Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà

Sortides Dissabtes - Diumenges per l´Alt Empordà

27 febrer 2014 10:06 #461 per champi (Associat/da)

hola soc un nou associat a corredors , soc de Girona capital  m´han informat de que en aquest grup hi ha gent de girona i voltants que fan trobades , entrenaments i curses ,   era per veure si es troveu a curses , etc... gracies ;)


Benvingut Almavi!!
Ja en som dos del Gironès :yes:, jo paro pel cantó de Llagostera

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2014 19:49 #462 per francesc pous (Associat/da)

hola soc un nou associat a corredors , soc de Girona capital  m´han informat de que en aquest grup hi ha gent de girona i voltants que fan trobades , entrenaments i curses ,   era per veure si es troveu a curses , etc... gracies ;)


Hola almavi   :yipi: Encantat de saludar-te i donar-te la benvinguda al fòrum!!

La idea del grup de Corredocats de l´Alt Empordà que ens presentem en societat el proper dia 7 de març al sopar de corredors.cat, és simplement un grup de companys correcats que pel fet de viure, estiuejar o trnasitar per zones properes a l´Alt Empordà ens trobem esporàdicament per fer sortides, anar junts a les curses, etc. A la vegada és una forma de reivindicar que també existim: si bé la majoria de correcats són de Barcelona i zona metropolitana, a les terres gironines i en concret a l´Alt Empordà el tema estava una mica parat. Ara et puc dir que la cosa ha arrencat i ja som uns quants companys/es que gaudim d´aquesta terra per fer esport, natura, salut i amistat, sense oblidar-nos d´altres zones, com la zona de Girona, a 20 min en AVE des de Figueres :yipi:.

Fem incursions per Girona ciutat com ara la cursa de 10 km d´Esports Parra, i més que en farem! i tenim la pujada als Àngels, etc en agenda.

Per tant, sigues benvingut i et convidem a unir-te a les nostres sortides i a què ens proposis sortides per la teva terra quan vulguis!! :great:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2014 19:53 #463 per francesc pous (Associat/da)

Bon dia companys! a propòsit de les trobades comento 3 curses que ja tenen data i es fan a la zona on jo hi vaig (Sant llorenç de la muga)

http://www.elstramonts.com/ el 13 d'Abril.

http://cursa-marxamuntanyacireradeterrades.blogspot.com.es/ l' 1 de Juny!

https://www.facebook.com/blokagullana.lasuada?fref=ts , 8 de juny segons he trobat! però sense confirmar!

Almenys una d'aquestes intentaré fer! Depenent sempre de l'agenda familiar! 

Salut! 


Ei Dani75!! Content de saber de tu de nou! Gràcies per les propostes, me les miraré amb calma més tard...Aprofito per recordar-vos dues cites al calendari: 16 de març Entre Castells a Vilajuïga ( 21 km muntanya ) i 23 març la V Cursa Urbana de Sant Josep de Figueres, que el millor que té és que la organitza el Jaume Baraut i amb això ja està tot dit!!  :party:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2014 19:55 #464 per francesc pous (Associat/da)

hola soc un nou associat a corredors , soc de Girona capital  m´han informat de que en aquest grup hi ha gent de girona i voltants que fan trobades , entrenaments i curses ,   era per veure si es troveu a curses , etc... gracies ;)


Benvingut Almavi!!
Ja en som dos del Gironès :yes:, jo paro pel cantó de Llagostera


Champi!! Me n´alegro per tu, you´ll never walk alone... :yipi:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 febrer 2014 18:49 #465 per francesc pous (Associat/da)
Bones a tothom!!

Dani75
, gràcies per l´enllaç a la cursa www.elstramonts.com del dia 13 d´abril, no la tenia present i pinta xula, ja que l´itinerari ressegueix part del tram xulo del Camí de la Muga.

Deixo enllaç de la I Mitja Marató de Muntanya "Entre Castells", a Vilajuïga, que tindrà lloc el proper 16 de març:

http://mitjamaratomuntanyavilajuiga.blogspot.com.es

Són 2 propostes noves al calendari, de gent amb empenta i que estima el territori, i que ha de servir per donar a conèixer més indrets per properes sortides, curses,.. Si algú té intenció d´anar-hi, que ho digui i així podem formar un grurpet correcat, d´acord?  :great:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2014 23:30 #466 per francesc pous (Associat/da)
Molt bones!!

Obro llista per les properes curses de la zona:

• 16 març: Entre Castells, 1a Mitja Marató Muntanya de Vilajuïga amb ascensió a Sant Salvador!!

- francesc pous
- Champi

• V Cursa Urbana de Sant Josep de Figueres, 23 de març amb la Fira del Brunyol!!

- Hansi
- Jaume Baraut
- Dion
- francesc pous

A veure si podem fer fotos xules de grup i anem aportant representants correcats a les curses del paìs de la Tramuntana!!

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2014 23:46 #467 per francesc pous (Associat/da)
Ei bones!!!

Ahir per la nit vam viure una vetllada única al Sopar Anual de corredors.cat, on es va fer la posada en escena oficial dels
Correcats de l´Alt Empordà amb el vídeo de presentació.

Gràcies a tots per la vostra implicació en el vídeo, va quedar molt correcte, començant per la caricatura del Champi, com pel muntatge del Dion, com les fotos personals i paisatgístiques del Jaume Baraut, el Xavi-Nad, Dion, Champi, Expresso, i del Germinator, que a banda ens va brindar momentazos de Colera...

A partir d´ara, la idea seria continuar amb el format actual de sortides, ampliant-lo a participació conjunta en curses, i també a entrenaments de qualitat preparatius per curses més selectives..

Estaria molt bé que, igual que fa Dani75, poguem anar penjant el calendari de curses al fil, amb l´enllaç corresponent de la cursa. A banda, estaria bé poder obrir 1 fil nou per cada cursa que es faci a la zona, això ja me´n puc encarregar inicialment.

Propers esdeveniments:

* 16 de març: I Mitja Marató de muntanya " Entre Castells " a Vilajuïga.

* 23 de març: V Cursa Urbana de Sant Josep de Figueres que organitza el nostre amic Jaume Baraut.

* 30 de març: entrenament " Tots amb Xavi-Nad!!! ", tothom qui vulgui acompanyar i animar a l´amic Xavi-Nad en els preparatius de la que podria ser la seva 3ª victòria consecutiva a la XTrailwalker, té la oportunitat de fer-ho. Itinerari pendent de confirmar, kilometratge per determinar, terreny per determinar. Xavi, tu dius i els que poguem ens adaptem al que més et convingui, ok? :great: Podria ser un bon moment per fer un Muga, per posar-los tots en fila índia,...  :winktongue:

Apa, a veure si entre tots anem fent créixer el grup de Correcats de l´Alt Empordà!!!  :yipi:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2014 23:31 #468 per francesc pous (Associat/da)
Xavi-Nad, que els he vist de més ràpids... en respondre, eh? :rofl:

Què vols fer el dia 30? Mar? Muntanya? Mar i muntanya? Riu? Terra? Aire?... però per sobre de tot, estem a punt per  :whip:!! :yipi:

Personalment crec que un planer llarg i en progressió tipus rodillo Induráin t´aniria molt bé, no??? :whip: :whip: :whip:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2014 00:06 #469 per Carlog (Visitant)
Hola!

Un plaer veure i parlar amb uns quants de vosaltres al sopar correcat, i enhorabona pel vídeo de presentació que vau fer. Realment teniu una zona molt maca per a fer sortides de muntanya.

Tot i viure aprop de Barcelona, a veure si més endavant puc pujar en alguna ocasió a fer una sortida amb vosaltres, que segur que gaudiré tant com ho feu vosaltres, i a més en molt bona companyia  :great:




Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2014 18:28 #470 per francesc pous (Associat/da)
Benvingut al fil Carlog!!!

Un plaer igualment haver-te conegut al Sopar, espero que vagis visitant el fil i si hi ha alguna sortida-cursa que t'encaixi per agenda, només ho has de dir! Estic segur que els paisatges, entrenaments, bon rotllo i final de festa no et deixaran indiferent, i canviar de zona d'entrenaments-sortides també et pot anar bé!

Estem en contacte!

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2014 19:27 #471 per DION (Associat/da)
Hola companys¡¡ ja tinc reservat el 30-març per fer la “tiradeta” però penseu que tinc la setmana desprès la Mitja de muntanya Romànic Extrem a la Vall de Bianya. O sigui que coneixent-vos hauré de fer alguna “retallada” si penseu anar molt de canyeros.  :whistle:

Salut i gaaaass¡¡

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2014 19:35 #472 per francesc pous (Associat/da)
Ei Dion!!!

No et preocupis que de retallar sempre i som a temps... L'any passat jo vaig fer 33 km mentre el Xavi-nad se'n va apuntar 66 km...

Vinga! Gasss!!!

Dia 30 de març:

* Xavi-Nad
* Dion
* francesc pous

Xavi, ves pensant quin terreny vols, pensa amb el Dion que té la Romanic Extram a la cantonada, ok? Apa, records!!

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2014 20:19 #473 per francesc pous (Associat/da)
Hola companys,

Per motius personals no hi seré el 16 març a Vilajuîga... Em sap molt greu i sobretot pel Champi amb qui fèiem de representants a la cursa però aquesta vegada no podrà ser. Sort i que facis una molt bona cursa, sobretot gaudeix de les vistes, que són impressionants, i si pots fer crònica de la cursa t'ho agrairia molt. Ho sento,

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2014 01:05 #474 per XAVI-NAD (Associat/da)
Nanus!! :party: estic bellugant als meus companys de léquip Kriter de la Trailwalker perqué viguin el 30/3 per fer un Camí de la Muga de 70 KM  :great: :great: :great:
Ritme 5:30 i quants més siguem millor. Jo sortiria d´Empuriabrava i al Km35 , casa del sonat... :intello: i ponts de fusta girar i cap a mar. Podem fer estratègies vàries: gent que vol fer 30 per exemple, s´mafegeix en el Km 20 i fa fins el 35 i tornar al 20. Qui vulgui fer 35 fàcils deixa el cotxe a Boadella fa tota la tornada afegint-se en el Km35 i fins Empuriabrava. Després amb cotxe l´acompanyem a Boadella,...etc.
Aneu dient!  8)

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2014 07:12 #475 per francesc pous (Associat/da)
Bones Xavi!!! ja trigaves, ja,... però quina bona sorpresa que ens has donat!!!  :yipi: Que l´equip Kriter pugui venir a fer un dels entrenaments importants preparatoris per intentar reeditar de nou el primer lloc de la Trailwalker, és un honor, tant a nivell personal com a nivell empordanès!  ;)

El que veig complicat és com muntar la infraestructura pels mitjans de comunicació, jeje. Si us decidiu a venir, intentarem moure algun fil per fer un petit reportatge sobre la vostra preparació. A banda, crec que és l´entrenament ideal que necessiteu, i tu ho saps millor que ningú... :yes: :yes:

Jo estaré aquell dia amb el cap emboirat ja que vindré d´una doble celebració d´aniversari de 40 anys  :party: :party: però la ocasió s´ho mereix, no?

En quant a kilometratge, em sembla bé les propostes que fas, i que tothom qui vingui pugui adequar els kms en funció de les seves planificacions de curses. Jo no crec que aguanti els 70 km, no per cames, no, més aviat per alt nivell de líquid diferent a H2O a la sang,... :beurk:

Ja veurem, però crec que inicialment sortiria amb vosaltres des d´Empuriabrava i hasta que el cuerpo aguante, no? Mai he fet una tiradeta de 70 km i per la ressaca pot anar bé, per fer baixar àcid làctic...  :neutral:

Genial notícia Xavi, compteu amb mi pel què sigui i estaca als teus amics amb una corda i fes-los venir que segur que disfrutaran molt.. :yipi: :yipi: :yipi:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2014 09:45 #476 per champi (Associat/da)
Ep nois, pinta molt bé això que proposeu :party:!!

Jo 70km amb aquests màquines  :whip: segur que no,però fer un tram de diguem, uns 30 km (o més) pos si...compteu amb mi :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2014 12:42 #477 per francesc pous (Associat/da)
Ei Champi  :great:

Al final et farem fill predilecte assimilat,  :rofl: Genial que puguis venir, necessitem ser un bon grupet per fer l´entrenament agradable i viable a la vegada,... :beurk:

Estaria molt bé, no sé si és demanar molt, que anéssim tots amb la samarreta de corredors.cat, posats a promocionar, pot ser un punt. Feta la consulta sobre possibilitat de fer petit repor de l´entrenament de l´equip Kriter, s´està mirant  :yipi:

Vinga, que falteu molts i falten pocs dies per la cita:

Diumenge 30 de març: Empúriabrava, a la desembocadura del Riu Muga

* Xavi-Nad
* Dion
* Champi
* francesc pous

Obert a tothom, per a qualsevol kilometratge, hi ha possibilitat de retallar el recorregut, ampliar-lo,...  :rofl:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2014 18:44 #478 per R61 (Associat/da)
Bona tarda companys de la tramuntana¡¡¡¡
Que aquest missatge serveixi a modus de salutació.
L'altre dia al sopar vaig tenir el plaer de coneixer-vos i llegint el vostre fil a la feina donen ganes de tirar cap al nord i venir a entrenar amb vosaltres. Espero poder organitzar-me algun cap de setmana per compartir uns kms amb vosaltres .

Bona tirada.
Rafa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2014 22:42 #479 per francesc pous (Associat/da)

Bona tarda companys de la tramuntana¡¡¡¡
Que aquest missatge serveixi a modus de salutació.
L'altre dia al sopar vaig tenir el plaer de coneixer-vos i llegint el vostre fil a la feina donen ganes de tirar cap al nord i venir a entrenar amb vosaltres. Espero poder organitzar-me algun cap de setmana per compartir uns kms amb vosaltres .

Bona tirada.
Rafa.


Benvingut al fil R61  :yipi: i espero que aquesta resposta també serveixi com a salutació! Ens encataria poder comptar amb tu per alguna cursa / sortida / entrenament, sempre seràs benvingut. Arran del Sopar de corredors.cat és cert que ens ha renovat els ànims per organitzar més trobades i poder-les fer extensives a tothom qui transiti de manera contínua o esporàdica per la zona.. Que veniu algun dia de visita amb la família, amics, etc... no oblideu agafar les sabatilles i feu-nos-ho saber, que en poques hores trobem algú disponible per organitzar sortida.

El que és molt important és que hi ha ganes, que ens hem trobat un grupet de correcats amb empenta i ganes de passar-ho bé disfrutant d´aquest paisatge únic que tenim. I quan dic únic, és real, perquè molta gent que vénen a córrer per la zona per primera vegada, i noten la sensació de córrer amb la Tramuntana, veure des de dalt dels cims aquells núvols esfilagarsats, veure aquella mar embravida que peta sota els teus peus... córrer per les carenes amb l´extensa plana a un costat i els espadats marítims a l´altre,... córrer avançant el curs del riu camí del mar,... atravessar la rambla de Figueres i passar enfront el museu Dalí, la marató d´Empúries que permet descobrir les ruïnes d´Empúries in situ on va desembarcar la flama olímpica,...

I sobretot perquè aquest grupet de correcats ha anat creixent, i crec que s´ha anat generant una amistat a través dels entrenaments, de la solidaritat en cursa quan algú ha fallat, i tot defensant els mateixos colors taronges que ens fan diferents a la resta i que tant ens uneixen a qui els portem i defensem amb orgull...  :love:

Bé, R61, espero que després d´això t´animis un dia a pujar cap al nord, on t´esperarem per ensenyar-te aquesta petita porció tant genial del país que tenim... :great: i que puguis gaudir-la com ja ho fem molts correcats!!  :yipi:

10.000 m - 42´42" -  I Cursa de Vilasacra, 2.011
21.097 m - 01:44:38 - Empúries 2.010
42.195 m - 03:59:33 - Empúries 2.013
Objectius 2.016: La Mitja Figueres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mar 2014 09:31 #480 per champi (Associat/da)
Hola Nois!
Us faig cinc cèntims de la mitja de Vilajuïga…

Amb un dia que semblava de tot menys fred, enfilo cap a vilajuïga per còrrer la primea mitja de muntanya “Entre Castells”, i aixì també descobrir aquells paratges, força desconeguts per a les meves cames…A l’alçada de Figueres, primera parada; Els mossos em paren per control d’alcoholèmia: Veient com anava dissfressat :party:, i després de comentar que anava  a una cursa, no em fan ni bufar, però es procupen per la meva integritat al saber que vaig  a la banda del Cap de Creus i veient la tramuntana que bufava :oh:.”I ja portes paravent?” em diu un dels mossos, mirant-me com si estés sonat per anar a còrrer amb aquell vent…

Després de recollir el pitrall, cap a la sortida, que es fa desde l’interior del poliesportiu, per culpa del vent ( no hi problema, doncs no arrivem a 200 corredors). Comencem a fer kilometres, sembla que la tramuntana no bufa tan per on passem, la calor es comença a notar…el desnivell no és excessiu, amb molts trams corribles a bon ritme, i partir del km 10 aprox les vistes son espectaculars :surprised:: ens acostem a sant Pere de Rodes, per on també passem, pujem al castell de sant Salvador ( Allà dalt si que bufava una tramuntana de mil dimonis) :whip: i després anem baixant de nou amb alguns trams una mica técnics cap a Vilajuïga, per on fem l’últim km ( aquí vaig patir una mica, el poble es feia interminable, teniem la tramuntana en contra, i ja anava prou cansat). Al final van ser 2h 26, amb entrepà  de buti i obsequi de samarreta :yes:.La veritat es que és una mitja força ràpida, i els  “cracks” de la muntanya la podeu fer per sota de dues hores. Però el punt fort d’aquesta mitja son les vistes un cop arrives a dalt: Val la pena afluixar el ritme i gaudir de l’espectacle!
Si voleu una mitja ben organitzada, sense aglomeracions i maca, aquesta  s’ho val!

PD: Penso que  el perfil del recorregut es prou “suau”: Amb els desnivells que hi han per allí, si haguessin volgut la podien haver fet molt trencacames :whip:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.