'aigua. Si no, no em passaria al mar... Crec. :great:
El tema ha estat tancat.
18 febrer 2011 12:27 #250 per Barcelona92 (Associat/da)
Para Aurora i TRIGAT... No toca el fondo  :whistle:


Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
18 febrer 2011 12:31 #251 per Eva D (Visitant)

Para Aurora i TRIGAT... No toca el fondo  :whistle:

Segur que li està ensorrant el cap al davanter!!  :666: :666: :whistle:
El tema ha estat tancat.
18 febrer 2011 13:07 #252 per TRI-GAT (Visitant)

Para Aurora i TRIGAT... No toca el fondo  :whistle:


:surprised: :surprised: :surprised:

Quien es? no será el del CNB no?
El tema ha estat tancat.
18 febrer 2011 15:19 #253 per Barcelona92 (Associat/da)

Quien es? no será el del CNB no?


No! Es el portero del CE Mediterrani.

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
19 febrer 2011 17:13 #254 per tonivet (Visitant)
Hola, la famosa sessió de 2500 m la penso fer el dilluns. Com ja m'equivocat altres vegades, he sumat metres i a mí em donen 2100m = 3x200 + 2x400 + 2x200F + 200 p + 100 suaus. Que faig malament?
El tema ha estat tancat.
19 febrer 2011 17:29 #255 per Eva D (Visitant)

Hola, la famosa sessió de 2500 m la penso fer el dilluns. Com ja m'equivocat altres vegades, he sumat metres i a mí em donen 2100m = 3x200 + 2x400 + 2x200F + 200 p + 100 suaus. Que faig malament?

És perquè es fa 2 vegades:
400 + 2X200F
(amb els 200 peus entremig)
O sigui:
400 crol
200 crol fort
200 crol fort
200 peus
400 crol
200 crol fort
200 crol crol fort

100 suaus

Ànims! 8)
El tema ha estat tancat.
19 febrer 2011 18:27 #256 per maria (Associat/da)
Yo los hare mañana , pa'regenrar de los 30 kms que me cascado hoy con LLum..de tirada laraga pre maraton...y si, me duele todo!!!!
Bss
El tema ha estat tancat.
19 febrer 2011 22:36 #257 per Barcelona92 (Associat/da)

Hola, la famosa sessió de 2500 m la penso fer el dilluns. Com ja m'equivocat altres vegades, he sumat metres i a mí em donen 2100m = 3x200 + 2x400 + 2x200F + 200 p + 100 suaus. Que faig malament?

És perquè es fa 2 vegades:
400 + 2X200F
(amb els 200 peus entremig)
O sigui:
400 crol
200 crol fort
200 crol fort
200 peus
400 crol
200 crol fort
200 crol crol fort
100 suaus
Ànims! 8)


Molt bé EVA...

Si alguna vegada teniu cap dubte, podeu enviarme un correu o sms... sempre tinc el mobil a prop... el foro no el miro sempre  :great:

Mejores:
5K:20'12"(El Prat08) # 10K:40'12"(Barcelona08)
21K:1h31'29"(Barcelona 16) # 42K:3h38'40"(Barcelona16)
TriSprint.1h05'37"(Calafell10) # TriOlímpico.2h39'32" (Gava 10)
1/2 IM: 6h 54' (Balaguer 10)
www.sergiogalindo.blogspot.com
El tema ha estat tancat.
19 febrer 2011 23:24 #258 per tonivet (Visitant)

Hola, la famosa sessió de 2500 m la penso fer el dilluns. Com ja m'equivocat altres vegades, he sumat metres i a mí em donen 2100m = 3x200 + 2x400 + 2x200F + 200 p + 100 suaus. Que faig malament?

És perquè es fa 2 vegades:
400 + 2X200F
(amb els 200 peus entremig)
O sigui:
400 crol
200 crol fort
200 crol fort
200 peus
400 crol
200 crol fort
200 crol crol fort
100 suaus
Ànims! 8)


Molt bé EVA...

Si alguna vegada teniu cap dubte, podeu enviarme un correu o sms... sempre tinc el mobil a prop... el foro no el miro sempre  :great:


Gràcies Sergio i Eva! :great:
El tema ha estat tancat.
20 febrer 2011 00:14 #259 per Eva D (Visitant)

Yo los hare mañana , pa'regenrar de los 30 kms que me cascado hoy con LLum..de tirada laraga pre maraton...y si, me duele todo!!!!
Bss

:surprised: :surprised: :surprised:
Buen entreno!! Y la natación mañana lo bien que te irá!!
Te va a salir una maratón fantástica! Allí estaremos para animarte!
El tema ha estat tancat.
20 febrer 2011 08:49 #260 per maria (Associat/da)
Gracias Eva!!!
Ya veremos como sale...eso no se sabe hasta el Km 42!!!
La verdad es que llegar al avituallamiento correcat..recarga las pilas un monton!!
Bss
El tema ha estat tancat.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats