Cursa dels Nassos, Barcelona (31-12-14)

Cursa dels Nassos, Barcelona (31-12-14)

04 Gen 2015 01:07 #221 per Fiber (Associat/da)
Hola a tots...

Per un costat explicaré la meva cursa que ve una mica lligada amb la meva opinió de la cursa en si...

Per circunstancies sobretot laborals no porto tants entrenaments com voldria, no estic gaire be de forma i tenia un objectiu "modest" que era fer un Sub45... Aprofitar la llebre i veure si podia arrivar. Doncs re, no va haver-hi manera perque tot i tindre dorsal taronja vaig fer la "tonteria?" de sortit del quart calaix, amb la llebre de 45, que extravagant de mi volguer sortir amb la llebre que portaba la banderola de la marca de volia fer, ehh ? La sortida un caos, no es podia agafar ritme i a la minima et trovabes gent que no sabies que feia tant endavant... De fet a la sortida vaig veure una amiga que no te 59 i escaig de marca... El contro de calaixos es inexistent, i Jose Luis, es te que ficar gent que impsibiliti l'access als calaixos, que tens gent controlant a sense dorsals pero si un dorsal blanc es vol ficar al calaix taronja o blau, no hi ha problema...

La meva cursa... Doncs fins al km. 5 i pico no vaig correr comodament... A partir d'aquell moment doncs si... Els primers kilometres al meu entendre son ridiculament estrets per una carrera amb tanta gent, no es fan comodes a no ser que siguis un Sub40 i fins i tot llegint croniques de corredors grans com en Kilometer, un dubta d'aixo...

Personalment he acabat una mica fart de tot plegat.

Per cert, pasa la cursa i ja els temes precursa no es comenten, pero lo de les samarretes i que ningu digui un motiu raonable (o expliqui que ha sigut un error, jo em farto de demanar disculpes si pertoca al meu treball) o que no s'expliqui perque no hi ha una opció de dutxes...

Tal com deia, he acabar una mica fart i potser l'any que ve faci la de Sant Cugat, sobretot si no canvien circuit.

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Gen 2015 07:36 #222 per atmos (Visitant)
Cada any passa el mateix i aquesta no es l'única cursa que rep aquest tipus de crítica justificada sense cap resposta x part de responsables de les mateixes, però....es increible, sempre està a tope....Això sembla com la política actual....que si son això, que sin son allò....però tornen a sortir escollits. Crec que la força la tenim, com sempre, nosaltres però no la fem servir.  :yes:

En el meu cas, no anava a correr els Nassos però dintre de l'entrament per la Marató de BCN estava justificada, fèia més d'un any que no corria una cursa popular, vaig tindre la sort de que amb van respectar el calaix de sempre (el blau) i vaig poder fer una cursa mitjanament tranquila i còmoda dintre del meu nivell. En aquest punt estic d'acord amb les crítiques, constructives, que s'exposen en aquest foro (pocs controls de pitralls pirates, ampolles pel terra, retallades massives de molts corredors, .....) Suposso que això de montar curses no es fàcil però hi ha qui tenen el cul pelat de fer-ho...podrien mirar d'empatitzar més amb aquest sentiment que tenen  molts corredors de correr una cursa amb garanties iguals per tothom.

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)

04 Gen 2015 11:36 #223 per danistal (Associat/da)
Fa temps que no faig cròniques, només volia entrar per animar al Joan3 que va fer una feina impecable com a llebre, jo en vaig ser testimoni  ;)

Entenc la teva emprenyamenta, però no pateixis que aquests segons de més degut a la imprecisió en la ubicació dels punts quilomètrics no treu que vas fer una feina més que bona.... La millor prova és que uns quants companys del foro que estaven per baixar de 37 i van fer més de la meitat de la cursa amb el nostre grup, van fer-ho amb solvència.

Per futures edicions, un prec a l'organització => corregiu d'una vegada la ubicació del quilòmetre 5, malauradament és un clàssic cada any.

Salut i bon any a tothom!

05 Gen 2015 07:31 #224 per guissona (Visitant)
Joan3, voler fer entrar en raó a segons qui és picar amb ferro fred.
És tan evident que el quilòmetre 5 estava posat a prendre pel cul com que la distància total feia 10qms.
I ho diu tothom qui la va fer.
Jo vaig fer la cursa sencera amb tu fins el qm8 on allà jo ja no vaig poder seguir-te, però fins el qm4 eres com un rellotget. Fins que va arribar el maleït quilòmetre.
Entenc que estiguis molest i que valoris tornar a fer de llebre a segons quines curses. No perquè la gent no es pugui equivocar, i ara, sino per la trista mania de la cançoneta que la culpa és sempre dels altres.

Tot i així, per part meva, encara que greu, la col.locació del qm5 va ser l'únic punt negatiu d'una cursa que la resta estava impecablement muntada. Una cosa no treu l'altra.

05 Gen 2015 10:04 #225 per AndreuRunner (Associat/da)
Ànims i cap amunt Joan3!!!!! Tu vas fer molt bé la teva feina marcan els kms com calien (segons crònica)!!!

A més a més, de cara a reflexionar pels anys que venen, jo vaig córrer l'edició anterior(2013) i em va passar el mateix en el mateix punt km: en teoria havia de passar en 17'4x" i vaig passar-lo per sobre de 18 i ja em vaig posar nervios apretant fins a meta.

5'07"      Milla Montcada i Reixac 2019
16'52"    La Nostra 2012
35'01"    Can Mercader 2019
1h20'06" Barcelona 2019
2h54'54" Barcelona 2019

05 Gen 2015 10:32 - 05 Gen 2015 10:36 #226 per RunnerSantBoi (Visitant)
poco civismo en las curses

Vamos a ver, yo flipo en colores y no mejor dicho, o sea yo siempre respeto el orden de salida por colores y cajón por tiempo, el pasado dia 31 en la cursa dels nassos en Barcelona asi lo hice llevaba dorsal amarillo acreditando entre 43 y 46 minutos en los 10 kms. mejor marca de los 2 últimos años y perdi hasta llegar a la salida oficial 2´31" pues aqui vemos que no han llegado ni al minuto y veo 5 dorsales con colores diferentes y por tanto con diferentes tiempos de salida,ahora me explico porque tuve que correr yo y otros muchos corredores en zig zag durante al menos 3 kms. en fin ahi lo dejo.

supongo que no es culpa de los que controlan, es de suponer que algunos aprovechas un despiste y se meten sin que se den cuenta estos voluntarios que ya hacen mucho por estar ayudando a que todo salga bien.

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

05 Gen 2015 10:37 #227 per Dani (Associat/da)
Són temes fàcils d'arreglar JoseLuisBlanco.

Passeu un dia amb la rodeta i llestos. Tots et diem que el km5 està llarg t'ho has de creure perquè és així. Em jugo mil euros.

I un altre tema per solucionar. La primera rotonda del km1, he parlat amb molts companys. Els de davant van passar tots per dintre, o sigui, van fer tota la rotonda correctament. A partir d'un punt, les cintes que hi havien van ser trencades i el 99% de la gent se la menjava amb patates. Un altre any poseu tanques dobles, aviam qui és el guapu que les traspassa. Aquest punt és molt complicat perquè quan augmenta la densitat de corredors, ocupem les dos vies del carrer, per tant, si vas per la via de l'esquerra et menges la rotoda. Complicat el tema.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

05 Gen 2015 13:07 - 05 Gen 2015 13:17 #228 per butanitoforever (Visitant)
Crec que hi ha temes que es veuen diferents segons des d´on surtis, de la primera meitat de la sortida, on la gent ha fet força curses i no hi ha gaire gent... passar la rotonda per fora era del tot possible. Pel que em diuen a la part final passar de 4 o 5 carrils (amb les boreres) i amb gent no acostumada a correr en grup, era fins i tot perillos. M´extranya tanta dificultat, amb la maleïda rotonda, quan es podria girar perfectament al següent carrer (el del cementiri) i no s´estretaria ni mig metro fins a Marina.

Respecte al km 4-5 no hi ha dubtes que era llarg, i davant aixo, com va dir el Filosof nomes cal dir,"lo siento, no volvera a pasar".

Per ultim, respecte als error dels GPS, jo estic acostumat a portar el km de la bici i el GPS junts i 200m-250m de variacio en 10km, tenint en compte que pasa per carrer amplis, relativament pocs edificis, espais oberts (parc diagonal Mar, Ronda Litoral, Parc de la Ciutadella,...) i amb poques corves i llargues rectes. Molt em sembla. Ho trobaria normal a Sant Antoni, molt edifici, molts girs, carrers estrets,  etc...

Edito la resposta perque he trobat un article força interessant que parla del tema:  www.triatlonrosario.com/2012/06/precision-relojes-gps.html

5 km         21´32"     Sansi Masnouv(2014)
10 km         44´45"     Sant Antoni  (2015) 
21 km     1h 43´00"      Mitja Marató Granollers (2015)
42 km    3h 58, 18"      Marato de Barcelona (2015)
    www.cicloturismecatala.cat

05 Gen 2015 13:54 #229 per joseluisblanco (Associat/da)

Són temes fàcils d'arreglar JoseLuisBlanco.

Passeu un dia amb la rodeta i llestos. Tots et diem que el km5 està llarg t'ho has de creure perquè és així. Em jugo mil euros.

I un altre tema per solucionar. La primera rotonda del km1, he parlat amb molts companys. Els de davant van passar tots per dintre, o sigui, van fer tota la rotonda correctament. A partir d'un punt, les cintes que hi havien van ser trencades i el 99% de la gent se la menjava amb patates. Un altre any poseu tanques dobles, aviam qui és el guapu que les traspassa. Aquest punt és molt complicat perquè quan augmenta la densitat de corredors, ocupem les dos vies del carrer, per tant, si vas per la via de l'esquerra et menges la rotoda. Complicat el tema.

Ja ho vam fer amb la roda, però fiquem els punts kilometrics on diu l'homologació o passem  amb el jutge arbrit de la RFEA dintre del cotxe cap de cursa apuntant tot??? Una bona opció es que ho tornin a revisar. L’última edició estava dintre del calendari de la RFEA per 1er cop en molts anys, pot ser 6.
La 1a rotonda al km 1,5 aprox es un tema complicat per la seguretat en si de la cursa, el 1er gran gruix de la cursa van anar on tocava, nosaltres fins i tot vam encintar les voreres per prohibir xocar contra les pilones, però mireu aquest vídeo del 2011

05 Gen 2015 13:55 #230 per Del@ (Associat/da)
Com fa poc temps que estic associat no he fet gaire comentaris fora del repte de la marató de Barcelona, però vull comentar el següent d’aquesta cursa.

Vinc participant a Nassos de forma continuada des de l’edició del 2005, tret de l’any passat que estava lesionat i no vaig poder fer-la. S’ha convertit en una tradició per acomiadar l’any corrents, encara que crec que algun any fallaré per fer la de la meva ciutat que puc anar caminant des de casa a la sortida.

Per mi aquesta cursa està ben organitzada, però de la mateixa manera que ha passat en les curses més populars de Barcelona (Bombers, Mercè, Jean Bouin ...) ha patit un augment exponencial de corredors que ha fet que no en tots els casos s’hagin adoptat les mesures suficients per donar el mateix servei que es donava abans. Evidentment les acumulacions de gent són inevitables i la pèrdua de comoditat al córrer per aquells que no estan a la part davantera de la cursa també ho és. Aquí part del problema és nostre, ja que si tots ens situéssim on ens toca per estat de forma (en el meu cas quan no he estat en forma em col•loco al calaix que em toca però ja vaig al final del mateix per no molestar a altres companys) o temps no tindríem tants problemes.

Pel que fa als km, no puc dir amb exactitud si els primers 5 km estaven ben mesurats de forma global o individualment (el GPS va trigar una mica en arrancar), però si que hi ha alguns indicis que ho corroborarien:

- Al passar per la catifa del km. 5 i veure el temps em va quedar una cara  :surprised: Pel ritme que havia portat creia que anava més ràpid (1 minut més lent que a El Masnou 5 dies abans), potser vaig sortir massa prudent, però no creia que tant, ja que la idea era guanyar al principi el que perdria després.

- Molta gent va fer més ràpid la segona part que la primera. Això és normal amb la gent que surt darrera, ja que al principi no pot córrer per la gent i després si que ho poden fer, però en els participants que fan temps més baixos ja no és tan habitual. A més hi ha casos amb una diferència notable.

Per mi és una cursa on la primera meitat és més ràpida que la segona, tots tenim les cames fresques i els milers de gent del darrera et fan córrer més ràpid. Només hi ha la pujada després de la rotonda i el gir de 180º del parc de la ciutadella. La segona meitat tenim la pujada abans d’arribar a Marina i el propi carrer Marina, després es recupera al final si encara et queden forces.

En el meu cas els parcials van ser iguals (2 segons més ràpid el darrer, tot i que pujant Marina vaig afluixar per flato i vaig perdre posicions, crec que és la primera vegada en 10 anys que això em passa en aquesta cursa), però he dir que quan vaig veure el temps que l’organització marcava al km. 9 també em vaig sorprendre, ja que no em quadrava amb el pas pel km. 5 i amb les males sensacions que havia tingut pujant Marina. Això em va motivar i vaig fer un últim km molt fort del km. 9.

Tot i així, crec que és una molt bona cursa i una bona organització.

Arribat aquest punt vull donar molts ànims al Joan, encara que considero que no caldria ja que ja vas fer una gran tasca a Nassos  :great:. Fer de llebre en curses com aquesta no ha de ser gens fàcil i menys en aquests temps (sub37) i s’ha de destacar el paper que feu les llebres en les curses i lo bé que va per la gent que vol fer una marca o simplement buscar un ritme que l’ajudi a acabar dignament.

Ets un corredor amb molta experiència i classe, segur que tot i la dificultat dels primers km vas marcar el ritme adequat per a assolir aquest objectiu i, probablement, el ajustar-lo i refiar-te dels km marcats a la cursa et va jugar una mala passada. Evidentment tu podries haver fet un 37 tot i passar els 5 km en 18’50”, però el problema era per la resta de la gent que volia fer el sub-37. Ho vas fer molt bé, vas intentar fer-ho en progressió i tractant que el grup no ho notés, però a aquests ritmes anem justets i els segons costen de recuperar. Lo dit molt bona feina  8).

06 Gen 2015 01:45 #231 per jordimarti (Visitant)

mireu aquest vídeo del 2011

Que fort!!!!!!!!! Mai podré entendre això. I després encara deuen presumir de la marca que han fet. O, pitjor encara, potser encara diran que pel seu GPS faltaven metres!!!

200: 25"45 (1992), 400: 53"47, 800: 1'56"02, 1500: 3'57"8, 3000: 8'55"16, 5000: 15'25"0 (totes del 1997), 10.000: 33'36"2 (1996), 1 hora: 16.244m (2006), 1/2 marató: 1h 13'14" (2001), marató: 2h 43'28" (2000), 400 tanques 1'05"9 (1991), 5 km marxa:...

06 Gen 2015 10:28 #232 per mickymache (Associat/da)
Hola!

Doncs jo, llegint el que deia en Joan3, si donem per bó que la distància total és correcte (10 km), estic per pensar que és el km 5 el que està ben posat...  :oops:
En Joan3 explica que, un cop va veure que pel km 5 passava 20" més lent del temps previst, va apretar per mirar de recuperar.
En principi havia d'anar a 3'42'', però a partir del km 5, per intentar recuperar, es va posar a 3'40'' aproximadament. Els km 7 i 8, fins i tot, segons diu, va apretar una miqueta més i en algun moment es va posar a 3'35''. Va fer el segon parcial en 18'17''.
És a dir, que podríem dir que la distància del km 5 al km 10 és correcte. Ell va apretar una mica, va anar per sota de 3'42'' i per això va rebaixar temps en aquest parcial.

Això voldria dir que el problema és que en els 4 primers km, anaven una mica més lents del que havia de ser. Passava com un rellotge a 3'40''-3'42'' però el problema és que tots aquests km eran una miqueta curts. Per això, en arribar al km 5 (que és el que està ben posat), compensava la distància i semblava llarg.
Si el problema estigués només en el km 5, en Joan3 hauria vist al km 7 ó 8 que anava en temps previst. Però no va ser així.

Per això crec que si algú de l'organització es planteja revisar el circuit, s'hauria de centrar en la marca dels primers 4 km. Són aquests els que van portar a l'error i feien creure que s'anava a un ritme determinat quan, en realitat, anaven una mica lents.

O això, o que realment no són 10 km exactes.  :neutral:

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT: ---
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 59'23" (10 km Cursa Mar i Murtra)
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT: ---

06 Gen 2015 14:13 #233 per carlos_1983 (Visitant)

Que fort!!!!!!!!! Mai podré entendre això. I després encara deuen presumir de la marca que han fet. O, pitjor encara, potser encara diran que pel seu GPS faltaven metres!!!

Lo curiós és que la llebre de Sub42 també passa per la part interna de la rotonda.

Jo optaría per aixecar un mur de pladur, però encara i així alguns portarien pertiga  :rofl:

06 Gen 2015 14:32 #234 per guissona (Visitant)

Hola!

Doncs jo, llegint el que deia en Joan3, si donem per bó que la distància total és correcte (10 km), estic per pensar que és el km 5 el que està ben posat...  :oops:
En Joan3 explica que, un cop va veure que pel km 5 passava 20" més lent del temps previst, va apretar per mirar de recuperar.
En principi havia d'anar a 3'42'', però a partir del km 5, per intentar recuperar, es va posar a 3'40'' aproximadament. Els km 7 i 8, fins i tot, segons diu, va apretar una miqueta més i en algun moment es va posar a 3'35''. Va fer el segon parcial en 18'17''.
És a dir, que podríem dir que la distància del km 5 al km 10 és correcte. Ell va apretar una mica, va anar per sota de 3'42'' i per això va rebaixar temps en aquest parcial.

Això voldria dir que el problema és que en els 4 primers km, anaven una mica més lents del que havia de ser. Passava com un rellotge a 3'40''-3'42'' però el problema és que tots aquests km eran una miqueta curts. Per això, en arribar al km 5 (que és el que està ben posat), compensava la distància i semblava llarg.
Si el problema estigués només en el km 5, en Joan3 hauria vist al km 7 ó 8 que anava en temps previst. Però no va ser així.

Per això crec que si algú de l'organització es planteja revisar el circuit, s'hauria de centrar en la marca dels primers 4 km. Són aquests els que van portar a l'error i feien creure que s'anava a un ritme determinat quan, en realitat, anaven una mica lents.

Salutacions!!

Llegint difícilment sabràs si el quilòmetre 5 estava ben posat o no.

De la sortida al 5 hi havia més de 5 quilòmetres i del punt quilomètric 5 a l'arribada n'hi havia menys de 5.

Només cal veure els parcials de cada 5 mil de la majoria de la gent. Al contrari del que passa normalment gairebé tot déu va fer més rápid el segon que el primer.

06 Gen 2015 15:33 #235 per pirata agus (Associat/da)

Lo curiós és que la llebre de Sub42 també passa per la part interna de la rotonda.

Jo optaría per aixecar un mur de pladur, però encara i així alguns portarien pertiga  :rofl:

Si,Si i fins i tot un munt de "corredors" ja van per sobre la vorera i la jardinera..... :rofl: :rofl:

hoy empieza el resto de mi vida

06 Gen 2015 16:23 #236 per Sufridor (Visitant)
Si las cursas se montaran para un número determinados de participantes, como se hacia antes, no pasaría esto, pero como en la actualidad prima mas tener el mayor número posible de inscritos y hacer caja, pasa lo que pasa, el que gana siempre es el mismo, en detrimento de los corredores.

Por que sufrir corriendo cuando podemos disfrutar.

06 Gen 2015 19:26 #237 per XarlaX (Visitant)
Veient el video queda clar que despres de passar la llebre sub 40 començen a menjarse la rotonda i no de forma intencionada, ja que la llebre sub 42 que va ser el Dani, mai no retalla i es veu obligat a anar on et porta la marabunta,curiosament jo passo just darrere i ni vaig tenir opcio a anar cap a la rotonda. La cursa esta massificada i hauria de trobar algun remei en aquest punt i en la revisio dels punts kilometrics. El circuit es bonissim per correr i l'ambient tambe.

MMP:
5km - 18min 09seg - 1ª 5kms Vilafranca 2013
10km - 36min 25seg - Vilafranca 2013
21km - 1h 22min 29seg - 1/2 de Barcelona 2013
42km - 3h 10min 10seg - Marató Amsterdam 2014

06 Gen 2015 20:08 #238 per mickymache (Associat/da)

Hola!

Salutacions!!

Llegint difícilment sabràs si el quilòmetre 5 estava ben posat o no.

De la sortida al 5 hi havia més de 5 quilòmetres i del punt quilomètric 5 a l'arribada n'hi havia menys de 5.

Només cal veure els parcials de cada 5 mil de la majoria de la gent. Al contrari del que passa normalment gairebé tot déu va fer més rápid el segon que el primer.

Hola!

Pel que sembla, corrent tampoc no es pot saber si el km 5 estava ben posat o no.  :wink2:
Només es podria saber amb la roda, etc. I si és veritat que el circuit està homologat, ens hauríem de creure que tot és correcte.

No sé, molta gent opina que la distància total són 10 km exactes.
I pel relat d'en Joan3, sembla raonable pensar que del 5 al 10 sí n'hi hagi 5 km ben mesurats. En condicions normals els hauria fet en 18'30'' però com que va pujar el ritme i va recuperar segons a cada kilòmetre, els va fer en 18'17''.
Una explicació al fet que la majoria fes més ràpid el segon parcial que el primer, seria que, efectivament, els primers 5 km siguin una mica més. Però aleshores ja no estaríem parlant de 10 km totals ben mesurats amb una errada en el marcatge del km 5. Estaríem parlant d'una cursa de més de 10 km on l'error es produeix en la primera part.

Bé, esperem què surt al 2015 i si hi ha algun canvi al respecte.  ;)

Salutacions!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT: ---
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 59'23" (10 km Cursa Mar i Murtra)
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT: ---

06 Gen 2015 22:54 #239 per joseluisblanco (Associat/da)
Opinión personal, sin nada que ver con la organización.

Estaría bien modificar la salida, en algún lugar con más “glamour” y sobre todo más amplio sin el 1er giro a los 200 metros; En la 1a rotonda tendrían que ir tod@s por dentro; En el giro de 180 grados estaría bien intentar modificarlo, rompe el ritmo... a veces es bueno y otras no, aunque también es bonito cruzarse con otr@s atletas.

Se ha dado el caso que por las marcas de los atletas de elite algunos comentaban que si media menos, pero en cambio atletas populares se “quejaban” de que tenía más de 200 metros por lo que marcaba sus GPS

Vídeos y fotos
www.lasansi.com/es/noticias-de-la-sansi/...-nassos-de-barcelona

06 Gen 2015 23:16 #240 per Dani (Associat/da)

Osti, es el video del 2.011 !!! Feia de llebre sub42.

Si us fixeu bé, just passar la llebre de 40' comença algun corredor a retallar la rotonda i en pocs segons ho fa tothom. Jo recordo veure la rotonda gairebé passada i me la vaig menjar amb patates com el 99% dels corredors. EXACTAMENT igual que aquest any 2014. O sigui, tres anys sense corretgir un error.

I el video es de traca, i després la gent comença a retallar més i més, es menja la vorera.

Podem criticar l'organització, però en aquest fet tenim la culpa ELS CORREDORS. Tot i que unes quantes tanques i s'acaben les retallades, ara bé, el tap pot ser de traca.

JoseLuis. Més corredors és més incomoditat. O es busca un circuit nou o no hi passem tots.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats