- Missatges: 155
No tinc manies. Quan portes molts quilòmetres, trepitjar una mica d'asfalt pot ser un descans.
La carretera de les aigües ja l'he fet moltes vegades de punta a punta. Em preguntava si hi ha alternatives pel vessant nord, que no sumin una distància ni un desnivell excessius.
Caminada del Besòs al Llobregat Abril 2008 (Barnatresc) :mdr:
No l'he fet pas, la vaig trobar a wikiloc perquè vam coincidir el mateix dia pels voltans de la rierada, però jo anava en btt fent un altre itinerariCaminada del Besòs al Llobregat Abril 2008 (Barnatresc) :mdr:
Molt interessant. Veig que se separa de la GR 92 al torrent de S. Iscle (sembla que la Gr segueix el torrent i vosaltres vau seguir la pista per la que acostumem a entrenar) i a Vallvidrera (sembla que la GR s'acosta a les Planes i vosaltres vau seguir la carena).
Segons sembla hi ha 30 km de Montcada a S. Vicenç dels Horts. M'agradaria fer-la.
Em sorpren que li assigneu el grau "Difícil". Per què?
Despues del entreno y de la ducha, el proximo viernes, se ha comentado hacer la ST en la marisqueria, en plan merienda cena, supongo que costará igual que el año pasado unos 25 € por persona, ya que se ceno a la carta y con unas botellas de champan recomendadas por el somelier Zenon las mas de buenas, los que os querais apuntar iros apuntado en la lista, hay tiempo para apuntarse hasta el jueves a las 19 h.
CENA 8/7/2011