Maratest 22/02/2015

Maratest 22/02/2015

30 Gen 2015 22:11 #81 per guissona (Visitant)
Antirco, aquí també faràs el mateix que a la mitja de Barcelona o pagaràs?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Gen 2015 23:24 - 30 Gen 2015 23:46 #82 per Antirco (Associat/da)

En sento perseguit per el teu comentari, nomes per ser sincer i clar i ha mols mes que ho fan i no donan la cara, i poder sensa cap mes raó que la de fer-la gratuïtament.
Personalment et puc dir que no es una quesitió económica, Tinc moltes mes raons per fer el que faig, Porto molts anys fen aquesta mitja de Barcelona poder mes de 10 i pagant religiosamt i sentirme estafat i mal ates , arrivant ja ha límits insostanibles es com treurem una espina de sobra, ja ho se que no tornant esta arreglat pero per mi no hi ha prou en això. Per això precisament ho faig públic, si simplement no hi anès, quedaria en silenci, no se si ho entens. Me agradaria posar a la gent en peu i dir prou.

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

31 Gen 2015 00:29 #83 per (Visitant)
I creus que aquesta web, corredors.cat, com a plataforma PÚBLICA és el lloc més adient per publicitar-ho?  :no:

31 Gen 2015 00:37 - 31 Gen 2015 00:55 #84 per Antirco (Associat/da)

I creus que aquesta web, corredors.cat, com a plataforma PÚBLICA és el lloc més adient per publicitar-ho?  :no:

Corredors.cat no es una associació de companys que podem dir el que pensem cadascú de nosaltres, sense por a critiques ni censures, admetent que ens podem equivocar ?, pero no callar !!!
O potser tinc que que fer una denuncia oficial en paper de barba ? no se a on, ja en diras !! A la Vanguardia ?, no estem aquí per parlar i opinar ?
No se si es el puesto mes adient, pero segur, que participa en alguna consecuencia mes o menys petita.

6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

31 Gen 2015 01:01 - 31 Gen 2015 01:03 #85 per (Visitant)
Si trobes un lloc on fer denúncia en paper de barba avisa. Mentre busques, jo seré gaudint de la Maratest.

Pagant.

31 Gen 2015 09:47 #86 per guissona (Visitant)

En sento perseguit per el teu comentari, nomes per ser sincer i clar i ha mols mes que ho fan i no donan la cara, i poder sensa cap mes raó que la de fer-la gratuïtament.
Personalment et puc dir que no es una quesitió económica, Tinc moltes mes raons per fer el que faig, Porto molts anys fen aquesta mitja de Barcelona poder mes de 10 i pagant religiosamt i sentirme estafat i mal ates , arrivant ja ha límits insostanibles es com treurem una espina de sobra, ja ho se que no tornant esta arreglat pero per mi no hi ha prou en això. Per això precisament ho faig públic, si simplement no hi anès, quedaria en silenci, no se si ho entens. Me agradaria posar a la gent en peu i dir prou.

No et sentis perseguit.

Senzillament no m'agrada el que fas, perquè no perjudiques a l'organització, ens perjudiques a tots nosaltres.

Ja t'espavilaràs però el que fas em sembla lleig i egoísta. Res més.

Fes el que vulguis, només faltaria.

31 Gen 2015 11:11 #87 per Jord1 (Associat/da)
Aquest és el fil de la Maratest?

:whistle: :whistle: :whistle:

No et sentis perseguit.

:rofl: :rofl: :rofl:

31 Gen 2015 12:04 #88 per guissona (Visitant)

No et sentis perseguit.

I?

Com que aquí també es queixava només li preguntava si a la Maratest (que és aquest fil) faria el mateix que a la mitja de Barcelona. Res més.

02 febrer 2015 11:32 #89 per (Visitant)
Molt bona cursa !!! i després de la Maratest... LA Bdn Running de Badalona memorial Luís Condon!  yipi yipi yipi yipi Una de les millors curses de 10k,  i amb la millor bossa del corredor que hageu vist mai!! Checkajeu la de l'any passat .... www.facebook.com/bdnrunning/photos/pb.26...4516/?type=3&theater

Jo no me la perdré la Bdn Running  wink2 www.bdnrunning.cat/inscripcions

Ens veiem a les 2!  :rofl:

02 febrer 2015 16:08 #90 per Jord1 (Associat/da)

No et sentis perseguit.

I?

Com que aquí també es queixava només li preguntava si a la Maratest (que és aquest fil) faria el mateix que a la mitja de Barcelona. Res més.

Guissona, cap ànim de polemitzar company  ;) ;) ;) Més aviat treure una mica de ferro  :whistle: :whistle: :whistle:

Jo, comparteixo fil per randa el comentat per tu i altres associats en el fil de la Mitja de Barcelona sobre el plantejat per l'Antirco. Però al final entenc que ell s'ho proposa com una forma de "queixa" presisament perquè no és el correcte. Dubto que el fem cambiar de plantejament.

Jo per ara, seguiré a Sant Paganini i el dia que em cansi en tindré prou en sortir amb un bon grup d'amics o en compartir les tradicionals tirades pel litoral  :whistle: :whistle: :whistle:

Seguim compartint curses....amb dorsal  :666: :666: :666:

02 febrer 2015 17:15 #91 per guissona (Visitant)
Molt d'acord amb tu també, Jordi1

02 febrer 2015 19:09 - 02 febrer 2015 19:36 #92 per Antirco (Associat/da)
Hechos históricos sucedidos en 1989, yo estuve allí en la Plaza España Industrial aplaudiendo a Domingo Catalán con su acción protesta a su llegada y viendo como se retiró metros antes de la linea de llegada.
Pues claro que se pueden revindicar cosas corriendo sin dorsal. ¡¡¡¡

El prólogo de aquel maratón del año 1989 estuvo rodeado de un asunto que tenía que ver más con la política que con el deporte, que vale la pena explicar. Participaba Domingo Catalán -un atleta muy estimado por todo el mundo-, que estaba sancionado por la Federación Española por cuestiones políticas al haber corrido días antes en Sudáfrica sin autorización. Lo decía Arcadi Alibés en su crónica como director de la revista “Marathon” de aquella época, de la cual, con su permiso, me permito extraer.
“La duodécima edición del Maratón Catalunya fue una edición especial. Varias circunstancias contribuyeron a que la prueba no pasara a la historia como una más. De entrada, el asunto Domingo Catalán, que había levantado toda clase de comentarios los días anteriores, originó un ambiente muy particular a la salida. Los atletas, la gran mayoría de los atletas, estaban con el Mingo, y muchos decidieron correr con varias pegatinas en la espalda en favor y en contra de Catalán y José María Odriozola. Pero también hicieron acto de presencia en la salida algunos miembros del grupo de la Acción Antiappartheid, que quisieron manifestar con algunas pancartas su desacuerdo a la
participación de  Catalán en el maratón, aunque fuera sin dorsal”.
Como sea, Domingo Catalán, campeón y recordman del mundo de los 100 km que era entonces, salió, y aunque no entró en la meta, se mantuvo siempre entre los primeros, y seguramente debería ser el atleta más aplaudido del recorrido. Quizás más aún que el que ganó, el norteamericano Doug Kurtis, que cruzó la línea de llegada en 2h16’37 en un final muy igualado, porque el segundo clasificado, Tommy Hughes, y el tercero, Patrick Joannes, hicieron 2h16’43 y 2h16’57 respectivamente.

6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

02 febrer 2015 19:47 - 02 febrer 2015 19:50 #93 per (Visitant)
Et demanaria que les teves reivindicacions les passis a un altre fil. La Maratest i els seus organitzadors es porten força bé amb corredors.cat com per que vinguis amb les teves gilipollades al seu fil.

02 febrer 2015 19:55 - 02 febrer 2015 20:06 #94 per Antirco (Associat/da)
Et recordo que la meva participacio sobre el tema a aquest fil  i desvianlo sobre la mitja de Barcelona el vas provocar tu perseguin-me.
El meu comentari sobre la maratest i la data de tancament del TPV eran molt concrets i tenien que veure 100% en aauest fil
Per cert, que son gilipollades, no esta al meu diccionari
Potser demanar els teus drets ho trovas pixar fora de test ?

6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

02 febrer 2015 20:01 #95 per (Visitant)

Et recordo que la meva participacio sobre el tema a aquest fil desvianlo sobre la mitja de Barcelona el vas provocar tu
El meu comentari sobre la maratest i la data de tancament del TPV eran molt concrets i tenien que veure 100% en aauest fil

Pel teu escarni i vergonya pública, jo no vaig iniciar cap debat en aquest fil. Estas tan ofuscat en el teu particular debat que ja has perdut el fil.

Fi de la conversa.

02 febrer 2015 20:06 #96 per grampy (Associat/da)

Et demanaria que les teves reivindicacions les passis a un altre fil. La Maratest i els seus organitzadors es porten força bé amb corredors.cat com per que vinguis amb les teves gilipollades al seu fil.

company,jo crec que les discusions es poden portar amb educacio , estarem mes o menos d'acord amb el company Artico o amb tu , pero sempre amb una mica de educacio i no caure amb l'insult o despreci si no  t'agrada una cosa o unaltre.

corredors.cat es porta molt be amb la maratest i amb la gran malloria de curses i no per aixo podrem criticar mes o menys les curses .

salut

02 febrer 2015 20:08 - 02 febrer 2015 20:10 #97 per Antirco (Associat/da)

Busca un comentari meu anterior sobre el tema en aquest fil

grampy , mai he criticat la Maratest al contrari, la fare la pagare i me encanta

6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

02 febrer 2015 20:13 - 03 febrer 2015 23:01 #98 per Lucius (Visitant)
Antirco el teu posicionament és totalment comprensible. Tu ets responsable dels teus actes.
Jo personalment no correria sense dorsal (o millor dit sense inscripció), però si ho fas per un convenciment i reivindicant-te és molt respectable assumint el seu risc.
Precisament a Granollers vaig córrer sense dorsal perquè me'l vaig deixar, però vaig anar a incidències on em van fer un justificant per si de cas i vaig sortir des de darrera per evitar discussions amb els vigilants dels calaixos.

Afegiré que els preus de les curses em semblen abusius i que fins i tot es podria fer una protesta conjunta, que s'entengues com a tal fent-ho ben entendi ble i clar per tothom que aquest és el motiu i no un altre. És evident que en alguns casos (potser majoria) els ajuntaments (sobretot els seus responsables polítics) i associacions han vist un filó per guanyar diners i sobretot fer-se publicitat de la seva ciutat, espònsors, etc, etc, sembla que ara tothom vol tenir una cursa popular!

Per altre part... res a veure amb una fotografia que vaig veure fa temps d'uns quatre o cinc corredors on clarament es reien de la resta, fent-se fotocopies a color d'un mateix dorsal... per les pintes i les equipacions que portaven no crec que fos una qüestió de diners sinó de fotre la 'pirula' descaradament. Allò si que era un burla a la resta de gent que paga la seva inscripció.

Ara bé, per altre part, ha de ser molt clar quins són els teus motius, perquè sempre pots ser un bon o mal exemple segons qui ho interpreta i com ho interpreta. Una mateixa persona es pot portar dos impressions diferents si no para suficient atenció o llegeix parcialment el que dius o com ho dius. Tampoc crec que sigui comparable el teu nivell de resó atlètic amb el de Domingo Catalán. I evidentment les seves circumstàncies no tenen res a veure amb el preu o els serveis de la cursa (que en aquell temps potser fins i tot eren més acollidores que les d'ara). Agafar aquest exemple és pervertir en certa manera el sentit de les coses.

JDFT

02 febrer 2015 20:19 - 02 febrer 2015 21:23 #99 per Antirco (Associat/da)
Lucius, molt de acord en les teves paraules, ets molt inteligent, i quedo mes sosegat, a vegades el que busquem es comprensio quan ens revelem i no trovar mes muralles
Donaria aquest cas com tancat
Moltes gracies a tots i perdoneu les molesties  :love: :love: :love:
Deibid estas incluid

6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

02 febrer 2015 22:44 #100 per ripollet (Visitant)
hola a tots, estic preparant la marato pero ara estic mig lesionat. Tenia marcada la data de la maratest pero encara no m'he inscrit fins que estigui del tot recuperat.

algú sap com van les inscripcions? no ho he sapigut trobar enlloc

gràcies

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats