Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà

Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà

09 Des 2014 15:36 #581 per DION (Associat/da)
Francesc Pous per fer ressorgir aquest foro que el tenim una mica adormit. Perfecte si podem anar diumenge 14 a “l’entrenillo” de l’Albera, encara que la cursa al gener no la podré córrer. Algú més s’anima? ;)

A Rocacorba en Champi i jo estem inscrits a la de 30km, l’any passat vaig fer la de 20km i ja toca droga dura¡¡ :whip:

La Via Verda estic pendent d’un compromís familiar però si al final pogués faré per acompanyar-te. Per cert, us recomano trail baix-empordanès el 8-març: La Pedratosca a La Bisbal, 26km “divertits” :clown: i sembla que com l’any passat amb presència de la Nuria Picas. :love:

Recordeu¡¡¡ aquest divendres sopar de germanor a Borrassà, pinta no farem quòrum vol dir que aneu preparant l'agenda per tancar el pròxim quan abans :he:

Visca la Republika de la Tramuntanya¡¡

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Des 2014 22:03 #582 per Jaume Baraut (Visitant)
Avui gran matinal organitzada pel mestre xavi nadal amb companyia e Francesc Pous,Champi,Dion i l'expresso de navata, recorregut fantastic desde platja del port de llança, enfilant puig tifell, puig esquers, puig del llop, fins coll de banyuls acabant amb fi de festa amb selfie birra inclosa al monastir de Sant Quirze de Colera.

Una bona sortida que sense cap dubte tornarem a repetir.
Un plaer compartir kms amb tots vosaltres!

Fins la propera,
Jaume

04 Jun 2015 18:29 #583 per francesc pous (Associat/da)
Molt bones!!!  :party: :party:

Igual que l'ós polar... ja hem fet paron hivernal i tornem amb les piles carregades...

Propera cita Altempordanesa: Terç de Mitja de Muntanya La Cirera de Terrades, el diumenge 7 de juny a les 08:30h a Terrades. Els correcats hi serem representats per uns quants  entramuntanats... però esperem poder comptar amb tothom que s'animi!!  :yipi: :yipi:

A banda, qui vingui per aquestes terres, que es manifesti i podem muntar sortideta trailera-trialera per la zona... i trilera també!! :happy:

Vinga... una mica de gas que ja tocava!! :whip: :whip: :whip:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

08 Jun 2015 16:04 #584 per francesc pous (Associat/da)
Bueno... !!! :whip: :whip: :whip:

Gran matinal ahir a Terrades a la Cursa de La Cirera. Genial organització, atenció al corredor, circuit, preu...

Però el sol va jugar un paper destacat, va ser tremendo aguantar aquell caloret...

Amb Dion i Jaume Baraut vam representar la samarreta carrota per territori CAE altra vegada, amb molt bon paper dels dos... jo vaig arribar quasi fora de control per un cop de calor... Però un correcat mI es rendeix i vam acabar... suats i deshidratats però a meta per recollir l'entrepà de buti de pagès a la brasa amb pa de llenya amb tomata, que diem... 100% recomanable!!!

06 Ago 2015 07:46 #585 per francesc pous (Associat/da)
Molt bones!!!

Aquest diumenge té lloc la Cursa del Fau, una mitja de muntanya mítica a l'Alt Empordà, a Maçanet de Cabrenys. De ben segur algú estarà de vacances per la zona, per tant, no teniu excusa per acostar-vos-hi. Qui vulgui un traçat espectacular, amb vistes úniques, dur i exigent i amb bany final amb manguera i cervesa entre altres, ja ho sap. La secció de muntanya dels CAE ( corredors Alt Empordà ) hi serem presents en bon nombre. Si veus un grup carrota a la sortida, anima't a fer la foto correcat!!

Encara et pots inscriure a la web o el mateix dia de la cursa ( de 06:30 a 07:30 ). La sortida és a les 08:00h a la plaça del poble. Fins aviat!!
:party: :party: :party:

10 Ago 2015 23:35 #586 per XAVI-NAD (Associat/da)
Aquí teniu la foto de grup Correcat ahir en aquesta gran Mitja de Muntanya pels boscs de l´Albera!

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

23 Nov 2015 18:19 #587 per Sarcel (Associat/da)
Anireu algú a la mitja de Cólera aquest diumenge?

Casualmente he vist que per fi hi ha una página web i que la proba si que és fa! També hi ha un recorregut de 12 km.

Avui és l'ultim dia per fer l'inscripció a 22 euros, després fins al 26 de novembre son 26.

Estic dubtant si apuntarme o no.

23 Nov 2015 18:48 #588 per rutxi (Associat/da)
sarcel, tant si vas com si no hi vas, l'altra setmana en fan una brutal, l'Ardenya amb els Matxacuca al capdavant.... Indispensable! Hi anirem uns quants CAE's, promet birres i gresca posteriors  :party:
Així que ja ho saps! :great:

23 Nov 2015 19:41 #589 per DION (Associat/da)
Hola Sarcel, jo estic inscrit a Colera, faré la de 12km. Fa un parell d'anys vaig fer la mitja i val molt la pena però em reservo per la mitja de l'Ardenya del 5-Desembre. Com diu en rutxi serem alguns CAE's, tu mateixa a veure si t'animes!!! 8)

23 Nov 2015 19:57 #590 per Sarcel (Associat/da)
M'havia agradat molt la mitjà de Cólera cuan la vaig fer al 2011. En canvi la cursa de l'Ardenya no tan. Es cert que havia fet la marató, i té molts trams de pista que se m'havien fet llarguissims. La part de la mitjà és molt més xulà. I això si l'organitació molt bona, i ens havien donat une camiseta de cotó que m'agradava molt, una pena que se m'hagi fet malbé  :'(

Però entre les dues, em quedo amb Cólera. A més a més, aquest diumenge sembla que fará sol  i que no bufará massa el vent.

23 Nov 2015 20:34 #591 per DION (Associat/da)
Bona elecció Sarcel :great:
Això espero que no bufi la tramuntana...ens veurem diumenge!!!

23 Nov 2015 22:08 #592 per Sarcel (Associat/da)
Inscrita a la de 21 km. Ens veiem dumenge Dion !

01 Des 2015 09:29 #593 per Sarcel (Associat/da)
Com t'ha anat Dion? T'he vist a la sortida uns dos metres més endavant però de seguida d'en vas anar ràpid i n'ho t'he pogut atrapar...

Haurien de diferenciar les sortides de les dues curses un cuart d'hora per evitar el tap que és va formar a la sortida.

A la curta també es passa pels trams equipats amb cadenes? No la recordava tan técnica aquesta cursa. La veritat és que contrastant amb el temps del 2011, és nota que no m'havia semblat gens complicat aquel any. El diumenge vaig trigar gairebé 50 minuts més, arribant dels últims, això si, amb molt bones sensacions, i una gran decepció: ya no s'arriba fins al mar!

Es cert que és tot més practic sortint i arribant al pavelló, però això fa perdre part de l'encant d'una cursa que és entre mar i muntanya, amb els Pirineus nevats en tela de fons.

01 Des 2015 10:53 #594 per DION (Associat/da)
Sarcel vaig esperar-te fins les 13h però havia de marxar :arf: La meva cursa en pla d’entrenament guardant benzina a les pujades, que la propera setmana toca l’Ardenya, i a les baixades gaudint. Jo havia fet la mitja al 2013 i era el mateix recorregut d’aquest any però amb tramuntana i fred :grrrrrr:.

Com bé dius es força tècnic i corriolero amb un paisatge espectacular de l’Albera i a sobre diumenge amb una temperatura ideal per còrrer. El pas per la cadena no es feia a la cursa curta, baixàvem abans, per una pendent llarga i trialera per xalar :whip:. El que se’m fa sempre pesat es el tram final per la riera i es evident que perdem l’encant de l’arribada a mar. En tot cas bona organització, els empordanesos de Diversport s’ho treballen bé i considero es una cursa de muntanya molt recomanable 8).

Fins la propera Sarcel¡¡¡ :love:

03 Des 2015 10:36 #595 per Sarcel (Associat/da)
Dion, he vist la classificació ahir, doncs tot i haver estat reservant forces, has arribat en molt bona posició  :great:

A l'Ardenya si no han canviat el recorregut et trobarás a mitjà cursa amb un tram de pista força llarg que s'et fará pesat segur doncs mentalitzat i a córrer que estás molt fort.

Sort a tots els que participareu el diumenge!

04 Des 2015 20:13 #596 per Koose (Associat/da)

sarcel, tant si vas com si no hi vas, l'altra setmana en fan una brutal, l'Ardenya amb els Matxacuca al capdavant.... Indispensable! Hi anirem uns quants CAE's, promet birres i gresca posteriors  :party:
Així que ja ho saps! :great:

Molta sort a tots els que correreu demà a l'Ardenya 
Jo faré la marató i mitja. No se si ens  veurem perquè sortim a hores diferents i quan jo arribi vosaltres ja fareu molt que haureu acabat.
Si veiu, ja de nit, un que entra amb la samarreta pastanaga, oferiu-li una cerveseta  :wink2:
Que vagi molt bé  8)

www.corredors.cat/1000m/
Barcelona, 11/06/2016

04 Des 2015 21:51 #597 per rutxi (Associat/da)
Igualment Koose, que crec que et farà més falta que a la resta de correcats, que farem la majoria un terç del què faràs tu! :whistle:
Sempre pots apuntar-te a l'hora dels gintònics prò :mdr:
Segur que igualment serà una gran cursa, la zona s'ho val, i els matxacuques son uns experts en la matèria! Ja m'ho sabràs dir ja... Sobretot una zona bastant exposada cap al principi amb una baixada d'aquelles que treuen la son :666:
Sooort i molt cap i molta pota! :great:

09 Des 2015 20:36 #598 per Koose (Associat/da)
Espero que us hagi anat a tots molt bé!  :yipi:
A mi em va agradar moltíssim.
En particular, vaig disfrutar molt al primer pic al qual vam arribar just amb la primera claror del dia. També amb els primers corriols corribles uns plens de fulles, altres de sauló i uns altres més pedregosos. I, sobretot, em va agradar moltíssim arribar a la platja i caminar a prop dels acantilats.
Respecte a l'organització, impecable
L'any que ve segurament repetiré, però faré una altre més curta. Se'm va fer llarga
:yes:

www.corredors.cat/1000m/
Barcelona, 11/06/2016

08 febrer 2016 08:03 #599 per francesc pous (Associat/da)
Molt bones!!

Ara feia temps que no escrivia... però bé... tornem amb notícies i curses fresques!! Properament penjarem info de noves curses per la zona, a veure si us animeu a visitar-nos!!!  :yipi: :yipi:

10 febrer 2016 09:54 #600 per R61 (Associat/da)

Molt bones!!

Ara feia temps que no escrivia... però bé... tornem amb notícies i curses fresques!! Properament penjarem info de noves curses per la zona, a veure si us animeu a visitar-nos!!!  :yipi: :yipi:

Bon dia Francesc,
sóc un fidel seguidor del vostre fil( el Xavi Nadal ho sap), però la distància des d'on visc i el meu ritme de cursa em frena a l'hora de poder compartir alguna tiradeta amb vosaltres. Però mai se sap..... :yes:
Una abraçada

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats