- Missatges: 411
És cert, TRI-GAT. Si van al seu rotllo i PER LA DRETA no hi ha cap problema!
El pitjor és si t'enganxa algun "enteraillo" dels que creu que pot anar i tornar per la mateixa banda, i tu creus que anirà per la seva dreta, i resulta que et fots de lloros i encara la culpa és teva, jeje!! :grrrrrr: :grrrrrr: o els que estan aturats I PARLANT ENTRE ELLS A LA PARET I NO POTS NI FER EL VIRATGE NI TAN SOLS TOCAR LA PARET. Si vas de passeig és igual, però si toquen sèries... :grrrrrr:.
És cert, TRI-GAT. Si van al seu rotllo i PER LA DRETA no hi ha cap problema!
El pitjor és si t'enganxa algun "enteraillo" dels que creu que pot anar i tornar per la mateixa banda, i tu creus que anirà per la seva dreta, i resulta que et fots de lloros i encara la culpa és teva, jeje!! :grrrrrr: :grrrrrr: o els que estan aturats I PARLANT ENTRE ELLS A LA PARET I NO POTS NI FER EL VIRATGE NI TAN SOLS TOCAR LA PARET. Si vas de passeig és igual, però si toquen sèries... :grrrrrr:.
Es el que va passar ahir, quatre persones a la paret xerrant i a la seva, menys mal que les series d'ahir de 200 eran molt lentes (3'45'')![]()
Oriol_TBID, a mi em passa IGUAL. Però no és res greu. Amb pinses en el meu cas (i t'asseguro que les he portat molts anys) no s'arreglava. Però es passa en 1 dia o 2, quan tornes a anar-hi sant tornem-hi!nenes i nens, últimament sempre que vaig a la piscina al cap d'unes hores i durant el dia següent les passo bastant p****.
Tinc molts de mocs i estornuts, deu ser alguna alèrgia al clor o semblant :beurk:
Aquests dos últims dies he aprofitat després de la marató per acumular una mica més de natació, i al fer dos dies seguits lo d'avui ja ha estat :grrrrrr:
Provaré amb una pinsa de nas a veure quin és el resultat
Quien es? no será el del CNB no?
És perquè es fa 2 vegades:Hola, la famosa sessió de 2500 m la penso fer el dilluns. Com ja m'equivocat altres vegades, he sumat metres i a mí em donen 2100m = 3x200 + 2x400 + 2x200F + 200 p + 100 suaus. Que faig malament?
És perquè es fa 2 vegades:Hola, la famosa sessió de 2500 m la penso fer el dilluns. Com ja m'equivocat altres vegades, he sumat metres i a mí em donen 2100m = 3x200 + 2x400 + 2x200F + 200 p + 100 suaus. Que faig malament?
400 + 2X200F
(amb els 200 peus entremig)
O sigui:
400 crol
200 crol fort
200 crol fort
200 peus
400 crol
200 crol fort
200 crol crol fort
100 suaus
Ànims!
És perquè es fa 2 vegades:Hola, la famosa sessió de 2500 m la penso fer el dilluns. Com ja m'equivocat altres vegades, he sumat metres i a mí em donen 2100m = 3x200 + 2x400 + 2x200F + 200 p + 100 suaus. Que faig malament?
400 + 2X200F
(amb els 200 peus entremig)
O sigui:
400 crol
200 crol fort
200 crol fort
200 peus
400 crol
200 crol fort
200 crol crol fort
100 suaus
Ànims!
Molt bé EVA...
Si alguna vegada teniu cap dubte, podeu enviarme un correu o sms... sempre tinc el mobil a prop... el foro no el miro sempre
:surprised: :surprised: :surprised:Yo los hare mañana , pa'regenrar de los 30 kms que me cascado hoy con LLum..de tirada laraga pre maraton...y si, me duele todo!!!!
Bss